Pneumatiky na Citroen C5
Testy, recenze a názory na pneumatiky pro Citroen C5. Na toto vozidlo naši uživatelé nejčastěji používají rozměry pneumatik 225 55 R17, 215 55 R16, 225 45 R17, 225 55 R16, 245 40 R19. Pneu, uvedené v těchto testech, jsou potvrzené zkušenostmi řidičů, kteří byli ochotni se podělit o své zkušenosti. Pokud vybíráte pneumatiky na Citroen C5, detailně si projděte naše testy a budete mít jistotu, že při výběru pneumatik nešlápnete vedle, ani neutratíte peníze za zbytečně drahé pneumatiky.
Které pneumatiky potřebujete?
Letní pneumatiky na Citroen C5
1 | Nokian Line 67 recenzí | 86 % |
2 | Debica Presto UHP2 39 recenzí | 84 % |
3 | Falken ZE914 163 recenzí | 83 % |
4 | Barum Bravuris 3 HM 73 recenzí | 82 % |
5 | Roadstone Eurovis Sport 04 47 recenzí | 81 % |
Zobrazit více
Zimní pneumatiky na Citroen C5
1 | Michelin Alpin A4 57 recenzí | 90 % |
2 | Nokian WR D3 49 recenzí | 88 % |
3 | Goodyear UltraGrip Performance 33 recenzí | 85 % |
4 | Nokian WR D4 71 recenzí | 82 % |
5 | Hankook Winter i*cept RS2 W452 37 recenzí | 82 % |
Zobrazit více
Celoroční pneumatiky na Citroen C5
1 | Michelin CrossClimate 120 recenzí | 82 % |
2 | Nordexx NA6000 1 recenze | 70 % |
Zobrazit více
Slovní recenze letních pneumatik na vůz Citroen C5

22. 2. 20222022-02-22 | Marek | Barum Bravuris 3 HM | 195 65 R15 | najeto: 30 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Koupil jsem na rok starých Bravurisech 3 auto. Hned první léto jsem poprvé (a s těmihle gumami rozhodně ne naposledy) zažil aquaplaning. Naprosto otřesný zážitek na mokru. Na suchu to ze začátku bylo přijatelné, ovšem po cca 3 letech se prakticky nedalo ani na suchu rozjet bez prohrábnutí, jízda byla za mě regulerně nebezpečná. Naštěstí se to celkem rychle sjelo (cca 30 tisíc). Jedinou relativně výhodou bylo, že na suchu byly poměrně tiché. Na mokru pořád voda mlátila do podběhů (s žádnými jinými gumami jsem tohle nezažil ani na stejném autě). Po lehce podprůměrné zkušenosti se zimními Barumkami už tohle nikdy neobuju. Jako náhradu jsem koupil Hankook za podobnou cenu a výsledek je o mnoho lepší ve všech směrech.“
Koupil jsem na rok starých Bravurisech 3 auto. Hned první léto jsem poprvé (a s těmihle gumami rozhodně ne naposledy) zažil aquaplaning. Naprosto otřesný zážitek na mokru. Na suchu to ze začátku bylo přijatelné, ovšem po cca 3 letech se prakticky nedalo ani na suchu rozjet bez prohrábnutí, jízda byla za mě regulerně nebezpečná. Naštěstí se to celkem rychle sjelo (cca 30 tisíc). Jedinou relativně výhodou bylo, že na suchu byly poměrně tiché. Na mokru pořád voda mlátila do podběhů (s žádnými jinými gumami jsem tohle nezažil ani na stejném autě). Po lehce podprůměrné zkušenosti se zimními Barumkami už tohle nikdy neobuju. Jako náhradu jsem koupil Hankook za podobnou cenu a výsledek je o mnoho lepší ve všech směrech. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 34 %
Chování na suchu: 40 %, Chování na mokru: 10 %, Zpětná vazba: 30 %, Jízda na hraně: 20 %, Opotřebení: 50 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 10 %.

7. 11. 20192019-11-07 | Michal | FULLWAY HP108 | 245 45 R18 | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Zpočátku se zdály být dobré, nejsem žádný střelec, tak se zdálo, že jsem koupil (přes internet) dobře. Ale po najetí cca 5 tis. km začlo auto vibrovat. Mám Citroen C 5 s hydraulickým pérováním, které toho hodně "pochytá", takže vibrace byly dost silné, myslel jsem, že spadlo závaží. V pneuservisu mi však sdělili, že jedna pneu vyvážit nelze, protože je úplně oválná, druhá je tak na hraně. Reklamoval jsem u Tomketu, ale vyběhli se mnou. Nejprve nereagovali vůbec, po urgenci pak požadovali spoustu úkonů, vyplnit formuláře, pneu zabalit atd. Když jsem namítal, že to není v souladu se zákonem poslali mě do svého pneuservisu, kde reklamaci posoudí. Byl jsem u vyvažování přítomen, když jsem upozorňoval mechanika na to jak viditelně pneu hází, tak mě vykázal z místnosti.Pak mi dali papír, že pneu jsou v pořádku. Po zhodnocení situace, kdybych se musel soudit, platit znalecké posudky a pod. jsem to vzdal a koupil osvědčené Goodyearky. Skutečně "kvalitní" gumy a ještě "kvalitnější" jednání!!!“
Zpočátku se zdály být dobré, nejsem žádný střelec, tak se zdálo, že jsem koupil (přes internet) dobře. Ale po najetí cca 5 tis. km začlo auto vibrovat. Mám Citroen C 5 s hydraulickým pérováním, které toho hodně "pochytá", takže vibrace byly dost silné, myslel jsem, že spadlo závaží. V pneuservisu mi však sdělili, že jedna pneu vyvážit nelze, protože je úplně oválná, druhá je tak na hraně. Reklamoval jsem u Tomketu, ale vyběhli se mnou. Nejprve nereagovali vůbec, po urgenci pak požadovali spoustu úkonů, vyplnit formuláře, pneu zabalit atd. Když jsem namítal, že to není v souladu se zákonem poslali mě do svého pneuservisu, kde reklamaci posoudí. Byl jsem u vyvažování přítomen, když jsem upozorňoval mechanika na to jak viditelně pneu hází, tak mě vykázal z místnosti.Pak mi dali papír, že pneu jsou v pořádku. Po zhodnocení situace, kdybych se musel soudit, platit znalecké posudky a pod. jsem to vzdal a koupil osvědčené Goodyearky. Skutečně "kvalitní" gumy a ještě "kvalitnější" jednání!!! Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 0 %

25. 4. 20182018-04-25 | Luděk Nejedlý | Falken Ziex ZE914A Ecorun | 215 55 R16 | najeto: 15 000 km | způsob jízdy: klidný
„Jako nové byly tyto Falkeny vynikající, tiché, měkké, jízda byla radost. To vydrželo 1 sezónu (cca 5000 km) Pak se začaly zhoršovat (výrazný úbytek vzorku a s tím souvisela vyšší hlučnost a horší chování pneu především za sucha). Po necelých 15.000 km je musím vyhodit, vzorek uprostřed 1,6 na nejvíc opotřebovaném kole, ostatní na tom nejsou o moc lépe. Na bocích kol bych 1,6 ani nenašel. Jezdím s C5 Break takže je to trochu těžší auto, čekal bych ale aspoň 20-25.000 km zvlášť, když jezdím v podstatě dle předpisů a "na spotřebu".“
Jako nové byly tyto Falkeny vynikající, tiché, měkké, jízda byla radost. To vydrželo 1 sezónu (cca 5000 km) Pak se začaly zhoršovat (výrazný úbytek vzorku a s tím souvisela vyšší hlučnost a horší chování pneu především za sucha). Po necelých 15.000 km je musím vyhodit, vzorek uprostřed 1,6 na nejvíc opotřebovaném kole, ostatní na tom nejsou o moc lépe. Na bocích kol bych 1,6 ani nenašel. Jezdím s C5 Break takže je to trochu těžší auto, čekal bych ale aspoň 20-25.000 km zvlášť, když jezdím v podstatě dle předpisů a "na spotřebu". Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 48 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 50 %, Opotřebení: 20 %, Hlučnost: 70 %, Koupil bych znovu: 10 %.
Slovní recenze zimních pneumatik na vůz Citroen C5

30. 1. 20212021-01-30 | Peter | Goodyear UltraGrip Performance | 225 65 R17 | najeto: 15 000 km | způsob jízdy: klidný
„Mam ji na 2,5 tunovem Citroenu C5 v6 a prvni sezonu jsem to nepozoroval, ale jiz druhou sezonu na hnane naprave neudrzi auto v pozadovanem smeru na snehu a na ledu. Kdyz uz se utrhne, nejde to korekci plynu srovnat tak rychle, jako u Continentalu T80., UG8 a 9, nebo Nokianu. Mokro bych cekal taky mnohem lepsi trakci. Byt mam hmotnostni index v poradku, po roce se jiz na prednich gumach vytvorilo zplosteni a prava predni se vuci disku neustale protacela. Musel jsem na vyvazovacku hunter, aby to bylo lepsi. Pro vykonna tezka auta bych si ji znova nekoupil. Na nehnane naprave je ale diametralne odlisna, za dve sezony mi zadek a i jednou neujel. Mam zkusenost s UG 8 a 9, tak mam mozna proto vetsi ocekavani. “
Mam ji na 2,5 tunovem Citroenu C5 v6 a prvni sezonu jsem to nepozoroval, ale jiz druhou sezonu na hnane naprave neudrzi auto v pozadovanem smeru na snehu a na ledu. Kdyz uz se utrhne, nejde to korekci plynu srovnat tak rychle, jako u Continentalu T80., UG8 a 9, nebo Nokianu. Mokro bych cekal taky mnohem lepsi trakci. Byt mam hmotnostni index v poradku, po roce se jiz na prednich gumach vytvorilo zplosteni a prava predni se vuci disku neustale protacela. Musel jsem na vyvazovacku hunter, aby to bylo lepsi. Pro vykonna tezka auta bych si ji znova nekoupil. Na nehnane naprave je ale diametralne odlisna, za dve sezony mi zadek a i jednou neujel. Mam zkusenost s UG 8 a 9, tak mam mozna proto vetsi ocekavani. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 60 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 60 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 40 %, Opotřebení: 40 %, Hlučnost: 100 %, Sníh: 60 %, Led: 30 %, Koupil bych znovu: 40 %.

27. 1. 20212021-01-27 | Marek | Hankook Winter i*cept RS2 W452 | 195 65 R15 | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Koupil jsem po doježdění Barum Polaris 3 a Hankook se chová lépe hlavně na mokru. Gumy mají skvělý záběr a jsou poměrně tiché. Ani na sněhu se moc nezapíná ABS a gumy drží stopu. Při prudkém rozjíždění neprokluzují. Kolem 170km/h začínají plavat. Luxusní poměr cena/výkon.“
Koupil jsem po doježdění Barum Polaris 3 a Hankook se chová lépe hlavně na mokru. Gumy mají skvělý záběr a jsou poměrně tiché. Ani na sněhu se moc nezapíná ABS a gumy drží stopu. Při prudkém rozjíždění neprokluzují. Kolem 170km/h začínají plavat. Luxusní poměr cena/výkon. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 96 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Sníh: 100 %, Led: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.