Bridgestone Potenza RE55
Bridgestone Potenza RE55 BridgestoneBridgestone Potenza RE55 – recenze letní pneumatiky Bridgestone Potenza RE55, kterou hodnotilo 23 uživatelů a dali jí celkovou známku 77 %. Tato pneumatika je nejčastěji testována v rozměrech 205 55 R16, 150 70 R17, 235 65 R17.
Srovnání cen pneumatik v rozměru: vybrat rozměr
Bridgestone Potenza RE55 | Porovnat nabídky |
Bridgestone Potenza RE55 – recenze pneumatik
Pneumatiku Bridgestone Potenza RE55 hodnotilo ve všech uváděných hlediscích celkem 23 uživatelů, z čehož 12 vyplnilo i textovou recenzi.
2. 9. 20192019-09-02 | Lenka | Volkswagen Sharan | 195 65 R15 | najeto: 20 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Srovnatelná s nejlepšíma. “
Srovnatelná s nejlepšíma. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 100 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
27. 2. 20192019-02-27 | Rado | Acura 3.2 TL | 110 80 R19 | najeto: 8 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Veľmi dobrá pneu ( - už má aj nástupcu A41 ! ), podržala ma úplne v klude, až na jej hranu bez poskakovania. Sériovo obutá na Suzuki V-strom 650 - úplne postačujúca k výkonu stroju, odozva je čiteľná, na prechodoch a hladkých asfaltoch prilnavosť stále nedostatočná, očakávam pneu ktorá to bude riešiť. Nájazd 8000 a určite ešte 8000 zvládne. Keby nie som zvedavý na Metzeler Tourence tak určite by som išiel do novej rady A41.“
Veľmi dobrá pneu ( - už má aj nástupcu A41 ! ), podržala ma úplne v klude, až na jej hranu bez poskakovania. Sériovo obutá na Suzuki V-strom 650 - úplne postačujúca k výkonu stroju, odozva je čiteľná, na prechodoch a hladkých asfaltoch prilnavosť stále nedostatočná, očakávam pneu ktorá to bude riešiť. Nájazd 8000 a určite ešte 8000 zvládne. Keby nie som zvedavý na Metzeler Tourence tak určite by som išiel do novej rady A41. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 93 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 90 %.
25. 11. 20182018-11-25 | alambert | Ford Mondeo | 185 65 R14 | najeto: 20 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Velmi dobrá pneumatika. I na mokru a sněhu drží. Nízká hlučnost. Dobrá výdrž. “
Velmi dobrá pneumatika. I na mokru a sněhu drží. Nízká hlučnost. Dobrá výdrž. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 94 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 90 %.
8. 3. 20182018-03-08 | František | 235 60 R16
„Už nikdy bych nekoupil pneu u nejlevnějši pneu cz.Jsem velice sklamán s neuznánim reklamace při 0pétovne házivosti pneumatik koupil jsem jine nechal namontovat na stejny vuz i kola a vše v pořádku .prosťe jsem přišel o 5 tis.kč.Nedoporučuji nakupovat přes portal NEJLEVNEJŠI PNEU !!! Nove zakoupené pneu od nich byli už 2 roky staré.a maji životnost 4 roky. A smutne je že ani výrobce odp. os. p. Skoták jen sliboval že se vše vyřeši a prosťe nic ani nevyzkoušeli podle reklamačniho protokolu co jsem vlastně reklamoval. Prosťe u mne Hankook už nikdy doporučuji jinou značku a jineho prodejce. Malý“
Už nikdy bych nekoupil pneu u nejlevnějši pneu cz.Jsem velice sklamán s neuznánim reklamace při 0pétovne házivosti pneumatik koupil jsem jine nechal namontovat na stejny vuz i kola a vše v pořádku .prosťe jsem přišel o 5 tis.kč.Nedoporučuji nakupovat přes portal NEJLEVNEJŠI PNEU !!! Nove zakoupené pneu od nich byli už 2 roky staré.a maji životnost 4 roky. A smutne je že ani výrobce odp. os. p. Skoták jen sliboval že se vše vyřeši a prosťe nic ani nevyzkoušeli podle reklamačniho protokolu co jsem vlastně reklamoval. Prosťe u mne Hankook už nikdy doporučuji jinou značku a jineho prodejce. Malý Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 60 %
Chování na suchu: 60 %, Chování na mokru: 60 %, Zpětná vazba: 60 %, Jízda na hraně: 60 %, Hlučnost: 60 %,
23. 11. 20172017-11-23 | Lukáš Hora | Dacia Logan | 185 65 R15 | najeto: 0 km | způsob jízdy: klidný
„Velké zklamání , defekty vyboulení boku, neochota resit reklamace.“
Velké zklamání , defekty vyboulení boku, neochota resit reklamace. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 39 %
Chování na suchu: 60 %, Chování na mokru: 60 %, Zpětná vazba: 60 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 10 %, Hlučnost: 10 %, Koupil bych znovu: 10 %.
15. 7. 20172017-07-15 | Richard | Opel Tigra | 205 45 R17 | najeto: 1 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Za ty peníze nekoupím lépe.“
Za ty peníze nekoupím lépe. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 76 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 70 %.
14. 6. 20172017-06-14 | vlastislav svoboda | Ford Focus | 195 60 R15 | najeto: 1 000 km | způsob jízdy: průměrný
„oproti pneu Dunlop Blu Response mají mnohem menší valivý odpor a tudíž výrazně nižší spotřebu paliva! S F.Focus 1.8 ujedu na 20litrů benz. 290-300 km.Na Dunlopech to bylo 240-260 km.,a to ve stejném režimu jízdy-jezdím stále stejné trasy...“
oproti pneu Dunlop Blu Response mají mnohem menší valivý odpor a tudíž výrazně nižší spotřebu paliva! S F.Focus 1.8 ujedu na 20litrů benz. 290-300 km.Na Dunlopech to bylo 240-260 km.,a to ve stejném režimu jízdy-jezdím stále stejné trasy... Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 90 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.
8. 4. 20172017-04-08 | J.H. | Nissan Patrol | 265 70 R16 | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Snad nejměkčí směs zimní pneumatiky, kterou jsem kdy měl. Je to taky bohužel znát na opotřebení na suché silnici, zejména při vyšších teplotách například na jaře. Hloubka dezénu cca 12mm, takže o sobě dávají dost znát co se týče hluku, ale to u auta jako je Patrol moc neřešíš. V terénu ta guma funguje tak maximálně na skále, kde to leze celkem slušně ani nemusíš podhustit, ale bahno, písek apod je nepoužitelná. Na to tu ale máme MT pneumatiky. Podhuštěný jsem je jezdil jenom jednou, ale vzhledem k tomu že guma na to není stavěná, tak bych to moc nepraktikoval. Za tu cenu dostaneš pneumatiku která na sněhu drží neskutečným způsobem, bohužel se to projeví na tom jak z toho vzorek mizne, pokud bydlíš v horách jako já, a najezdíš minimum po suchý silnici a potřebuješ gumu která na sněhu fakt funguje tak je to volba pro tebe.“
Snad nejměkčí směs zimní pneumatiky, kterou jsem kdy měl. Je to taky bohužel znát na opotřebení na suché silnici, zejména při vyšších teplotách například na jaře. Hloubka dezénu cca 12mm, takže o sobě dávají dost znát co se týče hluku, ale to u auta jako je Patrol moc neřešíš. V terénu ta guma funguje tak maximálně na skále, kde to leze celkem slušně ani nemusíš podhustit, ale bahno, písek apod je nepoužitelná. Na to tu ale máme MT pneumatiky. Podhuštěný jsem je jezdil jenom jednou, ale vzhledem k tomu že guma na to není stavěná, tak bych to moc nepraktikoval. Za tu cenu dostaneš pneumatiku která na sněhu drží neskutečným způsobem, bohužel se to projeví na tom jak z toho vzorek mizne, pokud bydlíš v horách jako já, a najezdíš minimum po suchý silnici a potřebuješ gumu která na sněhu fakt funguje tak je to volba pro tebe. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 79 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 50 %, Koupil bych znovu: 90 %.
9. 10. 20162016-10-09 | Radar | Audi A6 | 205 55 R16 | najeto: 20 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Zatím nejhorší pneu co jsem měl, v zimě na rozbředlém sněhu do kopců, KATASTROFA auto furt hrabalo, na mokru při brždění prokopávalo ABS, v zatáčkách na mokru i při 50km/hod to klouzalo ven ze zatáček. Na suchu se auto chovalo dobře a drželo stopu jak má. “
Zatím nejhorší pneu co jsem měl, v zimě na rozbředlém sněhu do kopců, KATASTROFA auto furt hrabalo, na mokru při brždění prokopávalo ABS, v zatáčkách na mokru i při 50km/hod to klouzalo ven ze zatáček. Na suchu se auto chovalo dobře a drželo stopu jak má. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 36 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 10 %, Zpětná vazba: 50 %, Jízda na hraně: 30 %, Opotřebení: 20 %, Hlučnost: 50 %, Koupil bych znovu: 10 %.
9. 9. 20152015-09-09 | Mošovský Radek | Ford Mondeo | 205 55 R16 | najeto: 20 000 km | způsob jízdy: klidný
„Na těhle pneu jsem najel cca 20 tisíc km a pneu jsou téměř bez vzorku!Nejezdim na hraně ,nerozjíždím se prudce.Nejsem závodník,spíše jezdím na úsporu !Tyhle gumy,ani zadarmo!!!!!“
Na těhle pneu jsem najel cca 20 tisíc km a pneu jsou téměř bez vzorku!Nejezdim na hraně ,nerozjíždím se prudce.Nejsem závodník,spíše jezdím na úsporu !Tyhle gumy,ani zadarmo!!!!! Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 45 %
Chování na suchu: 50 %, Chování na mokru: 50 %, Zpětná vazba: 50 %, Jízda na hraně: 50 %, Opotřebení: 20 %, Hlučnost: 50 %,
13. 6. 20152015-06-13 | Robert | Volkswagen Passat | 235 45 R17 | najeto: 35 000 km | způsob jízdy: průměrný
„No nevím, tyto pneu mě dost zklamaly. Za tu cenu bych čekal hlavně lepší nájezd.“
No nevím, tyto pneu mě dost zklamaly. Za tu cenu bych čekal hlavně lepší nájezd. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 47 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 50 %, Zpětná vazba: 60 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 30 %, Hlučnost: 30 %, Koupil bych znovu: 30 %.
12. 5. 20152015-05-12 | Dagmar Kratochvílová | Audi Q7 | 275 45 R20 | najeto: 2 000 km | způsob jízdy: průměrný
„spokojenost“
spokojenost Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 99 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
Máte zkušenosti s touto pneumatikou?
Napište recenziParametry
Druh pneumatiky | osobní |
Sezóna | letní |
Značka | Bridgestone |
Podrobnosti o pneumatice Bridgestone Potenza RE55
Pneumatiku Bridgestone Potenza RE55 uživatelé nejčastěji obouvají na vozidla .
Pokud máte vlastní web s tématikou automobilů, nebo jste dodavatelem pneumatik, můžete na svůj web umístit naši plaketu s hodnocením pneumatiky Bridgestone Potenza RE55: Test pneumatiky Bridgestone Potenza RE55 [png]
Bez nadsázky se dá říci, že pneumatika Bridgestone Potenza RE55 byla vyvinuta jako závodní. Nejlépe se hodí do extrémních podmínek závodní dráhy, nebo na skutečně dravé jízdy sportovních vozů.