Test letních pneumatik 225/45 R19
Testy, recenze a názory na pneumatiky v rozměru 225/45 R19. Při výběru pneumatik na vaše vozidlo vždy respektujte rozměr, který máte uvedený ve vašem technickém průkazu. Pokud byste vybrali pneumatiky nepovolného rozměru, v lepším případě budete mít problémy na STK. V horším případě pneumatiky nepůjdou na vaše vozidlo namontovat, případně se negativně ovlivní jeho jízdní vlastnosti. Testy pneumatiky v rozměru 225/45 R19 pocházejí od našich uživatelů, kteří byli ochotni se podělit se svými názory veřejně. Těchto testů pneumatik si velice vážíme.
Slovní recenze letních pneumatik v rozměru 225/45 R19
Bridgestone Turanza T0016. 4. 20182018-04-06 | Matej | Bridgestone Turanza T001 | Mazda 6 | najeto: 3 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Pneumatiky jsem jiz dostal na novem aute, bez moznosti vyberu. Musim rict, ze je to opravdu katastrofa, na suchem povrchu drzi a sedi prumerne, ale zadny zazrak to neni. Beda ale jakmile zaprsi, pneumatiky vubec nedrzi a maji tendence "klouzat" ven ze zatacky (stalo se mi jiz nekolikrat). Za mokra na ne neni vubec spoleh a clovek tomu musi znatelne prizpusobit jizdu. Je to skoda, jelikoz Mazda ma skvely podvozek ale tyto pneumatiky ho vubec neumoznuji vyuzit. (Na predchozich autech jsem mel Dunlop Fast Response, Nokian zLine apod a ty se nedaji s touto pneumatikpou vubec rovnat - byly daleko lepsi). Bohuzel musim rict aktualni zimni pneu Pirelli Winter Sottozero 3, pri stejnem rozmeru (225/45 R19) maji lepsi vlastnosti (samozrejme v ramci jejich adekvatnich teplot do 7stupnu) nez vyse uvedene Turanzy 001. Zaverem bych vsem, kteri se na auto chteji spolehnout za vsech okolnosti doporucil, at se jim obloukem vyhnou.. Ja jen musim doufat, ze je brzy ve zdravi sjedu a obuji uz neco rozumneho...“
Pneumatiky jsem jiz dostal na novem aute, bez moznosti vyberu. Musim rict, ze je to opravdu katastrofa, na suchem povrchu drzi a sedi prumerne, ale zadny zazrak to neni. Beda ale jakmile zaprsi, pneumatiky vubec nedrzi a maji tendence "klouzat" ven ze zatacky (stalo se mi jiz nekolikrat). Za mokra na ne neni vubec spoleh a clovek tomu musi znatelne prizpusobit jizdu. Je to skoda, jelikoz Mazda ma skvely podvozek ale tyto pneumatiky ho vubec neumoznuji vyuzit. (Na predchozich autech jsem mel Dunlop Fast Response, Nokian zLine apod a ty se nedaji s touto pneumatikpou vubec rovnat - byly daleko lepsi). Bohuzel musim rict aktualni zimni pneu Pirelli Winter Sottozero 3, pri stejnem rozmeru (225/45 R19) maji lepsi vlastnosti (samozrejme v ramci jejich adekvatnich teplot do 7stupnu) nez vyse uvedene Turanzy 001. Zaverem bych vsem, kteri se na auto chteji spolehnout za vsech okolnosti doporucil, at se jim obloukem vyhnou.. Ja jen musim doufat, ze je brzy ve zdravi sjedu a obuji uz neco rozumneho... Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 41 %
Chování na suchu: 60 %, Chování na mokru: 10 %, Zpětná vazba: 50 %, Jízda na hraně: 40 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 60 %, Koupil bych znovu: 10 %.
5. 9. 20172017-09-05 | Adam | Bridgestone Turanza T001 | Mazda 6 | najeto: 20 000 km | způsob jízdy: klidný
„Co se tyce hlucnosti nebo jizdy na suchu, tak asi lepsi prumer zato jizda na mokru je naprosta katastrofa! I ve 30km/hod citim jak klouzou. Vyneslo me to ze zatacky po desti uz 2x. Rozhodne je nedoporucuji.mel jsem je na aute uz pri koupi a znovu bych je neobul. “
Co se tyce hlucnosti nebo jizdy na suchu, tak asi lepsi prumer zato jizda na mokru je naprosta katastrofa! I ve 30km/hod citim jak klouzou. Vyneslo me to ze zatacky po desti uz 2x. Rozhodne je nedoporucuji.mel jsem je na aute uz pri koupi a znovu bych je neobul. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 56 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 30 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 50 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 10 %.