Bridgestone pneumatiky – testy a recenze

Pomocí těchto rychlých odkazů můžete ve stránce snadno přeskočit na Zimní pneumatiky Bridgestone, Letní pneumatiky Bridgestone a Celoroční pneumatiky Bridgestone.
Letní pneumatiky Bridgestone
Archiv – pneumatiky, které nejsou aktuálně v prodeji
Slovní recenze letních pneumatik Bridgestone
Bridgestone Battlax Hypersport S22
8. 6. 20232023-06-08 | Miroslav Mráz | Bridgestone Battlax Hypersport S22 | Yamaha FZ1 | 190 55 R17 | najeto: 6 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Jestli si někdo stěžuje na tohle obutí ,ať jezdí turistiku U ty hlučnosti vážně netuším , slyším jen motor ???? “
Jestli si někdo stěžuje na tohle obutí ,ať jezdí turistiku U ty hlučnosti vážně netuším , slyším jen motor ???? Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 97 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.

8. 6. 20232023-06-08 | Miroslav Mráz | Bridgestone Battlax Hypersport S22 | Yamaha FZ1 | 190 55 R17 | najeto: 6 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Jestli si někdo stěžuje na tohle obutí ,ať jezdí turistiku U ty hlučnosti vážně netuším , slyším jen motor ???? “
Jestli si někdo stěžuje na tohle obutí ,ať jezdí turistiku U ty hlučnosti vážně netuším , slyším jen motor ???? Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 97 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.

7. 11. 20222022-11-07 | Vláďa | Bridgestone BT023 | Yamaha FZS 600 | 70 90 R17 | najeto: 12 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Jezdím druhou sadu a nechci hledat jinou, spokojenost“
Jezdím druhou sadu a nechci hledat jinou, spokojenost Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 94 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.

25. 8. 20222022-08-25 | Jiří | Bridgestone Turanza ER300 | Peugeot 5008 | 215 55 R16 | najeto: 92 000 km | způsob jízdy: sportovní
„ Na rozdíl od Bridgestone Turanza005 je tato pneumatika podstatně lepší. Je velmi čitelná, víte co můžete čekat, jen v hustém dešti trochu hůře odvádí vodu, ale do smyku jsem se s těmito pneu nedostal. Super výdrž, mám je 3-tí sezonu a najeto 92 tis.km poměrně rychlé a ostřejší jízdy a ještě mají cca 2,5 mm vzorku. Pneu jsou poměrně velmi tiché,tišší než Turanza005 Nyní se,ale musí na vodě už jezdit pomalu. “
Na rozdíl od Bridgestone Turanza005 je tato pneumatika podstatně lepší. Je velmi čitelná, víte co můžete čekat, jen v hustém dešti trochu hůře odvádí vodu, ale do smyku jsem se s těmito pneu nedostal. Super výdrž, mám je 3-tí sezonu a najeto 92 tis.km poměrně rychlé a ostřejší jízdy a ještě mají cca 2,5 mm vzorku. Pneu jsou poměrně velmi tiché,tišší než Turanza005 Nyní se,ale musí na vodě už jezdit pomalu. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 90 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.

25. 8. 20222022-08-25 | Jiří | Bridgestone Turanza T005 Driveguard | Dacia Sandero | 185 65 R15 | najeto: 14 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Při jízdě na suché vozovce jsou celkem v pohodě i když odezva při razantnějším průjezdu zatáčky je nečekaná - celé auto se sune někam do pryč ze silnice. Jízda na mokru je docela smutná povídka. Více než 90 km/hod. se s touto pneu nedá i v mírných zatáčkách jezdit. Nevím kdo dělá hodnocení,ale dle mého je to mokro - C až D a sucho B-C. Použito na voze Dacia Sandero 1,0 TCe . Vůz zakoupen nový v 05/2002 i s těmito pneu. K dnešnímu dni mají pneu najeto 14 tis.km a opotřebení je zanedbatelné.“
Při jízdě na suché vozovce jsou celkem v pohodě i když odezva při razantnějším průjezdu zatáčky je nečekaná - celé auto se sune někam do pryč ze silnice. Jízda na mokru je docela smutná povídka. Více než 90 km/hod. se s touto pneu nedá i v mírných zatáčkách jezdit. Nevím kdo dělá hodnocení,ale dle mého je to mokro - C až D a sucho B-C. Použito na voze Dacia Sandero 1,0 TCe . Vůz zakoupen nový v 05/2002 i s těmito pneu. K dnešnímu dni mají pneu najeto 14 tis.km a opotřebení je zanedbatelné. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 51 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 40 %, Zpětná vazba: 40 %, Jízda na hraně: 30 %, Opotřebení: 70 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 20 %.

12. 3. 20212021-03-12 | Fana | Bridgestone Ecopia EP150 | SEAT Leon | 195 65 R15 | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: klidný
„To nejhorší, co jsem kdy měl. Vysloveně nebezpečná!“
To nejhorší, co jsem kdy měl. Vysloveně nebezpečná! Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 10 %
Chování na suchu: 10 %, Chování na mokru: 10 %, Zpětná vazba: 10 %, Jízda na hraně: 10 %, Opotřebení: 10 %, Hlučnost: 10 %, Koupil bych znovu: 10 %.

5. 10. 20202020-10-05 | Petr | Bridgestone Turanza T001 | Volvo S60 | 205 55 R16 | najeto: 20 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Na můj vkus se rychle sjíždějí, ale chování je příkladné.“
Na můj vkus se rychle sjíždějí, ale chování je příkladné. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 70 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 40 %, Hlučnost: 70 %, Koupil bych znovu: 50 %.

19. 9. 20202020-09-19 | Dan | Bridgestone Potenza S001 | Škoda Octavia | 225 40 R18 | najeto: 30 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Potenzy obuté na nové Octavii RS mě hodně zklamaly - měl jsem je na autě v r.2015, nevím, jestli se od té doby změnilo něco k lepšímu. Na suchu nejsou špatné, i když nemají úplně dobrou zpětnou vazbu. Na mokru je to velkej průser, Potenzy na mokru klouzaly, auto bylo hodně nervózní i při běžné normální jízdě. Po ca. 30.000 km byly odjeté. Potenzy už bych si nekoupil. Za mě velké zklamání. Po Bridgestone Potenza jsem na další sezónu obul Good Year Eagle F1 Asymetric a ty byly perfektní. V další sezóně přišly na řadu Michelin Pilot Sport 4S, ty jsou ještě i ligu výš, než Eagle F1. Na Pilot Sport 4S se dá předehnat čas. “
Potenzy obuté na nové Octavii RS mě hodně zklamaly - měl jsem je na autě v r.2015, nevím, jestli se od té doby změnilo něco k lepšímu. Na suchu nejsou špatné, i když nemají úplně dobrou zpětnou vazbu. Na mokru je to velkej průser, Potenzy na mokru klouzaly, auto bylo hodně nervózní i při běžné normální jízdě. Po ca. 30.000 km byly odjeté. Potenzy už bych si nekoupil. Za mě velké zklamání. Po Bridgestone Potenza jsem na další sezónu obul Good Year Eagle F1 Asymetric a ty byly perfektní. V další sezóně přišly na řadu Michelin Pilot Sport 4S, ty jsou ještě i ligu výš, než Eagle F1. Na Pilot Sport 4S se dá předehnat čas. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 49 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 50 %, Zpětná vazba: 50 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 30 %, Hlučnost: 50 %, Koupil bych znovu: 10 %.

13. 4. 20202020-04-13 | Petr Želinský | Bridgestone Turanza T001 Evo | Dacia Sandero | 185 60 R15 | najeto: 90 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Zatím nejlepší pneu, kterou jsem na autě měl. Jezdím na hraně, takže gumy opotřebuji do 15000 kilometrů max. Na vodě i ve 180km/h s novým vzorkem drží, jak přibitá. Na okreskách o 10 až 30% lepší směrová stabilita, než jakákoliv konkurence. “
Zatím nejlepší pneu, kterou jsem na autě měl. Jezdím na hraně, takže gumy opotřebuji do 15000 kilometrů max. Na vodě i ve 180km/h s novým vzorkem drží, jak přibitá. Na okreskách o 10 až 30% lepší směrová stabilita, než jakákoliv konkurence. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 86 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 30 %, Hlučnost: 70 %, Koupil bych znovu: 100 %.

4. 1. 20202020-01-04 | Hans | Bridgestone BT023 | Acura 3.2 TL | 180 55 R17 | najeto: 9 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Měl jsem již dvě sady. Po vyzkoušení jiných sad se vždy s radostí vracím k těmto gumám.“
Měl jsem již dvě sady. Po vyzkoušení jiných sad se vždy s radostí vracím k těmto gumám. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 94 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.

2. 9. 20192019-09-02 | Lenka | Bridgestone Potenza RE55 | Volkswagen Sharan | 195 65 R15 | najeto: 20 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Srovnatelná s nejlepšíma. “
Srovnatelná s nejlepšíma. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 100 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.

27. 2. 20192019-02-27 | Rado | Bridgestone Potenza RE55 | Acura 3.2 TL | 110 80 R19 | najeto: 8 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Veľmi dobrá pneu ( - už má aj nástupcu A41 ! ), podržala ma úplne v klude, až na jej hranu bez poskakovania. Sériovo obutá na Suzuki V-strom 650 - úplne postačujúca k výkonu stroju, odozva je čiteľná, na prechodoch a hladkých asfaltoch prilnavosť stále nedostatočná, očakávam pneu ktorá to bude riešiť. Nájazd 8000 a určite ešte 8000 zvládne. Keby nie som zvedavý na Metzeler Tourence tak určite by som išiel do novej rady A41.“
Veľmi dobrá pneu ( - už má aj nástupcu A41 ! ), podržala ma úplne v klude, až na jej hranu bez poskakovania. Sériovo obutá na Suzuki V-strom 650 - úplne postačujúca k výkonu stroju, odozva je čiteľná, na prechodoch a hladkých asfaltoch prilnavosť stále nedostatočná, očakávam pneu ktorá to bude riešiť. Nájazd 8000 a určite ešte 8000 zvládne. Keby nie som zvedavý na Metzeler Tourence tak určite by som išiel do novej rady A41. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 93 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 90 %.

27. 2. 20192019-02-27 | Rado | Bridgestone Battlax Adventure A40 | Suzuki V-Strom 650 XT | 150 70 R17 | najeto: 8 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Veľmi dobrá pneu ( - už má aj nástupcu A41 ! ), podržala ma úplne v klude, až na jej hranu bez poskakovania. Sériovo obutá na Suzuki V-strom 650 - úplne postačujúca k výkonu stroju, odozva je čiteľná, na prechodoch a hladkých asfaltoch prilnavosť stále nedostatočná, očakávam pneu ktorá to bude riešiť. Nájazd 8000 a určite ešte 8000 zvládne. Keby nie som zvedavý na Metzeler Tourence tak určite by som išiel do novej rady A41. “
Veľmi dobrá pneu ( - už má aj nástupcu A41 ! ), podržala ma úplne v klude, až na jej hranu bez poskakovania. Sériovo obutá na Suzuki V-strom 650 - úplne postačujúca k výkonu stroju, odozva je čiteľná, na prechodoch a hladkých asfaltoch prilnavosť stále nedostatočná, očakávam pneu ktorá to bude riešiť. Nájazd 8000 a určite ešte 8000 zvládne. Keby nie som zvedavý na Metzeler Tourence tak určite by som išiel do novej rady A41. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 93 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 90 %.

25. 11. 20182018-11-25 | alambert | Bridgestone Potenza RE55 | Ford Mondeo | 185 65 R14 | najeto: 20 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Velmi dobrá pneumatika. I na mokru a sněhu drží. Nízká hlučnost. Dobrá výdrž. “
Velmi dobrá pneumatika. I na mokru a sněhu drží. Nízká hlučnost. Dobrá výdrž. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 94 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 90 %.

6. 4. 20182018-04-06 | Matej | Bridgestone Turanza T001 | Mazda 6 | 225 45 R19 | najeto: 3 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Pneumatiky jsem jiz dostal na novem aute, bez moznosti vyberu. Musim rict, ze je to opravdu katastrofa, na suchem povrchu drzi a sedi prumerne, ale zadny zazrak to neni. Beda ale jakmile zaprsi, pneumatiky vubec nedrzi a maji tendence "klouzat" ven ze zatacky (stalo se mi jiz nekolikrat). Za mokra na ne neni vubec spoleh a clovek tomu musi znatelne prizpusobit jizdu. Je to skoda, jelikoz Mazda ma skvely podvozek ale tyto pneumatiky ho vubec neumoznuji vyuzit. (Na predchozich autech jsem mel Dunlop Fast Response, Nokian zLine apod a ty se nedaji s touto pneumatikpou vubec rovnat - byly daleko lepsi). Bohuzel musim rict aktualni zimni pneu Pirelli Winter Sottozero 3, pri stejnem rozmeru (225/45 R19) maji lepsi vlastnosti (samozrejme v ramci jejich adekvatnich teplot do 7stupnu) nez vyse uvedene Turanzy 001. Zaverem bych vsem, kteri se na auto chteji spolehnout za vsech okolnosti doporucil, at se jim obloukem vyhnou.. Ja jen musim doufat, ze je brzy ve zdravi sjedu a obuji uz neco rozumneho...“
Pneumatiky jsem jiz dostal na novem aute, bez moznosti vyberu. Musim rict, ze je to opravdu katastrofa, na suchem povrchu drzi a sedi prumerne, ale zadny zazrak to neni. Beda ale jakmile zaprsi, pneumatiky vubec nedrzi a maji tendence "klouzat" ven ze zatacky (stalo se mi jiz nekolikrat). Za mokra na ne neni vubec spoleh a clovek tomu musi znatelne prizpusobit jizdu. Je to skoda, jelikoz Mazda ma skvely podvozek ale tyto pneumatiky ho vubec neumoznuji vyuzit. (Na predchozich autech jsem mel Dunlop Fast Response, Nokian zLine apod a ty se nedaji s touto pneumatikpou vubec rovnat - byly daleko lepsi). Bohuzel musim rict aktualni zimni pneu Pirelli Winter Sottozero 3, pri stejnem rozmeru (225/45 R19) maji lepsi vlastnosti (samozrejme v ramci jejich adekvatnich teplot do 7stupnu) nez vyse uvedene Turanzy 001. Zaverem bych vsem, kteri se na auto chteji spolehnout za vsech okolnosti doporucil, at se jim obloukem vyhnou.. Ja jen musim doufat, ze je brzy ve zdravi sjedu a obuji uz neco rozumneho... Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 41 %
Chování na suchu: 60 %, Chování na mokru: 10 %, Zpětná vazba: 50 %, Jízda na hraně: 40 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 60 %, Koupil bych znovu: 10 %.

8. 3. 20182018-03-08 | František | Bridgestone Potenza RE55 | 235 60 R16
„Už nikdy bych nekoupil pneu u nejlevnějši pneu cz.Jsem velice sklamán s neuznánim reklamace při 0pétovne házivosti pneumatik koupil jsem jine nechal namontovat na stejny vuz i kola a vše v pořádku .prosťe jsem přišel o 5 tis.kč.Nedoporučuji nakupovat přes portal NEJLEVNEJŠI PNEU !!! Nove zakoupené pneu od nich byli už 2 roky staré.a maji životnost 4 roky. A smutne je že ani výrobce odp. os. p. Skoták jen sliboval že se vše vyřeši a prosťe nic ani nevyzkoušeli podle reklamačniho protokolu co jsem vlastně reklamoval. Prosťe u mne Hankook už nikdy doporučuji jinou značku a jineho prodejce. Malý“
Už nikdy bych nekoupil pneu u nejlevnějši pneu cz.Jsem velice sklamán s neuznánim reklamace při 0pétovne házivosti pneumatik koupil jsem jine nechal namontovat na stejny vuz i kola a vše v pořádku .prosťe jsem přišel o 5 tis.kč.Nedoporučuji nakupovat přes portal NEJLEVNEJŠI PNEU !!! Nove zakoupené pneu od nich byli už 2 roky staré.a maji životnost 4 roky. A smutne je že ani výrobce odp. os. p. Skoták jen sliboval že se vše vyřeši a prosťe nic ani nevyzkoušeli podle reklamačniho protokolu co jsem vlastně reklamoval. Prosťe u mne Hankook už nikdy doporučuji jinou značku a jineho prodejce. Malý Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 60 %
Chování na suchu: 60 %, Chování na mokru: 60 %, Zpětná vazba: 60 %, Jízda na hraně: 60 %, Hlučnost: 60 %,

24. 1. 20182018-01-24 | František L. | Bridgestone Turanza T001 Evo | Toyota Avensis | 205 55 R16 | najeto: 3 000 km | způsob jízdy: klidný
„Úžasné letní pneumatiky. Jsem velmi spokojený s vlastnostmi na suchu i na mokru. Co mě zarazilo, je EU hodnocení této pneumatiky, kde v kritériu Úspora paliva dostala známku C. Moc nechápu, jak to hodnotí a jak k tomuto hodnocení došli. Předtím jsem měl pneumatiky Michelin Energy Saver, které měly štítek B. A realita je taková, že u těchto pneumatik Bridgestone mi spotřeba klesla a to poměrně výrazně - cca o 10-15%. Těm EU štítkům moc nevěřím, už po několikáté jsem viděl hodnocení, které bylo při nejmenším podezřelé. “
Úžasné letní pneumatiky. Jsem velmi spokojený s vlastnostmi na suchu i na mokru. Co mě zarazilo, je EU hodnocení této pneumatiky, kde v kritériu Úspora paliva dostala známku C. Moc nechápu, jak to hodnotí a jak k tomuto hodnocení došli. Předtím jsem měl pneumatiky Michelin Energy Saver, které měly štítek B. A realita je taková, že u těchto pneumatik Bridgestone mi spotřeba klesla a to poměrně výrazně - cca o 10-15%. Těm EU štítkům moc nevěřím, už po několikáté jsem viděl hodnocení, které bylo při nejmenším podezřelé. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 76 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 70 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 30 %.

23. 11. 20172017-11-23 | Lukáš Hora | Bridgestone Potenza RE55 | Dacia Logan | 185 65 R15 | najeto: 0 km | způsob jízdy: klidný
„Velké zklamání , defekty vyboulení boku, neochota resit reklamace.“
Velké zklamání , defekty vyboulení boku, neochota resit reklamace. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 39 %
Chování na suchu: 60 %, Chování na mokru: 60 %, Zpětná vazba: 60 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 10 %, Hlučnost: 10 %, Koupil bych znovu: 10 %.

16. 10. 20172017-10-16 | Antonín Pečinka | Bridgestone Turanza T001 Evo | Škoda Citygo | 195 55 R15 | způsob jízdy: sportovní
„Znamenitá i při ostřejší jízdě zatáčkami. “
Znamenitá i při ostřejší jízdě zatáčkami. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 100 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.

3. 10. 20172017-10-03 | Bob | Bridgestone Turanza T001 Evo | Volkswagen Golf | 205 55 R16 | najeto: 1 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Perfektní letní pneumatika na sucho i na mokro. “
Perfektní letní pneumatika na sucho i na mokro. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 99 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.

5. 9. 20172017-09-05 | Adam | Bridgestone Turanza T001 | Mazda 6 | 225 45 R19 | najeto: 20 000 km | způsob jízdy: klidný
„Co se tyce hlucnosti nebo jizdy na suchu, tak asi lepsi prumer zato jizda na mokru je naprosta katastrofa! I ve 30km/hod citim jak klouzou. Vyneslo me to ze zatacky po desti uz 2x. Rozhodne je nedoporucuji.mel jsem je na aute uz pri koupi a znovu bych je neobul. “
Co se tyce hlucnosti nebo jizdy na suchu, tak asi lepsi prumer zato jizda na mokru je naprosta katastrofa! I ve 30km/hod citim jak klouzou. Vyneslo me to ze zatacky po desti uz 2x. Rozhodne je nedoporucuji.mel jsem je na aute uz pri koupi a znovu bych je neobul. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 56 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 30 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 50 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 10 %.

15. 7. 20172017-07-15 | Richard | Bridgestone Potenza RE55 | Opel Tigra | 205 45 R17 | najeto: 1 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Za ty peníze nekoupím lépe.“
Za ty peníze nekoupím lépe. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 76 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 70 %.

18. 6. 20172017-06-18 | Jiří Chalupa | Bridgestone BT016 PRO | Kawasaki zx9r | 180 55 R17 | najeto: 8 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Používám je na Kawasaki Zx9r Ninja i na Moto Guzzi 1200 sport. Výborné, levné a dle mého názoru nedoceněné pneu pro svižnou jízdu“
Používám je na Kawasaki Zx9r Ninja i na Moto Guzzi 1200 sport. Výborné, levné a dle mého názoru nedoceněné pneu pro svižnou jízdu Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 91 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 70 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.

14. 6. 20172017-06-14 | vlastislav svoboda | Bridgestone Potenza RE55 | Ford Focus | 195 60 R15 | najeto: 1 000 km | způsob jízdy: průměrný
„oproti pneu Dunlop Blu Response mají mnohem menší valivý odpor a tudíž výrazně nižší spotřebu paliva! S F.Focus 1.8 ujedu na 20litrů benz. 290-300 km.Na Dunlopech to bylo 240-260 km.,a to ve stejném režimu jízdy-jezdím stále stejné trasy...“
oproti pneu Dunlop Blu Response mají mnohem menší valivý odpor a tudíž výrazně nižší spotřebu paliva! S F.Focus 1.8 ujedu na 20litrů benz. 290-300 km.Na Dunlopech to bylo 240-260 km.,a to ve stejném režimu jízdy-jezdím stále stejné trasy... Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 90 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.

8. 4. 20172017-04-08 | J.H. | Bridgestone Potenza RE55 | Nissan Patrol | 265 70 R16 | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Snad nejměkčí směs zimní pneumatiky, kterou jsem kdy měl. Je to taky bohužel znát na opotřebení na suché silnici, zejména při vyšších teplotách například na jaře. Hloubka dezénu cca 12mm, takže o sobě dávají dost znát co se týče hluku, ale to u auta jako je Patrol moc neřešíš. V terénu ta guma funguje tak maximálně na skále, kde to leze celkem slušně ani nemusíš podhustit, ale bahno, písek apod je nepoužitelná. Na to tu ale máme MT pneumatiky. Podhuštěný jsem je jezdil jenom jednou, ale vzhledem k tomu že guma na to není stavěná, tak bych to moc nepraktikoval. Za tu cenu dostaneš pneumatiku která na sněhu drží neskutečným způsobem, bohužel se to projeví na tom jak z toho vzorek mizne, pokud bydlíš v horách jako já, a najezdíš minimum po suchý silnici a potřebuješ gumu která na sněhu fakt funguje tak je to volba pro tebe.“
Snad nejměkčí směs zimní pneumatiky, kterou jsem kdy měl. Je to taky bohužel znát na opotřebení na suché silnici, zejména při vyšších teplotách například na jaře. Hloubka dezénu cca 12mm, takže o sobě dávají dost znát co se týče hluku, ale to u auta jako je Patrol moc neřešíš. V terénu ta guma funguje tak maximálně na skále, kde to leze celkem slušně ani nemusíš podhustit, ale bahno, písek apod je nepoužitelná. Na to tu ale máme MT pneumatiky. Podhuštěný jsem je jezdil jenom jednou, ale vzhledem k tomu že guma na to není stavěná, tak bych to moc nepraktikoval. Za tu cenu dostaneš pneumatiku která na sněhu drží neskutečným způsobem, bohužel se to projeví na tom jak z toho vzorek mizne, pokud bydlíš v horách jako já, a najezdíš minimum po suchý silnici a potřebuješ gumu která na sněhu fakt funguje tak je to volba pro tebe. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 79 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 50 %, Koupil bych znovu: 90 %.

8. 11. 20162016-11-08 | Petr Dolezal | Bridgestone Ecopia EP150 | Škoda Rapid | 185 60 R15 | najeto: 50 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Pneumatika je sice ekonomická a ekologická ale chování na mokru je vážně nebezpečné. Jakmile se dostanete za hranu, nezbývá moc možností.“
Pneumatika je sice ekonomická a ekologická ale chování na mokru je vážně nebezpečné. Jakmile se dostanete za hranu, nezbývá moc možností. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 50 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 30 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 20 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 10 %.

9. 10. 20162016-10-09 | Radar | Bridgestone Potenza RE55 | Audi A6 | 205 55 R16 | najeto: 20 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Zatím nejhorší pneu co jsem měl, v zimě na rozbředlém sněhu do kopců, KATASTROFA auto furt hrabalo, na mokru při brždění prokopávalo ABS, v zatáčkách na mokru i při 50km/hod to klouzalo ven ze zatáček. Na suchu se auto chovalo dobře a drželo stopu jak má. “
Zatím nejhorší pneu co jsem měl, v zimě na rozbředlém sněhu do kopců, KATASTROFA auto furt hrabalo, na mokru při brždění prokopávalo ABS, v zatáčkách na mokru i při 50km/hod to klouzalo ven ze zatáček. Na suchu se auto chovalo dobře a drželo stopu jak má. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 36 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 10 %, Zpětná vazba: 50 %, Jízda na hraně: 30 %, Opotřebení: 20 %, Hlučnost: 50 %, Koupil bych znovu: 10 %.

9. 8. 20162016-08-09 | Miroslav P. | Bridgestone Turanza T001 | Peugeot 307 | 195 65 R15 | způsob jízdy: průměrný
„Měl jsem tyto pneumatiky 3 roky. Při klidnější jízdě, na suchu, byly v pohodě. Za mokra už musí být člověk opatrnější. Teď mám Michelin Crossclimate a ty mají teda jízdní vlastnosti lepší. “
Měl jsem tyto pneumatiky 3 roky. Při klidnější jízdě, na suchu, byly v pohodě. Za mokra už musí být člověk opatrnější. Teď mám Michelin Crossclimate a ty mají teda jízdní vlastnosti lepší. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 66 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 60 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 60 %, Koupil bych znovu: 50 %.

25. 3. 20162016-03-25 | Tomas | Bridgestone Potenza S001 | Škoda Octavia | 225 40 R18 | najeto: 30 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Dobrá kvalita za dobré peníze“
Dobrá kvalita za dobré peníze Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 90 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.

29. 10. 20152015-10-29 | Karel | Bridgestone Turanza ER300 | Chevrolet Epica | 215 55 R17 | najeto: 29 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Velice kvalitni spokojen.“
Velice kvalitni spokojen. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 93 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.

19. 10. 20152015-10-19 | Gumák | Bridgestone Adrenalin RE002 | BMW 3 | 225 45 R17 | najeto: 30 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Pneu jsem kupoval nové a mám je pouze na přední nápravě. V běžném provozu fungují dobře, ale na hraně mají řadu problémů. Zkušenost z okruhu je taková, že na sportovní gumy mají jen průměrný boční grip. Na hraně v zatáčkách hodně kloužou a dělají z jinak přetáčivé zadokolky nedotáčivé auto. Na mokru je boční grip a obecně chování ještě výrazně horší. V přímce ale brzdí nadstandardně dobře. Gumy v přímém směru drží velmi dobře a to při rychlé jízdě i brždění. Nedoporučil bych je, protože jako sportovní pneu mají příliš malý boční grip, vhodné jsou na dálnici.“
Pneu jsem kupoval nové a mám je pouze na přední nápravě. V běžném provozu fungují dobře, ale na hraně mají řadu problémů. Zkušenost z okruhu je taková, že na sportovní gumy mají jen průměrný boční grip. Na hraně v zatáčkách hodně kloužou a dělají z jinak přetáčivé zadokolky nedotáčivé auto. Na mokru je boční grip a obecně chování ještě výrazně horší. V přímce ale brzdí nadstandardně dobře. Gumy v přímém směru drží velmi dobře a to při rychlé jízdě i brždění. Nedoporučil bych je, protože jako sportovní pneu mají příliš malý boční grip, vhodné jsou na dálnici. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 54 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 50 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 50 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 40 %, Koupil bych znovu: 30 %.

9. 9. 20152015-09-09 | Mošovský Radek | Bridgestone Potenza RE55 | Ford Mondeo | 205 55 R16 | najeto: 20 000 km | způsob jízdy: klidný
„Na těhle pneu jsem najel cca 20 tisíc km a pneu jsou téměř bez vzorku!Nejezdim na hraně ,nerozjíždím se prudce.Nejsem závodník,spíše jezdím na úsporu !Tyhle gumy,ani zadarmo!!!!!“
Na těhle pneu jsem najel cca 20 tisíc km a pneu jsou téměř bez vzorku!Nejezdim na hraně ,nerozjíždím se prudce.Nejsem závodník,spíše jezdím na úsporu !Tyhle gumy,ani zadarmo!!!!! Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 45 %
Chování na suchu: 50 %, Chování na mokru: 50 %, Zpětná vazba: 50 %, Jízda na hraně: 50 %, Opotřebení: 20 %, Hlučnost: 50 %,

13. 6. 20152015-06-13 | Robert | Bridgestone Potenza RE55 | Volkswagen Passat | 235 45 R17 | najeto: 35 000 km | způsob jízdy: průměrný
„No nevím, tyto pneu mě dost zklamaly. Za tu cenu bych čekal hlavně lepší nájezd.“
No nevím, tyto pneu mě dost zklamaly. Za tu cenu bych čekal hlavně lepší nájezd. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 47 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 50 %, Zpětná vazba: 60 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 30 %, Hlučnost: 30 %, Koupil bych znovu: 30 %.

12. 5. 20152015-05-12 | Dagmar Kratochvílová | Bridgestone Potenza RE55 | Audi Q7 | 275 45 R20 | najeto: 2 000 km | způsob jízdy: průměrný
„spokojenost“
spokojenost Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 99 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.

9. 4. 20152015-04-09 | Nora | Bridgestone Turanza ER300 | Honda Civic | 225 45 R17 | najeto: 51 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Skvělá guma na suchu i mokru. Brala bych znovu.“
Skvělá guma na suchu i mokru. Brala bych znovu. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 84 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 70 %.

13. 2. 20152015-02-13 | Vašek | Bridgestone Turanza ER300 | Nissan Note | 195 35 R16 | najeto: 16 000 km | způsob jízdy: klidný
„Tyto pneumatiky už nechci nikdy vidět. Za takové peníze a sjel jsem je po 15tis. A to nejezdím nijak divoce.“
Tyto pneumatiky už nechci nikdy vidět. Za takové peníze a sjel jsem je po 15tis. A to nejezdím nijak divoce. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 54 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 60 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 10 %, Hlučnost: 40 %, Koupil bych znovu: 10 %.

7. 2. 20152015-02-07 | Micky | Bridgestone Turanza T001 | Volkswagen Golf | 205 55 R16 | najeto: 61 000 km | způsob jízdy: klidný
„Nejsou špatné - nenadchnou, neurazí. Mohly by se pomaleji sjíždět.“
Nejsou špatné - nenadchnou, neurazí. Mohly by se pomaleji sjíždět. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 79 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 70 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 80 %.

26. 11. 20132013-11-26 | Aleš | Bridgestone Turanza T001 | Ford Focus | 195 65 R15 | najeto: 8 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Neměl jsem z nich dobrý pocit, hlavně na mokru. už bych je nechtěl.“
Neměl jsem z nich dobrý pocit, hlavně na mokru. už bych je nechtěl. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 64 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 60 %, Zpětná vazba: 50 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 70 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 50 %.
Zimní pneumatiky Bridgestone
Archiv – pneumatiky, které nejsou aktuálně v prodeji
Název pneu (počet recenzí pro daný rozměr) | Celkové hodnocení | ||
---|---|---|---|
1 | Bridgestone Noranza 001 | 100 % 1 recenze |
číst recenze |
2 | Bridgestone Blizzak DM-V1 | 89 % 1 recenze |
číst recenze |
3 | Bridgestone Blizzak WS70 | 87 % 4 recenze |
číst recenze |
4 | Bridgestone Blizzak WS80 | 81 % 3 recenze |
číst recenze |
5 | Bridgestone Blizzak WS90 | 81 % 2 recenze |
číst recenze |
6 | Bridgestone Blizzak LM22 | 80 % 3 recenze |
číst recenze |
7 | Bridgestone Blizzak WS60 | 73 % 1 recenze |
číst recenze |
8 | Bridgestone Blizzak LM32 S
Autoexpress 2016 ADAC 2013 |
— | číst recenze |
9 | Bridgestone DriveGuard Winter | — | číst recenze |
Slovní recenze zimních pneumatik Bridgestone
Bridgestone Blizzak LM005
13. 12. 20222022-12-13 | MV | Bridgestone Blizzak LM005 | Škoda Octavia | 225 45 R18 | najeto: 25 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Po dvou zimách už nejsem tak pozitivní. Pneu na 100% vzorku super, po sjetí o 3 mm je to již o poznání horší. Na sněhu (hlavně rozbředlý) s těmito pneu mám již strach jezdit. V kopci se nerozjedu a do zatáček najíždím téměř krokem, pneu vůbec nepodrží.“
Po dvou zimách už nejsem tak pozitivní. Pneu na 100% vzorku super, po sjetí o 3 mm je to již o poznání horší. Na sněhu (hlavně rozbředlý) s těmito pneu mám již strach jezdit. V kopci se nerozjedu a do zatáček najíždím téměř krokem, pneu vůbec nepodrží. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 59 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 20 %, Sníh: 20 %, Led: 20 %, Koupil bych znovu: 20 %.

14. 4. 20222022-04-14 | Honza | Bridgestone Blizzak LM005 | Škoda Octavia | 205 55 R16 | najeto: 30 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Pneumatiky nejsou vůbec špatné, jezdil jsem na nich dvě zimy a rozhodně mě potěšili jízdními vlastnostmi. I za zhoršených jízdních podmínek drží výborně, až jsem byl někdy překvapen. Na sněhu jsou výborné a to samé na mokru. O poznání horší je na tom chování na ledu, tam je pneumatika průměrná. V čem je pneumatika vyloženě špatné je opotřebení. Po dvou sezónách jsou pneumatiky na zákonném limitu a vizuálně se zdají lehce popraskané. Nevím jestli bych tyto pneumatiky koupil znovu, ale poměr cena výkon je vcelku uspokojivý. “
Pneumatiky nejsou vůbec špatné, jezdil jsem na nich dvě zimy a rozhodně mě potěšili jízdními vlastnostmi. I za zhoršených jízdních podmínek drží výborně, až jsem byl někdy překvapen. Na sněhu jsou výborné a to samé na mokru. O poznání horší je na tom chování na ledu, tam je pneumatika průměrná. V čem je pneumatika vyloženě špatné je opotřebení. Po dvou sezónách jsou pneumatiky na zákonném limitu a vizuálně se zdají lehce popraskané. Nevím jestli bych tyto pneumatiky koupil znovu, ale poměr cena výkon je vcelku uspokojivý. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 76 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 50 %, Hlučnost: 60 %, Sníh: 90 %, Led: 70 %, Koupil bych znovu: 70 %.

2. 11. 20212021-11-02 | Roman | Bridgestone Blizzak LM005 | Škoda Octavia | 205 50 R17 | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Po dvou letech provozu opotřebení odpovídá počtu najetých km 10000, ale po celém obvodu běhounu jsou praskliny na všech kolech. Reklamace nemožná 15 dnů po záruce. Obuté po celou dobu na discích, uskladněné při teplotě 10-18°C. Koupeno 2019 - šarže 3419. Špatná kvalita. “
Po dvou letech provozu opotřebení odpovídá počtu najetých km 10000, ale po celém obvodu běhounu jsou praskliny na všech kolech. Reklamace nemožná 15 dnů po záruce. Obuté po celou dobu na discích, uskladněné při teplotě 10-18°C. Koupeno 2019 - šarže 3419. Špatná kvalita. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 66 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 70 %, Hlučnost: 80 %, Sníh: 90 %, Led: 60 %, Koupil bych znovu: 10 %.

22. 10. 20212021-10-22 | Petr | Bridgestone Blizzak DM-V2 | 215 45 R18 | způsob jízdy: průměrný
„Lepsi pneumatiku jeste nikdo zatim nevyrobil,je to vylozene severska pneu,takze pouze pro lidi co jezdi na snehu a ledu,to znamena ze je totak meka smes ze ji pri jezdeni na asfaltu za chvilku vygumujete.Vubec to nemuzete srovnavat treba s vitezi adac a podobnych testu,protoze srovnavate nesrovnatelne,jina pneumatika nez Bridgestone (ale pouze rada dm v2/v3/ws80) proste na lede nazastavi,smes Bridgestone je min 3x mekci nez continental nebo michelin,na tech by jste se na v extremnich situacich proste zabili.Guma cca za 2000 /r16 je proste zadarmo.“
Lepsi pneumatiku jeste nikdo zatim nevyrobil,je to vylozene severska pneu,takze pouze pro lidi co jezdi na snehu a ledu,to znamena ze je totak meka smes ze ji pri jezdeni na asfaltu za chvilku vygumujete.Vubec to nemuzete srovnavat treba s vitezi adac a podobnych testu,protoze srovnavate nesrovnatelne,jina pneumatika nez Bridgestone (ale pouze rada dm v2/v3/ws80) proste na lede nazastavi,smes Bridgestone je min 3x mekci nez continental nebo michelin,na tech by jste se na v extremnich situacich proste zabili.Guma cca za 2000 /r16 je proste zadarmo. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 0 %

27. 4. 20212021-04-27 | Michal | Bridgestone Blizzak LM005 | Volkswagen Golf | 195 65 R15 | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: klidný
„Výborná zimní pneumatika s perfektní přilnavostí na suché i mokré vozovce. Vyzkoušeno i na horách ve sněhu, naprosto bez problémů. Jsou trošku hlučnější, ale není to nic zásadního.“
Výborná zimní pneumatika s perfektní přilnavostí na suché i mokré vozovce. Vyzkoušeno i na horách ve sněhu, naprosto bez problémů. Jsou trošku hlučnější, ale není to nic zásadního. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 89 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 70 %, Sníh: 80 %, Led: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.

11. 3. 20212021-03-11 | MV | Bridgestone Blizzak LM005 | Škoda Octavia | 225 45 R18 | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Jsem nadšen. Perfektně vede a drží auto ve sněhu i v rozbředlém, stejně tak na mokru. Na ledu drží a nemám strach z podklouznutí. Zatím nemohu hodnotit opotřebení, přidám při výměně.“
Jsem nadšen. Perfektně vede a drží auto ve sněhu i v rozbředlém, stejně tak na mokru. Na ledu drží a nemám strach z podklouznutí. Zatím nemohu hodnotit opotřebení, přidám při výměně. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 100 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Sníh: 100 %, Led: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.

18. 1. 20212021-01-18 | Lubos | Bridgestone Blizzak LM32 | Škoda Octavia | 205 60 R16 | najeto: 20 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Na mokru se klouze - clovek musi pocitat s tym ze pojede "bokem" Na snehu - nedokazal som sa pohnut ani do mirneho kopecka (skoro rovina) Nikdy by som uz nekupil !!!“
Na mokru se klouze - clovek musi pocitat s tym ze pojede "bokem" Na snehu - nedokazal som sa pohnut ani do mirneho kopecka (skoro rovina) Nikdy by som uz nekupil !!! Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 48 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 50 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 80 %, Sníh: 20 %, Led: 10 %, Koupil bych znovu: 10 %.

6. 1. 20202020-01-06 | Marek | Bridgestone Blizzak DM-V1 | Subaru Forester | 205 70 R15 | najeto: 28 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Nejlepší zimní pneu jaké jsem kdy měl. Bezkonkurenční na sněhu i ledu! Výborná směs pneu, minimální vliv stárnutí.“
Nejlepší zimní pneu jaké jsem kdy měl. Bezkonkurenční na sněhu i ledu! Výborná směs pneu, minimální vliv stárnutí. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 89 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 70 %, Sníh: 100 %, Led: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
Celoroční pneumatiky Bridgestone
Název pneu (počet recenzí pro daný rozměr) | Celkové hodnocení | ||
---|---|---|---|
1 | Bridgestone Weather Control A005 EVO
AutoBild 2023 ACE 2022 Autoklub ČR 2022 |
72 % 33 recenzí |
číst recenze |
2 | Bridgestone DriveGuard | 70 % 23 recenzí |
číst recenze |
3 | Bridgestone Weather Control A005
AutoBild 2019 ACE 2019 |
66 % 72 recenzí |
číst recenze |
Archiv – pneumatiky, které nejsou aktuálně v prodeji
Název pneu (počet recenzí pro daný rozměr) | Celkové hodnocení | ||
---|---|---|---|
1 | Bridgestone Alenza AS Ultra | 89 % 3 recenze |
číst recenze |
2 | Bridgestone B 390 | 84 % 8 recenzí |
číst recenze |
3 | Bridgestone Turanza GR90 | 83 % 20 recenzí |
číst recenze |
4 | Bridgestone Turanza GR100 | 76 % 4 recenze |
číst recenze |
5 | Bridgestone WeatherPeak | 74 % 5 recenzí |
číst recenze |
6 | Bridgestone A001
Autoexpress 2016 |
73 % 44 recenzí |
číst recenze |
7 | Bridgestone Potenza RE960AS Pole Position | 72 % 2 recenze |
číst recenze |
8 | Bridgestone Dueler MT | 69 % 1 recenze |
číst recenze |
9 | Bridgestone Turanza GR80 | 67 % 6 recenzí |
číst recenze |
10 | Bridgestone Potenza RE980AS | 59 % 5 recenzí |
číst recenze |
11 | Bridgestone Turanza Quiettrack | 59 % 6 recenzí |
číst recenze |
12 | Bridgestone Turanza Serenity Plus | 57 % 5 recenzí |
číst recenze |
13 | Bridgestone Turanza EL41 | 48 % 1 recenze |
číst recenze |
14 | Bridgestone Turanza All Season 6 | — | číst recenze |
15 | Bridgestone RE970AS Pole Position | — | číst recenze |
Slovní recenze celoročních pneumatik Bridgestone
Bridgestone Weather Control A005 EVO
10. 1. 20232023-01-10 | Ondra | Bridgestone Weather Control A005 EVO | Audi A4 | 195 65 R15 | najeto: 25 000 km | způsob jízdy: sportovní
„skvělé“
skvělé Test celoročních pneumatikCelkové hodnocení: 96 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 90 %, Sníh: 100 %, Led: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.

6. 11. 20222022-11-06 | Pilki | Bridgestone Weather Control A005 EVO | Škoda Fabia | 195 65 R15 | najeto: 14 000 km | způsob jízdy: klidný
„Právě jsem je sundal z auta. V létě výtečná, jako letní, ale v zimě velký průšvih. Je to spíš čistě letní pneu. V zimě nepoužitelná. Loni jsem dvakrát doklouzal do příkopu. Radši kupte jinou.“
Právě jsem je sundal z auta. V létě výtečná, jako letní, ale v zimě velký průšvih. Je to spíš čistě letní pneu. V zimě nepoužitelná. Loni jsem dvakrát doklouzal do příkopu. Radši kupte jinou. Test celoročních pneumatikCelkové hodnocení: 63 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 10 %, Sníh: 10 %, Led: 10 %, Koupil bych znovu: 40 %.

17. 4. 20222022-04-17 | Martin | Bridgestone Weather Control A005 | Volkswagen Passat | 195 65 R15 | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Naprosto překvapivá pneu, v zimě úplně super, v létě se trošku více sjede, je třeba více nahustit, je vidět, že jsou dělané hlavně na zimu, což je super.“
Naprosto překvapivá pneu, v zimě úplně super, v létě se trošku více sjede, je třeba více nahustit, je vidět, že jsou dělané hlavně na zimu, což je super. Test celoročních pneumatikCelkové hodnocení: 92 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 90 %, Sníh: 100 %, Led: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.

12. 5. 20152015-05-12 | Milan Slavík | Bridgestone Turanza GR90 | Škoda Roomster | 205 45 R16 | způsob jízdy: průměrný
„Mám již druhou sadu na první jsem najel cca 80,000 km“
Mám již druhou sadu na první jsem najel cca 80,000 km Test celoročních pneumatikCelkové hodnocení: 93 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
Bridgestone Corporation je největší světová společnost vyrábějící pneumatiky. Vznikla v Japonsku, dnes má již výrobní závody po celém světě. Bridgestone dodává pneumatiky mimo jiné do MotoGP, do Formule 1, GP2, apod. Zkušenosti s výrobou pneumatik pro závodní speciály pak využívá i při vývoji pneumatik pro běžnou jízdu. Zejména vyšší řady pneumatik Bridgestone se pravidelně umisťují na špici jak odborných testů, tak hodnocení běžných řidičů. Bridgestone také bezesporu patří mezi přední inovátory. Její pneumatiky využívají ty nejnovější technologie a firma je velmi aktivní ve výzkumných aktivitách.