Test letních pneumatik 215/55 R16
Testy, recenze a názory na pneumatiky v rozměru 215/55 R16. Při výběru pneumatik na vaše vozidlo vždy respektujte rozměr, který máte uvedený ve vašem technickém průkazu. Pokud byste vybrali pneumatiky nepovolného rozměru, v lepším případě budete mít problémy na STK. V horším případě pneumatiky nepůjdou na vaše vozidlo namontovat, případně se negativně ovlivní jeho jízdní vlastnosti. Testy pneumatiky v rozměru 215/55 R16 pocházejí od našich uživatelů, kteří byli ochotni se podělit se svými názory veřejně. Těchto testů pneumatik si velice vážíme.
Slovní recenze letních pneumatik v rozměru 215/55 R16
Continental PremiumContact 7
29. 5. 20232023-05-29 | Karel | Continental PremiumContact 7 | Citroen C5 | najeto: 25 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Pneumatiky patří rozhodně k tomu nejlepšímu. Bohužel mají až extrémně měkkou směs a při ostřejší jízdě se pneumatika drolí a její životnost nepatří k nejlepším. Na druhou stranu díky měkké směsi drží jako přibité i na mokré vozovce, v tomto ohledu se může rovnat jedině s UNIROYAL nebo MICHELIN. Pro sportovní až agresivní jízdu rozhodně nejsou, tam má Continental SportContact. Aktuálně mám najeto 25 000 km a z původních 8 mm vzorku mám už jen 3,4 mm, takže max. životnost bude okolo 35 000 km, což je o cca 30% méně než MICHELIN.“
Pneumatiky patří rozhodně k tomu nejlepšímu. Bohužel mají až extrémně měkkou směs a při ostřejší jízdě se pneumatika drolí a její životnost nepatří k nejlepším. Na druhou stranu díky měkké směsi drží jako přibité i na mokré vozovce, v tomto ohledu se může rovnat jedině s UNIROYAL nebo MICHELIN. Pro sportovní až agresivní jízdu rozhodně nejsou, tam má Continental SportContact. Aktuálně mám najeto 25 000 km a z původních 8 mm vzorku mám už jen 3,4 mm, takže max. životnost bude okolo 35 000 km, což je o cca 30% méně než MICHELIN. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 81 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 90 %.

8. 5. 20232023-05-08 | Karel | Uniroyal Rainsport 5 | Citroen C5 | najeto: 35 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Za mě parádní pneumatiky. I když se asi nejedná o prémiovku, tak mile překvapily. Na vodě je znát, že to UNIROYAL opravdu umí. I při rakouském opravdu silném dešti držely jak přilepené, kam se na ně v tomto ohledu hrabou Michelin. Na suchu je to o něco horší, ale opět nic hrozného, na ultrasportovní jízdu to ale není. Škoda jen, že se poměrně rychle sjely, po 35 000 km bylo po nich, holt daň za měkkou směs ale zase žádná tragédie. Michelin ve vydržely 45 000 km. V rozměru 205/55 R16 to nemá moc smysl řešit, ale ve 215/55 R16 je cenový rozdíl oproti prémiovkám opravdu citelný. Rozhodně s nimi neuděláte chybu.“
Za mě parádní pneumatiky. I když se asi nejedná o prémiovku, tak mile překvapily. Na vodě je znát, že to UNIROYAL opravdu umí. I při rakouském opravdu silném dešti držely jak přilepené, kam se na ně v tomto ohledu hrabou Michelin. Na suchu je to o něco horší, ale opět nic hrozného, na ultrasportovní jízdu to ale není. Škoda jen, že se poměrně rychle sjely, po 35 000 km bylo po nich, holt daň za měkkou směs ale zase žádná tragédie. Michelin ve vydržely 45 000 km. V rozměru 205/55 R16 to nemá moc smysl řešit, ale ve 215/55 R16 je cenový rozdíl oproti prémiovkám opravdu citelný. Rozhodně s nimi neuděláte chybu. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 97 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.

17. 11. 20222022-11-17 | Karel | Firestone Roadhawk | Citroen C5 | najeto: 35 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Pneumatiky jsou průměrné, ničím mě nenadchly. Na suchu se chovají slušně, na mokru je to o dost horší. Při trošku rychlejším průjezdu zatáčky když bylo vlhko, pneumatiky ztratily trakci a auto šlo do smyku, u jiných pneumatik se mi to zatím nestalo. Nutno podotknout, že zatím jsem jezdil jen na Michelin, Continental, GoodYear a Bridgestone, ale chování těchto mě celkem nemile překvapilo. I 15 let staré Michelin Pilot Primacy s 3,5 mm vzorku držely na mokré vozovce lépe. Navíc po 4 letech jsou obě pneumatiky zpuchřelé a to je skladuji ve vyhřívané garáži, stejně jako ostatní pneumatiky. Na druhou stranu celkem dlouho vydrželi - cca 35 000 km a mají stále 3,5 mm vzorku a jízdní vlastnosti s těmito pneumatikami jsou prakticky pořád stejné jako s novými, takže alespoň něco, ale pokud občas jezdíte svižněji a rádi si nějakou zatáčku projedete rychleji, tyto pneumatiky bych nevolil. Hlavně nejsou ani o tolik levnější než prémiovky typu Michelin nebo Continental, takže raději příště připlatím 300 Kč na pneumatice a koupím nějaké pořádné.“
Pneumatiky jsou průměrné, ničím mě nenadchly. Na suchu se chovají slušně, na mokru je to o dost horší. Při trošku rychlejším průjezdu zatáčky když bylo vlhko, pneumatiky ztratily trakci a auto šlo do smyku, u jiných pneumatik se mi to zatím nestalo. Nutno podotknout, že zatím jsem jezdil jen na Michelin, Continental, GoodYear a Bridgestone, ale chování těchto mě celkem nemile překvapilo. I 15 let staré Michelin Pilot Primacy s 3,5 mm vzorku držely na mokré vozovce lépe. Navíc po 4 letech jsou obě pneumatiky zpuchřelé a to je skladuji ve vyhřívané garáži, stejně jako ostatní pneumatiky. Na druhou stranu celkem dlouho vydrželi - cca 35 000 km a mají stále 3,5 mm vzorku a jízdní vlastnosti s těmito pneumatikami jsou prakticky pořád stejné jako s novými, takže alespoň něco, ale pokud občas jezdíte svižněji a rádi si nějakou zatáčku projedete rychleji, tyto pneumatiky bych nevolil. Hlavně nejsou ani o tolik levnější než prémiovky typu Michelin nebo Continental, takže raději příště připlatím 300 Kč na pneumatice a koupím nějaké pořádné. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 71 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 60 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 40 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 50 %.

17. 11. 20222022-11-17 | Karel | Tomket Sport | Citroen C5 | najeto: 30 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Pneumatiky nejsou nejhorší, z čínských rozhodně patří k tomu nejlepšímu, ale srovnávat s pneu typu Continental nebo Michelin to nejde. Na suchu se chovají celkem slušně, na mokru to také není nejhorší, při ostřejší jízdě se projeví extrémně měkká bočnice a auto s pneumatikami dost plave. Co se týče hlučnosti, tak je to naprosto srovnatelné s Michelin. Poměrně rychle se ale sjely, po 30 000 km mají 2,5 mm vzorku a už je poměrně hodně znát, že jsou sjeté, takže letos skončily. Na vyvážejí se použilo 5x více závaží než na Michelin PRIMACY 4. Trochu jsem se nechal zlákat prvotními testy, ale jezdit se na nich dá, jen je potřeba se rozloučit s jakoukoliv sportovnější jízdou. Příště bych je asi už nevolil, cena je sice nižší než u prémiových pneu, ale tu jistotu a přesnost řízení mi nižší cena nevynahradí. Navíc i po vyvážení jsem cítil vibrace do volantu a v pneuservisu mi bylo řečeno, že je mírně křivý běhoun, ale že by se to mělo po nějakých kilometrech srovnat. Bohužel se tak stalo asi až po 5 000 km. Na ježdění ve městě jsou dostačující, ale pokud chcete kvalitní pneumatiky, na které se můžete spolehnout i na dálnicích, poohlédněte se po jiných než čínských.“
Pneumatiky nejsou nejhorší, z čínských rozhodně patří k tomu nejlepšímu, ale srovnávat s pneu typu Continental nebo Michelin to nejde. Na suchu se chovají celkem slušně, na mokru to také není nejhorší, při ostřejší jízdě se projeví extrémně měkká bočnice a auto s pneumatikami dost plave. Co se týče hlučnosti, tak je to naprosto srovnatelné s Michelin. Poměrně rychle se ale sjely, po 30 000 km mají 2,5 mm vzorku a už je poměrně hodně znát, že jsou sjeté, takže letos skončily. Na vyvážejí se použilo 5x více závaží než na Michelin PRIMACY 4. Trochu jsem se nechal zlákat prvotními testy, ale jezdit se na nich dá, jen je potřeba se rozloučit s jakoukoliv sportovnější jízdou. Příště bych je asi už nevolil, cena je sice nižší než u prémiových pneu, ale tu jistotu a přesnost řízení mi nižší cena nevynahradí. Navíc i po vyvážení jsem cítil vibrace do volantu a v pneuservisu mi bylo řečeno, že je mírně křivý běhoun, ale že by se to mělo po nějakých kilometrech srovnat. Bohužel se tak stalo asi až po 5 000 km. Na ježdění ve městě jsou dostačující, ale pokud chcete kvalitní pneumatiky, na které se můžete spolehnout i na dálnicích, poohlédněte se po jiných než čínských. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 69 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 40 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 50 %.

17. 11. 20222022-11-17 | Karel | Sailun Atrezzo ZSR | Citroen C5 | najeto: 18 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Naprosto příšerné pneumatiky. Koupil jsem je jen z důvodu, že jsem píchl jedno kolo a nechtělo se mi na jednu sezónu kupovat novou drahou pneu, ale toto jsem opravdu nečekal. Oproti pneu KLEBER Dynaxer HP4 obrovský rozdíl. Na suchu to ještě relativně jde, ale zdůrazňuji RELATIVNĚ. Na mokru je to naprostá tragédie, absolutně nedrží a několikrát jsem málem vyletěl ze zatáčky, to co jsem naprosto v pohodě projížděl s KLEBER 70 km/h, jsem s těmito musel projíždět 40 km/h a i tak jsem si nepřipadal nijak bezpečně. Auto absolutně ztratilo schopnost držet stopu, při jakékoliv trošku sportovnější jízdě příšerné - ani na suchu nijak extra nedrží, prostě toto je naprostý odpad. Při brždění je nejvíce poznat, že jsou tyto pneu opravdu šrot. Při trošku razantnějším brždění se auto roztancuje a začne do toho mluvit ABS a to i když je sucho, na dálnici opravdu nebezpečná záležitost. Jako pozitivum beru to, že vydrželi asi 18 000 km a při vyhození měli asi 3 mm vzorku z původních 7 mm, rád jsem se jich zbavil. Jestli chcete na silnici přežít, těmto pneumatikám se vyhněte velkým obloukem.“
Naprosto příšerné pneumatiky. Koupil jsem je jen z důvodu, že jsem píchl jedno kolo a nechtělo se mi na jednu sezónu kupovat novou drahou pneu, ale toto jsem opravdu nečekal. Oproti pneu KLEBER Dynaxer HP4 obrovský rozdíl. Na suchu to ještě relativně jde, ale zdůrazňuji RELATIVNĚ. Na mokru je to naprostá tragédie, absolutně nedrží a několikrát jsem málem vyletěl ze zatáčky, to co jsem naprosto v pohodě projížděl s KLEBER 70 km/h, jsem s těmito musel projíždět 40 km/h a i tak jsem si nepřipadal nijak bezpečně. Auto absolutně ztratilo schopnost držet stopu, při jakékoliv trošku sportovnější jízdě příšerné - ani na suchu nijak extra nedrží, prostě toto je naprostý odpad. Při brždění je nejvíce poznat, že jsou tyto pneu opravdu šrot. Při trošku razantnějším brždění se auto roztancuje a začne do toho mluvit ABS a to i když je sucho, na dálnici opravdu nebezpečná záležitost. Jako pozitivum beru to, že vydrželi asi 18 000 km a při vyhození měli asi 3 mm vzorku z původních 7 mm, rád jsem se jich zbavil. Jestli chcete na silnici přežít, těmto pneumatikám se vyhněte velkým obloukem. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 34 %
Chování na suchu: 50 %, Chování na mokru: 20 %, Zpětná vazba: 20 %, Jízda na hraně: 10 %, Opotřebení: 30 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 20 %.

2. 10. 20222022-10-02 | Otto W. | Hankook Ventus Prime 4 K135 | Volkswagen Passat | najeto: 0 km | způsob jízdy: průměrný
„Koupil jsem si sadu 4 pneumatik po Goodyear efficient grip a ty byly trochu tišší a pohodlnější. Udělal jsem s těmito pneumatikami letní cestu 13.000 km a celkem u už mám na nich najeto 20.000 km. Mohu říci, že se na tyto pneumatiky dá spolehnout. Během léta jsem projel 7 zemí, z nichž některé měly příšerný povrch silnic, ale pneumatiky zvládly všechny perfektně. Doporučuji! “
Koupil jsem si sadu 4 pneumatik po Goodyear efficient grip a ty byly trochu tišší a pohodlnější. Udělal jsem s těmito pneumatikami letní cestu 13.000 km a celkem u už mám na nich najeto 20.000 km. Mohu říci, že se na tyto pneumatiky dá spolehnout. Během léta jsem projel 7 zemí, z nichž některé měly příšerný povrch silnic, ale pneumatiky zvládly všechny perfektně. Doporučuji! Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 87 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.

24. 9. 20222022-09-24 | Karel | Pirelli Cinturato P7 | Citroen C5 | najeto: 48 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Pneumatiky byly skvělé. Skvěle fungovaly jak na suché, tak na mokré vozovce. Při ostřejší jízdě nebyl sebemenší problém s trakcí. Na mokru také nebyly špatné, ale Michelin drželi o něco lépe. Vydrželi také poměrně dlouho - 48 000 km při střídání přední a zadní nápravy. V době, kdy jsem je kupoval stály o 800 Kč méně než nyní. Za takovouto cenu bych je asi už nevolil a vzal bych Michelin, které jsou přeci jen o něco málo lepší.“
Pneumatiky byly skvělé. Skvěle fungovaly jak na suché, tak na mokré vozovce. Při ostřejší jízdě nebyl sebemenší problém s trakcí. Na mokru také nebyly špatné, ale Michelin drželi o něco lépe. Vydrželi také poměrně dlouho - 48 000 km při střídání přední a zadní nápravy. V době, kdy jsem je kupoval stály o 800 Kč méně než nyní. Za takovouto cenu bych je asi už nevolil a vzal bych Michelin, které jsou přeci jen o něco málo lepší. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 93 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 80 %.

25. 8. 20222022-08-25 | Jiří | Bridgestone Turanza ER300 | Peugeot 5008 | najeto: 92 000 km | způsob jízdy: sportovní
„ Na rozdíl od Bridgestone Turanza005 je tato pneumatika podstatně lepší. Je velmi čitelná, víte co můžete čekat, jen v hustém dešti trochu hůře odvádí vodu, ale do smyku jsem se s těmito pneu nedostal. Super výdrž, mám je 3-tí sezonu a najeto 92 tis.km poměrně rychlé a ostřejší jízdy a ještě mají cca 2,5 mm vzorku. Pneu jsou poměrně velmi tiché,tišší než Turanza005 Nyní se,ale musí na vodě už jezdit pomalu. “
Na rozdíl od Bridgestone Turanza005 je tato pneumatika podstatně lepší. Je velmi čitelná, víte co můžete čekat, jen v hustém dešti trochu hůře odvádí vodu, ale do smyku jsem se s těmito pneu nedostal. Super výdrž, mám je 3-tí sezonu a najeto 92 tis.km poměrně rychlé a ostřejší jízdy a ještě mají cca 2,5 mm vzorku. Pneu jsou poměrně velmi tiché,tišší než Turanza005 Nyní se,ale musí na vodě už jezdit pomalu. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 90 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.

27. 7. 20222022-07-27 | Karel | Michelin Pilot Primacy | Citroen C5 | najeto: 42 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Pneumatiky byly dodány s autem Citroen C5. Michelin vždy platilo za slušné pneumatiky a zde tomu není jinak. Na suchu drží jako přilepené, ani při jízdě na hraně neztrácí kontakt s vozovkou. Na mokru je to o něco horší, ale stále velmi slušné. Trochu mě ale překvapila hlučnost pneumatik, hučí o dost více než třeba pneumatiky Firestone, Uniroyal nebo nové Michelin PRIMACY 4. Spotřeba byla s těmito pneumatikami nepatrně vyšší cca o 0,2 l/100km oproti novým PRIMACY 4 Aktuálně mají najeto 42000 km při střídání po roce na přední a zadní nápravě a dezén je rovných 3,5 mm na všech čtyřech pneumatikách, takže více než slušné. Po postupném sjíždění jsem nezaznamenal sebemenší rozdíl v trakci, na mokru pořád stejně lehce nadprůměrné a na suchu skvělé.“
Pneumatiky byly dodány s autem Citroen C5. Michelin vždy platilo za slušné pneumatiky a zde tomu není jinak. Na suchu drží jako přilepené, ani při jízdě na hraně neztrácí kontakt s vozovkou. Na mokru je to o něco horší, ale stále velmi slušné. Trochu mě ale překvapila hlučnost pneumatik, hučí o dost více než třeba pneumatiky Firestone, Uniroyal nebo nové Michelin PRIMACY 4. Spotřeba byla s těmito pneumatikami nepatrně vyšší cca o 0,2 l/100km oproti novým PRIMACY 4 Aktuálně mají najeto 42000 km při střídání po roce na přední a zadní nápravě a dezén je rovných 3,5 mm na všech čtyřech pneumatikách, takže více než slušné. Po postupném sjíždění jsem nezaznamenal sebemenší rozdíl v trakci, na mokru pořád stejně lehce nadprůměrné a na suchu skvělé. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 81 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 50 %, Koupil bych znovu: 80 %.

27. 7. 20222022-07-27 | Karel | Michelin Primacy 4 | Citroen C5 | najeto: 52 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Je jen málo lepších pneumatik, skvěle drží prakticky za všech podmínek - sucho, vlhko, mokro, prostě super. Při hustém dešti na dálnici jsem nikdy neměl pocit, že by měla pneumatika ztrácet trakci. Velmi mě překvapila tichost, více než slušné. Auto s nimi krásně drží i při vyšších rychlostech na německých dálnicích (150 km/h+) a stále si zachovávají svojí tichost. Škoda jen vyšší ceny.“
Je jen málo lepších pneumatik, skvěle drží prakticky za všech podmínek - sucho, vlhko, mokro, prostě super. Při hustém dešti na dálnici jsem nikdy neměl pocit, že by měla pneumatika ztrácet trakci. Velmi mě překvapila tichost, více než slušné. Auto s nimi krásně drží i při vyšších rychlostech na německých dálnicích (150 km/h+) a stále si zachovávají svojí tichost. Škoda jen vyšší ceny. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 91 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 90 %.

27. 7. 20222022-07-27 | Karel | Uniroyal Rainsport 3 | Citroen C5 | najeto: 35 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Asi nejlepší pneumatiky do deště, na mokru drží opravdu neuvěřitelně, ani nejdražší Michelin PRIMACY 4+ takto dobře nedržely. Na suchu prakticky stejné jako Michelin PRIMACY 4, takže také více než dobré. Při jízdě neslyšné, tichost je zde opravdu na špičkové úrovni, hluk se od pneu začal linout až od 180 km/h+. Jen mě mrzí, že tolik nevydržely - po 35 000 km se dostaly na hraničních 1,7 mm, samozřejmě po přehazování mezi nápravami po 1 roce pro rovnoměrné sjetí všech 4 kol. A také je dobré čas od času zkontrolovat tlak, při jízdě se u těchto pneu hned poznalo, že tlak není OK. Cena také poměrně příznivá. Jinak ten, kdo zde psal, že jsou to nejhorší pneu, co kdy měl, tak ať si pneumatiky nejdříve koupí a potom píše recenze, protože to, co ten daný člověk kritizuje ostatní jen chválí.“
Asi nejlepší pneumatiky do deště, na mokru drží opravdu neuvěřitelně, ani nejdražší Michelin PRIMACY 4+ takto dobře nedržely. Na suchu prakticky stejné jako Michelin PRIMACY 4, takže také více než dobré. Při jízdě neslyšné, tichost je zde opravdu na špičkové úrovni, hluk se od pneu začal linout až od 180 km/h+. Jen mě mrzí, že tolik nevydržely - po 35 000 km se dostaly na hraničních 1,7 mm, samozřejmě po přehazování mezi nápravami po 1 roce pro rovnoměrné sjetí všech 4 kol. A také je dobré čas od času zkontrolovat tlak, při jízdě se u těchto pneu hned poznalo, že tlak není OK. Cena také poměrně příznivá. Jinak ten, kdo zde psal, že jsou to nejhorší pneu, co kdy měl, tak ať si pneumatiky nejdříve koupí a potom píše recenze, protože to, co ten daný člověk kritizuje ostatní jen chválí. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 94 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 70 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 90 %.

12. 7. 20222022-07-12 Test-Pneumatik.cz | Maxxis M6011 Touring
„Oprava k recenzi 12.7. Tomáš. Pneu na VS1400 Intruder má rozměr 170/80/15.“
Oprava k recenzi 12.7. Tomáš. Pneu na VS1400 Intruder má rozměr 170/80/15. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 0 %

30. 9. 20202020-09-30 | Pittbuell | Michelin Primacy 3 | Honda Civic | najeto: 0 km | způsob jízdy: průměrný
„Strašné todle je ten vychvalovany mišelin. Kdybyto alespoň něco ujelo ,ale po 12 tkm 4 mm fuč. Šly z domu.“
Strašné todle je ten vychvalovany mišelin. Kdybyto alespoň něco ujelo ,ale po 12 tkm 4 mm fuč. Šly z domu. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 49 %
Chování na suchu: 60 %, Chování na mokru: 40 %, Zpětná vazba: 60 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 20 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 10 %.

30. 9. 20202020-09-30 | Pittbuell | Michelin Primacy 3 | Honda Civic | najeto: 0 km | způsob jízdy: průměrný
„Strašné todle je ten vychvalovany mišelin. Kdybyto alespoň něco ujelo ,ale po 12 tkm 4 mm fuč. Šly z domu.“
Strašné todle je ten vychvalovany mišelin. Kdybyto alespoň něco ujelo ,ale po 12 tkm 4 mm fuč. Šly z domu. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 49 %
Chování na suchu: 60 %, Chování na mokru: 40 %, Zpětná vazba: 60 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 20 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 10 %.

2. 11. 20192019-11-02 | David | Altenzo Sports Comforter | Citroen C4 Grand Picasso | najeto: 35 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Veliké překvapení, nemám co bych vytknul. Za ty peníze kvalitně srovnatelné se zvučnou značkou, ale s polovičními pořizovacími náklady. Odježděna druhá letní sezóna a maximální spokojenost. Teď jsem koupil i zimní Altenzo sport tempest ve stejném rozměru místo Hankook Winter i*cept evo které jsem po dvou sezónách dojezdil.“
Veliké překvapení, nemám co bych vytknul. Za ty peníze kvalitně srovnatelné se zvučnou značkou, ale s polovičními pořizovacími náklady. Odježděna druhá letní sezóna a maximální spokojenost. Teď jsem koupil i zimní Altenzo sport tempest ve stejném rozměru místo Hankook Winter i*cept evo které jsem po dvou sezónách dojezdil. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 100 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.

1. 7. 20192019-07-01 Test-Pneumatik.cz | Matador MP 47 Hectorra 3 | Opel Vectra | způsob jízdy: průměrný
„Jak tu už někdo psal, po přezutí na tyto pneumatiky jsem auto nepoznal....auto neskutečně plave na silnici, člověk s tím má strach jet 100km/h. Hrůza, nedoporučuji.“
Jak tu už někdo psal, po přezutí na tyto pneumatiky jsem auto nepoznal....auto neskutečně plave na silnici, člověk s tím má strach jet 100km/h. Hrůza, nedoporučuji. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 28 %
Chování na suchu: 10 %, Zpětná vazba: 10 %, Jízda na hraně: 10 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 70 %, Koupil bych znovu: 10 %.

25. 4. 20182018-04-25 | Luděk Nejedlý | Falken Ziex ZE914A Ecorun | Citroen C5 | najeto: 15 000 km | způsob jízdy: klidný
„Jako nové byly tyto Falkeny vynikající, tiché, měkké, jízda byla radost. To vydrželo 1 sezónu (cca 5000 km) Pak se začaly zhoršovat (výrazný úbytek vzorku a s tím souvisela vyšší hlučnost a horší chování pneu především za sucha). Po necelých 15.000 km je musím vyhodit, vzorek uprostřed 1,6 na nejvíc opotřebovaném kole, ostatní na tom nejsou o moc lépe. Na bocích kol bych 1,6 ani nenašel. Jezdím s C5 Break takže je to trochu těžší auto, čekal bych ale aspoň 20-25.000 km zvlášť, když jezdím v podstatě dle předpisů a "na spotřebu".“
Jako nové byly tyto Falkeny vynikající, tiché, měkké, jízda byla radost. To vydrželo 1 sezónu (cca 5000 km) Pak se začaly zhoršovat (výrazný úbytek vzorku a s tím souvisela vyšší hlučnost a horší chování pneu především za sucha). Po necelých 15.000 km je musím vyhodit, vzorek uprostřed 1,6 na nejvíc opotřebovaném kole, ostatní na tom nejsou o moc lépe. Na bocích kol bych 1,6 ani nenašel. Jezdím s C5 Break takže je to trochu těžší auto, čekal bych ale aspoň 20-25.000 km zvlášť, když jezdím v podstatě dle předpisů a "na spotřebu". Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 48 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 50 %, Opotřebení: 20 %, Hlučnost: 70 %, Koupil bych znovu: 10 %.

22. 10. 20172017-10-22 Test-Pneumatik.cz | Nexen N8000 | způsob jízdy: průměrný
„Výborná když se moc nejezdí“
Výborná když se moc nejezdí Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 58 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 80 %, Opotřebení: 10 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 10 %.

14. 4. 20152015-04-14 | Štěpán | Uniroyal Rainsport 2 | Volkswagen Sharan | najeto: 50 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Tyto pneumatiky už mám čtyři roky v rozměru 215/55 R16 93W. Záběr je neskutečný. Akorát vizuálně vypadají tyto pneumatiky dost úzké, což se mi nelíbí. Teď pořídím asi RainSport 3 – nový model. Nové pneumatiky už také určitě koupím v XL provedení. Do města je to určitě lepší.“
Tyto pneumatiky už mám čtyři roky v rozměru 215/55 R16 93W. Záběr je neskutečný. Akorát vizuálně vypadají tyto pneumatiky dost úzké, což se mi nelíbí. Teď pořídím asi RainSport 3 – nový model. Nové pneumatiky už také určitě koupím v XL provedení. Do města je to určitě lepší. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 70 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 50 %, Opotřebení: 70 %, Hlučnost: 70 %, Koupil bych znovu: 20 %.