Pneumatiky na Škoda Rapid
Testy, recenze a názory na pneumatiky pro Škoda Rapid. Na toto vozidlo naši uživatelé nejčastěji používají rozměry pneumatik 185 60 R15, 215 45 R16, 225 45 R17, 195 65 R15, 195 55 R15. Pneu, uvedené v těchto testech, jsou potvrzené zkušenostmi řidičů, kteří byli ochotni se podělit o své zkušenosti. Pokud vybíráte pneumatiky na Škoda Rapid, detailně si projděte naše testy a budete mít jistotu, že při výběru pneumatik nešlápnete vedle, ani neutratíte peníze za zbytečně drahé pneumatiky.
Které pneumatiky potřebujete?
Zimní pneumatiky na Škoda Rapid
1 | Dunlop SP Winter Response 2 11 recenzí | 88 % |
2 | Nexen Winguard Snow G3 15 recenzí | 85 % |
3 | Continental Winter Contact TS 860 S 13 recenzí | 84 % |
4 | Riken Snowtime B2 9 recenzí | 83 % |
5 | Continental Winter Contact TS 860 51 recenzí | 83 % |
Zobrazit více
Letní pneumatiky na Škoda Rapid
1 | Nokian Line 68 recenzí | 86 % |
2 | Goodyear EfficientGrip Performance 214 recenzí | 80 % |
3 | Bridgestone Turanza ER300 189 recenzí | 75 % |
4 | Linglong Green Max 43 recenzí | 74 % |
5 | Landsail LS588 UHP 82 recenzí | 74 % |
Zobrazit více
Celoroční pneumatiky na Škoda Rapid
1 | Nokian SeasonProof 68 recenzí | 93 % |
2 | Yokohama BluEarth 4S AW21 15 recenzí | 79 % |
Zobrazit více
Slovní recenze zimních pneumatik na vůz Škoda Rapid
Dunlop SP Winter Response 222. 4. 20242024-04-22 | JT | Dunlop SP Winter Response 2 | 185 60 R15 | najeto: 20 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Výborné pneu, na horách bez problémů, zvládnou toho vyjet hodně a dobře drží, můžu jen doporučit.“
Výborné pneu, na horách bez problémů, zvládnou toho vyjet hodně a dobře drží, můžu jen doporučit. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 96 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 80 %, Sníh: 100 %, Led: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
28. 11. 20232023-11-28 | Marek Černý | Nexen WinGuard Sport 2 | 215 45 R16 | najeto: 1 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Pneu jsem vybíral subjektivně v poměru cena/výkon. Za cenu cca do 2500,-/ks se myslím jedná o docela dobré zimní pneu. Na autech jsem měl v minulosti různé pneu střední třídy, Barum, Sava, Hankook...Tyto zatím nijak nevybočují. Na suchu jsou tiché, což mě příjemně překvapilo, na mokru dobré, břečku odvádí dobře, v hlubokém sněhu nevím. Spotřeba je zatím stejná, jako na letních pneu prémiové kvality. Výdrž moc neřeším, po pár letech a po ztvrdnutí gumy jsou bez ohledu na hloubku dezénu k nepotřebě. “
Pneu jsem vybíral subjektivně v poměru cena/výkon. Za cenu cca do 2500,-/ks se myslím jedná o docela dobré zimní pneu. Na autech jsem měl v minulosti různé pneu střední třídy, Barum, Sava, Hankook...Tyto zatím nijak nevybočují. Na suchu jsou tiché, což mě příjemně překvapilo, na mokru dobré, břečku odvádí dobře, v hlubokém sněhu nevím. Spotřeba je zatím stejná, jako na letních pneu prémiové kvality. Výdrž moc neřeším, po pár letech a po ztvrdnutí gumy jsou bez ohledu na hloubku dezénu k nepotřebě. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 83 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 80 %, Hlučnost: 100 %, Sníh: 80 %, Koupil bych znovu: 80 %.
14. 11. 20232023-11-14 Test-Pneumatik.cz | Nexen Winguard Snow G3 | 195 55 R15 | najeto: 7 000 km | způsob jízdy: klidný
„Co se týče chování při řízení, tak naprosto bez problému za jakýchkoliv podmínek, nicméně opotřebení brutální z mého pohledu. Za dvě zimy (ani ne 7000 km, primárně město, klidná jízda) vzorek 3.5mm, takže výměna.“
Co se týče chování při řízení, tak naprosto bez problému za jakýchkoliv podmínek, nicméně opotřebení brutální z mého pohledu. Za dvě zimy (ani ne 7000 km, primárně město, klidná jízda) vzorek 3.5mm, takže výměna. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 77 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 50 %, Hlučnost: 70 %, Sníh: 90 %, Led: 90 %, Koupil bych znovu: 50 %.
24. 11. 20222022-11-24 | Michal | Continental Winter Contact TS 860 | 275 40 R21 | způsob jízdy: průměrný
„1-Vlastním 2,5 roku staré pneumatiky, už bych si je za tuto cenu rozhodně nekoupil... Včera 2 smyky za 1 cestu, venku 4,5 stupně nad nulou, pravda byla trochu mokrá silnice. Jezdím do práce stále stejnou trasu už několik let. 1 smyk na kruh. objezdu-je pravda, že v tomto jsou dobře čitelné, 2 při brždění před semaforem-cca 20 metrů z předpisové rychlosti. Pravdou je, že vlastním automobil Škoda rapid (3 hrnek), tak mě napadá, že rozdíl 20 kg na předku se při brždění, nebo rozjezdu oproti VW Golfu nějak projeví. Co mě ale opravdu nemile překvapilo bylo ujíždění zadku na kruh. objezdu. Dříve jsem na něm mohl s klidem i trochu rychleji a automobil stále držel stopu. 2-Nevím zda to nepřičíst např. zrychlenému stárnutí pneumatik, ale vždy platil standart, že pneu do 4-5 let je ok. 3-Naprosto nechápu kladné recenze na tichost této pneumatiky-hlučnější už je snad jenom Barum. Když budu konkrétní, tak všechny Nokiany (Zimní: WRD3, WRD4, Celoroční Weatherprof, nebo dokonce i letní Wetproof) jsou rozhodně tišší než tento Continental. Jak podle tabulek, tak i v reálu. Co se týká brždění a ovladatelnosti na mokru, tak za mě lepší dokonce i jmenované celoročky oproti těmto. 4-Napadají mě 3 vysvětlení - zrychlené stárnutí pneu, nepovedená mnou zakoupená série, nebo těžké úplatky v koupených testech. 5-Jistě někdo může namítat, že zrovna byla silnice kluzká, nebo jsem jel rychleji, ale minimálně hodnocení hlučnosti v některých testech je opravdu zavádějící. Kdo nepozná rozdíl mezi 69 db - 72 db a hlučnější pneu vydává za tiché, tak je buď zabedněný, nebo zaplacený, popř. obojí. 6-Jedno z mála pozitiv, výdrž + dobrá čitelnost v zatáčkách, ale jestli to nebude tím, že ujíždí dřív, než pneu výše zmíněné a člověk pak rozhodně nepřidává. Při brždění čitelnost malá, prostě se smýkají a není na výběr-buď se vyhnout, nebo brzdit. 7-Lyžovat jezdím do Orl. hor a na Čerňásek, jsem tedy zvědav, jestli mě letos nečeká šlamastika na zasněžené silnici, jak už tu někdo zmiňoval. Pokud poznám nějaké zhoršení-recenzi doplním, nebo napíšu novou.“
1-Vlastním 2,5 roku staré pneumatiky, už bych si je za tuto cenu rozhodně nekoupil... Včera 2 smyky za 1 cestu, venku 4,5 stupně nad nulou, pravda byla trochu mokrá silnice. Jezdím do práce stále stejnou trasu už několik let. 1 smyk na kruh. objezdu-je pravda, že v tomto jsou dobře čitelné, 2 při brždění před semaforem-cca 20 metrů z předpisové rychlosti. Pravdou je, že vlastním automobil Škoda rapid (3 hrnek), tak mě napadá, že rozdíl 20 kg na předku se při brždění, nebo rozjezdu oproti VW Golfu nějak projeví. Co mě ale opravdu nemile překvapilo bylo ujíždění zadku na kruh. objezdu. Dříve jsem na něm mohl s klidem i trochu rychleji a automobil stále držel stopu. 2-Nevím zda to nepřičíst např. zrychlenému stárnutí pneumatik, ale vždy platil standart, že pneu do 4-5 let je ok. 3-Naprosto nechápu kladné recenze na tichost této pneumatiky-hlučnější už je snad jenom Barum. Když budu konkrétní, tak všechny Nokiany (Zimní: WRD3, WRD4, Celoroční Weatherprof, nebo dokonce i letní Wetproof) jsou rozhodně tišší než tento Continental. Jak podle tabulek, tak i v reálu. Co se týká brždění a ovladatelnosti na mokru, tak za mě lepší dokonce i jmenované celoročky oproti těmto. 4-Napadají mě 3 vysvětlení - zrychlené stárnutí pneu, nepovedená mnou zakoupená série, nebo těžké úplatky v koupených testech. 5-Jistě někdo může namítat, že zrovna byla silnice kluzká, nebo jsem jel rychleji, ale minimálně hodnocení hlučnosti v některých testech je opravdu zavádějící. Kdo nepozná rozdíl mezi 69 db - 72 db a hlučnější pneu vydává za tiché, tak je buď zabedněný, nebo zaplacený, popř. obojí. 6-Jedno z mála pozitiv, výdrž + dobrá čitelnost v zatáčkách, ale jestli to nebude tím, že ujíždí dřív, než pneu výše zmíněné a člověk pak rozhodně nepřidává. Při brždění čitelnost malá, prostě se smýkají a není na výběr-buď se vyhnout, nebo brzdit. 7-Lyžovat jezdím do Orl. hor a na Čerňásek, jsem tedy zvědav, jestli mě letos nečeká šlamastika na zasněžené silnici, jak už tu někdo zmiňoval. Pokud poznám nějaké zhoršení-recenzi doplním, nebo napíšu novou. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 62 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 40 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 50 %, Sníh: 60 %, Led: 60 %, Koupil bych znovu: 10 %.
24. 11. 20222022-11-24 | Michal | Continental Winter Contact TS 860 | 215 45 R16 | způsob jízdy: průměrný
„1-Vlastním 2,5 roku staré pneumatiky, už bych si je za tuto cenu rozhodně nekoupil... Včera 2 smyky za 1 cestu, venku 4,5 stupně nad nulou, pravda byla trochu mokrá silnice. Jezdím do práce stále stejnou trasu už několik let. 1 smyk na kruh. objezdu-je pravda, že v tomto jsou dobře čitelné, 2 při brždění před semaforem-cca 20 metrů z předpisové rychlosti. Pravdou je, že vlastním automobil Škoda rapid (3 hrnek), tak mě napadá, že rozdíl 20 kg na předku se při brždění, nebo rozjezdu oproti VW Golfu nějak projeví. Co mě ale opravdu nemile překvapilo bylo ujíždění zadku na kruh. objezdu. Dříve jsem na něm mohl s klidem i trochu rychleji a automobil stále držel stopu. 2-Nevím zda to nepřičíst např. zrychlenému stárnutí pneumatik, ale vždy platil standart, že pneu do 4-5 let je ok. 3-Naprosto nechápu kladné recenze na tichost této pneumatiky-hlučnější už je snad jenom Barum. Když budu konkrétní, tak všechny Nokiany (Zimní: WRD3, WRD4, Celoroční Weatherprof, nebo dokonce i letní Wetproof) jsou rozhodně tišší než tento Continental. Jak podle tabulek, tak i v reálu. Co se týká brždění a ovladatelnosti na mokru, tak za mě lepší dokonce i jmenované celoročky oproti těmto. 4-Napadají mě 3 vysvětlení - zrychlené stárnutí pneu, nepovedená mnou zakoupená série, nebo těžké úplatky v koupených testech. 5-Jistě někdo může namítat, že zrovna byla silnice kluzká, nebo jsem jel rychleji, ale minimálně hodnocení hlučnosti v některých testech je opravdu zavádějící. Kdo nepozná rozdíl mezi 69 db - 72 db a hlučnější pneu vydává za tiché, tak je buď zabedněný, nebo zaplacený, popř. obojí. 6-Jedno z mála pozitiv, výdrž + dobrá čitelnost v zatáčkách, ale jestli to nebude tím, že ujíždí dřív, než pneu výše zmíněné a člověk pak rozhodně nepřidává. Při brždění čitelnost malá, prostě se smýkají a není na výběr-buď se vyhnout, nebo brzdit. 7-Lyžovat jezdím do Orl. hor a na Čerňásek, jsem tedy zvědav, jestli mě letos nečeká šlamastika na zasněžené silnici, jak už tu někdo zmiňoval. Pokud poznám nějaké zhoršení-recenzi doplním, nebo napíšu novou.“
1-Vlastním 2,5 roku staré pneumatiky, už bych si je za tuto cenu rozhodně nekoupil... Včera 2 smyky za 1 cestu, venku 4,5 stupně nad nulou, pravda byla trochu mokrá silnice. Jezdím do práce stále stejnou trasu už několik let. 1 smyk na kruh. objezdu-je pravda, že v tomto jsou dobře čitelné, 2 při brždění před semaforem-cca 20 metrů z předpisové rychlosti. Pravdou je, že vlastním automobil Škoda rapid (3 hrnek), tak mě napadá, že rozdíl 20 kg na předku se při brždění, nebo rozjezdu oproti VW Golfu nějak projeví. Co mě ale opravdu nemile překvapilo bylo ujíždění zadku na kruh. objezdu. Dříve jsem na něm mohl s klidem i trochu rychleji a automobil stále držel stopu. 2-Nevím zda to nepřičíst např. zrychlenému stárnutí pneumatik, ale vždy platil standart, že pneu do 4-5 let je ok. 3-Naprosto nechápu kladné recenze na tichost této pneumatiky-hlučnější už je snad jenom Barum. Když budu konkrétní, tak všechny Nokiany (Zimní: WRD3, WRD4, Celoroční Weatherprof, nebo dokonce i letní Wetproof) jsou rozhodně tišší než tento Continental. Jak podle tabulek, tak i v reálu. Co se týká brždění a ovladatelnosti na mokru, tak za mě lepší dokonce i jmenované celoročky oproti těmto. 4-Napadají mě 3 vysvětlení - zrychlené stárnutí pneu, nepovedená mnou zakoupená série, nebo těžké úplatky v koupených testech. 5-Jistě někdo může namítat, že zrovna byla silnice kluzká, nebo jsem jel rychleji, ale minimálně hodnocení hlučnosti v některých testech je opravdu zavádějící. Kdo nepozná rozdíl mezi 69 db - 72 db a hlučnější pneu vydává za tiché, tak je buď zabedněný, nebo zaplacený, popř. obojí. 6-Jedno z mála pozitiv, výdrž + dobrá čitelnost v zatáčkách, ale jestli to nebude tím, že ujíždí dřív, než pneu výše zmíněné a člověk pak rozhodně nepřidává. Při brždění čitelnost malá, prostě se smýkají a není na výběr-buď se vyhnout, nebo brzdit. 7-Lyžovat jezdím do Orl. hor a na Čerňásek, jsem tedy zvědav, jestli mě letos nečeká šlamastika na zasněžené silnici, jak už tu někdo zmiňoval. Pokud poznám nějaké zhoršení-recenzi doplním, nebo napíšu novou. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 62 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 40 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 50 %, Sníh: 60 %, Led: 60 %, Koupil bych znovu: 10 %.
30. 1. 20212021-01-30 | Radek | Matador MP 92 Sibir Snow | 245 45 R16 | najeto: 15 000 km | způsob jízdy: klidný
„Na brečce a na lehce zledovaťelé silnici do lehkého kopečka nevyjedu.“
Na brečce a na lehce zledovaťelé silnici do lehkého kopečka nevyjedu. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 63 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 70 %, Hlučnost: 90 %, Sníh: 70 %, Led: 40 %, Koupil bych znovu: 10 %.
4. 2. 20192019-02-04 | Dušan Hladík | Barum Polaris 5 | 185 60 R15 | najeto: 8 000 km | způsob jízdy: klidný
„Skvělé zimní pneumatiky. Jsou opravdu určené do těžkých, horských podmínek. Dobře jezdí na suchu a naprosto skvělé jsou na mokru, kdy se nemusíte bát ani ostřejší jízdy a můžete se spolehnout na dobré vlastnosti při brzdění. Předtím jsem měl Polaris 3 a tyto jsou teda o pořádný kus lepší. Pokud potřebujete dobré jízdní vlastnosti na hory a nemáte peněz na rozdávání, tak je to jasná volba.“
Skvělé zimní pneumatiky. Jsou opravdu určené do těžkých, horských podmínek. Dobře jezdí na suchu a naprosto skvělé jsou na mokru, kdy se nemusíte bát ani ostřejší jízdy a můžete se spolehnout na dobré vlastnosti při brzdění. Předtím jsem měl Polaris 3 a tyto jsou teda o pořádný kus lepší. Pokud potřebujete dobré jízdní vlastnosti na hory a nemáte peněz na rozdávání, tak je to jasná volba. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 90 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 100 %, Sníh: 100 %, Led: 100 %, Koupil bych znovu: 90 %.
14. 4. 20162016-04-14 | Vojtěch Němec,BBA. | Riken Snowtime B2 | 185 60 R15 | najeto: 35 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Jsem majitelem taxislužby a když jsem poprvé uviděl tuto značku, nevěřil jsem, že by mohla splňovat nároky v provozu taxi. Musím zodpovědně prohlásit, že lepší zimní pneu v poměru cena a co umí jsem na autech neměl. Dnes jsem přezouval na letní a všechny vozy, Škoda Rapid spaceback, měly vzorek 5.5 mm až 6mm. Najeto 35 000Km v nepřetržitém provozu. Kupoval jsem je v Prosinci poté, co mě tuzemské pneu vydržely 20 000Km a měly 4.5mm....Nyní jsem koupil letní a čekám, zda budou taky tak dobré. Vřele doporučuji. Votěch Němec, BBA. jednatel taxislužby“
Jsem majitelem taxislužby a když jsem poprvé uviděl tuto značku, nevěřil jsem, že by mohla splňovat nároky v provozu taxi. Musím zodpovědně prohlásit, že lepší zimní pneu v poměru cena a co umí jsem na autech neměl. Dnes jsem přezouval na letní a všechny vozy, Škoda Rapid spaceback, měly vzorek 5.5 mm až 6mm. Najeto 35 000Km v nepřetržitém provozu. Kupoval jsem je v Prosinci poté, co mě tuzemské pneu vydržely 20 000Km a měly 4.5mm....Nyní jsem koupil letní a čekám, zda budou taky tak dobré. Vřele doporučuji. Votěch Němec, BBA. jednatel taxislužby Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 89 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
Slovní recenze letních pneumatik na vůz Škoda Rapid
Linglong Green Max25. 10. 20202020-10-25 | Honza | Linglong Green Max | 225 45 R16 | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Všichni mě zrazovali. Sám jsem měl obavy,tedy hlavně z vody. Po 5tis. hodnotím. Na suchu i vodě perfektní. Musíte si zvyknout,jsou trošku měkčí. Zřejmě budou mít i mírně větší valivý odpor,cca 5-7% Užitná hodnota o hodně vyšší než prémiové značky. Životnost zatím nevím. “
Všichni mě zrazovali. Sám jsem měl obavy,tedy hlavně z vody. Po 5tis. hodnotím. Na suchu i vodě perfektní. Musíte si zvyknout,jsou trošku měkčí. Zřejmě budou mít i mírně větší valivý odpor,cca 5-7% Užitná hodnota o hodně vyšší než prémiové značky. Životnost zatím nevím. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 93 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 80 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
6. 6. 20182018-06-06 | Jaroslav Orlík | Point S SummerStar 3 | 185 60 R16 | najeto: 3 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Na 4 roky starém vozidle i po výměně tlumičů v autorizovaném servise auto stále plave při rychlostech nad 90km/hod. Na dálnici se s těmito pneumatikami bojím předjíždět i kamion. S jinou sadou pneumatik jiného výrobce vše v pořádku.“
Na 4 roky starém vozidle i po výměně tlumičů v autorizovaném servise auto stále plave při rychlostech nad 90km/hod. Na dálnici se s těmito pneumatikami bojím předjíždět i kamion. S jinou sadou pneumatik jiného výrobce vše v pořádku. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 19 %
Chování na suchu: 10 %, Chování na mokru: 10 %, Zpětná vazba: 10 %, Jízda na hraně: 10 %, Opotřebení: 40 %, Hlučnost: 40 %, Koupil bych znovu: 10 %.
8. 11. 20162016-11-08 | Petr Dolezal | Bridgestone Ecopia EP150 | 185 60 R15 | najeto: 50 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Pneumatika je sice ekonomická a ekologická ale chování na mokru je vážně nebezpečné. Jakmile se dostanete za hranu, nezbývá moc možností.“
Pneumatika je sice ekonomická a ekologická ale chování na mokru je vážně nebezpečné. Jakmile se dostanete za hranu, nezbývá moc možností. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 50 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 30 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 20 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 10 %.
31. 10. 20162016-10-31 | Vojtěch Němec | Riken All Star 2 | 185 60 R15 | najeto: 15 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Bohužel, letní mě zklamaly. Nekoupil bych znovu. Zimní jsou ovšem bezkonkurenční.“
Bohužel, letní mě zklamaly. Nekoupil bych znovu. Zimní jsou ovšem bezkonkurenční. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 36 %
Chování na suchu: 50 %, Chování na mokru: 30 %, Zpětná vazba: 30 %, Jízda na hraně: 20 %, Opotřebení: 20 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 20 %.