Matador MP 16 Stella 2
Matador MP 16 Stella 2 MatadorMatador MP 16 Stella 2 – recenze letní pneumatiky Matador MP 16 Stella 2, kterou hodnotilo 12 uživatelů a dali jí celkovou známku 68 %. Tato pneumatika je nejčastěji testována v rozměrech 175 65 R14, 185 60 R14, 225 45 R17.
Srovnání cen pneumatik v rozměru: vybrat rozměr
Matador MP 16 Stella 2 | Porovnat nabídky |
Matador MP 16 Stella 2 – recenze pneumatik
Pneumatiku Matador MP 16 Stella 2 hodnotilo ve všech uváděných hlediscích celkem 12 uživatelů, z čehož 2 vyplnilo i textovou recenzi.
11. 2. 20182018-02-11 Test-Pneumatik.cz | Škoda Fabia | 165 70 R14 | najeto: 20 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Zdravím!! Mám je na Fábii 2001 už na nich pojedu třetí sezonu(cca 20000km)!! vzorek mezi 4-5mm! Za mě pneu je pro normální řidiče a né pro závodníky!!!!!! Za mě pneu doporučuji!!! Firma MATADOR co vstoupila pod Continental tak se hooooodně zlepšila!! “
Zdravím!! Mám je na Fábii 2001 už na nich pojedu třetí sezonu(cca 20000km)!! vzorek mezi 4-5mm! Za mě pneu je pro normální řidiče a né pro závodníky!!!!!! Za mě pneu doporučuji!!! Firma MATADOR co vstoupila pod Continental tak se hooooodně zlepšila!! Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 67 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 50 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 60 %, Koupil bych znovu: 80 %.
1. 11. 20152015-11-01 Test-Pneumatik.cz | Škoda Felicia | 165 70 R13 | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Dobrý den tato pneumatika je prostě omyl. Za mokra raději ani nejezdit to je hodně adrenalínový zážitek. Pneumatiky mám druhou letní sezonu (najeto asi 10000km) a to jsem klidný jezdec auto je v pořádku a po dálnici nejezdím. Na jaře je tam ještě dám ale už to bude v půlce léta o techničák. Takové rychlé sjetí jsem ještě nezažil. Příště si vyberu zase savo perfekta (celoroční) která měla mnohem lepší vlastnosti a to i v zimě a se životností 25000km není co řešit.“
Dobrý den tato pneumatika je prostě omyl. Za mokra raději ani nejezdit to je hodně adrenalínový zážitek. Pneumatiky mám druhou letní sezonu (najeto asi 10000km) a to jsem klidný jezdec auto je v pořádku a po dálnici nejezdím. Na jaře je tam ještě dám ale už to bude v půlce léta o techničák. Takové rychlé sjetí jsem ještě nezažil. Příště si vyberu zase savo perfekta (celoroční) která měla mnohem lepší vlastnosti a to i v zimě a se životností 25000km není co řešit. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 43 %
Chování na suchu: 60 %, Chování na mokru: 20 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 50 %, Opotřebení: 10 %, Hlučnost: 70 %, Koupil bych znovu: 10 %.
Máte zkušenosti s touto pneumatikou?
Napište recenziParametry
Druh pneumatiky | osobní |
Sezóna | letní |
Značka | Matador |
Podrobnosti o pneumatice Matador MP 16 Stella 2
Pneumatiku Matador MP 16 Stella 2 uživatelé nejčastěji obouvají na vozidla Škoda Fabia, Toyota Yaris, Peugeot 107.
Pokud máte vlastní web s tématikou automobilů, nebo jste dodavatelem pneumatik, můžete na svůj web umístit naši plaketu s hodnocením pneumatiky Matador MP 16 Stella 2: Test pneumatiky Matador MP 16 Stella 2 [png]
Pneumatika Matador MP 16 Stella 2 patří do základní řady letních pneumatik Matador. Ekonomika provozu zde hraje nejdůležitější roli. Výrobce Matador tak vychází vstříc majitelům levnějších vozů, kteří nepotřebují jezdit v extrémních podmínkách, ani neočekávají bezchybné jízdní vlastnosti při vysokých rychlostech. I přesto jsou zachovány všechny nároky na bezpečnost provozu.
MATADOR MP 16 Stella 2 185/60R15 88H , Letní pneumatika Matador MP16 Stella 2 (MP16), je vhodná pro vozidla nižší a střední třídy. V porovnání se svým předchůdcem MP15 jsou výrazně posunuty hranice vlastností v oblasti bezpečnosti a komfortu. Snížením hladiny hluku je pozitivně ovlivněn komfort, tvarem, směsí a konfigurací dosažená vyšší životnost. Dezén je rozdělen z důvodu rozdílných vlastností na vnější a vnitřní část. Úkolem vnější části je maximální přenos sil během akcelerace, decelerace i změnách směru jízdy. Z toho důvodu je vnější část složená z masivnějších dezénových bloků s vyšším podílem materiálu v ploše stopy pláště. Vnitřní část je složena z bloků menších šířek s většími drážkami, zajišťujících odvod vody ze středové zóny , čímž se zlepšuje kontakt s vozovkou na mokrých površích a tím umožňuje bezpečný přenos hnacích i brzdných sil. V plášti je použita nová technologie "VOC FREE" - silikagel běhounové směsi s velmi nízkým valivým odporem a vysokou adhezí k suché a mokré vozovce . Ve směsi je aplikován aktivátor silanizace nové generace, který zabezpečuje snížení emisí VOC ( těkavé organické složky např. Alkoholy ) ve smyslu norem EU, ekologické změkčovadlo typu RAE a taktéž je použita nová vysokoúčinná zpracovatelská přísada, která v kombinaci s aktivátorem silanizace snižuje valivý odpor plášťů. Hlučnost je snížena použitím rozdílného uložení dezénových vložek vnější a vnitřní části a tvarem dezénových bloků navržených s ohledem na komfort a tuhost pláště. Design bočnice je tvořen plastickým způsobem jemných tvarů, který dává možnost vyniknout charakteristickým znakům a skupině informačních prvků nabízejících zákazníkovi informace o průběhu životnosti a pozici pneumatiky na vozidle . V dezénu je umístěn indikátor informující o zbytkovém stavu hloubky dezénu.