Test letních pneumatik 185/60 R14
Testy, recenze a názory na pneumatiky v rozměru 185/60 R14. Při výběru pneumatik na vaše vozidlo vždy respektujte rozměr, který máte uvedený ve vašem technickém průkazu. Pokud byste vybrali pneumatiky nepovolného rozměru, v lepším případě budete mít problémy na STK. V horším případě pneumatiky nepůjdou na vaše vozidlo namontovat, případně se negativně ovlivní jeho jízdní vlastnosti. Testy pneumatiky v rozměru 185/60 R14 pocházejí od našich uživatelů, kteří byli ochotni se podělit se svými názory veřejně. Těchto testů pneumatik si velice vážíme.
Slovní recenze letních pneumatik v rozměru 185/60 R14
Matador MP 47 Hectorra 3
8. 5. 20202020-05-08 | Jakub M | Matador MP 47 Hectorra 3 | Fiat Punto | najeto: 7 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Sedí skvěle na suchu v zatáčkách, mají plynulou odezvu a nepískají nijak hlasitě, jsou dobré i při jízdě na hraně a mají výbornou odezvu i na mokru. Na mokru uz a deště se totiž chovají velice čitelně a drží lépe než drtivá většina gum, se kterými jsem se u předokolky svezl. A díky nim mohu i s malou sportovní a nadupanou verzí starého Punta jezdit jako satanáš, protože jsou opravdu velmi dobré. Mám je i na Volvo V70 v úpravě od Heico a drží i tam, kde jsou 235/40/R18 naprosto skvěle!!! Jen jsou trochu měkké a daní za skvělou ovladatelnost je trochu větší míra opotřebení, ale v porovnání s cenou se mi už Continental a ani jiná premiovka nevyplatí, když mám možnost koupit tohle!“
Sedí skvěle na suchu v zatáčkách, mají plynulou odezvu a nepískají nijak hlasitě, jsou dobré i při jízdě na hraně a mají výbornou odezvu i na mokru. Na mokru uz a deště se totiž chovají velice čitelně a drží lépe než drtivá většina gum, se kterými jsem se u předokolky svezl. A díky nim mohu i s malou sportovní a nadupanou verzí starého Punta jezdit jako satanáš, protože jsou opravdu velmi dobré. Mám je i na Volvo V70 v úpravě od Heico a drží i tam, kde jsou 235/40/R18 naprosto skvěle!!! Jen jsou trochu měkké a daní za skvělou ovladatelnost je trochu větší míra opotřebení, ale v porovnání s cenou se mi už Continental a ani jiná premiovka nevyplatí, když mám možnost koupit tohle! Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 89 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 70 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.

2. 4. 20202020-04-02 | Štěpán Stráník | Dunlop Sport BluResponse | Hyundai Accent | najeto: 1 000 km | způsob jízdy: klidný
„Za mne mohu jedině doporučit ... tiché a dobře drží v zatáčkách. Na dálnici D5+D10, někdy D11 mám s nimi velmi dobrou zkušenost - sedí velmi dobře. Jediné nevím zda věřit výrobě Made in Poland. :-/ Inu ukáže čas. Mohly by být mírně levnější ... ale snad cena odpovídá kvalitě. Dunlopy mám i v zimní volbě - je to má oblíbená značka pro obyč auto. Rád jezdím v klidu a v pohodě, žádný závodění ... jsem 2.rokem začátečník. Takže snad mne draví závodníci pochopí. :-) snažím se jezdit opravdu dle rychlostí které jsou pro silnice předepsané - max o 10km/h více.“
Za mne mohu jedině doporučit ... tiché a dobře drží v zatáčkách. Na dálnici D5+D10, někdy D11 mám s nimi velmi dobrou zkušenost - sedí velmi dobře. Jediné nevím zda věřit výrobě Made in Poland. :-/ Inu ukáže čas. Mohly by být mírně levnější ... ale snad cena odpovídá kvalitě. Dunlopy mám i v zimní volbě - je to má oblíbená značka pro obyč auto. Rád jezdím v klidu a v pohodě, žádný závodění ... jsem 2.rokem začátečník. Takže snad mne draví závodníci pochopí. :-) snažím se jezdit opravdu dle rychlostí které jsou pro silnice předepsané - max o 10km/h více. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 97 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.

30. 1. 20202020-01-30 | František | Toyo Proxes CF2 | Fiat Punto | najeto: 1 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Robustni konstrukce,skvěle pohlcují nerovnosti,tiché,čitelné. Na suchu v otáčce zakleknou a drží. Je plynuly přechod do smyku. Na mokru v otáčce skvěle drží ( na kruháči). Auto je lehce ovladatelné. Jedinečný grip na mokré trávě. Na dalnici jsou pohodlné. Opotřebení rovnoměrné hladké.“
Robustni konstrukce,skvěle pohlcují nerovnosti,tiché,čitelné. Na suchu v otáčce zakleknou a drží. Je plynuly přechod do smyku. Na mokru v otáčce skvěle drží ( na kruháči). Auto je lehce ovladatelné. Jedinečný grip na mokré trávě. Na dalnici jsou pohodlné. Opotřebení rovnoměrné hladké. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 96 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.

27. 4. 20182018-04-27 | Lubo | Falken Sincera SN832 Ecorun | Renault Clio | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Mám na nich najeto prvních 5.000km a jsou skvělé. Mnohem lepší, než Bridgestone Potenza, které jsem měl předtím.“
Mám na nich najeto prvních 5.000km a jsou skvělé. Mnohem lepší, než Bridgestone Potenza, které jsem měl předtím. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 90 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 90 %.