Sava pneumatiky – testy a recenze
Pomocí těchto rychlých odkazů můžete ve stránce snadno přeskočit na Zimní pneumatiky Sava, Letní pneumatiky Sava a Celoroční pneumatiky Sava.
Zimní pneumatiky Sava
Název pneu | Celkové hodnocení | ||
---|---|---|---|
1 | Sava Eskimo SUV 2 | 84 % 2 recenze |
číst recenze |
2 | Sava Eskimo HP2
ADAC 2023 ADAC 2022 AutoBild 2021 |
83 % 24 recenzí |
číst recenze |
3 | Sava Eskimo S3 Plus
ADAC 2019 ADAC 2018 ADAC 2017 |
77 % 32 recenzí |
číst recenze |
4 | Sava Eskimo S3 | 74 % 34 recenzí |
číst recenze |
5 | Sava Eskimo Stud | — | číst recenze |
6 | Sava Eskimo Ice | — | číst recenze |
Archiv – pneumatiky, které nejsou aktuálně v prodeji
Název pneu | Celkové hodnocení | ||
---|---|---|---|
1 | Sava Eskimo S2 | 100 % 2 recenze |
číst recenze |
2 | Sava Eskimo HP
AutoBild 2016 ADAC 2015 |
85 % 22 recenzí |
číst recenze |
3 | Sava Eskimo SUV | 78 % 3 recenze |
číst recenze |
Slovní recenze zimních pneumatik Sava
Sava Eskimo HP211. 9. 20242024-09-11 | Honza | Sava Eskimo HP2 | Kia Carens | 205 65 R15 | najeto: 7 000 km | způsob jízdy: průměrný
„S těmito pneumatikami jsem spokojen.“
S těmito pneumatikami jsem spokojen. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 72 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 60 %, Sníh: 80 %, Led: 70 %, Koupil bych znovu: 80 %.
25. 12. 20222022-12-25 Test-Pneumatik.cz | Sava Eskimo SUV | Volvo XC60 | 235 55 R17 | způsob jízdy: průměrný
„Poté, co jsem vyzkoušel Pirelli ( 3 sezóny), Nokiany (4 sezóny) jsem s lehkou obavou pořídil Sava Eskimo SUV a jsem opravdu, opravdu překvapen - je to velmi tichá pneu (ještě jsem tižší neměl) na suchu, na mokru i na sněhu ( v horách pod nulou) jsem neměl žádné potíže. Pneu se chová předvídatelně a při běžné jízdě (což je 95% mého provozu) je naprosto spolehlivá. V extremním namáhání jsem ji nezkoušel (stejně jako ty předchozí značky). Pokud vydrží déle než sezóny, není důvod si je nepořídit znovu. “
Poté, co jsem vyzkoušel Pirelli ( 3 sezóny), Nokiany (4 sezóny) jsem s lehkou obavou pořídil Sava Eskimo SUV a jsem opravdu, opravdu překvapen - je to velmi tichá pneu (ještě jsem tižší neměl) na suchu, na mokru i na sněhu ( v horách pod nulou) jsem neměl žádné potíže. Pneu se chová předvídatelně a při běžné jízdě (což je 95% mého provozu) je naprosto spolehlivá. V extremním namáhání jsem ji nezkoušel (stejně jako ty předchozí značky). Pokud vydrží déle než sezóny, není důvod si je nepořídit znovu. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 80 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Hlučnost: 90 %, Sníh: 90 %, Led: 60 %, Koupil bych znovu: 90 %.
7. 1. 20222022-01-07 | Benjamin | Sava Eskimo S3 Plus | Škoda Felicia | 165 70 R13 | najeto: 15 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Za mě jednoznačně skvělá pneumatika. Používám již třetí sadu (vše na Felicii 165/70 R13) a nekoupil bych jinou. Na sněhu a mokru je jednoznačně skvělá. Nová guma je velice příjemná na klidnější jízdu. Vzhledem k hodně "traktorovitému" vzorku je nová měkká guma velice příjemná na malých nerovnostech a tlumí otřesy přenášené do auta. Bohužel naopak boční vítr, nebo vyjeté koleje umí s autem trochu hýbat. Je to prostě taková jízda na gelu. Neskutečně přilnavá, k neutržení, ale hodně měkká. Prostě ideální opravdu hlavně na sníh a led. Bez problému jsem projel i horské lesní cesty, kde jsem jel víc břichem po sněhu, než po gumách :-) Na autě mám obuté celoročně, poněvadž v létě používám primárně druhé auto. Nicméně i tak za těchto podmínek guma velice rychle stárne. Tvrdne a sjíždí se. Jízda se stává hlučnější a tvrdší a přilnavost klesá. Takže za 3 roky měním vždy za novou sadu. Nájezd za 3 roky cca 15.000 km (z toho cca 3.000 v létě) - přední vzorek 4mm při výměně. Nicméně za mě furt lepší každé 3 roky hodit nové a osvědčené gumy za pár korun, než zkoušet investovat do dražších, které po čase taky zestárnou - ikdyž třeba později. PS: Souhlasím s ostatními recenzenty, že na jiném autě se mohou chovat stejné gumy úplně jinak! Proto v recenzích vždy koukám na rozměr pneu a částečně na hmotnost auta.“
Za mě jednoznačně skvělá pneumatika. Používám již třetí sadu (vše na Felicii 165/70 R13) a nekoupil bych jinou. Na sněhu a mokru je jednoznačně skvělá. Nová guma je velice příjemná na klidnější jízdu. Vzhledem k hodně "traktorovitému" vzorku je nová měkká guma velice příjemná na malých nerovnostech a tlumí otřesy přenášené do auta. Bohužel naopak boční vítr, nebo vyjeté koleje umí s autem trochu hýbat. Je to prostě taková jízda na gelu. Neskutečně přilnavá, k neutržení, ale hodně měkká. Prostě ideální opravdu hlavně na sníh a led. Bez problému jsem projel i horské lesní cesty, kde jsem jel víc břichem po sněhu, než po gumách :-) Na autě mám obuté celoročně, poněvadž v létě používám primárně druhé auto. Nicméně i tak za těchto podmínek guma velice rychle stárne. Tvrdne a sjíždí se. Jízda se stává hlučnější a tvrdší a přilnavost klesá. Takže za 3 roky měním vždy za novou sadu. Nájezd za 3 roky cca 15.000 km (z toho cca 3.000 v létě) - přední vzorek 4mm při výměně. Nicméně za mě furt lepší každé 3 roky hodit nové a osvědčené gumy za pár korun, než zkoušet investovat do dražších, které po čase taky zestárnou - ikdyž třeba později. PS: Souhlasím s ostatními recenzenty, že na jiném autě se mohou chovat stejné gumy úplně jinak! Proto v recenzích vždy koukám na rozměr pneu a částečně na hmotnost auta. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 87 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 100 %, Sníh: 100 %, Led: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.
21. 12. 20212021-12-21 | Vít Pastorek | Sava Eskimo S3 Plus | Acura 3.2 TL | 185 65 R15 | najeto: 2 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Měl jsem je na Kangoo a nemohl jsem říct ani křivé slovo. Teď je mám na Dokkeru, za mokra drží, za sněhu a na brečce taky dobré. Předtím jsem měl Nokian WR D3 a Nokiany lépe držely na suchu. To je dáno tvrdostí pneu (Savy jsou měkčí). Za tu cenu je to skvělá pneumatika.“
Měl jsem je na Kangoo a nemohl jsem říct ani křivé slovo. Teď je mám na Dokkeru, za mokra drží, za sněhu a na brečce taky dobré. Předtím jsem měl Nokian WR D3 a Nokiany lépe držely na suchu. To je dáno tvrdostí pneu (Savy jsou měkčí). Za tu cenu je to skvělá pneumatika. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 71 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 70 %, Hlučnost: 50 %, Sníh: 80 %, Led: 70 %, Koupil bych znovu: 90 %.
12. 10. 20212021-10-12 | Mišo | Sava Eskimo S3 Plus | Volkswagen Passat | 195 65 R15 | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Nejhorší pneu s Barumem co jsem kdy měl na autě. Hodí se možná do města a nikam jinam. Na horách naprosto nepoužitelná, zlatý Nokian. Po jedné sezóně jsem je prodal.“
Nejhorší pneu s Barumem co jsem kdy měl na autě. Hodí se možná do města a nikam jinam. Na horách naprosto nepoužitelná, zlatý Nokian. Po jedné sezóně jsem je prodal. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 49 %
Chování na suchu: 50 %, Chování na mokru: 50 %, Zpětná vazba: 60 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 70 %, Hlučnost: 60 %, Sníh: 40 %, Led: 30 %, Koupil bych znovu: 10 %.
28. 11. 20202020-11-28 | Robert | Sava Eskimo S3 | Ford Fusion | 195 60 R15 | najeto: 35 000 km | způsob jízdy: klidný
„Dostačující. A levné. “
Dostačující. A levné. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 72 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 50 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 80 %, Sníh: 60 %, Led: 50 %, Koupil bych znovu: 90 %.
7. 11. 20202020-11-07 | Jirka | Sava Eskimo S2 | Mercedes Benz Vito | 195 65 R15 | způsob jízdy: průměrný
„Ahoj, mám je v C verzi a nedám na ně dopustit. “
Ahoj, mám je v C verzi a nedám na ně dopustit. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 100 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Sníh: 100 %, Led: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
7. 11. 20202020-11-07 | Jirka | Sava Eskimo S2 | 195 65 R15 | způsob jízdy: průměrný
„Ahoj, mám je v C verzi a nedám na ně dopustit. “
Ahoj, mám je v C verzi a nedám na ně dopustit. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 100 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Sníh: 100 %, Led: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
31. 10. 20202020-10-31 | Jan Mach | Sava Eskimo SUV 2 | Volvo XC60 | 235 65 R17 | najeto: 25 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Pneu mám na Volvo xc60 2wd a jsem již třetí rok spokojen. Nájezd 25000 a pneu má stále 60 % vpředu. Zadní 80%. “
Pneu mám na Volvo xc60 2wd a jsem již třetí rok spokojen. Nájezd 25000 a pneu má stále 60 % vpředu. Zadní 80%. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 80 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 60 %, Sníh: 80 %, Led: 60 %, Koupil bych znovu: 90 %.
17. 3. 20182018-03-17 | oktavák | Sava Eskimo S3 Plus | Škoda Octavia | 195 65 R15 | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Pneumatiky jsem používal na vozidle škoda fabia, kde byli jejich jízdní vlastnosti zcela úžasné. V horách nebyl problém vyjet kopec s 15cm vrstvou sněhu na cestě. Dobrá brzdná dráha a v břečce úžasně seděli a drželi si stopu. Po těchto zkušenostech jsem se rozhodl stejné pneu zakoupit na vůz škoda octavia, kde už bohužel nemohu sdílet původní nadšení. Nevím, jestli je to dáno jiným rozměrem pneu, nebo rokem výroby, ale na octavii se pneu nechovají nejlíp. Již při 2-3 cm vrstvě sněhu pneumatiky prokluzují, na zmrzlém podkladu jdou téměř okamžitě do smyku, na mokré vozovce je s nimi také potřeba jezdit opatrně. Znovu bych tyto pneu již nekoupil.“
Pneumatiky jsem používal na vozidle škoda fabia, kde byli jejich jízdní vlastnosti zcela úžasné. V horách nebyl problém vyjet kopec s 15cm vrstvou sněhu na cestě. Dobrá brzdná dráha a v břečce úžasně seděli a drželi si stopu. Po těchto zkušenostech jsem se rozhodl stejné pneu zakoupit na vůz škoda octavia, kde už bohužel nemohu sdílet původní nadšení. Nevím, jestli je to dáno jiným rozměrem pneu, nebo rokem výroby, ale na octavii se pneu nechovají nejlíp. Již při 2-3 cm vrstvě sněhu pneumatiky prokluzují, na zmrzlém podkladu jdou téměř okamžitě do smyku, na mokré vozovce je s nimi také potřeba jezdit opatrně. Znovu bych tyto pneu již nekoupil. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 61 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 10 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 70 %, Koupil bych znovu: 40 %.
17. 12. 20172017-12-17 | Joska Urban | Sava Eskimo S3 | Opel Astra | 195 60 R15 | najeto: 50 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Pneu mám obutou na Opelu Astra G 1,7 DTI jako asi dost majitelů, a jsem s ní velmi spokojen. Vzhledem k těžkému předku auta je její záběr a vlastnosti při brždění vemi dobrý a dost čitelný, ačkoli vzorek je na zákonné hranici 4mm (naprosto nesmyslné) . Při jízdě na hraně jsou jízdní vlastnosti, podle mého hodnocení, horší, navíc pneu nijak moc nedá najevo, že víc už nemíní zvládat a tolerovat. Životnost pneu je vynikající. Po cca 50t km a šesti letech od zakoupenívzorek přes 4mm, navíc nepociťuji žádnou změnu vlastností vlivem stárnutí směsi. Na krátkou dobu obuta též na Opel Astra G 1,6 16v kombi. Zde pozoruji o něco horší záběr, vlivem mnohem lehčího předku auta. Ale zase je pneu čitelnější, dá najevo jízdu na hranici limitů. “
Pneu mám obutou na Opelu Astra G 1,7 DTI jako asi dost majitelů, a jsem s ní velmi spokojen. Vzhledem k těžkému předku auta je její záběr a vlastnosti při brždění vemi dobrý a dost čitelný, ačkoli vzorek je na zákonné hranici 4mm (naprosto nesmyslné) . Při jízdě na hraně jsou jízdní vlastnosti, podle mého hodnocení, horší, navíc pneu nijak moc nedá najevo, že víc už nemíní zvládat a tolerovat. Životnost pneu je vynikající. Po cca 50t km a šesti letech od zakoupenívzorek přes 4mm, navíc nepociťuji žádnou změnu vlastností vlivem stárnutí směsi. Na krátkou dobu obuta též na Opel Astra G 1,6 16v kombi. Zde pozoruji o něco horší záběr, vlivem mnohem lehčího předku auta. Ale zase je pneu čitelnější, dá najevo jízdu na hranici limitů. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 86 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
11. 1. 20172017-01-11 | Honza | Sava Eskimo S3 Plus | Volkswagen Golf | 195 65 R15 | způsob jízdy: průměrný
„Je na nich cit v řízení a hluk je přiměřený. Na sněhu mě také příjemně překvapily. Jsou slabší akorát na zledovatělé silnici, kde má problém ale více gum. Na mokru také super. Pro běžnou občas ostřejší jízdu dostatečné.“
Je na nich cit v řízení a hluk je přiměřený. Na sněhu mě také příjemně překvapily. Jsou slabší akorát na zledovatělé silnici, kde má problém ale více gum. Na mokru také super. Pro běžnou občas ostřejší jízdu dostatečné. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 87 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
18. 5. 20162016-05-18 | Petr Irein | Sava Eskimo S3 | Kia Soul | 195 65 R15 | najeto: 40 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Velmi dobré zimní pneu .“
Velmi dobré zimní pneu . Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 90 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
15. 12. 20152015-12-15 | Milan | Sava Eskimo S3 Plus | Škoda Citygo | 225 45 R17 | najeto: 2 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Nazul jsem je na své Citygo po letních Falkenech SN832 ecorun. Sníh jsem nezkoušel, ale jinak spokojenost. Krásně tiché a komfortní. Takže první dojem je opravdu super.“
Nazul jsem je na své Citygo po letních Falkenech SN832 ecorun. Sníh jsem nezkoušel, ale jinak spokojenost. Krásně tiché a komfortní. Takže první dojem je opravdu super. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 83 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 80 %.
Letní pneumatiky Sava
Název pneu | Celkové hodnocení | ||
---|---|---|---|
1 | Sava Intensa UHP | 77 % 14 recenzí |
číst recenze |
2 | Sava Intensa UHP 2
AutoBild 2023 ADAC 2021 ADAC 2020 |
75 % 48 recenzí |
číst recenze |
3 | Sava Effecta+ | 70 % 3 recenze |
číst recenze |
4 | Sava Intensa HP2
AutoBild 2024 ADAC 2023 |
66 % 6 recenzí |
číst recenze |
5 | Sava Intensa | 58 % 6 recenzí |
číst recenze |
6 | Sava Intensa HP
ADAC 2017 ADAC 2016 |
51 % 26 recenzí |
číst recenze |
7 | Sava Perfecta
ADAC 2018 |
49 % 17 recenzí |
číst recenze |
8 | Sava Effecta | 45 % 3 recenze |
číst recenze |
9 | Sava Intensa SUV | — | číst recenze |
10 | Sava Trenta 2
ADAC 2019 |
— | číst recenze |
11 | Sava Trenta | — | číst recenze |
Archiv – pneumatiky, které nejsou aktuálně v prodeji
Název pneu | Celkové hodnocení | ||
---|---|---|---|
1 | Sava Rapidex R2 | 30 % 1 recenze |
číst recenze |
Slovní recenze letních pneumatik Sava
Sava Perfecta6. 11. 20222022-11-06 | Libor | Sava Perfecta | Škoda Felicia | 165 70 R13 | najeto: 15 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Vydržely pouze 15000Km.“
Vydržely pouze 15000Km. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 31 %
Chování na suchu: 50 %, Chování na mokru: 40 %, Zpětná vazba: 40 %, Jízda na hraně: 40 %, Opotřebení: 10 %, Hlučnost: 30 %, Koupil bych znovu: 10 %.
31. 8. 20212021-08-31 | Patrik | Sava Intensa UHP 2 | 225 45 R18 | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Pneumatiky Sava změní váš pohle na české /slovenské silnice. Jakoby neexistovali výmoly, jámy a nerovnosti. Pneumatiky doslova změní jízdu v plavbu! Namontujte si místo volantu kormidlo a nebudete věřit že jedete po silnici. To myslím samozřejmě ironicky. Kupoval jsem je, protože jsem četl že jsou trochu měkší, no toto jsem nečkal. Z 18" kol mi udělali tak typuju 15". Auto jakoby jelo na dětských balonech. Vůbec nedrží stopu, auto se houpe ze strany na stranu, nulová zpětná vazba. Nerozumím jak toto mohli pustit na silnici, příjde mi to až nebezpečné.“
Pneumatiky Sava změní váš pohle na české /slovenské silnice. Jakoby neexistovali výmoly, jámy a nerovnosti. Pneumatiky doslova změní jízdu v plavbu! Namontujte si místo volantu kormidlo a nebudete věřit že jedete po silnici. To myslím samozřejmě ironicky. Kupoval jsem je, protože jsem četl že jsou trochu měkší, no toto jsem nečkal. Z 18" kol mi udělali tak typuju 15". Auto jakoby jelo na dětských balonech. Vůbec nedrží stopu, auto se houpe ze strany na stranu, nulová zpětná vazba. Nerozumím jak toto mohli pustit na silnici, příjde mi to až nebezpečné. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 44 %
Chování na suchu: 60 %, Chování na mokru: 60 %, Zpětná vazba: 10 %, Jízda na hraně: 10 %, Opotřebení: 70 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 10 %.
30. 3. 20212021-03-30 Test-Pneumatik.cz | Sava Intensa UHP 2 | Ford S Max | 225 45 R17 | najeto: 0 km | způsob jízdy: klidný
„Měl jsem na Fordu S-max pneu Michelin. Velká spokojnost. Najel jsem na nich skoro 50 tisíc.. Čas se naplnil, hledal jsem nové pneu, doporučili mě zn. SAVA.Nejsem žádná závodník, klidová pohodová jízda. Ale poznatkem je, že se pneu rychle ojíždějí. Najel jsem 25 tis km, stav vzorku pneu 5 mm. Nebo to odpovídá ?..Nevím.“
Měl jsem na Fordu S-max pneu Michelin. Velká spokojnost. Najel jsem na nich skoro 50 tisíc.. Čas se naplnil, hledal jsem nové pneu, doporučili mě zn. SAVA.Nejsem žádná závodník, klidová pohodová jízda. Ale poznatkem je, že se pneu rychle ojíždějí. Najel jsem 25 tis km, stav vzorku pneu 5 mm. Nebo to odpovídá ?..Nevím. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 44 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 60 %, Opotřebení: 30 %, Hlučnost: 40 %, Koupil bych znovu: 10 %.
22. 2. 20202020-02-22 | Roman | Sava Intensa UHP 2 | Audi A4 | 235 45 R17 | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: klidný
„ Sava NIKDY vic.Životu nebezpečné vubec nedrží na silnici.Letné pneu které s rostoucí teplotou sa stávají úplným hnojem.I pri přispůsobení jízdy riskujete že sa v zatáčce vyklopíte.Životnost pneu tragická.Je to hnůj.“
Sava NIKDY vic.Životu nebezpečné vubec nedrží na silnici.Letné pneu které s rostoucí teplotou sa stávají úplným hnojem.I pri přispůsobení jízdy riskujete že sa v zatáčce vyklopíte.Životnost pneu tragická.Je to hnůj. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 17 %
Chování na suchu: 10 %, Chování na mokru: 10 %, Zpětná vazba: 10 %, Jízda na hraně: 10 %, Opotřebení: 10 %, Hlučnost: 60 %, Koupil bych znovu: 10 %.
21. 5. 20192019-05-21 | Roman | Sava Intensa UHP 2 | Ford Mondeo | 235 45 R17 | najeto: 12 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Z pohledu jízdních vlastností na suchu, mokru a na hraně jsou pneumatiky srovnatelné s předchozíma Goodyear Eagle F1 assymetric nebo Michaelin Primacy 4. Jízdní vlastnosti příjemně překvapili. Jako další pozitivum vidím komfort, pneumatiky slušně filtrují nerovnosti českých a slovenských silnic, narozdíl od Michelin, kde je asi použita tvrdší směs. Velké plus je cena - za 6000Kč dostanete slušné pneu. Menší mínus bych dal za hlučnost, kde do 130km/h je pořád v normě, řekl bych porovnatelná s prémiovkama, nad 130km/h jsou hlučnější než prémiové Goodyear, Michelin pneumatiky. Jako velké mínus bych dal za opotřebení, kde po cca 12000km byl vzorek na úrovni 1,5-2mm (obě nápravy). “
Z pohledu jízdních vlastností na suchu, mokru a na hraně jsou pneumatiky srovnatelné s předchozíma Goodyear Eagle F1 assymetric nebo Michaelin Primacy 4. Jízdní vlastnosti příjemně překvapili. Jako další pozitivum vidím komfort, pneumatiky slušně filtrují nerovnosti českých a slovenských silnic, narozdíl od Michelin, kde je asi použita tvrdší směs. Velké plus je cena - za 6000Kč dostanete slušné pneu. Menší mínus bych dal za hlučnost, kde do 130km/h je pořád v normě, řekl bych porovnatelná s prémiovkama, nad 130km/h jsou hlučnější než prémiové Goodyear, Michelin pneumatiky. Jako velké mínus bych dal za opotřebení, kde po cca 12000km byl vzorek na úrovni 1,5-2mm (obě nápravy). Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 73 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 30 %, Hlučnost: 50 %, Koupil bych znovu: 70 %.
24. 1. 20162016-01-24 | Cyril | Sava Intensa HP | Hyundai Coupe | 205 55 R16 | najeto: 32 000 km | způsob jízdy: průměrný
„To jsou regulérně nebezpečné pneumatiky. Divím se, že se vůbec mohou prodávat, když EU všechno tak přehnaně hlídá. I při lehčím dešti jsem si připadal, jako na sněhu.“
To jsou regulérně nebezpečné pneumatiky. Divím se, že se vůbec mohou prodávat, když EU všechno tak přehnaně hlídá. I při lehčím dešti jsem si připadal, jako na sněhu. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 41 %
Chování na suchu: 30 %, Chování na mokru: 20 %, Zpětná vazba: 50 %, Jízda na hraně: 50 %, Opotřebení: 40 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 10 %.
8. 5. 20152015-05-08 | Jirka K. | Sava Intensa HP | Renault Scenic | 205 55 R16 | najeto: 2 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Smíšené pocity. Na počátku bylo vše v pořádku, ale poměrně rychle ztvrdly a naprosto ztratily vlastnosti. “
Smíšené pocity. Na počátku bylo vše v pořádku, ale poměrně rychle ztvrdly a naprosto ztratily vlastnosti. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 51 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 50 %, Zpětná vazba: 40 %, Jízda na hraně: 40 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 40 %, Koupil bych znovu: 20 %.
Celoroční pneumatiky Sava
Název pneu | Celkové hodnocení | ||
---|---|---|---|
1 | Sava Adapto | 70 % 10 recenzí |
číst recenze |
2 | Sava Adapto HP | 63 % 3 recenze |
číst recenze |
3 | Sava All Weather
ADAC 2024 |
61 % 9 recenzí |
číst recenze |
Slovní recenze celoročních pneumatik Sava
Sava All Weather24. 6. 20242024-06-24 | Jakub | Sava All Weather | Škoda Fabia | 185 60 R14 | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Hrozná pneu.. leda tak na leto!! I to je o hubu, uplne nove pneu jsem nasadil na fabii 1.4 16v 74kw za sucha jeste dobré a za mokra? (Stačí myčka a namočit pneu) když pominu jízdní styl důchodce tak při jakémkoli přidání plynu se prostě jen kloužete.. nedoporučuju!“
Hrozná pneu.. leda tak na leto!! I to je o hubu, uplne nove pneu jsem nasadil na fabii 1.4 16v 74kw za sucha jeste dobré a za mokra? (Stačí myčka a namočit pneu) když pominu jízdní styl důchodce tak při jakémkoli přidání plynu se prostě jen kloužete.. nedoporučuju! Test celoročních pneumatikCelkové hodnocení: 29 %
Chování na suchu: 40 %, Chování na mokru: 20 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 10 %, Opotřebení: 10 %, Hlučnost: 50 %, Sníh: 10 %, Led: 10 %, Koupil bych znovu: 10 %.
24. 6. 20242024-06-24 | Jakub | Sava All Weather | Škoda Fabia | 185 60 R14 | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Hrozná pneu.. leda tak na leto!! I to je o hubu, uplne nove pneu jsem nasadil na fabii 1.4 16v 74kw za sucha jeste dobré a za mokra? (Stačí myčka a namočit pneu) když pominu jízdní styl důchodce tak při jakémkoli přidání plynu se prostě jen kloužete.. nedoporučuju!“
Hrozná pneu.. leda tak na leto!! I to je o hubu, uplne nove pneu jsem nasadil na fabii 1.4 16v 74kw za sucha jeste dobré a za mokra? (Stačí myčka a namočit pneu) když pominu jízdní styl důchodce tak při jakémkoli přidání plynu se prostě jen kloužete.. nedoporučuju! Test celoročních pneumatikCelkové hodnocení: 29 %
Chování na suchu: 40 %, Chování na mokru: 20 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 10 %, Opotřebení: 10 %, Hlučnost: 50 %, Sníh: 10 %, Led: 10 %, Koupil bych znovu: 10 %.
23. 10. 20152015-10-23 | Urban | Sava Adapto | Škoda Felicia | 165 70 R13 | najeto: 11 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Proti letní pneumatice Matador mp16 letní které za mokra nešli ani použít jsem s těmito maximálně spokojený a i v zimě to zvládají celkem v pohodě“
Proti letní pneumatice Matador mp16 letní které za mokra nešli ani použít jsem s těmito maximálně spokojený a i v zimě to zvládají celkem v pohodě Test celoročních pneumatikCelkové hodnocení: 83 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.