Pirelli pneumatiky – testy a recenze
Pneumatiky Pirelli jsou známé svými vynikajícími vlastnostmi, jako jsou výkon na mokru, odolnost proti aquaplaningu, dlouhá životnost a nízký hluk. Pirelli se zaměřuje na inovace a výzkum a vývoj nových materiálů a technologií pro výrobu pneumatik. Mezi inovativní technologie, které Pirelli používá, patří například technologie Run Flat, která umožňuje pokračovat v jízdě i v případě defektu pneumatiky, a technologie Seal Inside, která umožňuje pneumatiku opravit v případě malého defektu.
Pomocí těchto rychlých odkazů můžete ve stránce snadno přeskočit na Zimní pneumatiky Pirelli, Letní pneumatiky Pirelli a Celoroční pneumatiky Pirelli.
Zimní pneumatiky Pirelli
Archiv – pneumatiky, které nejsou aktuálně v prodeji
Název pneu | Celkové hodnocení | ||
---|---|---|---|
1 | Pirelli Chrono Winter | 100 % 1 recenze |
číst recenze |
2 | Pirelli Winter Carving Edge | 91 % 2 recenze |
číst recenze |
3 | Pirelli Snowsports | 90 % 3 recenze |
číst recenze |
4 | Pirelli Ice Zero FR | 90 % 4 recenze |
číst recenze |
5 | Pirelli Winter 190 SnowControl Serie II | 81 % 7 recenzí |
číst recenze |
6 | Pirelli Winter 210 SottoZero | 75 % 9 recenzí |
číst recenze |
7 | Pirelli Winter Icecontrol | — | číst recenze |
Slovní recenze zimních pneumatik Pirelli
Pirelli Winter SottoZero 39. 7. 20242024-07-09 | Vladimír Weiss | Pirelli Winter SottoZero 3 | Mazda 6 | 225 45 R19 | najeto: 20 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Výborná pneumatika. Jezdím s ní 3 roky a nikdy se mi nestalo, že bych měl nějaký problém. Vyzkoušel jsem i ostatní prémiové pneu, ale na tuto je nejvíce spoleh. Hlučnost nedokážu moc posoudit, poslechově hučí všechny zimní pneumatiky v našich českých podmínkách na převážně mokrých zimních silnicích. Nikdy jsem nezaznamenal problém ani na horách. Mohu jen doporučit. “
Výborná pneumatika. Jezdím s ní 3 roky a nikdy se mi nestalo, že bych měl nějaký problém. Vyzkoušel jsem i ostatní prémiové pneu, ale na tuto je nejvíce spoleh. Hlučnost nedokážu moc posoudit, poslechově hučí všechny zimní pneumatiky v našich českých podmínkách na převážně mokrých zimních silnicích. Nikdy jsem nezaznamenal problém ani na horách. Mohu jen doporučit. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 100 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Sníh: 100 %, Led: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
14. 11. 20232023-11-14 | Majkl | Pirelli P Zero Winter | Audi A5 | 245 40 R18 | najeto: 15 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Po dvou sezónách se nějakým způsobem urval ocelový výplet v gumě a vnitřní strana gumy se nafukla, v důsledku celé auto táhlo na stranu. Akorát na konec třetí sezóny se hrana projezdila na výplet a praskla. Na sněhu extrémní výkon nepředvedla a ujížděla i na ostrých, vlhkých zatáčkách kolem 2°C. “
Po dvou sezónách se nějakým způsobem urval ocelový výplet v gumě a vnitřní strana gumy se nafukla, v důsledku celé auto táhlo na stranu. Akorát na konec třetí sezóny se hrana projezdila na výplet a praskla. Na sněhu extrémní výkon nepředvedla a ujížděla i na ostrých, vlhkých zatáčkách kolem 2°C. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 48 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 40 %, Jízda na hraně: 40 %, Opotřebení: 10 %, Hlučnost: 70 %, Sníh: 60 %, Led: 60 %, Koupil bych znovu: 10 %.
24. 11. 20172017-11-24 | Thomas Thomas | Pirelli Winter 240 SottoZero Serie II | BMW 7 | 275 35 R20 | najeto: 35 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Spokojenost měl jsem i model 270 stejná spokojenost daleko lépe než konkurence“
Spokojenost měl jsem i model 270 stejná spokojenost daleko lépe než konkurence Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 96 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
20. 1. 20172017-01-20 | David I. | Pirelli Cinturato Winter | Toyota Yaris | 185 60 R15 | najeto: 3 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Na těchto gumách jsem absolvoval zimní cestu z Čech do Řecka. Po cestě byly fakt různorodé podmínky - samozřejmě suché silnice, ale i náledí. A s pneumatikami jsem byl spokojen. Hlavně na to, že jsou zimní, tak vůbec nehučí.“
Na těchto gumách jsem absolvoval zimní cestu z Čech do Řecka. Po cestě byly fakt různorodé podmínky - samozřejmě suché silnice, ale i náledí. A s pneumatikami jsem byl spokojen. Hlavně na to, že jsou zimní, tak vůbec nehučí. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 91 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 90 %.
Letní pneumatiky Pirelli
Archiv – pneumatiky, které nejsou aktuálně v prodeji
Název pneu | Celkové hodnocení | ||
---|---|---|---|
1 | Pirelli P Zero Trofeo | 79 % 2 recenze |
číst recenze |
2 | Pirelli P Zero SUV | 77 % 1 recenze |
číst recenze |
3 | Pirelli Cinturato P6 | 76 % 19 recenzí |
číst recenze |
4 | Pirelli P6000 Powergy | 73 % 10 recenzí |
číst recenze |
5 | Pirelli P4000 | 67 % 1 recenze |
číst recenze |
6 | Pirelli P Zero Silver | 67 % 3 recenze |
číst recenze |
7 | Pirelli P2500 | 66 % 4 recenze |
číst recenze |
8 | Pirelli P5000 | 66 % 9 recenzí |
číst recenze |
9 | Pirelli P Zero Rosso | 66 % 105 recenzí |
číst recenze |
10 | Pirelli P Zero Nero GT | 65 % 38 recenzí |
číst recenze |
11 | Pirelli P3000 | 64 % 16 recenzí |
číst recenze |
12 | Pirelli P6 | 61 % 22 recenzí |
číst recenze |
13 | Pirelli Eufori | 58 % 10 recenzí |
číst recenze |
14 | Pirelli Cinturato P4 | 58 % 6 recenzí |
číst recenze |
15 | Pirelli Cinturato P7 Ecoimpact | 57 % 10 recenzí |
číst recenze |
16 | Pirelli P7000 | 54 % 6 recenzí |
číst recenze |
17 | Pirelli P Zero Rosso Direzionale | — | číst recenze |
18 | Pirelli CARRIER Camper | — | číst recenze |
19 | Pirelli P Zero Rosso SUV | — | číst recenze |
Slovní recenze letních pneumatik Pirelli
Pirelli P Zero PZ430. 9. 20242024-09-30 | Skrb | Pirelli P Zero PZ4 | Hyundai i20 | 215 40 R18 | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Hyundai dává Pirelli P Zero z výroby. Najeto necelých 10 000 km a předek už má dost, takže lepší protočit dozadu. Mají úžasné vlastnosti, auto podrží, reaguje, ale pneu se sjede opravdu rychle, na 40k je třeba určitě zapomenout. S autem jsem nebyl na okruhu, žádný launch control, bláznivé pískání gum. Standardní jízdy po městě s občasnou vyjížďkou přes okresky, ale nic ostrého.“
Hyundai dává Pirelli P Zero z výroby. Najeto necelých 10 000 km a předek už má dost, takže lepší protočit dozadu. Mají úžasné vlastnosti, auto podrží, reaguje, ale pneu se sjede opravdu rychle, na 40k je třeba určitě zapomenout. S autem jsem nebyl na okruhu, žádný launch control, bláznivé pískání gum. Standardní jízdy po městě s občasnou vyjížďkou přes okresky, ale nic ostrého. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 79 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 10 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 50 %.
22. 9. 20242024-09-22 | Pepa | Pirelli P Zero | Porsche Cayman | 265 35 R19 | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Ahoj. Na suchu parádní guma drží pěkně překračuje moje řidičské schopnosti ještě o 100% , ale za mokra klouže jako hrom. A kdybych neměl PSM tak snad jedu busem. Opotřebení ohromný 5.000 km a gumy z 90% fuč. Je pravda že na to občas šlápnu, ale stejně je to zatraceně málo. Pokud jezdíte o jen o slunečních víkendech tak doporučuji, na každodenní ježdění za každého počasí tahle guma moc není. “
Ahoj. Na suchu parádní guma drží pěkně překračuje moje řidičské schopnosti ještě o 100% , ale za mokra klouže jako hrom. A kdybych neměl PSM tak snad jedu busem. Opotřebení ohromný 5.000 km a gumy z 90% fuč. Je pravda že na to občas šlápnu, ale stejně je to zatraceně málo. Pokud jezdíte o jen o slunečních víkendech tak doporučuji, na každodenní ježdění za každého počasí tahle guma moc není. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 57 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 30 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 50 %, Opotřebení: 20 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 40 %.
11. 7. 20242024-07-11 | Pardik | Pirelli P Zero PZ4 | Acura 3.2 TL | 215 40 R18 | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Super guma pro můj Hyundai i20N,ale žalostně malý nájezd. Po 10 000 km vzorek 2 mm(včetně střídání předních a zadních) .Nyní jsem obul Michelin Pilot sport 5,tak uvidíme! Na okruhu jsem nejezdil.“
Super guma pro můj Hyundai i20N,ale žalostně malý nájezd. Po 10 000 km vzorek 2 mm(včetně střídání předních a zadních) .Nyní jsem obul Michelin Pilot sport 5,tak uvidíme! Na okruhu jsem nejezdil. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 84 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 40 %, Hlučnost: 70 %, Koupil bych znovu: 100 %.
3. 8. 20232023-08-03 | Fazy1000 | Pirelli Diablo Rosso III | Yamaha FZS 1000 | 190 70 R17 | najeto: 2 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Koupil jsem celou sadu a za mě ,to byla super volba oproti Michelin o sto procent lepší vlastnosti.Doporucuji a příště koupím zas .“
Koupil jsem celou sadu a za mě ,to byla super volba oproti Michelin o sto procent lepší vlastnosti.Doporucuji a příště koupím zas . Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 94 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 70 %, Koupil bych znovu: 100 %.
6. 5. 20232023-05-06 | Petr | Pirelli P Zero PZ4 | BMW 5 | 245 45 R18 | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Při rychlostech od 90 - 160 km/h se chová nevyvážené, dynamické kmity do vozidla.“
Při rychlostech od 90 - 160 km/h se chová nevyvážené, dynamické kmity do vozidla. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 53 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 60 %, Zpětná vazba: 60 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 40 %, Hlučnost: 60 %, Koupil bych znovu: 10 %.
12. 11. 20222022-11-12 | Ondřej | Pirelli P Zero | Škoda Superb | 245 40 R19 | najeto: 6 000 km | způsob jízdy: klidný
„Ojeté na výměnu po 6000km. Běžná jízda, žádné gumování.“
Ojeté na výměnu po 6000km. Běžná jízda, žádné gumování. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 73 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 50 %, Hlučnost: 50 %, Koupil bych znovu: 10 %.
27. 9. 20222022-09-27 | Jan | Pirelli Cinturato P7 C2 | Škoda Octavia | 205 55 R16 | najeto: 30 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Rozhodně výborná pneumatika v poměru cena/výkon. Na pneumatikách jsem najel něco přes 30000 km, něco málo přes 2 sezóny. Celkově jsem na pneumatikách nepoznal žádnou slabou stránku, pneumatiky ani na hraně neklouznou a i na mokru výborně drží. Jedinou mírně slabší stránkou je opotřebení, ale to je zejména daní za výborné jízdní vlastnosti a za jízdní styl, jinak jsou pneu opotřebené velmi rovnoměrně. Kvalitní pneumatika která mě v roce 2020 stála něco kolem 1600 Kč/kus. Kdybych pneumatiku sehnal za stejnou cenu i dnes tak rozhodně neváhám! “
Rozhodně výborná pneumatika v poměru cena/výkon. Na pneumatikách jsem najel něco přes 30000 km, něco málo přes 2 sezóny. Celkově jsem na pneumatikách nepoznal žádnou slabou stránku, pneumatiky ani na hraně neklouznou a i na mokru výborně drží. Jedinou mírně slabší stránkou je opotřebení, ale to je zejména daní za výborné jízdní vlastnosti a za jízdní styl, jinak jsou pneu opotřebené velmi rovnoměrně. Kvalitní pneumatika která mě v roce 2020 stála něco kolem 1600 Kč/kus. Kdybych pneumatiku sehnal za stejnou cenu i dnes tak rozhodně neváhám! Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 84 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 70 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 80 %.
24. 9. 20222022-09-24 | Karel | Pirelli Cinturato P7 | Citroen C5 | 215 55 R16 | najeto: 48 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Pneumatiky byly skvělé. Skvěle fungovaly jak na suché, tak na mokré vozovce. Při ostřejší jízdě nebyl sebemenší problém s trakcí. Na mokru také nebyly špatné, ale Michelin drželi o něco lépe. Vydrželi také poměrně dlouho - 48 000 km při střídání přední a zadní nápravy. V době, kdy jsem je kupoval stály o 800 Kč méně než nyní. Za takovouto cenu bych je asi už nevolil a vzal bych Michelin, které jsou přeci jen o něco málo lepší.“
Pneumatiky byly skvělé. Skvěle fungovaly jak na suché, tak na mokré vozovce. Při ostřejší jízdě nebyl sebemenší problém s trakcí. Na mokru také nebyly špatné, ale Michelin drželi o něco lépe. Vydrželi také poměrně dlouho - 48 000 km při střídání přední a zadní nápravy. V době, kdy jsem je kupoval stály o 800 Kč méně než nyní. Za takovouto cenu bych je asi už nevolil a vzal bych Michelin, které jsou přeci jen o něco málo lepší. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 93 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 80 %.
21. 7. 20222022-07-21 | Milan | Pirelli Diablo Rosso Corsa II | BMW K1200GT | 180 55 R17 | najeto: 8 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Vynikající pneu na suchu, drží bez klouznutí až na stupačku. Corsa II. je oproti Corsa I. o hodně lepší na vodě. Corsa I. hodně klouzala na vlhkém nebo mokrém asfaltu. Corsa II. opravdu zlepšení na vodě. A nájezd? Na BMW K 1200GT které je tězké, jsem dvě sady jel vždy přes 8000km!!“
Vynikající pneu na suchu, drží bez klouznutí až na stupačku. Corsa II. je oproti Corsa I. o hodně lepší na vodě. Corsa I. hodně klouzala na vlhkém nebo mokrém asfaltu. Corsa II. opravdu zlepšení na vodě. A nájezd? Na BMW K 1200GT které je tězké, jsem dvě sady jel vždy přes 8000km!! Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 99 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
11. 5. 20222022-05-11 | Jenda | Pirelli Diablo | Kawasaki zx9r | 180 55 R17 | najeto: 1 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Krumpl co se i na suchu neni schopen zakousnout do asfaltu . Koleno je spis sen nez realita . Na nejakeho nahace ok ale na supersport ani nahodou. Životnost dobrá ale vykon ty pneumatiky tragický ani zahřátá nelepí. Na mokru sem ani nezkoušel pac kapoty sou drahy . “
Krumpl co se i na suchu neni schopen zakousnout do asfaltu . Koleno je spis sen nez realita . Na nejakeho nahace ok ale na supersport ani nahodou. Životnost dobrá ale vykon ty pneumatiky tragický ani zahřátá nelepí. Na mokru sem ani nezkoušel pac kapoty sou drahy . Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 43 %
Chování na suchu: 30 %, Zpětná vazba: 10 %, Jízda na hraně: 30 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 10 %.
8. 5. 20222022-05-08 | Kristián | Pirelli P Zero Nero GT | Škoda Octavia | 225 45 R17 | najeto: 20 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Za mně naprostá spokojenost. “
Za mně naprostá spokojenost. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 90 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 70 %, Koupil bych znovu: 100 %.
15. 1. 20212021-01-15 | Majkliii | Pirelli P Zero | BMW 3 | 255 30 R20 | najeto: 6 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Na BMW 340i pneu sjetá za cca 6000km. Bude použita hodně měkká směs...za mě dobré jízdní vlastnosti na které se můžu spolehnout vykoupená ale nízkou výdrží pneumatiky.“
Na BMW 340i pneu sjetá za cca 6000km. Bude použita hodně měkká směs...za mě dobré jízdní vlastnosti na které se můžu spolehnout vykoupená ale nízkou výdrží pneumatiky. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 66 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 30 %, Hlučnost: 60 %, Koupil bych znovu: 50 %.
14. 8. 20202020-08-14 | Kamil Morcinek | Pirelli Scorpion Verde | Volvo XC90 | 235 55 R19 | najeto: 90 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Nájezd za čtyři letní sezóny, vynikající na mokru a to i poslední sezónu s výškou vzorku 2 mm. Vyšší hlučnost na horších silnicích přičítám také sportovnímu podvozku modelu R design.Kupuji znovu za cenu 3.159,- bez dph ve volvoservisu. “
Nájezd za čtyři letní sezóny, vynikající na mokru a to i poslední sezónu s výškou vzorku 2 mm. Vyšší hlučnost na horších silnicích přičítám také sportovnímu podvozku modelu R design.Kupuji znovu za cenu 3.159,- bez dph ve volvoservisu. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 97 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.
29. 4. 20202020-04-29 | Libor Píša | Pirelli Diablo Rosso III | Acura 3.2 TL | 200 55 R17 | najeto: 30 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Perfektní “
Perfektní Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 86 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.
18. 10. 20182018-10-18 | Pista | Pirelli P Zero | Škoda Octavia | 225 40 R18 | najeto: 34 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Nebýt toho, že trpěly "pilkou" tak by to byly dokonale gumy. Takto musely jít pryč po cca 34 000, ačkoli dezénu jeste bylo celkem dost ... Skoda tohoto nedostatku, asi jsem je měl častěji střídat přední a zadní pár ...“
Nebýt toho, že trpěly "pilkou" tak by to byly dokonale gumy. Takto musely jít pryč po cca 34 000, ačkoli dezénu jeste bylo celkem dost ... Skoda tohoto nedostatku, asi jsem je měl častěji střídat přední a zadní pár ... Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 90 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 90 %.
18. 10. 20182018-10-18 | Pista | Pirelli Cinturato P7 | Škoda Octavia | 205 55 R16 | najeto: 44 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Strasna skoda "pilky" ktera se na pneumatikách vytvořila po 2 sezónách. Po zhruba 44 000 km měly jeste celkem dost dezénu, ale kvůli nerovnoměrně opotřebeným lamelám musely jít do ... Jezdily vsak vyborne.“
Strasna skoda "pilky" ktera se na pneumatikách vytvořila po 2 sezónách. Po zhruba 44 000 km měly jeste celkem dost dezénu, ale kvůli nerovnoměrně opotřebeným lamelám musely jít do ... Jezdily vsak vyborne. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 87 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 70 %, Koupil bych znovu: 80 %.
7. 2. 20172017-02-07 | Petr Král | Pirelli Angel ST | Yamaha FZ6 | 190 70 R17 | najeto: 8 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Ježděno na FZ6n , za první rok najeto 8 tis a s jistoutou najedu min.dalších 5 tis.Guma je krasně kulatá, s minimálním opotřebením.Jen střet na přední gumě je za studena, když je venku okolo 10 stupnů tvrdší a při ,,zapálení,, má tendenci poskočit, jinak bez vítky! “
Ježděno na FZ6n , za první rok najeto 8 tis a s jistoutou najedu min.dalších 5 tis.Guma je krasně kulatá, s minimálním opotřebením.Jen střet na přední gumě je za studena, když je venku okolo 10 stupnů tvrdší a při ,,zapálení,, má tendenci poskočit, jinak bez vítky! Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 94 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
20. 1. 20172017-01-20 | Urban | Pirelli Cinturato P1 Verde | Toyota Yaris | 175 65 R15 | najeto: 32 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Prostě skvělé. Dá se s nimi krásně jezdit na hraně. Urvat je je mnohem těžší, než Dunlopky, které jsem měl předtím. Koupím je znovu.“
Prostě skvělé. Dá se s nimi krásně jezdit na hraně. Urvat je je mnohem těžší, než Dunlopky, které jsem měl předtím. Koupím je znovu. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 94 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
26. 6. 20162016-06-26 | Ema | Pirelli Cinturato P1 Verde | Opel Corsa | 185 55 R15 | způsob jízdy: klidný
„Super, jsou tiché a mají skvělé jízdní vlastnosti.“
Super, jsou tiché a mají skvělé jízdní vlastnosti. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 87 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
14. 4. 20162016-04-14 | Rado | Pirelli P7 | Ford Mondeo | 235 45 R17 | najeto: 7 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Na suchu vyborné, na mokré silnici maji rezervy, ale pořád velmi dobře. Vysloveně zklamali v Driving Academy na speciálním kluzkém povrchu, kde byli i lacině činy lépe.“
Na suchu vyborné, na mokré silnici maji rezervy, ale pořád velmi dobře. Vysloveně zklamali v Driving Academy na speciálním kluzkém povrchu, kde byli i lacině činy lépe. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 76 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 40 %, Hlučnost: 70 %, Koupil bych znovu: 50 %.
19. 11. 20152015-11-19 | Graves | Pirelli Cinturato P1 Verde | Volkswagen Passat | 195 65 R15 | najeto: 19 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Byly obuté na autě, když jsem ho koupil a byl jsem velmi překvapený, jak držely. I za mokra jsem nikdy neměl pocit, že bych se přiblížil limitu. “
Byly obuté na autě, když jsem ho koupil a byl jsem velmi překvapený, jak držely. I za mokra jsem nikdy neměl pocit, že bych se přiblížil limitu. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 86 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 60 %.
29. 9. 20142014-09-29 Test-Pneumatik.cz | Pirelli Cinturato P7 | Audi A3 | 205 55 R16 | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Nebyly špatné, ale příště zkusím jinou značku.“
Nebyly špatné, ale příště zkusím jinou značku. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 73 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 60 %.
7. 5. 20142014-05-07 | Petr S. | Pirelli Cinturato P1 Verde | Renault Clio | 185 60 R15 | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Docela v pohodě, doporučuji.“
Docela v pohodě, doporučuji. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 77 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 70 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 80 %.
Celoroční pneumatiky Pirelli
Archiv – pneumatiky, které nejsou aktuálně v prodeji
Název pneu | Celkové hodnocení | ||
---|---|---|---|
1 | Pirelli Scorpion ST | 94 % 1 recenze |
číst recenze |
2 | Pirelli P Zero All Season Plus | 85 % 3 recenze |
číst recenze |
3 | Pirelli Scorpion Verde All Season Plus | 84 % 3 recenze |
číst recenze |
4 | Pirelli P6 Four Seasons | 82 % 5 recenzí |
číst recenze |
5 | Pirelli P Zero AS+ 3 | 76 % 2 recenze |
číst recenze |
6 | Pirelli Scorpion STR | 73 % 26 recenzí |
číst recenze |
7 | Pirelli Scorpion AT | 66 % 3 recenze |
číst recenze |
8 | Pirelli Cinturato P7 All Season Plus | 64 % 5 recenzí |
číst recenze |
9 | Pirelli P2500 EURO4S | 60 % 2 recenze |
číst recenze |
10 | Pirelli P4 Four Seasons Plus | 29 % 3 recenze |
číst recenze |
11 | Pirelli Scorpion All Terrain | — | číst recenze |
Slovní recenze celoročních pneumatik Pirelli
Pirelli Cinturato All Season SF28. 2. 20242024-02-08 | Honza | Pirelli Cinturato All Season SF2 | Škoda Superb | 205 55 R16 | najeto: 2 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Pneu mě velice mile překvapila na sněhu. Velice dobrý záběr i adheze. Krásně tichý chod na suché silnici. Na mokru běžné chování. Na ostřejší jízdu v zatáčkách úplně není. Co mě zklamalo spíše, tak kvalita. Jedna pneu byla mírně šišatá a ostatní bylo celkem problém vyvážit.“
Pneu mě velice mile překvapila na sněhu. Velice dobrý záběr i adheze. Krásně tichý chod na suché silnici. Na mokru běžné chování. Na ostřejší jízdu v zatáčkách úplně není. Co mě zklamalo spíše, tak kvalita. Jedna pneu byla mírně šišatá a ostatní bylo celkem problém vyvážit. Test celoročních pneumatikCelkové hodnocení: 79 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 90 %, Sníh: 100 %, Koupil bych znovu: 70 %.
4. 5. 20232023-05-04 Test-Pneumatik.cz | Pirelli Cinturato All Season SF2 | 195 65 R15
„Vyzkoušel jsem mnoho celoročních pneu, ale tato je naprosto perfektní. Tichá, výborné chování na mokru a dokonce se na sněhu chová lépe než levné zimní pněu jako jsou Barum a pod. Pro člověka který jezdí vesměs v městském provozu je to skvělá volba. “
Vyzkoušel jsem mnoho celoročních pneu, ale tato je naprosto perfektní. Tichá, výborné chování na mokru a dokonce se na sněhu chová lépe než levné zimní pněu jako jsou Barum a pod. Pro člověka který jezdí vesměs v městském provozu je to skvělá volba. Test celoročních pneumatikCelkové hodnocení: 92 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Sníh: 80 %, Led: 70 %, Koupil bych znovu: 100 %.
17. 3. 20212021-03-17 | Oliver Oliva | Pirelli Scorpion All Terrain Plus | Jeep Cherokee | 235 70 R16 | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: klidný
„Velice rozumný kompromis pro auta, co jezdi silnice i občas terén, pneu nezklame ani na jednom z povrchů. Trošku horší na ledě, ale možná je to i tím, že je mám na dvoutunovém autě. Ideální volba pro pracující farmáře, geodety, energetiky a podobně. “
Velice rozumný kompromis pro auta, co jezdi silnice i občas terén, pneu nezklame ani na jednom z povrchů. Trošku horší na ledě, ale možná je to i tím, že je mám na dvoutunovém autě. Ideální volba pro pracující farmáře, geodety, energetiky a podobně. Test celoročních pneumatikCelkové hodnocení: 89 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 70 %, Sníh: 100 %, Led: 70 %, Koupil bych znovu: 100 %.
Pirelli je jednou z nejslavnějších italských značek, které určitě patří mezi špičku mezi výrobci pneumatik. Přestože v roce 2015 koupila v Pirelli většinový podíl Čínská společnost ChemChina, určitě to nic neubralo v inovátorském přístupu a tlaku na co nejvyšší kvalitu výroby. Pirelli je aktuálním dodavatelem pneumatik pro Formuli 1, což je pro každého výrobce pneumatik obrovská prestiž. Pirelli patří mezi firmy s více než stoletou historii a skutečně celosvětovým záběrem a 16 výrobními závody. Pirelli je známá také svým slavným kalendářem, který snoubí ty nejlepší fotografy s těmi nejlepšími modelkami světa. Pneumatiky Pirelli si vybírají zejména řidiči sportovních vozů, kteří sahají po řadě PZero, což jsou ty nejlepší pneumatiky pro super-výkonné vozy. Velmi často tak pneumatiky Pirelli můžete vidět na vozech značek Porsche, Ferrari, Lamborghini, apod.
Pirelli se také angažuje v oblasti udržitelnosti a snižování emisí CO2. Společnost vyrábí pneumatiky s nízkou spotřebou paliva a nízkými emisemi CO2, a také se snaží minimalizovat dopad na životní prostředí v rámci celého výrobního procesu.
Celkově lze říci, že značka Pirelli je spojena s vysokou kvalitou, inovativními technologiemi a vynikajícími výsledky v oblasti vývoje pneumatik pro běžné silniční vozy i pro závodní automobily.
Společnost Pirelli vyvinula mnoho unikátních technologií v oblasti výroby pneumatik. Zde jsou některé z nich:
- Pirelli Noise Cancelling System (PNCS) - Technologie, která snižuje hluk pneumatik během jízdy. Tento systém je založen na použití speciálního materiálu, který snižuje vibrace v pneumatikách.
- Pirelli Connesso - Inovativní řešení, které umožňuje komunikaci mezi pneumatikami a mobilní aplikací. Díky této technologii mohou řidiči sledovat stav svých pneumatik a získávat informace o tom, kdy je třeba pneumatiky vyměnit.
- Pirelli Cyber Tyre - Technologie, která umožňuje pneumatikám sbírat a analyzovat data během jízdy. Tato technologie pomáhá řidičům zlepšovat výkon a bezpečnost svých vozidel.
- Pirelli Run Flat - Systém, který umožňuje pneumatikám pokračovat v jízdě i v případě defektu. Díky tomu mohou řidiči bezpečně pokračovat v cestě až do nejbližšího servisu.
- Pirelli Seal Inside - Technologie, která umožňuje pneumatikám uzavřít otvory v případě propíchnutí nebo prasknutí. Tento systém může pomoci zlepšit bezpečnost a snížit riziko nehody.