Letní pneumatiky na Škoda Fabia
Testy, recenze a názory na letních pneumatiky pro Škoda Fabia. Na toto vozidlo naši uživatelé nejčastěji používají rozměry pneumatik 205 45 R16, 185 60 R14, 195 55 R15, 205 40 R17, 225 45 R17. Pomocí tohoto přehledu recenzí na letních pneumatiky pro Škoda Fabia od ostatních řidičů se vám snažíme dát co nejobjektivnější informace, která vám pomohou při výběru letní pneumatik. Čím více recenzí, tím je názor přesnější a věrohodnější. Klademe velký důraz na to, aby byly recenze co nejobjektivnější.
Archiv – pneumatiky, které nejsou aktuálně v prodeji
Slovní recenze letních pneumatik na vůz Škoda Fabia
Extreme Performance VR221. 2. 20242024-02-21 | Martin | Extreme Performance VR2 | 195 50 R15 | najeto: 1 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Mám na závodním autě, super grip a čitelnost, jezdím již několikátou sezónu.“
Mám na závodním autě, super grip a čitelnost, jezdím již několikátou sezónu. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 96 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
23. 11. 20232023-11-23 | Milda | Kleber HYDRAXER | 195 50 R15 | najeto: 40 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Superpneu????“
Superpneu???? Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 80 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 60 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.
14. 11. 20232023-11-14 | Martin | Continental PremiumContact 6 | 205 60 R16 | najeto: 6 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Opotebujou se rychleji ale lepši než se vybourat a možna zranit bezpeči je u mne na prvnim miste.“
Opotebujou se rychleji ale lepši než se vybourat a možna zranit bezpeči je u mne na prvnim miste. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 89 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 20 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
20. 10. 20232023-10-20 | Vojtěch Čermák | Kumho Ecsta HS52 | 185 60 R15 | najeto: 87 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Tyto pneu(originál škoda auto)u Fabie III TSI combi,jsou na vysoké úrovni.Pneu vyrobené r.v.2017,nasazené na vozidlo r.v.2018 při kontrole v roce 2023 s nájezdem 87t.km(dálnice,měst.provoz,terén) přední pneu sjeté běžným způsobem provozu,zadní pneu ve velmi dobrém stavu. Pro další letní období je opět použiji.“
Tyto pneu(originál škoda auto)u Fabie III TSI combi,jsou na vysoké úrovni.Pneu vyrobené r.v.2017,nasazené na vozidlo r.v.2018 při kontrole v roce 2023 s nájezdem 87t.km(dálnice,měst.provoz,terén) přední pneu sjeté běžným způsobem provozu,zadní pneu ve velmi dobrém stavu. Pro další letní období je opět použiji. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 92 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
26. 3. 20232023-03-26 | Petr Sýkora | Michelin Primacy 4 | 185 60 R15 | najeto: 2 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Pneu mě oproti předchozím Barumkám doslova posadili na zadek. Něco neskutečného jak lepší pneumatiky nejen, že mají lepší grip, ovladatelnost a pohotove reakce a chování, ale drasticky se zlepší i zpětná vazba jako bych měl jiný podvozek. Cítím každý kamínek na silnici, každý výmol, to je asi jediné co bych těmto pneumatikám vytknul, že jsou velmi tvrdé (mám 185/60 r15 XL) tzn. zesílené bočnice a předchozí Barumky tlumily díry lépe. Narozdíl od Barum ale Michelin Primacy 4 (pozor na eco, ty nebrat, ty jsou dělané na valivý odpor na úkor ostatních vlastností) na suché silnici prakticky nehlučí to byl hlavní důvod pořízení, Fabia combi nemá moc dobré odhlučnění a na Barumkách jsem měl pocit vadného zadního ložiska a velký prázdný kufr to ještě umocňuje. Zatím jsem neměl možnost je projet víc jak na 160km/h časem to doženu :-) každopadné do těch 160 prakticky nejdou utrhnout, i když už jedu na hraně, pneu se pomalinku sune ven ze stopy, posune se ale velmi čitelně plynule bez poskakování nebo škubnutí o 10cm, takže vím, že jedu hranu, stále ale drží a drží a to jak suchu, tak na mokru, zesílené bočnice mi navíc pomáhají v okamžité reakci na povely a auto se s nimi v zatáčce vůbec nevlní (narozdíl od Barumek), daň za to je ovšem malinko komfort, cítítě pod zadkem jakoukoli díru, výmol, štěrk apod. Kdo má rád sportovní jízdu, tak za mě tyto jsou jasnou volbou. Michelin Primacy 4 185/60 XL jsou za mě nejlepší pneu pro velmi svižnou jízdu nad hranicí zákona bez toho, aniž bych se bál nebo neměl 100% jistotu bezpečnosti. Tiché, čitelné, ovladatelné s okažitou reakcí, bohužel milinko tvrdé, to je ale dobře pro zpětnou vazbu. Na důchodcovské ježdění naprostá zbytečnost, takže pokud jezdíte jak jak banáni, není to pneu pro vás, nějaké Barumky nebo Nexeny podle mého udělají lepší službu za menší cenu. Já jezdím jak kanál a za mě a pro mě jsou to naprosto úžasné pneu. Co se vzorku týče, překvapilo mě, že dezén má nízký profil cca 6,5mm ale po ujetí 2000km má pořád 6,5 tak uvídíme :-)“
Pneu mě oproti předchozím Barumkám doslova posadili na zadek. Něco neskutečného jak lepší pneumatiky nejen, že mají lepší grip, ovladatelnost a pohotove reakce a chování, ale drasticky se zlepší i zpětná vazba jako bych měl jiný podvozek. Cítím každý kamínek na silnici, každý výmol, to je asi jediné co bych těmto pneumatikám vytknul, že jsou velmi tvrdé (mám 185/60 r15 XL) tzn. zesílené bočnice a předchozí Barumky tlumily díry lépe. Narozdíl od Barum ale Michelin Primacy 4 (pozor na eco, ty nebrat, ty jsou dělané na valivý odpor na úkor ostatních vlastností) na suché silnici prakticky nehlučí to byl hlavní důvod pořízení, Fabia combi nemá moc dobré odhlučnění a na Barumkách jsem měl pocit vadného zadního ložiska a velký prázdný kufr to ještě umocňuje. Zatím jsem neměl možnost je projet víc jak na 160km/h časem to doženu :-) každopadné do těch 160 prakticky nejdou utrhnout, i když už jedu na hraně, pneu se pomalinku sune ven ze stopy, posune se ale velmi čitelně plynule bez poskakování nebo škubnutí o 10cm, takže vím, že jedu hranu, stále ale drží a drží a to jak suchu, tak na mokru, zesílené bočnice mi navíc pomáhají v okamžité reakci na povely a auto se s nimi v zatáčce vůbec nevlní (narozdíl od Barumek), daň za to je ovšem malinko komfort, cítítě pod zadkem jakoukoli díru, výmol, štěrk apod. Kdo má rád sportovní jízdu, tak za mě tyto jsou jasnou volbou. Michelin Primacy 4 185/60 XL jsou za mě nejlepší pneu pro velmi svižnou jízdu nad hranicí zákona bez toho, aniž bych se bál nebo neměl 100% jistotu bezpečnosti. Tiché, čitelné, ovladatelné s okažitou reakcí, bohužel milinko tvrdé, to je ale dobře pro zpětnou vazbu. Na důchodcovské ježdění naprostá zbytečnost, takže pokud jezdíte jak jak banáni, není to pneu pro vás, nějaké Barumky nebo Nexeny podle mého udělají lepší službu za menší cenu. Já jezdím jak kanál a za mě a pro mě jsou to naprosto úžasné pneu. Co se vzorku týče, překvapilo mě, že dezén má nízký profil cca 6,5mm ale po ujetí 2000km má pořád 6,5 tak uvídíme :-) Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 96 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
1. 2. 20222022-02-01 | Jarda | Barum Bravuris 5HM | 205 45 R16 | najeto: 8 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Po prvním tisíci km jsem myslel že je prodám nebo se zabiju, pneu hrozně plavali a nereagovali na řízení a nebo nepochopitelně uskakovali v zatáčkách (nejezdím zrovna pomalu), pak se ale asi sjela nějaká vrchní vrstva a stali se z nich nadprůměrné gumy. Na dálnici krásně tiché, na okreskách čitelná hrana. Za ty prachy bezkonkurenční. najeto 7500km a je tam cca 6-6,5mm takže odhaduju tak 30-40tk vydrží, při klidné jízdě bych řekl tak 60tk.“
Po prvním tisíci km jsem myslel že je prodám nebo se zabiju, pneu hrozně plavali a nereagovali na řízení a nebo nepochopitelně uskakovali v zatáčkách (nejezdím zrovna pomalu), pak se ale asi sjela nějaká vrchní vrstva a stali se z nich nadprůměrné gumy. Na dálnici krásně tiché, na okreskách čitelná hrana. Za ty prachy bezkonkurenční. najeto 7500km a je tam cca 6-6,5mm takže odhaduju tak 30-40tk vydrží, při klidné jízdě bych řekl tak 60tk. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 79 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 70 %, Koupil bych znovu: 90 %.
14. 10. 20202020-10-14 | Honza | Dunlop Sport BluResponse | 185 65 R15 | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: průměrný
„V tabulce přilnavosti za mokra je uvedeno A to ale vůbec není pravda! Jízda za mokra hodně nepříjemná. Už nikdy DUNLOP!“
V tabulce přilnavosti za mokra je uvedeno A to ale vůbec není pravda! Jízda za mokra hodně nepříjemná. Už nikdy DUNLOP! Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 30 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 10 %, Hlučnost: 20 %, Koupil bych znovu: 10 %.
4. 9. 20202020-09-04 | David | Matador MP 47 Hectorra 3 | 195 55 R15 | najeto: 0 km | způsob jízdy: průměrný
„Zdravím. Recenze této pneu jsem hledal jen z důvodu, abych zjistil zda má někdo podobnou špatnou zkušenost (jen jeden). Koupil jsem starší fábii obutou na MP47 Hectorra 3. Hned při převozu auta se mi zdálo že nějak plave. Tak jsem je jel dofouknout. Nebylo potřeba. Při klidném (mírném) průjezdu zatáčkou se nic neděje. Ale když je odstředivá síla větší, je to jako když se guma žvejkne. Při pomalé jízdě jsem vzal za volant a dal levý a hned pravý rejd a myslel jsem že se ty gumy zbláznily. Cítil jsem i jak šel předek auta dolu, jak se zmačkly. Auto nikam netáhne, žádné vůle, tlumiče OK. Třeba je něco s autem, třeba je to řidičem. Zatím se však přikláním ke špatné pneu (třeba se jedná jen o dva kousky co mám na předku). Každopádně na nich jezdím jako nikdy dřív (pomalu do zatáček). Myslím že smyk ani nechci zkoušet. Obdobné "žvejknutí" gumy při rychlém průjezdu zatáčkou jsem měl po přezutí z nějaké 205/50 R16 na levnější (úzkou, vysokou) 185/65 R15. Z tohoto co jsem zde přečetl, usuzuji, že se bude jednat jen o špatný kus. Uvidím až přezuji.“
Zdravím. Recenze této pneu jsem hledal jen z důvodu, abych zjistil zda má někdo podobnou špatnou zkušenost (jen jeden). Koupil jsem starší fábii obutou na MP47 Hectorra 3. Hned při převozu auta se mi zdálo že nějak plave. Tak jsem je jel dofouknout. Nebylo potřeba. Při klidném (mírném) průjezdu zatáčkou se nic neděje. Ale když je odstředivá síla větší, je to jako když se guma žvejkne. Při pomalé jízdě jsem vzal za volant a dal levý a hned pravý rejd a myslel jsem že se ty gumy zbláznily. Cítil jsem i jak šel předek auta dolu, jak se zmačkly. Auto nikam netáhne, žádné vůle, tlumiče OK. Třeba je něco s autem, třeba je to řidičem. Zatím se však přikláním ke špatné pneu (třeba se jedná jen o dva kousky co mám na předku). Každopádně na nich jezdím jako nikdy dřív (pomalu do zatáček). Myslím že smyk ani nechci zkoušet. Obdobné "žvejknutí" gumy při rychlém průjezdu zatáčkou jsem měl po přezutí z nějaké 205/50 R16 na levnější (úzkou, vysokou) 185/65 R15. Z tohoto co jsem zde přečetl, usuzuji, že se bude jednat jen o špatný kus. Uvidím až přezuji. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 59 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 10 %, Jízda na hraně: 10 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 10 %.
21. 4. 20202020-04-21 | Karel Petrzela | Landsail LS588 UHP | 205 40 R17 | najeto: 12 000 km | způsob jízdy: klidný
„po 12000km jsem celkem spokojeny, za ty penize bych rozhodne koupil znovu :) Hlavne hlucnost pri 130km/h na dalnicj se da i poslouchat radio!“
po 12000km jsem celkem spokojeny, za ty penize bych rozhodne koupil znovu :) Hlavne hlucnost pri 130km/h na dalnicj se da i poslouchat radio! Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 83 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 90 %.
1. 3. 20202020-03-01 | Max | Linglong Green Max | 165 70 R14 | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: klidný
„Za málo peněz dost muziky, měl jsem z číňana trochu obavy, nicméně jsem to risknul a byl jsem velmi mile překvapen. Pneumatiky jsou velmi tiché, jízda je klidná, nebyl žádný problém s vyvážením kol. Na suchu a mokru velmi dobrá přilnavost, na sněhu a namrzlé vozovce jsem je neměl možnost vyzkoušet, protože nesněží a nemrzne (zaplaťpámbu). Volil jsem poprvé univerzální pneu, protože zima je poslední roky mírná a nechci tím pádem zbytečně držet dvě sady gum. Pokud bude nájezd alespoň 30 tisíc, ačkoliv očekávám spíše 40.000 tis. km, tak budu navýsost spokojen.“
Za málo peněz dost muziky, měl jsem z číňana trochu obavy, nicméně jsem to risknul a byl jsem velmi mile překvapen. Pneumatiky jsou velmi tiché, jízda je klidná, nebyl žádný problém s vyvážením kol. Na suchu a mokru velmi dobrá přilnavost, na sněhu a namrzlé vozovce jsem je neměl možnost vyzkoušet, protože nesněží a nemrzne (zaplaťpámbu). Volil jsem poprvé univerzální pneu, protože zima je poslední roky mírná a nechci tím pádem zbytečně držet dvě sady gum. Pokud bude nájezd alespoň 30 tisíc, ačkoliv očekávám spíše 40.000 tis. km, tak budu navýsost spokojen. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 86 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 70 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
27. 2. 20202020-02-27 | Filip Novák | Tomket Eco 3 | 185 55 R15 | najeto: 28 000 km | způsob jízdy: průměrný
„pneumatiky, které mají dobrý labeling- energetický štítek a nestojí majlant“
pneumatiky, které mají dobrý labeling- energetický štítek a nestojí majlant Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 87 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 90 %.
9. 10. 20192019-10-09 | Jan | Nexen N Blue ECO | 165 70 R14 | najeto: 9 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Při obutí těchto pneumatik se zvedla spotřeba o 0,7l/100 km, jízda na nich je nejistá, při rychlejším průjezdu zatáčkou mám pocit, že jedu po ráfku. Jsou zranitelné, za 3000 km jsem 3x píchl, z toho jednou o klacek. Předchozí Goodyear jsem nepíchl ani jednou. Při obouvání na disk byl problém nazout, pneu byly jakoby zmáčklé a sklouzávaly z ráfku.“
Při obutí těchto pneumatik se zvedla spotřeba o 0,7l/100 km, jízda na nich je nejistá, při rychlejším průjezdu zatáčkou mám pocit, že jedu po ráfku. Jsou zranitelné, za 3000 km jsem 3x píchl, z toho jednou o klacek. Předchozí Goodyear jsem nepíchl ani jednou. Při obouvání na disk byl problém nazout, pneu byly jakoby zmáčklé a sklouzávaly z ráfku. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 44 %
Chování na suchu: 50 %, Chování na mokru: 50 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 30 %, Opotřebení: 50 %, Hlučnost: 50 %, Koupil bych znovu: 10 %.
2. 10. 20192019-10-02 | Konys | Tomket Sport | 195 55 R16 | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Za ty peníze lepší není.“
Za ty peníze lepší není. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 100 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
27. 2. 20192019-02-27 | Rado | Matador MP 44 Elite 3 | 195 50 R15 | najeto: 30 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Na normálnu jazdu super guma, výdrž 30tkm a to by ešte sezónu zvládli keby Fabku v zime nevyválam... Za sucha by mohla byť tá priľnavosť aj lepšia, na vyleštenom asfalte to moc nedržalo ale ako píšem na normálnu jazdu super.“
Na normálnu jazdu super guma, výdrž 30tkm a to by ešte sezónu zvládli keby Fabku v zime nevyválam... Za sucha by mohla byť tá priľnavosť aj lepšia, na vyleštenom asfalte to moc nedržalo ale ako píšem na normálnu jazdu super. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 81 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 80 %.
11. 2. 20182018-02-11 Test-Pneumatik.cz | Matador MP 16 Stella 2 | 165 70 R14 | najeto: 20 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Zdravím!! Mám je na Fábii 2001 už na nich pojedu třetí sezonu(cca 20000km)!! vzorek mezi 4-5mm! Za mě pneu je pro normální řidiče a né pro závodníky!!!!!! Za mě pneu doporučuji!!! Firma MATADOR co vstoupila pod Continental tak se hooooodně zlepšila!! “
Zdravím!! Mám je na Fábii 2001 už na nich pojedu třetí sezonu(cca 20000km)!! vzorek mezi 4-5mm! Za mě pneu je pro normální řidiče a né pro závodníky!!!!!! Za mě pneu doporučuji!!! Firma MATADOR co vstoupila pod Continental tak se hooooodně zlepšila!! Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 67 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 50 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 60 %, Koupil bych znovu: 80 %.
4. 4. 20172017-04-04 | Branislav | Goodride RP28 | 185 55 R15 | najeto: 50 000 km | způsob jízdy: klidný
„Dobré pneumatiky za rozumnou cenu“
Dobré pneumatiky za rozumnou cenu Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 81 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 90 %.
12. 5. 20152015-05-12 | Jan Habrdle | Barum Bravuris 2 | 195 50 R15 | najeto: 80 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Za poměr cena/kvalita perfektní.“
Za poměr cena/kvalita perfektní. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 87 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 90 %.
20. 9. 20142014-09-20 | Radim | Vredestein T Trac 2 | 175 65 R14 | najeto: 24 000 km | způsob jízdy: klidný
„Perfektní gumy.“
Perfektní gumy. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 94 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.
3. 9. 20142014-09-03 | Franta Š. | Kumho Ecowing ES01 KH27 | 225 45 R17 | najeto: 2 000 km | způsob jízdy: klidný
„Ecowing KH27 je opravdu strašná pneumatika, možná nejhorší co si můžete koupit. Nedrží na suchu, ani na mokru. Ano, jsou tiché, to je tak jediná slušná vlastnost. HROZNÉ PNEUMATIKY!“
Ecowing KH27 je opravdu strašná pneumatika, možná nejhorší co si můžete koupit. Nedrží na suchu, ani na mokru. Ano, jsou tiché, to je tak jediná slušná vlastnost. HROZNÉ PNEUMATIKY! Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 20 %
Chování na suchu: 10 %, Chování na mokru: 10 %, Zpětná vazba: 10 %, Jízda na hraně: 10 %, Opotřebení: 20 %, Hlučnost: 70 %, Koupil bych znovu: 10 %.
10. 6. 20142014-06-10 | Jimmy | Continental Premium Contact 2 | 205 45 R16 | najeto: 26 000 km | způsob jízdy: klidný
„Hledal jsem něco za staré Sport Contact 2. Zkušenosti super, najel jsem na nich 26tis km. Jediná nevýhoda je vyšší cena.“
Hledal jsem něco za staré Sport Contact 2. Zkušenosti super, najel jsem na nich 26tis km. Jediná nevýhoda je vyšší cena. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 54 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 60 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 40 %, Hlučnost: 40 %, Koupil bych znovu: 40 %.
10. 6. 20142014-06-10 | Jirka | Continental Sport Contact 2 | 205 45 R16 | najeto: 51 000 km | způsob jízdy: klidný
„Mám Fabii Combi, zklamaný jsem byl, že jsem najel jen 16tis km. Pak jsem prohodil přední a zadní a po 32tis jsem měl 3mm. Na mokru už takto sjeté moc nedrží, takže vyhazuji.“
Mám Fabii Combi, zklamaný jsem byl, že jsem najel jen 16tis km. Pak jsem prohodil přední a zadní a po 32tis jsem měl 3mm. Na mokru už takto sjeté moc nedrží, takže vyhazuji. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 63 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 40 %, Hlučnost: 50 %, Koupil bych znovu: 50 %.
Pokud máte vlastní web s tématikou automobilů, nebo jste dodavatelem pneumatik, můžete na svůj web umístit naši plaketu s hodnocením pneumatik vhodných pro vůz Škoda Fabia: Test pneumatik na Škoda Fabia [png]