Zimní pneu 195/65 R15
Testy, recenze a názory na pneumatiky v rozměru 195/65 R15. Při výběru pneumatik na vaše vozidlo vždy respektujte rozměr, který máte uvedený ve vašem technickém průkazu. Pokud byste vybrali pneumatiky nepovolného rozměru, v lepším případě budete mít problémy na STK. V horším případě pneumatiky nepůjdou na vaše vozidlo namontovat, případně se negativně ovlivní jeho jízdní vlastnosti. Testy pneumatiky v rozměru 195/65 R15 pocházejí od našich uživatelů, kteří byli ochotni se podělit se svými názory veřejně. Těchto testů pneumatik si velice vážíme.
Slovní recenze zimních pneumatik v rozměru 195/65 R15
Vraník PROTEKTOR HPL30. 7. 20242024-07-30 | Mike | Vraník PROTEKTOR HPL | Škoda Octavia | najeto: 60 000 km | způsob jízdy: klidný
„Pneumatiky s vyšším profilem mají tendence plavat ve vyšších rychlostech. Směs je měkčí a hluboký vzorek k tomu také přispívá. Pokud člověk nehledí na hlučnost na suchém asfaltu, ale jízdní schopnosti ve všech typech sněhu, je tento dezén skvělý. Lepší mi přišel jen HPL Green Diamond, který je skvělý i na ledu. Na mokrém asfaltu vzorek příliš nereaguje na prudké podněty. Pokud člověk jezdí s rozumem je pneumatika předvídatelná, s rozumnou odezvou i na hraně. Ekonomickou jízdou jsou schopné pneumatiky vydržet 50tkm i 60tkm, pokud již nehledáte 100 procentní trakci na sněhu. V teplém počasí mají tendenci se žvýkat. Proto doporucuji verzy XL (tedy zesílené) .“
Pneumatiky s vyšším profilem mají tendence plavat ve vyšších rychlostech. Směs je měkčí a hluboký vzorek k tomu také přispívá. Pokud člověk nehledí na hlučnost na suchém asfaltu, ale jízdní schopnosti ve všech typech sněhu, je tento dezén skvělý. Lepší mi přišel jen HPL Green Diamond, který je skvělý i na ledu. Na mokrém asfaltu vzorek příliš nereaguje na prudké podněty. Pokud člověk jezdí s rozumem je pneumatika předvídatelná, s rozumnou odezvou i na hraně. Ekonomickou jízdou jsou schopné pneumatiky vydržet 50tkm i 60tkm, pokud již nehledáte 100 procentní trakci na sněhu. V teplém počasí mají tendenci se žvýkat. Proto doporucuji verzy XL (tedy zesílené) . Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 78 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 60 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 40 %, Sníh: 100 %, Led: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.
30. 7. 20242024-07-30 | Mike | Vraník PROTEKTOR HPL | Škoda Octavia | najeto: 60 000 km | způsob jízdy: klidný
„Pneumatiky s vyšším profilem mají tendence plavat ve vyšších rychlostech. Směs je měkčí a hluboký vzorek k tomu také přispívá. Pokud člověk nehledí na hlučnost na suchém asfaltu, ale jízdní schopnosti ve všech typech sněhu, je tento dezén skvělý. Lepší mi přišel jen HPL Green Diamond, který je skvělý i na ledu. Na mokrém asfaltu vzorek příliš nereaguje na prudké podněty. Pokud člověk jezdí s rozumem je pneumatika předvídatelná, s rozumnou odezvou i na hraně. Ekonomickou jízdou jsou schopné pneumatiky vydržet 50tkm i 60tkm, pokud již nehledáte 100 procentní trakci na sněhu. V teplém počasí mají tendenci se žvýkat. Proto doporucuji verzy XL (tedy zesílené) .“
Pneumatiky s vyšším profilem mají tendence plavat ve vyšších rychlostech. Směs je měkčí a hluboký vzorek k tomu také přispívá. Pokud člověk nehledí na hlučnost na suchém asfaltu, ale jízdní schopnosti ve všech typech sněhu, je tento dezén skvělý. Lepší mi přišel jen HPL Green Diamond, který je skvělý i na ledu. Na mokrém asfaltu vzorek příliš nereaguje na prudké podněty. Pokud člověk jezdí s rozumem je pneumatika předvídatelná, s rozumnou odezvou i na hraně. Ekonomickou jízdou jsou schopné pneumatiky vydržet 50tkm i 60tkm, pokud již nehledáte 100 procentní trakci na sněhu. V teplém počasí mají tendenci se žvýkat. Proto doporucuji verzy XL (tedy zesílené) . Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 78 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 60 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 40 %, Sníh: 100 %, Led: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.
4. 12. 20232023-12-04 | Radek | Barum Polaris 5 | Volkswagen Golf | najeto: 60 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Polaris 5 mám již na druhém autě, a to už potřetí a nemám absolutně problém. Na těchto pneu jsem projel nesmysl. I tam kde některé auta nevyjeli kopec jsem bez jakékoliv elektroniky vyjel i sjel bezproblému. Negativní recenze jsou podle mě spíš faktorem mezi sedadlem a volantem. Kdyby ty gumy byly tak hrozné určitě se jsou několikátým rokem na několika obchodech nejprodávanější. Na sněhu (i uježděném), ledu, mokru ani such nemají pneu nejmenší problém a nejednou mi zachránily auto od nehody. Mám jednoduchý vzkaz, naučte se prvně řídit než než začnete hanit pneu. Zdaleka nejsou nejlepší ale s ohledem na cenu jsou bezkonkurenční.“
Polaris 5 mám již na druhém autě, a to už potřetí a nemám absolutně problém. Na těchto pneu jsem projel nesmysl. I tam kde některé auta nevyjeli kopec jsem bez jakékoliv elektroniky vyjel i sjel bezproblému. Negativní recenze jsou podle mě spíš faktorem mezi sedadlem a volantem. Kdyby ty gumy byly tak hrozné určitě se jsou několikátým rokem na několika obchodech nejprodávanější. Na sněhu (i uježděném), ledu, mokru ani such nemají pneu nejmenší problém a nejednou mi zachránily auto od nehody. Mám jednoduchý vzkaz, naučte se prvně řídit než než začnete hanit pneu. Zdaleka nejsou nejlepší ale s ohledem na cenu jsou bezkonkurenční. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 89 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 70 %, Sníh: 100 %, Led: 70 %, Koupil bych znovu: 100 %.
2. 12. 20232023-12-02 | err | Barum Polaris 5 | Lancia Delta | najeto: 3 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Barum Polaris je vhodná akorát na to abyste splnili zákonnou povinnost mít zimní pneumatiky. Zimním období se chová téměř stejně jako podprůměrné letní pneumatika. Jezdím se třemi auty a na každém mám obuté pneumatiky jiné značky - Barum Polaris těžce zaostává! A to i ve srovnání s levnější zimní pneumatikou jiného výrobce. Snad jediné pozitivum je nízká hladina hluku - což ovšem pro většinu řidičů není důležitý parametr pro zimní pneumatiku.“
Barum Polaris je vhodná akorát na to abyste splnili zákonnou povinnost mít zimní pneumatiky. Zimním období se chová téměř stejně jako podprůměrné letní pneumatika. Jezdím se třemi auty a na každém mám obuté pneumatiky jiné značky - Barum Polaris těžce zaostává! A to i ve srovnání s levnější zimní pneumatikou jiného výrobce. Snad jediné pozitivum je nízká hladina hluku - což ovšem pro většinu řidičů není důležitý parametr pro zimní pneumatiku. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 48 %
Chování na suchu: 50 %, Chování na mokru: 50 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 30 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 100 %, Sníh: 10 %, Led: 10 %, Koupil bych znovu: 10 %.
30. 11. 20232023-11-30 | Daniel | Lassa Iceways 2 | Škoda Octavia | najeto: 30 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Na snehu lepsi jako Vranik Hpl4 a pritom tiche, neplavou a nemizi pred ocima. Nejlepsi zimak! “
Na snehu lepsi jako Vranik Hpl4 a pritom tiche, neplavou a nemizi pred ocima. Nejlepsi zimak! Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 88 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 80 %, Sníh: 100 %, Led: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
29. 11. 20232023-11-29 | Luboš Mutňanský | Goodyear UltraGrip 9 | Škoda Octavia | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: klidný
„Obuto na Octavia Combi 1,9 TDI. Jezdím půl roku v zimě a na sněhu, bydlím na horách. Spokojenost. Udivuje mě, že někteří pisatelé mají obavu z výroby v Polsku. Pokud vím, v Polsku vyrábí pneu Michelin, Goodyear, Bridgestone, Debica. Uvažuje Hankook a další. Není divu, menší daně, menší odvody, menší byrokratické zatížení, nižší náklady na energie.“
Obuto na Octavia Combi 1,9 TDI. Jezdím půl roku v zimě a na sněhu, bydlím na horách. Spokojenost. Udivuje mě, že někteří pisatelé mají obavu z výroby v Polsku. Pokud vím, v Polsku vyrábí pneu Michelin, Goodyear, Bridgestone, Debica. Uvažuje Hankook a další. Není divu, menší daně, menší odvody, menší byrokratické zatížení, nižší náklady na energie. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 91 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Sníh: 100 %, Led: 70 %, Koupil bych znovu: 90 %.
26. 11. 20232023-11-26 | David | Matador MP 92 Sibir Snow | BMW 3 | najeto: 17 000 km | způsob jízdy: sportovní
„No na mokru fajn , neměl jsem problém , ale na sněhu už nic moc a to i první sezónu , teď je máme druhou , dezen ještě mají , ale už je to úplná tragédie . Na horší pneu jsem snad nejel.“
No na mokru fajn , neměl jsem problém , ale na sněhu už nic moc a to i první sezónu , teď je máme druhou , dezen ještě mají , ale už je to úplná tragédie . Na horší pneu jsem snad nejel. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 60 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 60 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 90 %, Sníh: 50 %, Led: 30 %, Koupil bych znovu: 10 %.
26. 11. 20232023-11-26 | David | Matador MP 92 Sibir Snow | BMW 3 | najeto: 17 000 km | způsob jízdy: sportovní
„No na mokru fajn , neměl jsem problém , ale na sněhu už nic moc a to i první sezónu , teď je máme druhou , dezen ještě mají , ale už je to úplná tragédie . Na horší pneu jsem snad nejel.“
No na mokru fajn , neměl jsem problém , ale na sněhu už nic moc a to i první sezónu , teď je máme druhou , dezen ještě mají , ale už je to úplná tragédie . Na horší pneu jsem snad nejel. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 60 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 60 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 90 %, Sníh: 50 %, Led: 30 %, Koupil bych znovu: 10 %.
28. 8. 20232023-08-28 Test-Pneumatik.cz | Riken Snow | Volkswagen Golf | najeto: 30 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Zakoupil jsem je kvuli ceně a hledal jsem hrubé pneu a tyto jsou ty pravé bahno sníh led není jediný problém dostal jsem se všude kam jsem chtěl na horách bez problému jakýkoliv povrch auto jede a nezaváhá na dálnici jsou hlučné ale je to něco za něco ale není to nic co by bylo zase nějak hrozné a nedalo se to vydržet takže ten hluk není tak velké mínus chytil jsem na dálnici ve 140 cca pruh břečky auto neuhlo hodilo to s ním ale bez broblémů na ledu to taky jde ale je to jasný je to led tam klouže každá guma takže za mě je to špičková guma které bych se nebál a co se týče opotřebení opravdu minimální pojedu je 3 sezonu a věřím že i čtvrtou takže klobouk dolů před nimi “
Zakoupil jsem je kvuli ceně a hledal jsem hrubé pneu a tyto jsou ty pravé bahno sníh led není jediný problém dostal jsem se všude kam jsem chtěl na horách bez problému jakýkoliv povrch auto jede a nezaváhá na dálnici jsou hlučné ale je to něco za něco ale není to nic co by bylo zase nějak hrozné a nedalo se to vydržet takže ten hluk není tak velké mínus chytil jsem na dálnici ve 140 cca pruh břečky auto neuhlo hodilo to s ním ale bez broblémů na ledu to taky jde ale je to jasný je to led tam klouže každá guma takže za mě je to špičková guma které bych se nebál a co se týče opotřebení opravdu minimální pojedu je 3 sezonu a věřím že i čtvrtou takže klobouk dolů před nimi Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 87 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 60 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 50 %, Sníh: 100 %, Led: 70 %, Koupil bych znovu: 100 %.
14. 4. 20232023-04-14 | L. | Continental Winter Contact TS 860 | Fiat Stilo | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Pneumatiky byly super první dvě sezóny, následně jejich vlasnosti šly velice rapidně dolů, ztvrdly, popraskaly a musel jsem je vyhodit (jedna se dokonce roztrhla za jízdy), na sněhu se staly téměř nepoužitelné. Jako nové fungovaly však velice dobře, krom hlubšího sněhu tam mají slabiny i jako nové, ale na rozježděný sníh, břečku mokro a led hodnotím velice kladně. Bohužel životnost velmi slabá, měl jsem vyrobené v ČR. Rozhodně bych je znovu už nikdy nekoupil, od jiných výrobců jsou i 4 roky staré zimní pneu použitelné, tady už to 3 sezonu bylo vyloženě nebezpečné. Pneu dle dot nebyly vůbec staré a vzorek byl pořád dostatečný 6-7 mm“
Pneumatiky byly super první dvě sezóny, následně jejich vlasnosti šly velice rapidně dolů, ztvrdly, popraskaly a musel jsem je vyhodit (jedna se dokonce roztrhla za jízdy), na sněhu se staly téměř nepoužitelné. Jako nové fungovaly však velice dobře, krom hlubšího sněhu tam mají slabiny i jako nové, ale na rozježděný sníh, břečku mokro a led hodnotím velice kladně. Bohužel životnost velmi slabá, měl jsem vyrobené v ČR. Rozhodně bych je znovu už nikdy nekoupil, od jiných výrobců jsou i 4 roky staré zimní pneu použitelné, tady už to 3 sezonu bylo vyloženě nebezpečné. Pneu dle dot nebyly vůbec staré a vzorek byl pořád dostatečný 6-7 mm Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 74 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 70 %, Sníh: 80 %, Led: 80 %, Koupil bych znovu: 10 %.
12. 2. 20232023-02-12 | Majkl | Firestone Winterhawk 4 | Volkswagen Passat | najeto: 6 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Podivné chování pneu při plusových teplotách okolo 9 stupňů v dálniční rychlosti. Auto neuvěřitelně plavalo ( nahuštěno správně, vozidlo v pořádku). Nic moc pneumatiky, ale vzhledem ke své cenové kategorie mají nadprůměrné vlastnosti na sněhu a ledu co se týče záběru a držení stopy. Zbytek větší podprůměr.“
Podivné chování pneu při plusových teplotách okolo 9 stupňů v dálniční rychlosti. Auto neuvěřitelně plavalo ( nahuštěno správně, vozidlo v pořádku). Nic moc pneumatiky, ale vzhledem ke své cenové kategorie mají nadprůměrné vlastnosti na sněhu a ledu co se týče záběru a držení stopy. Zbytek větší podprůměr. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 59 %
Chování na suchu: 60 %, Chování na mokru: 60 %, Zpětná vazba: 40 %, Jízda na hraně: 40 %, Opotřebení: 70 %, Hlučnost: 70 %, Sníh: 90 %, Led: 70 %, Koupil bych znovu: 30 %.
21. 12. 20222022-12-21 | Miroslav | Triangle WinterX TW401 | Acura 3.2 TL
„Hloubka dezénu nové pneumatiky je pouze 7,3 mm a to jsou ještě na povrchu drobné drážky asi 0,3 mm hluboké, které se ojedou téměř ihned. Jiné pneumatiky mají v průměru výšku dezénu 8,5 mm t.j. o 50% vyšší využitelná výška (4mm = plně ojetá). “
Hloubka dezénu nové pneumatiky je pouze 7,3 mm a to jsou ještě na povrchu drobné drážky asi 0,3 mm hluboké, které se ojedou téměř ihned. Jiné pneumatiky mají v průměru výšku dezénu 8,5 mm t.j. o 50% vyšší využitelná výška (4mm = plně ojetá). Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 0 %
14. 12. 20222022-12-14 | Pavel | Kingstar SW40 | Škoda Octavia | najeto: 1 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Nezatočím, nevyjedu, neubrzdím. Už nikdy “
Nezatočím, nevyjedu, neubrzdím. Už nikdy Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 19 %
Chování na suchu: 40 %, Chování na mokru: 20 %, Zpětná vazba: 10 %, Jízda na hraně: 10 %, Opotřebení: 30 %, Hlučnost: 30 %, Sníh: 10 %, Led: 10 %, Koupil bych znovu: 10 %.
11. 12. 20222022-12-11 | Marek | Nokian Snowproof | Volkswagen Golf | najeto: 1 000 km | způsob jízdy: sportovní
„V poměru cena/výkon je pneumatika velmi dobrá. V zasněžených kopcích je nad mé očekávání.“
V poměru cena/výkon je pneumatika velmi dobrá. V zasněžených kopcích je nad mé očekávání. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 79 %
Chování na suchu: 60 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 90 %, Sníh: 90 %, Led: 90 %, Koupil bych znovu: 90 %.
17. 11. 20222022-11-17 | Pepa | Riken Snow | Škoda Fabia | najeto: 14 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Velmi dobrá zimní pneu na sněhu i ledu, má ale své limity zejména na morku nemá ráda hlubší vodu a je hodně hlučná. Na klidné ježdění v zimě mohu doporučit. Do podmínek bez sněhu už moc ne. Teď po přezutí mi připoměla obrovský rozdíl proti letním.“
Velmi dobrá zimní pneu na sněhu i ledu, má ale své limity zejména na morku nemá ráda hlubší vodu a je hodně hlučná. Na klidné ježdění v zimě mohu doporučit. Do podmínek bez sněhu už moc ne. Teď po přezutí mi připoměla obrovský rozdíl proti letním. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 73 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 60 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 70 %, Hlučnost: 60 %, Sníh: 90 %, Led: 80 %, Koupil bych znovu: 70 %.
4. 11. 20222022-11-04 | Jarda | Laufenn I Fit+ LW31 | Ford Focus | způsob jízdy: průměrný
„Nebezpečná pneumatika, na mokru, dilatačních spárách a značení na vozovce, nepředvídatelná s minimální přilnavosti. Spotřeba paliva je vysoká. Jedna nádrž = cenový rozdil mezi opravdovou zimní pneumatikou kleber, sava, nokian,…. Kdo uvažuje o levné a funkční pneu tak laufen to teda není.“
Nebezpečná pneumatika, na mokru, dilatačních spárách a značení na vozovce, nepředvídatelná s minimální přilnavosti. Spotřeba paliva je vysoká. Jedna nádrž = cenový rozdil mezi opravdovou zimní pneumatikou kleber, sava, nokian,…. Kdo uvažuje o levné a funkční pneu tak laufen to teda není. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 37 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 10 %, Zpětná vazba: 30 %, Jízda na hraně: 20 %, Opotřebení: 50 %, Hlučnost: 20 %, Sníh: 70 %, Led: 40 %, Koupil bych znovu: 10 %.
19. 2. 20222022-02-19 Test-Pneumatik.cz | Kleber Krisalp HP3
„Nejhorší pneumatiky, které jsem kdy koupil. Po obutí již od počátku byly hlučnější. Mám je druhý měsíc a při jízdě na suché vozovce jsou pneumatiky hrozně hlučné. Při 90 km/h se ozývá takový hukot, že není v autě slyšet ani rádio. Jestli můžu doporučit, tak si tyto pneumatiky v žádném případě nekupujte. Měl jsem různé značky pneumatik, ale s takovou hlučností jsem se u žádných nesetkal.“
Nejhorší pneumatiky, které jsem kdy koupil. Po obutí již od počátku byly hlučnější. Mám je druhý měsíc a při jízdě na suché vozovce jsou pneumatiky hrozně hlučné. Při 90 km/h se ozývá takový hukot, že není v autě slyšet ani rádio. Jestli můžu doporučit, tak si tyto pneumatiky v žádném případě nekupujte. Měl jsem různé značky pneumatik, ale s takovou hlučností jsem se u žádných nesetkal. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 0 %
11. 2. 20222022-02-11 Test-Pneumatik.cz | Nexen Winguard Snow G3 | Acura 3.2 TL | najeto: 3 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Nexen Winguard Snow G3 mne nečekaně a velmi překvapila v zimních podmínkách v Krkonoších, na ruzných zasněžených cestách, prosinec 2021až únor 2022 na sněhu i ledu. Předtím jsem jezdil na zimních(bridgestone, nokian, michelin, barum), ale NEXEN se lépe chovají na sněhu. Zatím u mne velká spokojenost a mohu jen doporučit.“
Nexen Winguard Snow G3 mne nečekaně a velmi překvapila v zimních podmínkách v Krkonoších, na ruzných zasněžených cestách, prosinec 2021až únor 2022 na sněhu i ledu. Předtím jsem jezdil na zimních(bridgestone, nokian, michelin, barum), ale NEXEN se lépe chovají na sněhu. Zatím u mne velká spokojenost a mohu jen doporučit. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 93 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 100 %, Sníh: 100 %, Led: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
11. 2. 20222022-02-11 Test-Pneumatik.cz | Vraník PROTEKTOR HPL | způsob jízdy: klidný
„Na sněhu a ledu super, ale na suchu po dálnici plavou a jsou hlučné“
Na sněhu a ledu super, ale na suchu po dálnici plavou a jsou hlučné Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 66 %
Chování na suchu: 50 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 50 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 50 %, Sníh: 90 %, Led: 80 %, Koupil bych znovu: 80 %.
11. 1. 20222022-01-11 | Vladimír | Barum Polaris 5 | Ford Fusion | najeto: 12 000 km | způsob jízdy: klidný
„Dosud bezkonkurenčně nejhorší zimní pneu, jaké jsem kdy na jakémkoliv autě měl. Jízda s nimi je na sněhu či ledu vysloveně nebezpečná. Nulová trakce, kloužou neskutečně. Ať ne sníh čerstvý ebo ujetý, ať je námraza nebo ledovka,nechytají se nikde. Mám je teprve druhou sezonu, vzorek skoro neubyl, ale jsou příšerné. Bydlím 530 m n. m., a potřebuji se na pneu spolehnout. Sjíždím a vyjíždím 6 km kopec z údolí. Tyto mě děsí, strašné. Velmi nedoporučuji.“
Dosud bezkonkurenčně nejhorší zimní pneu, jaké jsem kdy na jakémkoliv autě měl. Jízda s nimi je na sněhu či ledu vysloveně nebezpečná. Nulová trakce, kloužou neskutečně. Ať ne sníh čerstvý ebo ujetý, ať je námraza nebo ledovka,nechytají se nikde. Mám je teprve druhou sezonu, vzorek skoro neubyl, ale jsou příšerné. Bydlím 530 m n. m., a potřebuji se na pneu spolehnout. Sjíždím a vyjíždím 6 km kopec z údolí. Tyto mě děsí, strašné. Velmi nedoporučuji. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 62 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 100 %, Sníh: 10 %, Led: 10 %, Koupil bych znovu: 10 %.
26. 12. 20212021-12-26 | Láďa | Linglong GreenMax Winter HP | Volkswagen Touran | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Pneu sem již pořídil na jiném voze které sem vzápětí prodal ale pneu nechal. Na sněhu a ledu jsou doopravdy výborné, tam co jiní nasazovali řetězy já projel. Ano, je to Čína ale řekl bych jedna z nejkvalitnějších pneu.“
Pneu sem již pořídil na jiném voze které sem vzápětí prodal ale pneu nechal. Na sněhu a ledu jsou doopravdy výborné, tam co jiní nasazovali řetězy já projel. Ano, je to Čína ale řekl bych jedna z nejkvalitnějších pneu. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 90 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 80 %, Sníh: 100 %, Led: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
27. 10. 20212021-10-27 | Michal | Vraník PROTEKTOR HPL | Chevrolet Tacuma | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Super pneu které na sněhu hezky drží, dokonce si poradí i s bahnem na polní cestě. Trošku hlučnější diky dezénu, ale jinak paráda.“
Super pneu které na sněhu hezky drží, dokonce si poradí i s bahnem na polní cestě. Trošku hlučnější diky dezénu, ale jinak paráda. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 91 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 60 %, Sníh: 100 %, Led: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
19. 10. 20212021-10-19 | Pavel | Premiorri ViaMaggiore | Škoda Octavia
„Vynikající pneu, byl jsem s něma nad míru spokojen.“
Vynikající pneu, byl jsem s něma nad míru spokojen. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 97 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 70 %, Sníh: 100 %, Led: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
12. 10. 20212021-10-12 | Mišo | Kleber Krisalp HP3 | Volkswagen Passat | najeto: 38 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Dobrý poměr cena/kvalita, podprůměrné držení stopy při zatáčení, například na zasněženém kruhovém objezdu i při velmi malé rychlosti. Horší vlastností v břečce. V hlubokém i čerstvém sněhu perfektní záběr. Kilometrový nájezd nadprůměrný.“
Dobrý poměr cena/kvalita, podprůměrné držení stopy při zatáčení, například na zasněženém kruhovém objezdu i při velmi malé rychlosti. Horší vlastností v břečce. V hlubokém i čerstvém sněhu perfektní záběr. Kilometrový nájezd nadprůměrný. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 79 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 50 %, Sníh: 90 %, Led: 70 %, Koupil bych znovu: 60 %.
12. 10. 20212021-10-12 | Mišo | Kleber Krisalp HP3 | Volkswagen Passat | najeto: 38 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Dobrý poměr cena/kvalita, podprůměrné držení stopy při zatáčení, například na zasněženém kruhovém objezdu i při velmi malé rychlosti. Horší vlastností v břečce. V hlubokém i čerstvém sněhu perfektní záběr. Kilometrový nájezd nadprůměrný.“
Dobrý poměr cena/kvalita, podprůměrné držení stopy při zatáčení, například na zasněženém kruhovém objezdu i při velmi malé rychlosti. Horší vlastností v břečce. V hlubokém i čerstvém sněhu perfektní záběr. Kilometrový nájezd nadprůměrný. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 79 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 50 %, Sníh: 90 %, Led: 70 %, Koupil bych znovu: 60 %.
12. 10. 20212021-10-12 | Mišo | Sava Eskimo S3 Plus | Volkswagen Passat | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Nejhorší pneu s Barumem co jsem kdy měl na autě. Hodí se možná do města a nikam jinam. Na horách naprosto nepoužitelná, zlatý Nokian. Po jedné sezóně jsem je prodal.“
Nejhorší pneu s Barumem co jsem kdy měl na autě. Hodí se možná do města a nikam jinam. Na horách naprosto nepoužitelná, zlatý Nokian. Po jedné sezóně jsem je prodal. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 49 %
Chování na suchu: 50 %, Chování na mokru: 50 %, Zpětná vazba: 60 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 70 %, Hlučnost: 60 %, Sníh: 40 %, Led: 30 %, Koupil bych znovu: 10 %.
27. 4. 20212021-04-27 | Michal | Bridgestone Blizzak LM005 | Volkswagen Golf | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: klidný
„Výborná zimní pneumatika s perfektní přilnavostí na suché i mokré vozovce. Vyzkoušeno i na horách ve sněhu, naprosto bez problémů. Jsou trošku hlučnější, ale není to nic zásadního.“
Výborná zimní pneumatika s perfektní přilnavostí na suché i mokré vozovce. Vyzkoušeno i na horách ve sněhu, naprosto bez problémů. Jsou trošku hlučnější, ale není to nic zásadního. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 89 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 70 %, Sníh: 80 %, Led: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.
22. 2. 20212021-02-22 | Ondra | Barum Polaris 5 | Škoda Fabia | najeto: 25 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Gumy nejsou v konkurenci zas tak strašné Cena více méně odpovídá kvalitě Brzdná dráha na sněhu je kolikrát velmi o život Na ledu se auto chová podstatně líp ale i tak bych neriskoval svižnější jízdou ač drtivá většina mých kilometrů jsou dálniční Hlučnost není tak obrovská Opotřebení mě mile překvapilo Gumy mám druhou zimu a zatím relativní spokojenost “
Gumy nejsou v konkurenci zas tak strašné Cena více méně odpovídá kvalitě Brzdná dráha na sněhu je kolikrát velmi o život Na ledu se auto chová podstatně líp ale i tak bych neriskoval svižnější jízdou ač drtivá většina mých kilometrů jsou dálniční Hlučnost není tak obrovská Opotřebení mě mile překvapilo Gumy mám druhou zimu a zatím relativní spokojenost Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 69 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 70 %, Sníh: 70 %, Led: 50 %, Koupil bych znovu: 50 %.
27. 1. 20212021-01-27 | Marek | Hankook Winter i*cept RS2 W452 | Citroen C5 | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Koupil jsem po doježdění Barum Polaris 3 a Hankook se chová lépe hlavně na mokru. Gumy mají skvělý záběr a jsou poměrně tiché. Ani na sněhu se moc nezapíná ABS a gumy drží stopu. Při prudkém rozjíždění neprokluzují. Kolem 170km/h začínají plavat. Luxusní poměr cena/výkon.“
Koupil jsem po doježdění Barum Polaris 3 a Hankook se chová lépe hlavně na mokru. Gumy mají skvělý záběr a jsou poměrně tiché. Ani na sněhu se moc nezapíná ABS a gumy drží stopu. Při prudkém rozjíždění neprokluzují. Kolem 170km/h začínají plavat. Luxusní poměr cena/výkon. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 96 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Sníh: 100 %, Led: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
13. 1. 20212021-01-13 | Josef | Continental Winter Contact TS 860 | Škoda Octavia | najeto: 30 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Na suchu a mokru skvělé pneumatiky, ale jakmile člověk vjede do hor, je to horší. Když napadne čerstvý sníh tak je to dobré, ale v menším kopci na uježděném sněhu není šance. Všechna jiná auta vyjedou, ale já s Continentaly ne. Kupoval jsem je s tím, že jsou podle testů nejlepší na trhu a o to víc mě zklamaly.“
Na suchu a mokru skvělé pneumatiky, ale jakmile člověk vjede do hor, je to horší. Když napadne čerstvý sníh tak je to dobré, ale v menším kopci na uježděném sněhu není šance. Všechna jiná auta vyjedou, ale já s Continentaly ne. Kupoval jsem je s tím, že jsou podle testů nejlepší na trhu a o to víc mě zklamaly. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 68 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 40 %, Hlučnost: 90 %, Sníh: 60 %, Led: 40 %, Koupil bych znovu: 50 %.
11. 1. 20212021-01-11 | Ondra | Barum Polaris 3 | najeto: 20 000 km | způsob jízdy: klidný
„Gumy mám 3 zimu. Prvni 2 roky to docela slo. Ted tu 3 začali hučet. A na snehu neodjedu od baráku...hloubka vzorku 6 mm Žena ma na autě německé nějaké neznackove a nemá problémy jako já. Barum už nikdy“
Gumy mám 3 zimu. Prvni 2 roky to docela slo. Ted tu 3 začali hučet. A na snehu neodjedu od baráku...hloubka vzorku 6 mm Žena ma na autě německé nějaké neznackove a nemá problémy jako já. Barum už nikdy Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 33 %
Chování na suchu: 40 %, Chování na mokru: 40 %, Zpětná vazba: 30 %, Jízda na hraně: 30 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 30 %, Sníh: 10 %, Led: 10 %, Koupil bych znovu: 10 %.
7. 11. 20202020-11-07 | Jirka | Sava Eskimo S2 | Mercedes Benz Vito | způsob jízdy: průměrný
„Ahoj, mám je v C verzi a nedám na ně dopustit. “
Ahoj, mám je v C verzi a nedám na ně dopustit. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 100 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Sníh: 100 %, Led: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
7. 11. 20202020-11-07 | Jirka | Sava Eskimo S2 | způsob jízdy: průměrný
„Ahoj, mám je v C verzi a nedám na ně dopustit. “
Ahoj, mám je v C verzi a nedám na ně dopustit. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 100 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Sníh: 100 %, Led: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
28. 10. 20202020-10-28 | Dominik | Barum Polaris 2 | Škoda Octavia | najeto: 40 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Co se týče chování na suchu, tak se i při slabším sešlápnutí brzdy pouští ABS. Brzdná dráha opravdu žalostná. Na mokru to samé. Při ostřejším projetím zatáčky je auto i na suchu okamžitě nedotáčivé. Rovněž dost hučí. Naprosto katastrofální je ovšem jízda na ledu. V této cenové kategorii bych radši volil Vraníky, jelikož Barum se svými vlastnostmi protektorům rovná. Najel jsem na nich asi jen 40 000. Což ale asi není vina pneumatik, jako spíše podmínky a počasí, které je poslední dobou spíše podzimní.“
Co se týče chování na suchu, tak se i při slabším sešlápnutí brzdy pouští ABS. Brzdná dráha opravdu žalostná. Na mokru to samé. Při ostřejším projetím zatáčky je auto i na suchu okamžitě nedotáčivé. Rovněž dost hučí. Naprosto katastrofální je ovšem jízda na ledu. V této cenové kategorii bych radši volil Vraníky, jelikož Barum se svými vlastnostmi protektorům rovná. Najel jsem na nich asi jen 40 000. Což ale asi není vina pneumatik, jako spíše podmínky a počasí, které je poslední dobou spíše podzimní. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 23 %
Chování na suchu: 40 %, Chování na mokru: 40 %, Zpětná vazba: 20 %, Jízda na hraně: 20 %, Opotřebení: 30 %, Hlučnost: 10 %, Sníh: 20 %, Led: 10 %, Koupil bych znovu: 20 %.
11. 10. 20202020-10-11 | Lakatos15 | Matador MP 92 Sibir Snow | Škoda Octavia | najeto: 25 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Za me super...cena-kvalita-bezpecnost. Pro prumerne ridice (zadne divocaky a frajirky) na prosto vyhovujici. Sice nezalezi na pneu ale na ridici. Sebe lepsi pneu ale ridic blbec tak je bezpecnost stejne nulova :)“
Za me super...cena-kvalita-bezpecnost. Pro prumerne ridice (zadne divocaky a frajirky) na prosto vyhovujici. Sice nezalezi na pneu ale na ridici. Sebe lepsi pneu ale ridic blbec tak je bezpecnost stejne nulova :) Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 87 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 60 %, Sníh: 90 %, Led: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.
29. 9. 20202020-09-29 | Mav | Nokian Hakkapeliitta R2 | Škoda Octavia | najeto: 30 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Na sněhu nejlepší zimní pneu, které jsem kdy jezdil. Tam, kde průměr jede maximálně 60 s problémy, s touto pneu jedete 80 a bezpečně. Včera jsem manželce ukázal, jak tato pneu na sněhu brzdí, když mi říkala, že jedeme poněkud rychle. - to není možné, brzdí pomalu jako na suchu, řekla,neskutečně. Nejlepší bezhrotová pneumatika do hor. Máte kolonu 12ti vozidel, která v hlubokém sněhu a břečce jede sotva 60 - více nemohou. Naproti je volno, šlápnete na plyn a bezpečně je rychlostí 80-90 km/h předjedete.....o exelentním průjezdu zatáčkou a brždění ani nemluvě. Podívejte se na videa udivených Rusů, jak je testovali na Sibiři při -40°C a divili se, že na rozdíl od konkurentů jsou stále měkké a poddajné. Nokianům již zůstanu věrný. Jízda na sněhu je čirá radost, dostat smyk na sněhu je umění, na ledu je to samozřejmě jinak, ale i tam je daleko lepší, než moje předchozí Nokian Hakapellita HK1, na nich jsem najezdil neuvěřitelných 50.000,- km ( v tom 2x Frankfurt po holých DE dálnicích při plusových teplotách), při úbytku vzorku z 10mm na 4 mm, již byly i trochu tvrdší, ale dle měření tvrdosti byly tak tak v normě, po 10ti - letech!!!. Asi je to tím, že brzdím před zatáčkou, a je li to možné, k jízdě využívám celou šíři vozovky tak, jak mě to učil starý pardál, učitel v autoškole a bývalý automobilový závodník....V přímém směru tichá, jen lehoulince ševelí, znát o sobě dá v zatáčce. V neposlední řadě musím zdůraznit její lehké odvalování. Jeví se skoro jako letní Dunlopy Blue response, zatím marně sleduji nějaké razantní zvýšení spotřeby paliva, zatím mi to na suchu vychází maximálně o 1-2 deci, což je výborný výsledek!!! Ideální do hor, pro rychlé přesuny ve vnitrozemí po dálnicích bych volil jiný typ. Nelze to nazvat nevýhodou. Je nejlepší na sněhu, proto nemůže být nejlepší na suchu do zatáček a na mokru - prostě je 10 mm vysoká a s tím musíme počítat - není to tuhá letní pneu, do zatáček a na změnu směru jí musíme dát čas. Po přechodu z letních jsem si nato musel zvyknout. Pozor hlavně na mokro v zatáčkách prvních cca.. 100- 300 km, než se pořádně zajedou, pak jsou normální.“
Na sněhu nejlepší zimní pneu, které jsem kdy jezdil. Tam, kde průměr jede maximálně 60 s problémy, s touto pneu jedete 80 a bezpečně. Včera jsem manželce ukázal, jak tato pneu na sněhu brzdí, když mi říkala, že jedeme poněkud rychle. - to není možné, brzdí pomalu jako na suchu, řekla,neskutečně. Nejlepší bezhrotová pneumatika do hor. Máte kolonu 12ti vozidel, která v hlubokém sněhu a břečce jede sotva 60 - více nemohou. Naproti je volno, šlápnete na plyn a bezpečně je rychlostí 80-90 km/h předjedete.....o exelentním průjezdu zatáčkou a brždění ani nemluvě. Podívejte se na videa udivených Rusů, jak je testovali na Sibiři při -40°C a divili se, že na rozdíl od konkurentů jsou stále měkké a poddajné. Nokianům již zůstanu věrný. Jízda na sněhu je čirá radost, dostat smyk na sněhu je umění, na ledu je to samozřejmě jinak, ale i tam je daleko lepší, než moje předchozí Nokian Hakapellita HK1, na nich jsem najezdil neuvěřitelných 50.000,- km ( v tom 2x Frankfurt po holých DE dálnicích při plusových teplotách), při úbytku vzorku z 10mm na 4 mm, již byly i trochu tvrdší, ale dle měření tvrdosti byly tak tak v normě, po 10ti - letech!!!. Asi je to tím, že brzdím před zatáčkou, a je li to možné, k jízdě využívám celou šíři vozovky tak, jak mě to učil starý pardál, učitel v autoškole a bývalý automobilový závodník....V přímém směru tichá, jen lehoulince ševelí, znát o sobě dá v zatáčce. V neposlední řadě musím zdůraznit její lehké odvalování. Jeví se skoro jako letní Dunlopy Blue response, zatím marně sleduji nějaké razantní zvýšení spotřeby paliva, zatím mi to na suchu vychází maximálně o 1-2 deci, což je výborný výsledek!!! Ideální do hor, pro rychlé přesuny ve vnitrozemí po dálnicích bych volil jiný typ. Nelze to nazvat nevýhodou. Je nejlepší na sněhu, proto nemůže být nejlepší na suchu do zatáček a na mokru - prostě je 10 mm vysoká a s tím musíme počítat - není to tuhá letní pneu, do zatáček a na změnu směru jí musíme dát čas. Po přechodu z letních jsem si nato musel zvyknout. Pozor hlavně na mokro v zatáčkách prvních cca.. 100- 300 km, než se pořádně zajedou, pak jsou normální. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 82 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 80 %, Sníh: 100 %, Led: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
11. 5. 20202020-05-11 | Pavel Valík | Continental Winter Contact TS 860 S | Ford Focus | najeto: 15 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Negativně mě překvapilo prokluzování na sněhu. Co teprve až se ojedou. Moje předchozí pneu na stejném autě byly Sava Eskymo S3 a podle mě byly v téhle disciplíně znatelně lepší. Trochu víc se sjíždí, ale hodně jsem jezdil i za vyšších teplot. Na druhou stranu bych řekl, že na spotřebě se nepodílí vůbec - v dubnu jem jezdil za 6.2/100 stejně jako na letních.“
Negativně mě překvapilo prokluzování na sněhu. Co teprve až se ojedou. Moje předchozí pneu na stejném autě byly Sava Eskymo S3 a podle mě byly v téhle disciplíně znatelně lepší. Trochu víc se sjíždí, ale hodně jsem jezdil i za vyšších teplot. Na druhou stranu bych řekl, že na spotřebě se nepodílí vůbec - v dubnu jem jezdil za 6.2/100 stejně jako na letních. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 76 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 70 %, Sníh: 50 %, Led: 70 %, Koupil bych znovu: 60 %.
7. 1. 20202020-01-07 | Tomáš D | Barum Polaris 3 | Hyundai i30 | najeto: 3 000 km | způsob jízdy: průměrný
„To co se ušetří na ceně pneumatik sežere pneumatika v benzínu. Na mokru je to peklo. Namrzlou silnici také nezvládá.“
To co se ušetří na ceně pneumatik sežere pneumatika v benzínu. Na mokru je to peklo. Namrzlou silnici také nezvládá. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 43 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 20 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 30 %, Opotřebení: 70 %, Hlučnost: 40 %, Sníh: 50 %, Led: 20 %, Koupil bych znovu: 10 %.
14. 12. 20182018-12-14 | Milan | BFGoodrich gForce Winter 2 | Ford Focus | najeto: 2 000 km
„Fakt dobré pneumatiky. Ve sněhu, v dešti i na suchu se chovají skvěle. Dokonce jsem s nimi jednou jel v 20cm sněhu do kopce a držely parádně.“
Fakt dobré pneumatiky. Ve sněhu, v dešti i na suchu se chovají skvěle. Dokonce jsem s nimi jednou jel v 20cm sněhu do kopce a držely parádně. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 94 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
29. 11. 20182018-11-29 | Juraj | Michelin Alpin 6 | Volkswagen Passat | najeto: 2 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Výborné pneu na každodenní použití v zimním období. Auto se na daných pneumatikách chová stabilně i při vyšších rychlostech (150km / hod). Při jízdě po mokré vozovce jsem se cítil bezpečně - pneu držely velmi dobře. Při jízdě na hraně (výjezdy na dálnice) se auto chovalo tak jak mělo a žádné překvapení se nekonalo, ale třeba si uvědomit, že zimní směs je mnohem měkčí než letní + mnoho motoristů na zimu přechází na vyšší profil pneu a tím pádem je třeba v zatáčkách ubrat - např. já měl v létě 225 45 R17 Sava uhp2 a na rozdíl od Alpine 6 v rozměru 195 65 R15 je to fest rozdíl ... ale zase KOMFORT vysokého profilu v zimě je na našich cestách k nezaplacení :) a co se týče jízdy po ledě a sněhu – zatím nám zima nedopřála, tak uvidíme ..“
Výborné pneu na každodenní použití v zimním období. Auto se na daných pneumatikách chová stabilně i při vyšších rychlostech (150km / hod). Při jízdě po mokré vozovce jsem se cítil bezpečně - pneu držely velmi dobře. Při jízdě na hraně (výjezdy na dálnice) se auto chovalo tak jak mělo a žádné překvapení se nekonalo, ale třeba si uvědomit, že zimní směs je mnohem měkčí než letní + mnoho motoristů na zimu přechází na vyšší profil pneu a tím pádem je třeba v zatáčkách ubrat - např. já měl v létě 225 45 R17 Sava uhp2 a na rozdíl od Alpine 6 v rozměru 195 65 R15 je to fest rozdíl ... ale zase KOMFORT vysokého profilu v zimě je na našich cestách k nezaplacení :) a co se týče jízdy po ledě a sněhu – zatím nám zima nedopřála, tak uvidíme .. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 90 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 90 %.
27. 10. 20182018-10-27 | Milan I. | Dunlop SP Winter Response 2 | Volkswagen Golf | najeto: 1 000 km | způsob jízdy: průměrný
„TOP“
TOP Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 94 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
17. 10. 20182018-10-17 | martin | Michelin Alpin 5 | Škoda Octavia | najeto: 85 000 km | způsob jízdy: klidný
„Michelin alpin 5 jsem měl 7 let na Oktavii II. nakazdil jsem mě mich cca 85tisic km a byly po celou dobu velmi dobré.“
Michelin alpin 5 jsem měl 7 let na Oktavii II. nakazdil jsem mě mich cca 85tisic km a byly po celou dobu velmi dobré. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 100 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
17. 3. 20182018-03-17 | oktavák | Sava Eskimo S3 Plus | Škoda Octavia | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Pneumatiky jsem používal na vozidle škoda fabia, kde byli jejich jízdní vlastnosti zcela úžasné. V horách nebyl problém vyjet kopec s 15cm vrstvou sněhu na cestě. Dobrá brzdná dráha a v břečce úžasně seděli a drželi si stopu. Po těchto zkušenostech jsem se rozhodl stejné pneu zakoupit na vůz škoda octavia, kde už bohužel nemohu sdílet původní nadšení. Nevím, jestli je to dáno jiným rozměrem pneu, nebo rokem výroby, ale na octavii se pneu nechovají nejlíp. Již při 2-3 cm vrstvě sněhu pneumatiky prokluzují, na zmrzlém podkladu jdou téměř okamžitě do smyku, na mokré vozovce je s nimi také potřeba jezdit opatrně. Znovu bych tyto pneu již nekoupil.“
Pneumatiky jsem používal na vozidle škoda fabia, kde byli jejich jízdní vlastnosti zcela úžasné. V horách nebyl problém vyjet kopec s 15cm vrstvou sněhu na cestě. Dobrá brzdná dráha a v břečce úžasně seděli a drželi si stopu. Po těchto zkušenostech jsem se rozhodl stejné pneu zakoupit na vůz škoda octavia, kde už bohužel nemohu sdílet původní nadšení. Nevím, jestli je to dáno jiným rozměrem pneu, nebo rokem výroby, ale na octavii se pneu nechovají nejlíp. Již při 2-3 cm vrstvě sněhu pneumatiky prokluzují, na zmrzlém podkladu jdou téměř okamžitě do smyku, na mokré vozovce je s nimi také potřeba jezdit opatrně. Znovu bych tyto pneu již nekoupil. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 61 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 10 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 70 %, Koupil bych znovu: 40 %.
24. 10. 20172017-10-24 | Michal | Nokian WR D4 | Renault Megane | najeto: 4 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Na sněhu bezkonkurenčně nejlepší co jsem měl obuté, auto vytáhne i ze zahrady zafučanej sněhem, na venkov kde je občas problém se sněhem nejlepší řešení. Na mokré vozovce a v kaši sněhu a soli bezproblémové.“
Na sněhu bezkonkurenčně nejlepší co jsem měl obuté, auto vytáhne i ze zahrady zafučanej sněhem, na venkov kde je občas problém se sněhem nejlepší řešení. Na mokré vozovce a v kaši sněhu a soli bezproblémové. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 91 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.
8. 10. 20172017-10-08 | Martin | Michelin Alpin A4 | Škoda Octavia | najeto: 75 000 km | způsob jízdy: klidný
„4.10.2012 som kupil na oktaviu kombi zimne pneumatiky michelin alpin A4 195 65 15 91H. Jazdil som ma mich 5rokov az do 27.3.2017 kde som najazdil na tychto pneumatikach 75tisic km bez defektu. Pneumatiky boli este stale vo vybornom stave a som ich predal este za 20eur “
4.10.2012 som kupil na oktaviu kombi zimne pneumatiky michelin alpin A4 195 65 15 91H. Jazdil som ma mich 5rokov az do 27.3.2017 kde som najazdil na tychto pneumatikach 75tisic km bez defektu. Pneumatiky boli este stale vo vybornom stave a som ich predal este za 20eur Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 100 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
22. 9. 20172017-09-22 | mira | Barum Polaris 2 | Renault Scenic | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: klidný
„Pokud nesněží, je vše v pořádku, na sněhu je to ale katastrofa, doopravdy kloužou.“
Pokud nesněží, je vše v pořádku, na sněhu je to ale katastrofa, doopravdy kloužou. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 64 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 30 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 70 %, Koupil bych znovu: 50 %.
28. 6. 20172017-06-28 | Mikuláš | Vredestein Snowtrac 5 | Škoda Octavia | najeto: 22 000 km | způsob jízdy: klidný
„Vredestein Snowtrac 5 mám na soukromé Octavii. Doporučil mi je prodejce pneu v pneuservisu. Jezdím hodne do Tater. Fungují perfektně. Jsou tiché.“
Vredestein Snowtrac 5 mám na soukromé Octavii. Doporučil mi je prodejce pneu v pneuservisu. Jezdím hodne do Tater. Fungují perfektně. Jsou tiché. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 96 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
8. 5. 20172017-05-08 | Robert Nový | Dunlop SP Winter Response 2 | Opel Vectra | najeto: 24 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Skvělé na zimu. Určitě bych je koupil znovu.“
Skvělé na zimu. Určitě bych je koupil znovu. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 88 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 70 %, Koupil bych znovu: 100 %.
20. 4. 20172017-04-20 | Tomáš | BFGoodrich gForce Winter | Ford Focus | najeto: 50 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Ekonomická pneumatika s vlastnostmi prémiové pneu. Používal jsem ji celoročně na dlouhé jízdy po dálnici, kdy jsem za 2 roky najezdil nejméně 50 tis. km (bez přehazování předku a zadku) a stav dezénu byl 4mm vpředu a 6mm vzadu. (nová měla asi 8.5mm). Chování v zimě bylo standardní, jednou jsem na hlubším sněhu trochu uklouzl (zasáhlo ESP, ale jel jsem prostě příliš rychle), naopak v létě jsem nedokázal rozeznat rozdíl mezí zimními a letními pneu (srovávání s BF Goodrich G-Grip ve stejném rozměru), snad jen subjektivně mírně vyšší hlučnost a naopak trochu lepší vlastnosti za mokra (odvod vody ve vysoké rychlosti)...“
Ekonomická pneumatika s vlastnostmi prémiové pneu. Používal jsem ji celoročně na dlouhé jízdy po dálnici, kdy jsem za 2 roky najezdil nejméně 50 tis. km (bez přehazování předku a zadku) a stav dezénu byl 4mm vpředu a 6mm vzadu. (nová měla asi 8.5mm). Chování v zimě bylo standardní, jednou jsem na hlubším sněhu trochu uklouzl (zasáhlo ESP, ale jel jsem prostě příliš rychle), naopak v létě jsem nedokázal rozeznat rozdíl mezí zimními a letními pneu (srovávání s BF Goodrich G-Grip ve stejném rozměru), snad jen subjektivně mírně vyšší hlučnost a naopak trochu lepší vlastnosti za mokra (odvod vody ve vysoké rychlosti)... Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 91 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 90 %.
6. 4. 20172017-04-06 | Marek | Continental Winter Contact TS 860 | Kia Ceed | najeto: 72 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Najel jsem na nich 72000km. Doporučuji každému kdo chce opravdu bezpečnost na cestách.“
Najel jsem na nich 72000km. Doporučuji každému kdo chce opravdu bezpečnost na cestách. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 100 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
18. 1. 20172017-01-18 | Juraj | Kleber Krisalp HP2 | Škoda Octavia | najeto: 50 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Otřesné pneu na studené, mokré vozovce, na uježděném sněhu a ledu je to taky slabota, pneu rychle ztvrdne.“
Otřesné pneu na studené, mokré vozovce, na uježděném sněhu a ledu je to taky slabota, pneu rychle ztvrdne. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 50 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 30 %, Zpětná vazba: 40 %, Jízda na hraně: 50 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 40 %, Koupil bych znovu: 10 %.
11. 1. 20172017-01-11 | Honza | Sava Eskimo S3 Plus | Volkswagen Golf | způsob jízdy: průměrný
„Je na nich cit v řízení a hluk je přiměřený. Na sněhu mě také příjemně překvapily. Jsou slabší akorát na zledovatělé silnici, kde má problém ale více gum. Na mokru také super. Pro běžnou občas ostřejší jízdu dostatečné.“
Je na nich cit v řízení a hluk je přiměřený. Na sněhu mě také příjemně překvapily. Jsou slabší akorát na zledovatělé silnici, kde má problém ale více gum. Na mokru také super. Pro běžnou občas ostřejší jízdu dostatečné. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 87 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
6. 1. 20172017-01-06 | Milan | Barum Polaris 3 | Škoda Octavia | najeto: 20 000 km | způsob jízdy: klidný
„Mám je na autě třetí sezonu, neměl jsem jediný problém. Na nových pneumatikách jsem byl v Alpách. Cesta z Livigna do Santa Cateriny 10cm sněhu a kopce nemusel jsem nazouvat řetězy. Doporučuji. “
Mám je na autě třetí sezonu, neměl jsem jediný problém. Na nových pneumatikách jsem byl v Alpách. Cesta z Livigna do Santa Cateriny 10cm sněhu a kopce nemusel jsem nazouvat řetězy. Doporučuji. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 87 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.
9. 10. 20162016-10-09 | Mixxx | Continental Winter Contact TS 860 | Volkswagen Golf | najeto: 8 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Mám je na Golfu chvilku a nemám slov. Jedním slovem Super. Uvidíme, až pořádně přimrzne.“
Mám je na Golfu chvilku a nemám slov. Jedním slovem Super. Uvidíme, až pořádně přimrzne. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 96 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
18. 5. 20162016-05-18 | Petr Irein | Sava Eskimo S3 | Kia Soul | najeto: 40 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Velmi dobré zimní pneu .“
Velmi dobré zimní pneu . Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 90 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
12. 5. 20162016-05-12 | rmt | Kormoran Snowpro B2 | Renault Megane | najeto: 15 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Na suchu dobre, na sněhu výborné. Náledí nic moc a mokro je katastrofa. Stačilo jet 50 do zatáčky a jelo to rovně. “
Na suchu dobre, na sněhu výborné. Náledí nic moc a mokro je katastrofa. Stačilo jet 50 do zatáčky a jelo to rovně. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 51 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 20 %, Zpětná vazba: 40 %, Jízda na hraně: 20 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 20 %.
13. 1. 20162016-01-13 | Ondra | Nokian WR D4 | Škoda Octavia | najeto: 4 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Na břečce a ve sněhu do 10cm drží opravdu svěkle , auto je ovladatelné a nemáte strach , že vyletíte z první zatáčky. Auto na gumách drží i na hodně mokré vozovce. Což je u mě priorita. Upozorňuji, že jsem gumy kupoval jako nové a krásně měkké. Pozor na bazarový prodej, kde původní majitel gum je ,, dojížděl ´´i v létě. Guma ztvrdne a nemá takové vlastnosti jako ta nová. Je v tom neskutečný rozdíl. Potom už nehraje roli ani ta značka gumy. Lepší je si připlatit , nemusíte se obávat kalamity , ani na horách. Hlavně máte jistotu že skoro vše vyjedete. Doporučuji“
Na břečce a ve sněhu do 10cm drží opravdu svěkle , auto je ovladatelné a nemáte strach , že vyletíte z první zatáčky. Auto na gumách drží i na hodně mokré vozovce. Což je u mě priorita. Upozorňuji, že jsem gumy kupoval jako nové a krásně měkké. Pozor na bazarový prodej, kde původní majitel gum je ,, dojížděl ´´i v létě. Guma ztvrdne a nemá takové vlastnosti jako ta nová. Je v tom neskutečný rozdíl. Potom už nehraje roli ani ta značka gumy. Lepší je si připlatit , nemusíte se obávat kalamity , ani na horách. Hlavně máte jistotu že skoro vše vyjedete. Doporučuji Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 97 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
21. 12. 20152015-12-21 | Lubomir Hascak | Michelin Alpin A4 | Škoda Octavia | způsob jízdy: průměrný
„Doporučuji.“
Doporučuji. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 100 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
9. 11. 20152015-11-09 | milan | Nokian WR D4 | Škoda Octavia | najeto: 1 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Úplně stačí na moje ježdění. Poměrně tiché a krásně tlumí nerovnosti.“
Úplně stačí na moje ježdění. Poměrně tiché a krásně tlumí nerovnosti. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 86 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 90 %.
19. 10. 20152015-10-19 | Michal Kobza | Goodyear UltraGrip 8 | Dacia Sandero | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Dobrá přilnavost i vedení na každém povrchu U mne jsou Ultra Grip nejleší zimní pneu za rozumnou cenu, které jsem kdy měl.“
Dobrá přilnavost i vedení na každém povrchu U mne jsou Ultra Grip nejleší zimní pneu za rozumnou cenu, které jsem kdy měl. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 97 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
19. 10. 20152015-10-19 | Michal Kobza | Goodyear UltraGrip 9 | Volkswagen Sharan | způsob jízdy: průměrný
„Ultra Grip používám již od řady 7 a jsem nad míru spokojen. Přilnavost, vedení, prostupnost to vše hodnotím velmi kladně. Celkově jsem na Ultra Gripech odjezdil již 6 zim. “
Ultra Grip používám již od řady 7 a jsem nad míru spokojen. Přilnavost, vedení, prostupnost to vše hodnotím velmi kladně. Celkově jsem na Ultra Gripech odjezdil již 6 zim. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 97 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
15. 10. 20152015-10-15 | Mike | Goodride SW602 | BMW 3 | najeto: 9 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Naprosto skvělé levné pneumatiky. Chovají se dobře i na mokru a na sněhu. Mám je na autě se zadním náhonem a ovladatelnost je špičková. Bydlím na horách, takže jsem měl možnost je vyzkoušet i v opravdu zimních podmínkách. Lepší zkušenost mám jen s Michelin Alpin Pilot A5, ale ty jsou také cenově někde úplně jinde.“
Naprosto skvělé levné pneumatiky. Chovají se dobře i na mokru a na sněhu. Mám je na autě se zadním náhonem a ovladatelnost je špičková. Bydlím na horách, takže jsem měl možnost je vyzkoušet i v opravdu zimních podmínkách. Lepší zkušenost mám jen s Michelin Alpin Pilot A5, ale ty jsou také cenově někde úplně jinde. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 87 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.
4. 10. 20152015-10-04 | kulda | Barum Polaris 3 | BMW 3 | způsob jízdy: sportovní
„Prekvapilo me ze barum dokaze nejlepsi gumy jake jsem kdy mel “
Prekvapilo me ze barum dokaze nejlepsi gumy jake jsem kdy mel Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 100 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
28. 9. 20152015-09-28 | Jakub Rádl | Michelin Alpin A3 | Škoda Octavia | způsob jízdy: průměrný
„Celkem dobrá guma co se týče vlastností na mokru, suchu i sněhu. Má ovšem obrovské mínus v podobě výdrže, jezdím převážně dálnici (v zimě 100 - 120) a za 2 sezony (cca 40000km) a gumy jsou na odpis (původní Dunlop SP Winter 4D dali v pohodě 3 sezony a přes 60000km). Další mínus je hlučnost, takový bordel ve 120ti nedělali ani Barumky (Dunlop je oproti tomu tichý jako kostel). Nedoporučuji a sám si tyto Michelinky již nikdy nepořídím, letos se vracím zpět na Dunlop.“
Celkem dobrá guma co se týče vlastností na mokru, suchu i sněhu. Má ovšem obrovské mínus v podobě výdrže, jezdím převážně dálnici (v zimě 100 - 120) a za 2 sezony (cca 40000km) a gumy jsou na odpis (původní Dunlop SP Winter 4D dali v pohodě 3 sezony a přes 60000km). Další mínus je hlučnost, takový bordel ve 120ti nedělali ani Barumky (Dunlop je oproti tomu tichý jako kostel). Nedoporučuji a sám si tyto Michelinky již nikdy nepořídím, letos se vracím zpět na Dunlop. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 57 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 30 %, Hlučnost: 30 %, Koupil bych znovu: 10 %.
28. 9. 20152015-09-28 | Jakub Rádl | Dunlop SP Winter Sport 4D | Škoda Octavia | způsob jízdy: průměrný
„Této gumě není co vytknout, možná jen ovladatelnost ve smyku, ale tady to hodně ovlivní jak je auto naložené, jak moc jdete do smyku atd. Subjektivní pocit je dobrý. Vracím se k Dunlopu od Michelinu, protože jsou prostě vynikající :-) Mimochodem, 3 sezony, přes 60000km je celkem luxusní parametr...“
Této gumě není co vytknout, možná jen ovladatelnost ve smyku, ale tady to hodně ovlivní jak je auto naložené, jak moc jdete do smyku atd. Subjektivní pocit je dobrý. Vracím se k Dunlopu od Michelinu, protože jsou prostě vynikající :-) Mimochodem, 3 sezony, přes 60000km je celkem luxusní parametr... Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 94 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
11. 5. 20152015-05-11 | Jan Dedecus | Goodyear UltraGrip 7 Plus | Fiat Stilo | najeto: 20 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Je velmi dobrá.“
Je velmi dobrá. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 91 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.
25. 3. 20152015-03-25 | Vladimír | Continental Winter Contact TS 850 | Škoda Octavia | najeto: 3 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Koupil jsem je na konci prosince, jako údajně aktuálně nejlepší pneumatiky na trhu. A mohu to jen potvrdit. Jízdní vlastnosti jsou naprosto perfektní za jakéhokoliv počasí. Odhaduji, že ještě tak 2-3 sezóny mi vydrží. Předtím jsem míval spíše levnější značky pneumatik a už se k nim nehodlám vracet. Jízda je o hodně bezpečnější.“
Koupil jsem je na konci prosince, jako údajně aktuálně nejlepší pneumatiky na trhu. A mohu to jen potvrdit. Jízdní vlastnosti jsou naprosto perfektní za jakéhokoliv počasí. Odhaduji, že ještě tak 2-3 sezóny mi vydrží. Předtím jsem míval spíše levnější značky pneumatik a už se k nim nehodlám vracet. Jízda je o hodně bezpečnější. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 91 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 90 %.
28. 10. 20142014-10-28 | Rob | Michelin Alpin A4 | Volkswagen Golf | najeto: 48 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Skvělé.“
Skvělé. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 94 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
13. 11. 20132013-11-13 | Bibo | Barum Polaris 3 | BMW 1 | najeto: 0 km | způsob jízdy: průměrný
„Nejlepší zimní gumy, doporučuji. Poměr cena/výkon neskutečný.“
Nejlepší zimní gumy, doporučuji. Poměr cena/výkon neskutečný. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 96 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
17. 5. 20112011-05-17 | Evžen | Matador MP 59 Nordicca MS | Škoda Octavia | najeto: 7 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Na sněhu super, na mokru průser. Zajímavé...:-)“
Na sněhu super, na mokru průser. Zajímavé...:-) Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 77 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 50 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 90 %.