Test letních pneumatik 205/60 R16
Testy, recenze a názory na pneumatiky v rozměru 205/60 R16. Při výběru pneumatik na vaše vozidlo vždy respektujte rozměr, který máte uvedený ve vašem technickém průkazu. Pokud byste vybrali pneumatiky nepovolného rozměru, v lepším případě budete mít problémy na STK. V horším případě pneumatiky nepůjdou na vaše vozidlo namontovat, případně se negativně ovlivní jeho jízdní vlastnosti. Testy pneumatiky v rozměru 205/60 R16 pocházejí od našich uživatelů, kteří byli ochotni se podělit se svými názory veřejně. Těchto testů pneumatik si velice vážíme.
Slovní recenze letních pneumatik v rozměru 205/60 R16
Kumho Ecsta PS7117. 9. 20242024-09-17 | Hans76 | Kumho Ecsta PS71 | Škoda Octavia | najeto: 6 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Pneu na autě Octavia 4 od výrobce a zkušenosti po měsíci a půl a najetých 6t km jsou naprosto tragické. Pneumatiky nejen že kloužou za mokra, ale oni kloužou i za sucha v zatáčkách, i při rozjezdu a i při potřebě důrazněji přibrzdit (aktivuje se i ABS). Jezdím opravdu hodně a toto jsem u pneu Dunlop Sport Maxx (od výrobce na Octavii 3), Continental Premium Contact 6 či 7 nebo u Bridgestone Turanza nikdy nezažil. Opotřebení hodnotit nemůžu. Chápu že jde výrobci i o cenu, ale tyto Kumho fakt ne.“
Pneu na autě Octavia 4 od výrobce a zkušenosti po měsíci a půl a najetých 6t km jsou naprosto tragické. Pneumatiky nejen že kloužou za mokra, ale oni kloužou i za sucha v zatáčkách, i při rozjezdu a i při potřebě důrazněji přibrzdit (aktivuje se i ABS). Jezdím opravdu hodně a toto jsem u pneu Dunlop Sport Maxx (od výrobce na Octavii 3), Continental Premium Contact 6 či 7 nebo u Bridgestone Turanza nikdy nezažil. Opotřebení hodnotit nemůžu. Chápu že jde výrobci i o cenu, ale tyto Kumho fakt ne. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 24 %
Chování na suchu: 40 %, Chování na mokru: 20 %, Zpětná vazba: 10 %, Jízda na hraně: 10 %, Opotřebení: 10 %, Hlučnost: 70 %, Koupil bych znovu: 10 %.
31. 5. 20242024-05-31 | Petr | Kumho Ecsta PS71 | Škoda Octavia | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Normálně pneu kloužou za mokra po kočičích hlavách. Kumho to umí za sucha úplně stejně. S nimi jsem dostal smyk i tam kde s jinou nikdy předtím. Děs!“
Normálně pneu kloužou za mokra po kočičích hlavách. Kumho to umí za sucha úplně stejně. S nimi jsem dostal smyk i tam kde s jinou nikdy předtím. Děs! Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 27 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 10 %, Zpětná vazba: 20 %, Jízda na hraně: 20 %, Opotřebení: 10 %, Hlučnost: 50 %, Koupil bych znovu: 10 %.
14. 11. 20232023-11-14 | Martin | Continental PremiumContact 6 | Škoda Fabia | najeto: 6 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Opotebujou se rychleji ale lepši než se vybourat a možna zranit bezpeči je u mne na prvnim miste.“
Opotebujou se rychleji ale lepši než se vybourat a možna zranit bezpeči je u mne na prvnim miste. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 89 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 20 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
30. 10. 20232023-10-30 | Burns | Hankook Ventus Prime 4 K135 | Mitsubishi Lancer | najeto: 14 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Zvažoval jsem ještě vyzkoušené Pirelli cincurato p7 nebo Bridgestone turanza. Líbil se mi vzorek hankook ventus prime 4 k135, nově na trhu, ale byli nejlevnější. Zpočátku jsem pochyboval co jsem to objednal, takový slupky ekologický a made in China. Tečky na polohu na disku pro ideální vyvážení neměli, na 2 kola bylo potřeba víc závaží než se mi líbilo. Teď po 2 letech a 14000km vůbec nelituju. Možná mohli být ještě z trochu měkčí směsi na úkor trvanlivosti(která je kupodivu velmi dobrá) , protože na hrubším mokrém asfaltu při ostřejším zatáčení uskakujou ale nic hroznyho. Za tu cenu nic lepšího nekoupíte. “
Zvažoval jsem ještě vyzkoušené Pirelli cincurato p7 nebo Bridgestone turanza. Líbil se mi vzorek hankook ventus prime 4 k135, nově na trhu, ale byli nejlevnější. Zpočátku jsem pochyboval co jsem to objednal, takový slupky ekologický a made in China. Tečky na polohu na disku pro ideální vyvážení neměli, na 2 kola bylo potřeba víc závaží než se mi líbilo. Teď po 2 letech a 14000km vůbec nelituju. Možná mohli být ještě z trochu měkčí směsi na úkor trvanlivosti(která je kupodivu velmi dobrá) , protože na hrubším mokrém asfaltu při ostřejším zatáčení uskakujou ale nic hroznyho. Za tu cenu nic lepšího nekoupíte. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 97 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 90 %.
18. 9. 20232023-09-18 | Mira | Falken Sincera SN110 Ecorun | Citroen Berlingo | najeto: 12 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Na gumách se nejezdí špatně ale při větších teplotách mizí vzorek strašně rychle. moc kilometrů jsem na nich nenajezdil a příště bych volil určitě jinou značku.“
Na gumách se nejezdí špatně ale při větších teplotách mizí vzorek strašně rychle. moc kilometrů jsem na nich nenajezdil a příště bych volil určitě jinou značku. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 60 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 50 %, Zpětná vazba: 60 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 30 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 50 %.
30. 12. 20222022-12-30 | Timi | Hankook Ventus Prime 4 K135 | BMW 3 | najeto: 8 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Skvělé pneumatiky. Tiché a s dobrou trakcí, hlavně když jedete někam pozdě a spěcháte :-)“
Skvělé pneumatiky. Tiché a s dobrou trakcí, hlavně když jedete někam pozdě a spěcháte :-) Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 93 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 90 %.
5. 9. 20182018-09-05 | Robert | Nankang Econex NA1 | Nissan Primera | najeto: 20 000 km | způsob jízdy: klidný
„Chtel jsem pro svuj vuz levne nove letni pneu z duvodu prodeje auta. Tohle co jsem koupil byli nejhorsi pneumatiky. Po prezuti se mi zdali hned hlucnejsi nezli zimni Nexeny. Po ujeti cca 100km hlucnost se znizila ale narostla prumerna spotreba z 6,4l na 6,9litru. Momentalne na pneu najeto cca 20 tis.km a vzorek na 40%...takze pocitam jeste cca pristi sezonu a gumu pujdou do kytek. Uz vzhledove se mi zdali senzoricky do hneda a na vrypnuti nehtem mekke jako zimni. Celkove citim pri jizde nepresne rizeni a nejistotu v zatackach...mam docela strach projizdet razantneji zatacky pri brzdeni je auto nejiste...jinak se sjizdi pravidelne.“
Chtel jsem pro svuj vuz levne nove letni pneu z duvodu prodeje auta. Tohle co jsem koupil byli nejhorsi pneumatiky. Po prezuti se mi zdali hned hlucnejsi nezli zimni Nexeny. Po ujeti cca 100km hlucnost se znizila ale narostla prumerna spotreba z 6,4l na 6,9litru. Momentalne na pneu najeto cca 20 tis.km a vzorek na 40%...takze pocitam jeste cca pristi sezonu a gumu pujdou do kytek. Uz vzhledove se mi zdali senzoricky do hneda a na vrypnuti nehtem mekke jako zimni. Celkove citim pri jizde nepresne rizeni a nejistotu v zatackach...mam docela strach projizdet razantneji zatacky pri brzdeni je auto nejiste...jinak se sjizdi pravidelne. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 21 %
Chování na suchu: 30 %, Chování na mokru: 20 %, Zpětná vazba: 30 %, Jízda na hraně: 20 %, Opotřebení: 10 %, Hlučnost: 30 %, Koupil bych znovu: 10 %.
25. 1. 20112011-01-25 | Weber | Barum Bravuris 2 | Suzuki SX4 | způsob jízdy: průměrný
„Mám dvě na předku a vcelku dobré. Jsou na tom tak podobně, jako Toyo, které jsem měl předtím.“
Mám dvě na předku a vcelku dobré. Jsou na tom tak podobně, jako Toyo, které jsem měl předtím. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 93 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.