Pneumatiky na BMW řada 3
Testy, recenze a názory na pneumatiky pro BMW řada 3. Na toto vozidlo naši uživatelé nejčastěji používají rozměry pneumatik 225 45 R17, 255 35 R18, 225 40 R18, 205 55 R16, 255 30 R19. Pneu, uvedené v těchto testech, jsou potvrzené zkušenostmi řidičů, kteří byli ochotni se podělit o své zkušenosti. Pokud vybíráte pneumatiky na BMW řada 3, detailně si projděte naše testy a budete mít jistotu, že při výběru pneumatik nešlápnete vedle, ani neutratíte peníze za zbytečně drahé pneumatiky.
Které pneumatiky potřebujete?
Letní pneumatiky na BMW řada 3
1 | Debica Presto UHP2 7 recenzí | 97 % |
2 | Viking ProTech HP 4 recenze | 93 % |
3 | Yokohama BluEarth Es ES32 10 recenzí | 91 % |
4 | Vredestein Ultrac Satin 24 recenzí | 90 % |
5 | Vredestein Ultrac Vorti 78 recenzí | 90 % |
Zobrazit více
Zimní pneumatiky na BMW řada 3
1 | Continental WinterContact TS 860 S 4 recenze | 95 % |
2 | Michelin Alpin A4 54 recenzí | 92 % |
3 | Michelin Pilot Alpin PA3 10 recenzí | 92 % |
4 | Goodride SW602 4 recenze | 91 % |
5 | BFGoodrich gForce Winter 2 8 recenzí | 91 % |
Zobrazit více
Celoroční pneumatiky na BMW řada 3
1 | Goodyear Vector 4Seasons 46 recenzí | 85 % |
2 | Vredestein Quatrac 5 20 recenzí | 82 % |
3 | Bridgestone Weather Control A005 13 recenzí | 82 % |
4 | Vredestein Quatrac 3 47 recenzí | 80 % |
5 | Nankang N 605 2 recenze | 78 % |
Zobrazit více
Slovní recenze letních pneumatik na vůz BMW řada 3

3. 5. 20182018-05-03 | Pavel | Matador MP 47 Hectorra 3 | 225 45 R17 | najeto: 0 km | způsob jízdy: sportovní
„Zdravím - já nevím - buď mne v pneuservisu špatně nahustili ty gumy, nebo jsem koupil nějaky padělek ( nakup na : nejlevnejsipneu.cz) ale jako včera jse je obul na moje BMW ( 330xd) a dnes rano jsem jel do prace jako na kanoii. Auto plave, na dalnici kdyz jedu tak mam strach jet nad 180 km/h ( na německý samozřejmě).. Ale jsem z toho uplně zklamanej. Dnes zkusim dofoukat, a případně dodám dalsí recenze.“
Zdravím - já nevím - buď mne v pneuservisu špatně nahustili ty gumy, nebo jsem koupil nějaky padělek ( nakup na : nejlevnejsipneu.cz) ale jako včera jse je obul na moje BMW ( 330xd) a dnes rano jsem jel do prace jako na kanoii. Auto plave, na dalnici kdyz jedu tak mam strach jet nad 180 km/h ( na německý samozřejmě).. Ale jsem z toho uplně zklamanej. Dnes zkusim dofoukat, a případně dodám dalsí recenze. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 36 %
Chování na suchu: 30 %, Chování na mokru: —, Zpětná vazba: 30 %, Jízda na hraně: 10 %, Opotřebení: —, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 10 %.

14. 8. 20172017-08-14 | Michal Holec | Michelin Primacy 3 | 225 45 R17 | najeto: 20 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Jedním slovem hrozně nikdy více michelin. Jsou to eco gumy. Jestli klesla spotřeba to nevím a pochybuji. Na suchu nedrží a když je horko nebo na mokrém asfaltu je to hrůza. A jedna věc co mě nenechala klidným je rozměr 225 / 45 R17 a na sirku jsem naměřil 19cm co je 192mm ne 225mm !!!!! neda se divit že nic nedrží ať jezdím jakkoli. Otec měl to stejné auto ale naftové mě ten samý rozměr ale bridgestone a drží tři krát líp a tam naměřil 217mm.“
Jedním slovem hrozně nikdy více michelin. Jsou to eco gumy. Jestli klesla spotřeba to nevím a pochybuji. Na suchu nedrží a když je horko nebo na mokrém asfaltu je to hrůza. A jedna věc co mě nenechala klidným je rozměr 225 / 45 R17 a na sirku jsem naměřil 19cm co je 192mm ne 225mm !!!!! neda se divit že nic nedrží ať jezdím jakkoli. Otec měl to stejné auto ale naftové mě ten samý rozměr ale bridgestone a drží tři krát líp a tam naměřil 217mm. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 54 %
Chování na suchu: 50 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 40 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 10 %.

22. 2. 20172017-02-22 | Juraj Bán | Continental PremiumContact 6 | 225 50 R17 | způsob jízdy: průměrný
„Jezdím hlavně po dálnici a moc to nešetřím. Ve vyšších rychlostech je stabilita naprosto skvělá. A hlavně je v autě ticho jako v kostele. Rozhodně jsem rád, že jsem připail a koupil je.“
Jezdím hlavně po dálnici a moc to nešetřím. Ve vyšších rychlostech je stabilita naprosto skvělá. A hlavně je v autě ticho jako v kostele. Rozhodně jsem rád, že jsem připail a koupil je. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 94 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.

27. 5. 20162016-05-27 | Jaroslav Klíma | Sailun Atrezzo ZSR | 225 45 R17 | najeto: 3 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Koupil jsem Sailun z časové nouze. Jel jsem na schůzku a dostal jsem defekt na svých Dunlopech sport maxxx. S nimi bylo moje auto jako by jelo po kolejích. Auto neskutečně drželo a chovalo se neuvěřitelně stabilně. Tak jsem z nouze nandal co v nejbližším pneuservisu v daném rozměru měli a byl jsem ujištěn že se jedná o čínu ALE prémiovku, že vlastně nemá cenu vyhazovat peníze za dražší (cca stokoruny navíc) pneu známých značek. Uvěřil jsem a řekl si že je to fuk, hlavně abych dojel. Nikdy bych nevěřil jak může nekvalita pneu ovlivnit chování jinak špičkového vozu. Abych řekl pravdu při normální jízdě pomalé jízdě jsou pneu v pohodě. Ovšem běda Vám jak začnete využívat výkonu a vyšších rychlosti. Chování auta mě doslova vyděsilo !!! V tisíckrát najeté trase s perfektním povrchem mi v první zatáčce najednou totálně zaplaval zadek. ESP i moje řiť se festovně zapotila. Vystoupil jsem z auta a šel zkontrolovat pneu v domění že musí být jedno kolo prázdné. Nebylo. Ty pneumatiky se takhle prostě chovají. Opakoval jsem v menších rychlostech a vzal prudčeji pár dalších zatáček a zadek plaval jako na vodě, ESP pracovalo. I v přímém směru v rychlosti 150kmh a výše se začne zadek neklidně vrtět. S těmi čínskými "prémiovkami" se prostě rychle a ostře jezdit nedá. Je to katastrofa a radost z jízdy nahradila naštvanost a nejistota do každé zatáčky do které jedu 120kmh a výše. Čtenářům bych tuto pneumatiku tedy důrazně NEDOPORUČIL !!! Tedy pokud vlastní nějaké auto, které poskytuje radost z jízdy a má trochu síly. Na důchodcovské popojíždky to bude asi ok... ale tyhle bomby z Číny to je fakt pomsta, hned půjdou dolu a už se zase těším na Dunlop... Howg“
Koupil jsem Sailun z časové nouze. Jel jsem na schůzku a dostal jsem defekt na svých Dunlopech sport maxxx. S nimi bylo moje auto jako by jelo po kolejích. Auto neskutečně drželo a chovalo se neuvěřitelně stabilně. Tak jsem z nouze nandal co v nejbližším pneuservisu v daném rozměru měli a byl jsem ujištěn že se jedná o čínu ALE prémiovku, že vlastně nemá cenu vyhazovat peníze za dražší (cca stokoruny navíc) pneu známých značek. Uvěřil jsem a řekl si že je to fuk, hlavně abych dojel. Nikdy bych nevěřil jak může nekvalita pneu ovlivnit chování jinak špičkového vozu. Abych řekl pravdu při normální jízdě pomalé jízdě jsou pneu v pohodě. Ovšem běda Vám jak začnete využívat výkonu a vyšších rychlosti. Chování auta mě doslova vyděsilo !!! V tisíckrát najeté trase s perfektním povrchem mi v první zatáčce najednou totálně zaplaval zadek. ESP i moje řiť se festovně zapotila. Vystoupil jsem z auta a šel zkontrolovat pneu v domění že musí být jedno kolo prázdné. Nebylo. Ty pneumatiky se takhle prostě chovají. Opakoval jsem v menších rychlostech a vzal prudčeji pár dalších zatáček a zadek plaval jako na vodě, ESP pracovalo. I v přímém směru v rychlosti 150kmh a výše se začne zadek neklidně vrtět. S těmi čínskými "prémiovkami" se prostě rychle a ostře jezdit nedá. Je to katastrofa a radost z jízdy nahradila naštvanost a nejistota do každé zatáčky do které jedu 120kmh a výše. Čtenářům bych tuto pneumatiku tedy důrazně NEDOPORUČIL !!! Tedy pokud vlastní nějaké auto, které poskytuje radost z jízdy a má trochu síly. Na důchodcovské popojíždky to bude asi ok... ale tyhle bomby z Číny to je fakt pomsta, hned půjdou dolu a už se zase těším na Dunlop... Howg Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 33 %
Chování na suchu: 30 %, Chování na mokru: 30 %, Zpětná vazba: 50 %, Jízda na hraně: 10 %, Opotřebení: 50 %, Hlučnost: 50 %, Koupil bych znovu: 10 %.

17. 12. 20152015-12-17 | Petr Šidák | Uniroyal Rainsport 3 | 225 45 R18 | najeto: 12 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Pneumatika naprosto neskutečně funguje na mokru. I s velkým množstvím vody si poradila a člověk měl pocit, že si může dovolit cokoliv. Háček nastává na suchých silnicích. V běžném klidném provozu pneumatika víc než dostačuje, ale při rychlejší jízdě velice brzy nachází své limity. Auto s nimi bylo hrozně rychle na hraně a po zahřátí neustále hrabalo. Doporučuji spíš na normální ježdění, sportovní zacházení tahle guma nesnáší moc dobře. 230 koní + 12.000 Km při sportovním stylu jízdy = nové pneu jsou na zákonném minimu.“
Pneumatika naprosto neskutečně funguje na mokru. I s velkým množstvím vody si poradila a člověk měl pocit, že si může dovolit cokoliv. Háček nastává na suchých silnicích. V běžném klidném provozu pneumatika víc než dostačuje, ale při rychlejší jízdě velice brzy nachází své limity. Auto s nimi bylo hrozně rychle na hraně a po zahřátí neustále hrabalo. Doporučuji spíš na normální ježdění, sportovní zacházení tahle guma nesnáší moc dobře. 230 koní + 12.000 Km při sportovním stylu jízdy = nové pneu jsou na zákonném minimu. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 63 %
Chování na suchu: 60 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 50 %, Opotřebení: 30 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 30 %.

19. 10. 20152015-10-19 | Gumák | Bridgestone Adrenalin RE002 | 225 45 R17 | najeto: 30 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Pneu jsem kupoval nové a mám je pouze na přední nápravě. V běžném provozu fungují dobře, ale na hraně mají řadu problémů. Zkušenost z okruhu je taková, že na sportovní gumy mají jen průměrný boční grip. Na hraně v zatáčkách hodně kloužou a dělají z jinak přetáčivé zadokolky nedotáčivé auto. Na mokru je boční grip a obecně chování ještě výrazně horší. V přímce ale brzdí nadstandardně dobře. Gumy v přímém směru drží velmi dobře a to při rychlé jízdě i brždění. Nedoporučil bych je, protože jako sportovní pneu mají příliš malý boční grip, vhodné jsou na dálnici.“
Pneu jsem kupoval nové a mám je pouze na přední nápravě. V běžném provozu fungují dobře, ale na hraně mají řadu problémů. Zkušenost z okruhu je taková, že na sportovní gumy mají jen průměrný boční grip. Na hraně v zatáčkách hodně kloužou a dělají z jinak přetáčivé zadokolky nedotáčivé auto. Na mokru je boční grip a obecně chování ještě výrazně horší. V přímce ale brzdí nadstandardně dobře. Gumy v přímém směru drží velmi dobře a to při rychlé jízdě i brždění. Nedoporučil bych je, protože jako sportovní pneu mají příliš malý boční grip, vhodné jsou na dálnici. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 54 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 50 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 50 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 40 %, Koupil bych znovu: 30 %.

15. 10. 20152015-10-15 | Boban | Michelin Energy Saver Plus | 195 65 R15 | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: klidný
„Na suchu skvělé, na mokru bída...“
Na suchu skvělé, na mokru bída... Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 80 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 60 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 50 %.

3. 12. 20132013-12-03 | Manny | Michelin Pilot Sport PS2 | 225 40 R18 | způsob jízdy: průměrný
„Skvělé pneumatiky. Pokud si bude kupovat runflaty pro BMW, pak je Pilot Sport dobrá volba.“
Skvělé pneumatiky. Pokud si bude kupovat runflaty pro BMW, pak je Pilot Sport dobrá volba. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 86 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.
Slovní recenze zimních pneumatik na vůz BMW řada 3

14. 8. 20172017-08-14 | Michal Holec | Michelin Alpin A4 | 205 55 R16 | najeto: 15 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Sucho mokro super problem nastane když vjedete na sníh. Michelin zimní gumy neumí. No před tím jsem měl Matador které měly 9 let a 4mm dezen a na sněhu to slo ale tyto michelin - hrůza. Bydlím na kopci a nikdy jsem neměl problém dostat se domů. Když jsem měl matador nebo uniroyal. Zkusil jsem michelin a problem to je. jedině co se da vytknout vse super ale sníh je fakt problém.“
Sucho mokro super problem nastane když vjedete na sníh. Michelin zimní gumy neumí. No před tím jsem měl Matador které měly 9 let a 4mm dezen a na sněhu to slo ale tyto michelin - hrůza. Bydlím na kopci a nikdy jsem neměl problém dostat se domů. Když jsem měl matador nebo uniroyal. Zkusil jsem michelin a problem to je. jedině co se da vytknout vse super ale sníh je fakt problém. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 76 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 20 %.

14. 8. 20172017-08-14 | Michal Holec | Matador MP 92 Sibir Snow | 225 45 R17 | najeto: 12 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Jednoznačně super bál jsem se ale jak to drží mě mokru neuveritelne. Klidně ci sportovně nadoraz a sníh žádný problém toho jsem se obával a jde super.“
Jednoznačně super bál jsem se ale jak to drží mě mokru neuveritelne. Klidně ci sportovně nadoraz a sníh žádný problém toho jsem se obával a jde super. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 87 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.

31. 5. 20162016-05-31 | Goran | Nexen WinGuard | 185 65 R15 | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Cena poměr vs výkon výborná , jediné větší mínus je hluk na suché vozovce“
Cena poměr vs výkon výborná , jediné větší mínus je hluk na suché vozovce Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 74 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 50 %, Koupil bych znovu: 80 %.

12. 12. 20152015-12-12 Test-Pneumatik.cz | Hankook Winter i*cept evo2 W320 | 205 55 R16 | najeto: 1 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Vybral jsem je protože se mi dobře osvědčily letní Hankook Ventus S1 Evo2. Pneumatky trošku nezvládají výkon auta. Při každém rozjezdu bliká DSC a to i na suchu:-) Výhodou je, že jsou tiché, ale fakt kloužou. I v zatáčkách mně párkrát pěkně ustřelil zadek. Zatím jsem je nezkoušel na sněhu, ale potom, co jsem zatím zažil se i modlím, aby raději ani nenasněžilo. Příště zkusím nějakou osvědčenou značku.“
Vybral jsem je protože se mi dobře osvědčily letní Hankook Ventus S1 Evo2. Pneumatky trošku nezvládají výkon auta. Při každém rozjezdu bliká DSC a to i na suchu:-) Výhodou je, že jsou tiché, ale fakt kloužou. I v zatáčkách mně párkrát pěkně ustřelil zadek. Zatím jsem je nezkoušel na sněhu, ale potom, co jsem zatím zažil se i modlím, aby raději ani nenasněžilo. Příště zkusím nějakou osvědčenou značku. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 59 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 50 %, Zpětná vazba: 60 %, Jízda na hraně: 40 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 50 %.

4. 10. 20152015-10-04 | kulda | Barum Polaris 3 | 195 65 R15 | způsob jízdy: sportovní
„Prekvapilo me ze barum dokaze nejlepsi gumy jake jsem kdy mel “
Prekvapilo me ze barum dokaze nejlepsi gumy jake jsem kdy mel Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 100 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.

15. 3. 20152015-03-15 | Jozef D. | Michelin X Ice Xi3 | 225 45 R18 | najeto: 20 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Měl jsem tyto pneumatiky na svém taxíku a najel jsem 20.000 km. Pneumatiku mohu vcelku pochválit. V městském provozu, na mokru, břečce i suchu mě nezklamala. Michelin je zkrátka špičková značka. Pneumatiky stále mají vzorek, takže vydrží opravdu hodně, příští zimu je dojezím.“
Měl jsem tyto pneumatiky na svém taxíku a najel jsem 20.000 km. Pneumatiku mohu vcelku pochválit. V městském provozu, na mokru, břečce i suchu mě nezklamala. Michelin je zkrátka špičková značka. Pneumatiky stále mají vzorek, takže vydrží opravdu hodně, příští zimu je dojezím. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 91 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 70 %, Koupil bych znovu: 90 %.