Test zimních pneumatik 195/60 R15
Testy, recenze a názory na pneumatiky v rozměru 195/60 R15. Při výběru pneumatik na vaše vozidlo vždy respektujte rozměr, který máte uvedený ve vašem technickém průkazu. Pokud byste vybrali pneumatiky nepovolného rozměru, v lepším případě budete mít problémy na STK. V horším případě pneumatiky nepůjdou na vaše vozidlo namontovat, případně se negativně ovlivní jeho jízdní vlastnosti. Testy pneumatiky v rozměru 195/60 R15 pocházejí od našich uživatelů, kteří byli ochotni se podělit se svými názory veřejně. Těchto testů pneumatik si velice vážíme.
Slovní recenze zimních pneumatik v rozměru 195/60 R15

28. 11. 20202020-11-28 | Robert | Sava Eskimo S3 | Ford Fusion | najeto: 35 000 km | způsob jízdy: klidný
„Dostačující. A levné. “
Dostačující. A levné. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 72 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 50 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 80 %, Sníh: 60 %, Led: 50 %, Koupil bych znovu: 90 %.

17. 12. 20172017-12-17 | Joska Urban | Sava Eskimo S3 | Opel Astra | najeto: 50 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Pneu mám obutou na Opelu Astra G 1,7 DTI jako asi dost majitelů, a jsem s ní velmi spokojen. Vzhledem k těžkému předku auta je její záběr a vlastnosti při brždění vemi dobrý a dost čitelný, ačkoli vzorek je na zákonné hranici 4mm (naprosto nesmyslné) . Při jízdě na hraně jsou jízdní vlastnosti, podle mého hodnocení, horší, navíc pneu nijak moc nedá najevo, že víc už nemíní zvládat a tolerovat. Životnost pneu je vynikající. Po cca 50t km a šesti letech od zakoupenívzorek přes 4mm, navíc nepociťuji žádnou změnu vlastností vlivem stárnutí směsi. Na krátkou dobu obuta též na Opel Astra G 1,6 16v kombi. Zde pozoruji o něco horší záběr, vlivem mnohem lehčího předku auta. Ale zase je pneu čitelnější, dá najevo jízdu na hranici limitů. “
Pneu mám obutou na Opelu Astra G 1,7 DTI jako asi dost majitelů, a jsem s ní velmi spokojen. Vzhledem k těžkému předku auta je její záběr a vlastnosti při brždění vemi dobrý a dost čitelný, ačkoli vzorek je na zákonné hranici 4mm (naprosto nesmyslné) . Při jízdě na hraně jsou jízdní vlastnosti, podle mého hodnocení, horší, navíc pneu nijak moc nedá najevo, že víc už nemíní zvládat a tolerovat. Životnost pneu je vynikající. Po cca 50t km a šesti letech od zakoupenívzorek přes 4mm, navíc nepociťuji žádnou změnu vlastností vlivem stárnutí směsi. Na krátkou dobu obuta též na Opel Astra G 1,6 16v kombi. Zde pozoruji o něco horší záběr, vlivem mnohem lehčího předku auta. Ale zase je pneu čitelnější, dá najevo jízdu na hranici limitů. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 86 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.

2. 3. 20172017-03-02 | Majo | Nokian WR D4 | Ford Focus | najeto: 6 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Moje první pneu této značky a nelituji. Na sněhu jsem se dostal všude kde jsem potřeboval. Zapadl jsem pouze jednou ale i to jsem přehnal když jsem zašel do 30cm sněhu apod nim zledovatělém povrchu. Nokian nezklame a doporučuji. Ja mam XL verzi.“
Moje první pneu této značky a nelituji. Na sněhu jsem se dostal všude kde jsem potřeboval. Zapadl jsem pouze jednou ale i to jsem přehnal když jsem zašel do 30cm sněhu apod nim zledovatělém povrchu. Nokian nezklame a doporučuji. Ja mam XL verzi. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 96 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.