Pneumatiky na Fiat 500
Testy, recenze a názory na pneumatiky pro Fiat 500. Na toto vozidlo naši uživatelé nejčastěji používají rozměry pneumatik 185 55 R15, 205 40 R17, 195 45 R16, 225 45 R17, 175 65 R14. Pneu, uvedené v těchto testech, jsou potvrzené zkušenostmi řidičů, kteří byli ochotni se podělit o své zkušenosti. Pokud vybíráte pneumatiky na Fiat 500, detailně si projděte naše testy a budete mít jistotu, že při výběru pneumatik nešlápnete vedle, ani neutratíte peníze za zbytečně drahé pneumatiky.
Které pneumatiky potřebujete?
Fiat 500
1 | Vredestein Snowtrac 3 34 recenzí | 85 % |
2 | Michelin Alpin A3 10 recenzí | 84 % |
3 | Nokian WR D4 85 recenzí | 80 % |
4 | Nexen WinGuard Sport 2 34 recenzí | 77 % |
5 | Goodride SW608 10 recenzí | 57 % |
Zobrazit více
Letní pneumatiky na Fiat 500
1 | Michelin Pilot Sport 5 72 recenzí | 87 % |
2 | Nokian Line 68 recenzí | 86 % |
3 | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 224 recenzí | 85 % |
4 | Toyo Proxes CF2 87 recenzí | 85 % |
5 | Michelin Pilot Exalto PE2 6 recenzí | 82 % |
Zobrazit více
Celoroční pneumatiky na Fiat 500
1 | Goodyear Vector 4Seasons Gen 2 45 recenzí | 79 % |
2 | Maxxis All Season AP2 16 recenzí | 79 % |
3 | Falken EUROALL SEASON AS200 23 recenzí | 76 % |
4 | Bridgestone Weather Control A005 EVO 48 recenzí | 70 % |
Zobrazit více
Slovní recenze zimních pneumatik na vůz Fiat 500
Nexen WinGuard Sport 212. 3. 20202020-03-12 | Vojtěch | Nexen WinGuard Sport 2 | 205 40 R17 | najeto: 4 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Ježděná zimní pneu na Abarth 500. Celkově jsem velmi spokojen i na sportovním voze. Na mokré a namrzlé vozovce je stále dobře čitelná a drží. Se sněhem vlastní zkušenost nemám. Jediné mínus po jedné odjeté zimě je relativně velké opotřebení - což může být způsobeno stylem jízdy. Nicméně poměr cena/výkon je skvělý a pneu doporučuji.“
Ježděná zimní pneu na Abarth 500. Celkově jsem velmi spokojen i na sportovním voze. Na mokré a namrzlé vozovce je stále dobře čitelná a drží. Se sněhem vlastní zkušenost nemám. Jediné mínus po jedné odjeté zimě je relativně velké opotřebení - což může být způsobeno stylem jízdy. Nicméně poměr cena/výkon je skvělý a pneu doporučuji. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 77 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 70 %, Sníh: 70 %, Led: 80 %, Koupil bych znovu: 80 %.
Slovní recenze letních pneumatik na vůz Fiat 500
Michelin Pilot Sport 516. 11. 20232023-11-16 | jiri freund | Michelin Pilot Sport 5 | 205 45 R17 | najeto: 20 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Pilot sport 5 jsem obul na Fiat 500e, což je díky elektrickému pohonu poměrně hbité a výbušné auto. Elektrický výkon využívám naplno, takže pneumatiky dostávají opravdu zabrat. Pneumatiky perfektně drží na suchu i na mokru, produkují minimální hluk a mají slušnou výdrž - elektromobil doslova žere každé pneu. Vyzkoušel jsem hodně prémiových pneu a tyto snesou srovnání s Bridgestone Potenza 002, ktere ovšem mizí před očima. Tedy výborné vlastnosti a slušná životnost. Doporučuji pro sportovně zaměřené řidiče.“
Pilot sport 5 jsem obul na Fiat 500e, což je díky elektrickému pohonu poměrně hbité a výbušné auto. Elektrický výkon využívám naplno, takže pneumatiky dostávají opravdu zabrat. Pneumatiky perfektně drží na suchu i na mokru, produkují minimální hluk a mají slušnou výdrž - elektromobil doslova žere každé pneu. Vyzkoušel jsem hodně prémiových pneu a tyto snesou srovnání s Bridgestone Potenza 002, ktere ovšem mizí před očima. Tedy výborné vlastnosti a slušná životnost. Doporučuji pro sportovně zaměřené řidiče. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 87 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 90 %.
4. 3. 20222022-03-04 | Fabiani | Michelin Pilot Sport 5 | 225 45 R17 | najeto: 0 km | způsob jízdy: sportovní
„Na svém Abarthu 180HP jsem měl namontované pneumatiky Michelin Pilot Sport 3. Toto auto je hračka, která se používá pro ostrou jízdu rychlostí 140-200 km/h pouze na suchých silnicích. Nikdy ne na mokrých nebo zledovatělých silnicích. Takže tato recenze není z běžného pohledu. Vyměnil jsem PS3 za Pirelli Zero Nero a několikrát jsem málem havaroval. Pneumatiky Pirelli neustále pískaly, takže auto bylo velmi nestabilní s tendencí k přetáčivosti. Pirelli má sice menší ztráty, takže auto je rychlejší, ale má špatnou přilnavost. Okamžitě jsem přezul na Pilot Sport 5 a všechny jízdní návyky se vrátily tak, jak mají být. Nyní lze zatáčky bezpečně projíždět o 40 km/h rychleji bez jakéhokoli pískání nebo ztráty stability. Také nouzové brzdění kopíruje stopu a nedělá hadovité pohyby. Nemůžu říct, že by PS5 byla o moc lepší než PS3, na suché přilnavosti rozdíl téměř nepoznám. PS je velmi dobrá pneumatika, ve srovnání s Pirelli je tvrdší, ale když se zahřeje, chová se velmi dobře i při teplotách těsně nad 0 °C. I když je teď auto trochu nedotáčivé, působí velmi jistě.“
Na svém Abarthu 180HP jsem měl namontované pneumatiky Michelin Pilot Sport 3. Toto auto je hračka, která se používá pro ostrou jízdu rychlostí 140-200 km/h pouze na suchých silnicích. Nikdy ne na mokrých nebo zledovatělých silnicích. Takže tato recenze není z běžného pohledu. Vyměnil jsem PS3 za Pirelli Zero Nero a několikrát jsem málem havaroval. Pneumatiky Pirelli neustále pískaly, takže auto bylo velmi nestabilní s tendencí k přetáčivosti. Pirelli má sice menší ztráty, takže auto je rychlejší, ale má špatnou přilnavost. Okamžitě jsem přezul na Pilot Sport 5 a všechny jízdní návyky se vrátily tak, jak mají být. Nyní lze zatáčky bezpečně projíždět o 40 km/h rychleji bez jakéhokoli pískání nebo ztráty stability. Také nouzové brzdění kopíruje stopu a nedělá hadovité pohyby. Nemůžu říct, že by PS5 byla o moc lepší než PS3, na suché přilnavosti rozdíl téměř nepoznám. PS je velmi dobrá pneumatika, ve srovnání s Pirelli je tvrdší, ale když se zahřeje, chová se velmi dobře i při teplotách těsně nad 0 °C. I když je teď auto trochu nedotáčivé, působí velmi jistě. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 96 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
17. 4. 20152015-04-17 | Ctibor | Toyo Proxes CF2 | 185 55 R15 | najeto: 3 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Rozhodně doporučuji všem. Dříve jsem jezdil na Continental Premium 2 a tyto se mi zdají ještě lepší. Spotřeba klesla a i jízdní vlastnosti jsou super.“
Rozhodně doporučuji všem. Dříve jsem jezdil na Continental Premium 2 a tyto se mi zdají ještě lepší. Spotřeba klesla a i jízdní vlastnosti jsou super. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 94 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.