Test letních pneumatik 225/40 R18
Testy, recenze a názory na pneumatiky v rozměru 225/40 R18. Při výběru pneumatik na vaše vozidlo vždy respektujte rozměr, který máte uvedený ve vašem technickém průkazu. Pokud byste vybrali pneumatiky nepovolného rozměru, v lepším případě budete mít problémy na STK. V horším případě pneumatiky nepůjdou na vaše vozidlo namontovat, případně se negativně ovlivní jeho jízdní vlastnosti. Testy pneumatiky v rozměru 225/40 R18 pocházejí od našich uživatelů, kteří byli ochotni se podělit se svými názory veřejně. Těchto testů pneumatik si velice vážíme.
Slovní recenze letních pneumatik v rozměru 225/40 R18
Continental Sport Contact 75. 7. 20242024-07-05 | Hanz | Continental Sport Contact 7 | Mercedes Benz CLK | najeto: 1 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Po pročtení všemožných diskuzí jsem se rozhodl je koupit a docela toho lituju. Řízení je teď strašně tupé a v ostřejších zatáčkách které mám naježděné s Pirellkama jsem se málem poslal do svodidel, divně se to žvýká, chvilku drží, pak celý předek o metr ujede a zase se chytnou. Zadní pneu 255/35 r18 pro změnu v zatáčkách pod plynem drží. “
Po pročtení všemožných diskuzí jsem se rozhodl je koupit a docela toho lituju. Řízení je teď strašně tupé a v ostřejších zatáčkách které mám naježděné s Pirellkama jsem se málem poslal do svodidel, divně se to žvýká, chvilku drží, pak celý předek o metr ujede a zase se chytnou. Zadní pneu 255/35 r18 pro změnu v zatáčkách pod plynem drží. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 49 %
Chování na suchu: 60 %, Chování na mokru: 60 %, Zpětná vazba: 40 %, Jízda na hraně: 10 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 10 %.
29. 1. 20242024-01-29 | Richard K. | Bridgestone Turanza T005 | Mercedes Benz C | najeto: 11 000 km | způsob jízdy: průměrný
„ Přilnavé, ale strašně opotřebované na zadní části mého Mercedesu třídy C kombi, nejkratší životnost ze všech pneumatik, které jsem měl.“
Přilnavé, ale strašně opotřebované na zadní části mého Mercedesu třídy C kombi, nejkratší životnost ze všech pneumatik, které jsem měl. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 50 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 80 %, Opotřebení: 10 %, Hlučnost: 70 %, Koupil bych znovu: 10 %.
13. 1. 20222022-01-13 | Richard | Michelin Pilot Sport 5 | Volkswagen Golf | najeto: 3 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Koupil jsem si nové pneumatiky Michelin Pilot Sport 5 pro svůj Golf R, protože předtím jsem měl pneumatiky Pilot Sport 4. Jaký je to fantastický rozdíl mezi těmito novými pneumatikami. Je tu mnohem méně hluku, přilnavost na mokru je lepší a přilnavost na suchu je také téměř stejná, ne-li lepší. Rozhodně bych si je koupil znovu.“
Koupil jsem si nové pneumatiky Michelin Pilot Sport 5 pro svůj Golf R, protože předtím jsem měl pneumatiky Pilot Sport 4. Jaký je to fantastický rozdíl mezi těmito novými pneumatikami. Je tu mnohem méně hluku, přilnavost na mokru je lepší a přilnavost na suchu je také téměř stejná, ne-li lepší. Rozhodně bych si je koupil znovu. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 89 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
2. 8. 20212021-08-02 | Honza | Federal Evoluzion ST 1 | Ford Focus | způsob jízdy: sportovní
„Edit recenze: Aktuálně jsou pneumatiky sjeté na zákonné minimum a stále fungují skvěle Po zahřátí fungují skvěle i přestože jsou již hrany ošoupané a potrhané. Na 330HP bestii Trochu víc nejistoty mám na mokrem oslizlé vozovce. Na suchu však bez problému.“
Edit recenze: Aktuálně jsou pneumatiky sjeté na zákonné minimum a stále fungují skvěle Po zahřátí fungují skvěle i přestože jsou již hrany ošoupané a potrhané. Na 330HP bestii Trochu víc nejistoty mám na mokrem oslizlé vozovce. Na suchu však bez problému. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 89 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 60 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
25. 11. 20202020-11-25 Test-Pneumatik.cz | Tomket Sport 3 | Audi A4 | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Pneunatiky maji slusnou prilnavost na suchu i na vode. S tim neni problem. Co je ale naprosto tragicke, je odezva rizeni. Gumy jsou totalne mekke a ztratite jakoukoliv preciznost. Potvrzuji slova ridice vyse, ze obcas muze dojit k pocitu, ze auto plave - obzvlast s vyssim profilem. Pneu mohu doporucit pro klidne ridice, jenz nemaji sportovni ambice a potřebuji se jen dostat z bodu a do bodu b. “
Pneunatiky maji slusnou prilnavost na suchu i na vode. S tim neni problem. Co je ale naprosto tragicke, je odezva rizeni. Gumy jsou totalne mekke a ztratite jakoukoliv preciznost. Potvrzuji slova ridice vyse, ze obcas muze dojit k pocitu, ze auto plave - obzvlast s vyssim profilem. Pneu mohu doporucit pro klidne ridice, jenz nemaji sportovni ambice a potřebuji se jen dostat z bodu a do bodu b. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 64 %
Chování na suchu: 50 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 50 %, Jízda na hraně: 50 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 40 %.
14. 11. 20202020-11-14 | Honza | Federal Evoluzion ST 1 | Ford Focus | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Pneumatiky jsem dostal již obuté na discích z druhé ruky. Pneumatiky byly úplně nové a vypadaly velmi dobře takže jsem jim dal šanci přestože jsem se pousmíval nad jejich nízkou cenou na trhu. "pneumatiky za 1200,-.... to nebude žádný zázrak" říkal jsem si. Ale velmi překvapily. Před nimi jsem měl Hankook V12 evo S2 které fungovaly lépe na vodě ale po 10 tisících bylo po nich a po čase klouzaly. Jediné mínus je chování na mokru pokud člověk chce jet rychle. během těch 10 tisíc dostávaly celkem čočku Ve vysokých rychlostech i v zatáčkách a vždy na výbornou. Určitě se najde lepší pneumatika nicméně v cenové kategorii do 1500,- tato za mne vítězí z dosavadních vyzkoušených. Určité bych koupil zas. “
Pneumatiky jsem dostal již obuté na discích z druhé ruky. Pneumatiky byly úplně nové a vypadaly velmi dobře takže jsem jim dal šanci přestože jsem se pousmíval nad jejich nízkou cenou na trhu. "pneumatiky za 1200,-.... to nebude žádný zázrak" říkal jsem si. Ale velmi překvapily. Před nimi jsem měl Hankook V12 evo S2 které fungovaly lépe na vodě ale po 10 tisících bylo po nich a po čase klouzaly. Jediné mínus je chování na mokru pokud člověk chce jet rychle. během těch 10 tisíc dostávaly celkem čočku Ve vysokých rychlostech i v zatáčkách a vždy na výbornou. Určitě se najde lepší pneumatika nicméně v cenové kategorii do 1500,- tato za mne vítězí z dosavadních vyzkoušených. Určité bych koupil zas. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 80 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 50 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.
14. 11. 20202020-11-14 | Jan | Hankook Ventus V12 evo2 K120 | Ford Focus | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Výrobce uvádí technologii účinného chlazení pneumatiky respektive cosi proti přehřátí. Celkem by mne zajímalo jak přesně to funguje protože pneumatiky se již po 5000 km průměrně jízdy začínají chovat nevyzpytatelně v zatáčkách mají tendenci klouzat při mírném přehřátí. Výdrž je mizerná ale mnohem horší jsou zhoršující se jízdní vlastnosti již po pár tisících km. Pneumatiky ještě nebyly zdaleka na minimum a již po roce byly tvrdých jak kámen a musel jsem je vyhodit. Jízdní vlastnosti na mokru byly super. Celkově bych již tuto gumu nedoporučoval a už vůbec ne na hot hatch. Za 2000,- je to prostě moc drahý nesmysl.“
Výrobce uvádí technologii účinného chlazení pneumatiky respektive cosi proti přehřátí. Celkem by mne zajímalo jak přesně to funguje protože pneumatiky se již po 5000 km průměrně jízdy začínají chovat nevyzpytatelně v zatáčkách mají tendenci klouzat při mírném přehřátí. Výdrž je mizerná ale mnohem horší jsou zhoršující se jízdní vlastnosti již po pár tisících km. Pneumatiky ještě nebyly zdaleka na minimum a již po roce byly tvrdých jak kámen a musel jsem je vyhodit. Jízdní vlastnosti na mokru byly super. Celkově bych již tuto gumu nedoporučoval a už vůbec ne na hot hatch. Za 2000,- je to prostě moc drahý nesmysl. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 54 %
Chování na suchu: 60 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 60 %, Jízda na hraně: 40 %, Opotřebení: 20 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 20 %.
4. 10. 20202020-10-04 | FunJet | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 | Honda Civic | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Trošku Hlučnější i po zajatí! .Jinak fakt špica nasuchu bezkompromisů skvělý cit v řízení, stabilní na brzdách .Na mokru taky skvěle dřív povolí hlava než gumy a podvozek ,ale jinak v extrému trošičku nedotáčivé /Na letišti/ Jinak cena je taky přivětiva. Přiště skusím M PS4“
Trošku Hlučnější i po zajatí! .Jinak fakt špica nasuchu bezkompromisů skvělý cit v řízení, stabilní na brzdách .Na mokru taky skvěle dřív povolí hlava než gumy a podvozek ,ale jinak v extrému trošičku nedotáčivé /Na letišti/ Jinak cena je taky přivětiva. Přiště skusím M PS4 Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 83 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 30 %, Koupil bych znovu: 80 %.
19. 9. 20202020-09-19 | Dan | Bridgestone Potenza S001 | Škoda Octavia | najeto: 30 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Potenzy obuté na nové Octavii RS mě hodně zklamaly - měl jsem je na autě v r.2015, nevím, jestli se od té doby změnilo něco k lepšímu. Na suchu nejsou špatné, i když nemají úplně dobrou zpětnou vazbu. Na mokru je to velkej průser, Potenzy na mokru klouzaly, auto bylo hodně nervózní i při běžné normální jízdě. Po ca. 30.000 km byly odjeté. Potenzy už bych si nekoupil. Za mě velké zklamání. Po Bridgestone Potenza jsem na další sezónu obul Good Year Eagle F1 Asymetric a ty byly perfektní. V další sezóně přišly na řadu Michelin Pilot Sport 4S, ty jsou ještě i ligu výš, než Eagle F1. Na Pilot Sport 4S se dá předehnat čas. “
Potenzy obuté na nové Octavii RS mě hodně zklamaly - měl jsem je na autě v r.2015, nevím, jestli se od té doby změnilo něco k lepšímu. Na suchu nejsou špatné, i když nemají úplně dobrou zpětnou vazbu. Na mokru je to velkej průser, Potenzy na mokru klouzaly, auto bylo hodně nervózní i při běžné normální jízdě. Po ca. 30.000 km byly odjeté. Potenzy už bych si nekoupil. Za mě velké zklamání. Po Bridgestone Potenza jsem na další sezónu obul Good Year Eagle F1 Asymetric a ty byly perfektní. V další sezóně přišly na řadu Michelin Pilot Sport 4S, ty jsou ještě i ligu výš, než Eagle F1. Na Pilot Sport 4S se dá předehnat čas. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 49 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 50 %, Zpětná vazba: 50 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 30 %, Hlučnost: 50 %, Koupil bych znovu: 10 %.
16. 4. 20202020-04-16 | Honza | Dunlop SP Sport Maxx TT | Alfa Romeo Giulietta | najeto: 32 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Na letní pneumatice Dunlop SP Sport MAXX TT jsem jezdil od května 2015 do podzimu 2018 (mimo zimní období) a najela něco kolem 32 000 km v rozměru 225/40 R18 na voze Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir (125 kW) - benzín. Jezdil jsem dynamickou (sportovní) jízdou kombinaci dálnice, okresky, město, díky pohonu na přední nápravu tato náprava trpěla větším opotřebením. Pneumatika byla základní výbavou vozu a přesvědčila mě, že je tou nejlepší volbou díky svojí excelentní mechanické přilnavosti na suché i mokré vozovce. Hlučnost pneumatiky je na standardní úrovni (spíše tižší), dlouhodobá spotřeba při dynamické jízdě 6,7 l/100 km. Je to jedna z mála pneumatik, která si zaslouží označní sportovní (závodní) v tomto rozměru - extrémně vysoká mechanická přilnavost (auto díky ní jede jako po kolejích), krásně reaguje na ty nejmenší povely od volantu, auto má díky ní do pomalých i rychlých zatáček neutrální charakter. Pneumatika je díky konceptu velkých makrobloků a měkké směsi odolná vůči aquaplaningu. S pneumatikami jsem byl maximálně spokojen a budu kupovat znovu.“
Na letní pneumatice Dunlop SP Sport MAXX TT jsem jezdil od května 2015 do podzimu 2018 (mimo zimní období) a najela něco kolem 32 000 km v rozměru 225/40 R18 na voze Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir (125 kW) - benzín. Jezdil jsem dynamickou (sportovní) jízdou kombinaci dálnice, okresky, město, díky pohonu na přední nápravu tato náprava trpěla větším opotřebením. Pneumatika byla základní výbavou vozu a přesvědčila mě, že je tou nejlepší volbou díky svojí excelentní mechanické přilnavosti na suché i mokré vozovce. Hlučnost pneumatiky je na standardní úrovni (spíše tižší), dlouhodobá spotřeba při dynamické jízdě 6,7 l/100 km. Je to jedna z mála pneumatik, která si zaslouží označní sportovní (závodní) v tomto rozměru - extrémně vysoká mechanická přilnavost (auto díky ní jede jako po kolejích), krásně reaguje na ty nejmenší povely od volantu, auto má díky ní do pomalých i rychlých zatáček neutrální charakter. Pneumatika je díky konceptu velkých makrobloků a měkké směsi odolná vůči aquaplaningu. S pneumatikami jsem byl maximálně spokojen a budu kupovat znovu. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 99 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
12. 4. 20202020-04-12 | Martin | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 | Škoda Octavia | najeto: 55 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Velká výdrž a skvělé jízdní vlastnosti. Do zatáček podrží neuvěřitelně, dřív se začnete bát, auto můžete doslova do zatáčky poslat, tlumiče se zastaví na dorazu, ale auto ze stopy neuhne, ani nezapíská (nízkoprofil R18). Druhý aspekt je výdrž, po cca 55.000 km (nevím přesně 50 - 60) za 5 let zbývají 4mm vzorku, to je úbytek asi 1mm na 10 tis. km. Pneu pravidelně prohazovány přední/zadná náprava (mám předokolku). Letos jsem koupil znovu 2 gumy na přední nápravu. Předchozí continentaly hučely jak v džípu, tyhle jsou kásně tiché a přijdou mi jakoby "měkké", skvělé svezení, nic jiného už na svoje auta neobuju.“
Velká výdrž a skvělé jízdní vlastnosti. Do zatáček podrží neuvěřitelně, dřív se začnete bát, auto můžete doslova do zatáčky poslat, tlumiče se zastaví na dorazu, ale auto ze stopy neuhne, ani nezapíská (nízkoprofil R18). Druhý aspekt je výdrž, po cca 55.000 km (nevím přesně 50 - 60) za 5 let zbývají 4mm vzorku, to je úbytek asi 1mm na 10 tis. km. Pneu pravidelně prohazovány přední/zadná náprava (mám předokolku). Letos jsem koupil znovu 2 gumy na přední nápravu. Předchozí continentaly hučely jak v džípu, tyhle jsou kásně tiché a přijdou mi jakoby "měkké", skvělé svezení, nic jiného už na svoje auta neobuju. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 100 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
14. 3. 20202020-03-14 | Michal | Kormoran Ultra High Performance | Mercedes Benz C | způsob jízdy: průměrný
„Mohu jen doporučit..Měl jsem dřív možnost vyzkoušet Michelin pilot sport 3,dunlop a následně toyo proxes t1r.“
Mohu jen doporučit..Měl jsem dřív možnost vyzkoušet Michelin pilot sport 3,dunlop a následně toyo proxes t1r. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 99 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
27. 2. 20202020-02-27 | Honza Šesták | Tomket Sport 3 | Škoda Octavia | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Přiznám se dal jsem na reklamu ale nelituji. Pneumatiky jsou srovnatelné s evropskou konkurencí zvučných jmen. Vyvážení bez problémů, jízda na suché i mokré pneumatice je příkladná, a to nejsem brzda provozu.“
Přiznám se dal jsem na reklamu ale nelituji. Pneumatiky jsou srovnatelné s evropskou konkurencí zvučných jmen. Vyvážení bez problémů, jízda na suché i mokré pneumatice je příkladná, a to nejsem brzda provozu. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 96 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
23. 10. 20192019-10-23 | Petr | Tomket Sport 3 | BMW 3 | najeto: 6 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Velmi mile mě překvapily. Po přechodu z Continentalu srovnatelné chování. Nejsem žádný střelec okresky do 100. Ani na dálnici v rychlostech kolem 150 žádný problem. Pneu jisté, drží stopu, tiché i po ujetí přibližně 6000km. Během uvedeného nájezdu ubytek dezénu asi 1-1,5mm, tipuju životnost kolem 30 tisic kilometrů. Za ty peníze není co řešit. Doporučuji. Ježděno na BMW 330XD 2007“
Velmi mile mě překvapily. Po přechodu z Continentalu srovnatelné chování. Nejsem žádný střelec okresky do 100. Ani na dálnici v rychlostech kolem 150 žádný problem. Pneu jisté, drží stopu, tiché i po ujetí přibližně 6000km. Během uvedeného nájezdu ubytek dezénu asi 1-1,5mm, tipuju životnost kolem 30 tisic kilometrů. Za ty peníze není co řešit. Doporučuji. Ježděno na BMW 330XD 2007 Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 100 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
16. 11. 20182018-11-16 | Augustin | Nankang AS2 | Škoda Superb | najeto: 75 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Mal som ich obute na superb 2 - najazdil som na nich 75.000 a prakticky 2ks dal uplne do formula sliku - boli tiche ,dobre drzali - teraz idem skusit Nexeny kolko vydrzia “
Mal som ich obute na superb 2 - najazdil som na nich 75.000 a prakticky 2ks dal uplne do formula sliku - boli tiche ,dobre drzali - teraz idem skusit Nexeny kolko vydrzia Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 90 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
18. 10. 20182018-10-18 | Pista | Continental Sport Contact 2 | Škoda Octavia | najeto: 27 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Jezdily perfektně prvních zhruba 20 000 km - urcite by dostaly 10/10. ALE. Potom sly vlastnosti prudce z kopce, hlavně na vodě ... Po 27 000 km byly sjeté a vyhozené.“
Jezdily perfektně prvních zhruba 20 000 km - urcite by dostaly 10/10. ALE. Potom sly vlastnosti prudce z kopce, hlavně na vodě ... Po 27 000 km byly sjeté a vyhozené. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 66 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 20 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 10 %.
18. 10. 20182018-10-18 | Pista | Pirelli P Zero | Škoda Octavia | najeto: 34 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Nebýt toho, že trpěly "pilkou" tak by to byly dokonale gumy. Takto musely jít pryč po cca 34 000, ačkoli dezénu jeste bylo celkem dost ... Skoda tohoto nedostatku, asi jsem je měl častěji střídat přední a zadní pár ...“
Nebýt toho, že trpěly "pilkou" tak by to byly dokonale gumy. Takto musely jít pryč po cca 34 000, ačkoli dezénu jeste bylo celkem dost ... Skoda tohoto nedostatku, asi jsem je měl častěji střídat přední a zadní pár ... Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 90 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 90 %.
18. 10. 20182018-10-18 | Pista | Michelin Pilot Sport 4 | Škoda Octavia | najeto: 39 000 km | způsob jízdy: sportovní
„S těmito pneumatikami muzu vyslovit velkou spokojenost. V porovnání s Conti jsem u nich nezaznamenal výraznou degradaci jízdních vlastností, resp. mírně zhoršení se dostavilo az po odjetí zhruba 35 000 km. Pro me zatím nejvyváženější letni pnemuatika jakou jsem na autě měl.“
S těmito pneumatikami muzu vyslovit velkou spokojenost. V porovnání s Conti jsem u nich nezaznamenal výraznou degradaci jízdních vlastností, resp. mírně zhoršení se dostavilo az po odjetí zhruba 35 000 km. Pro me zatím nejvyváženější letni pnemuatika jakou jsem na autě měl. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 93 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 70 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 90 %.
14. 9. 20182018-09-14 | Mirek | Nankang NS2R | Opel Astra | najeto: 24 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Skvělé na suchu. Záběr i to jak drží v zatáčkách je prostě skvělé. Ale na mokru je to hrůza. To musím jezdit fakt opatrně. Zatím se ani moc rychle nesjíždí.“
Skvělé na suchu. Záběr i to jak drží v zatáčkách je prostě skvělé. Ale na mokru je to hrůza. To musím jezdit fakt opatrně. Zatím se ani moc rychle nesjíždí. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 73 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 50 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 40 %, Koupil bych znovu: 50 %.
13. 4. 20182018-04-13 | Richard I. | Altenzo Sports Comforter | Honda Accord | najeto: 80 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Za ty peníze není co řešit. Jízdní vlastnosti dobré, najel jsem na nich 70tis. Velká spokojenost.“
Za ty peníze není co řešit. Jízdní vlastnosti dobré, najel jsem na nich 70tis. Velká spokojenost. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 87 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.
12. 4. 20182018-04-12 | Oliver Ziga | Michelin Pilot Super Sport | Škoda Octavia | najeto: 1 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Dříve jsem měl Continental SportContact 2, ale tyto mají mnohem lepší trakci. Při sportovnější jízdě se na ně mohu mnohem lépe spolehnout. Přitom na dálnici nehučí. Doporučuji.“
Dříve jsem měl Continental SportContact 2, ale tyto mají mnohem lepší trakci. Při sportovnější jízdě se na ně mohu mnohem lépe spolehnout. Přitom na dálnici nehučí. Doporučuji. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 94 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
23. 2. 20182018-02-23 | Ctibor | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 | SEAT Leon | najeto: 21 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Skvělé pneumatiky. Nahradil jsem jimi Conti Sport 5 a auto mí rázem ztichlo. Po 20tis km mám na předku stále 6,5mm. A v zatáčkách drží skvěle.“
Skvělé pneumatiky. Nahradil jsem jimi Conti Sport 5 a auto mí rázem ztichlo. Po 20tis km mám na předku stále 6,5mm. A v zatáčkách drží skvěle. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 96 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
7. 2. 20182018-02-07 | Ricky | Continental Sport Contact 5P | Volkswagen Golf | najeto: 13 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Skvělé pneumatiky na suchu i na mokru. Akorát se rychle sjíždí. Najel jsem 12tis a na předku už budou na výměnu.“
Skvělé pneumatiky na suchu i na mokru. Akorát se rychle sjíždí. Najel jsem 12tis a na předku už budou na výměnu. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 81 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 50 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 70 %.
21. 9. 20172017-09-21 | Jiří | Matador MP 47 Hectorra 3 | Škoda Superb | najeto: 8 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Vždy jsem měl vozy střední třídy Superb I ,Passat B7,a kupoval jsem pneu renomovaných značek,Dunlop,Continental,Hankook,Nokian,ale ted jsem se rozhodl pro risk a dal jsem na známého který si obul na Audi A6 r.v 2009,letní pneu Matador Hectora 3 -225/40/18 a řekl mě že ač měl vždy obuty známé značky Pirelli,Michelin,že necítí žádný rozdíl ani v hluku nebo při jízdě samé,tak jsem si řekl,že do toho jdu a cena 1570kč za kus mě přesvědčila.Tak jsem je obul na Superb Combi -2014 a čekal co se bude dít a ono nic jsou tiché drží na suchu i mokru a musím říct že jezdím velmi razantně ale cítím se snimi bezpečně ujel jsem na nich 8000km a pohoda.Třeba Hankook na mokru na Passatu hrůza ,v zátáčkach vůbec nedržely nevěřil jsem jim.Vím že bude hodně lidí co řeknou že na Superba by si nikdy Matador nedali i já jsem pochyboval ,ale jsem spokojený a ta cena je super.Samozřejmě hodně záleží i na tom v jakém stavu je podvozek,tlumiče atd. a řidič.“
Vždy jsem měl vozy střední třídy Superb I ,Passat B7,a kupoval jsem pneu renomovaných značek,Dunlop,Continental,Hankook,Nokian,ale ted jsem se rozhodl pro risk a dal jsem na známého který si obul na Audi A6 r.v 2009,letní pneu Matador Hectora 3 -225/40/18 a řekl mě že ač měl vždy obuty známé značky Pirelli,Michelin,že necítí žádný rozdíl ani v hluku nebo při jízdě samé,tak jsem si řekl,že do toho jdu a cena 1570kč za kus mě přesvědčila.Tak jsem je obul na Superb Combi -2014 a čekal co se bude dít a ono nic jsou tiché drží na suchu i mokru a musím říct že jezdím velmi razantně ale cítím se snimi bezpečně ujel jsem na nich 8000km a pohoda.Třeba Hankook na mokru na Passatu hrůza ,v zátáčkach vůbec nedržely nevěřil jsem jim.Vím že bude hodně lidí co řeknou že na Superba by si nikdy Matador nedali i já jsem pochyboval ,ale jsem spokojený a ta cena je super.Samozřejmě hodně záleží i na tom v jakém stavu je podvozek,tlumiče atd. a řidič. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 100 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
17. 6. 20172017-06-17 Test-Pneumatik.cz | Nexen N Fera SU1 | Škoda Octavia | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Dobrý den, pneu ubývá pod očima, především krajní části běhounu, při rychlejších průjezdech zatáčkami se celé auto naklání, dříve jde do smyku. Velká nevýhoda, která není patrná z dostupných foto je, pneu je užší než ráfek (originál Škoda R18), takže sebemenší kontakt s obrubníkem znamená poškození ráfku.Hlučnost pneu je výborná. Celkově nedoporučuji“
Dobrý den, pneu ubývá pod očima, především krajní části běhounu, při rychlejších průjezdech zatáčkami se celé auto naklání, dříve jde do smyku. Velká nevýhoda, která není patrná z dostupných foto je, pneu je užší než ráfek (originál Škoda R18), takže sebemenší kontakt s obrubníkem znamená poškození ráfku.Hlučnost pneu je výborná. Celkově nedoporučuji Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 30 %
Chování na suchu: 40 %, Chování na mokru: 20 %, Zpětná vazba: 20 %, Jízda na hraně: 20 %, Opotřebení: 20 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 10 %.
31. 1. 20172017-01-31 | Tim | Goodyear EfficientGrip Performance | Audi A3 | najeto: 64 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Naprosto skvělé na suchu i na mokru. Když jednou fakt hodně pršelo, schválně jsem projížděl hluboké kaluže a držely senzačně. Ani náznak aqua planingu. Při brždění skvelé, spotřeba dobrá, najel jsem přes 60tis km. Takže nemám co bych vytknul.“
Naprosto skvělé na suchu i na mokru. Když jednou fakt hodně pršelo, schválně jsem projížděl hluboké kaluže a držely senzačně. Ani náznak aqua planingu. Při brždění skvelé, spotřeba dobrá, najel jsem přes 60tis km. Takže nemám co bych vytknul. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 99 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
25. 3. 20162016-03-25 | Tomas | Bridgestone Potenza S001 | Škoda Octavia | najeto: 30 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Dobrá kvalita za dobré peníze“
Dobrá kvalita za dobré peníze Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 90 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
3. 12. 20132013-12-03 | Manny | Michelin Pilot Sport PS2 | BMW 3 | způsob jízdy: průměrný
„Skvělé pneumatiky. Pokud si bude kupovat runflaty pro BMW, pak je Pilot Sport dobrá volba.“
Skvělé pneumatiky. Pokud si bude kupovat runflaty pro BMW, pak je Pilot Sport dobrá volba. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 86 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.
19. 3. 20132013-03-19 | Ondra | Nokian zLine | Škoda Octavia | najeto: 16 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Špičkové gumy, jak na suchu, tak na mokru nemám co bych vytknul. Předražené prémiové značky se můžou jít zahrabat.“
Špičkové gumy, jak na suchu, tak na mokru nemám co bych vytknul. Předražené prémiové značky se můžou jít zahrabat. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 97 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.