Pirelli Winter 210 SottoZero
Pirelli Winter 210 SottoZero PirelliPirelli Winter 210 SottoZero – recenze zimní pneumatiky Pirelli Winter 210 SottoZero, kterou hodnotilo 9 uživatelů a dali jí celkovou známku 75 %. Tato pneumatika je nejčastěji testována v rozměrech 225 45 R17, 225 40 R18, 235 45 R17.
Srovnání cen pneumatik v rozměru: vybrat rozměr
Pirelli Winter 210 SottoZero | Porovnat nabídky |
Pirelli Winter 210 SottoZero – recenze pneumatik
Pneumatiku Pirelli Winter 210 SottoZero hodnotilo ve všech uváděných hlediscích celkem 9 uživatelů, zatím nikdo nevyplnil textovou recenzi.
Máte zkušenosti s touto pneumatikou?
Napište recenziParametry
Druh pneumatiky | osobní |
Sezóna | zimní |
Značka | Pirelli |
Podrobnosti o pneumatice Pirelli Winter 210 SottoZero
Pneumatiku Pirelli Winter 210 SottoZero uživatelé nejčastěji obouvají na vozidla Lexus RX, Subaru Impreza, Audi A8.
Pokud máte vlastní web s tématikou automobilů, nebo jste dodavatelem pneumatik, můžete na svůj web umístit naši plaketu s hodnocením pneumatiky Pirelli Winter 210 SottoZero: Test pneumatiky Pirelli Winter 210 SottoZero [png]
Zimní pneumatika řady Pirelli Winter 210 SottoZero patří k opravdové špičce, co značka Pirelli v kategorii zimních pneu nabízí. Hodí se na dražší vozidla s velkým výkonem, od kterých očekáváte ty nejlepší jízdní vlastnosti i v těch nejtěžších zimních podmínkách, vč. uježděného sněhu a ledu.
PIRELLI W210 SottoZero 235/45R17 94H , Pneu se vyrábí v koncernu Pirelli od roku 2004. Hluboké diagonální drážky, rozlišovací znamení dezénu SOTTOZERO, redukují hlučnost a za přispění speciálně navržených bloků zvyšují akustický komfort a kvality valivého odporu. Kompaktní uspořádání příčných a diagonálních drážek tvoří síť "pórů", které zachytávají sníh což propůjčuje pneumatice schopnost efektivní trakce a brždění i na nebezpečně sněhem pokrytých površích. Zvlněné lamelování spojené podélným vroubkováním zajišťuje vysokou boční stabilitu. Jejich rozložení a orientace optimalizují záběr na sněhu a opotřebení. Robustní bloky položené mezi dvěma podélnými žlábky vytváří jednu centrální lamelu, která přispívá k vyjímečné stabilitě na suchém podkladu. Hmotná a silná část ramen je základem skvělé boční pevnosti, což se odráží v odolnosti při zatížení a podporuje vysoké limity záběru i při náhlé změně směru jízdy.