Test zimních pneumatik 165/70 R13
Testy, recenze a názory na pneumatiky v rozměru 165/70 R13. Při výběru pneumatik na vaše vozidlo vždy respektujte rozměr, který máte uvedený ve vašem technickém průkazu. Pokud byste vybrali pneumatiky nepovolného rozměru, v lepším případě budete mít problémy na STK. V horším případě pneumatiky nepůjdou na vaše vozidlo namontovat, případně se negativně ovlivní jeho jízdní vlastnosti. Testy pneumatiky v rozměru 165/70 R13 pocházejí od našich uživatelů, kteří byli ochotni se podělit se svými názory veřejně. Těchto testů pneumatik si velice vážíme.
Slovní recenze zimních pneumatik v rozměru 165/70 R13
Vraník PROTEKTOR HPL
14. 12. 20222022-12-14 | Luděk | Vraník PROTEKTOR HPL | Škoda Felicia | najeto: 15 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Prořežou se az na asfalt, jezdim hodně na hory a jsou bezkonkurenční.“
Prořežou se az na asfalt, jezdim hodně na hory a jsou bezkonkurenční. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 92 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 70 %, Hlučnost: 60 %, Sníh: 100 %, Led: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.

7. 1. 20222022-01-07 | Benjamin | Sava Eskimo S3 Plus | Škoda Felicia | najeto: 15 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Za mě jednoznačně skvělá pneumatika. Používám již třetí sadu (vše na Felicii 165/70 R13) a nekoupil bych jinou. Na sněhu a mokru je jednoznačně skvělá. Nová guma je velice příjemná na klidnější jízdu. Vzhledem k hodně "traktorovitému" vzorku je nová měkká guma velice příjemná na malých nerovnostech a tlumí otřesy přenášené do auta. Bohužel naopak boční vítr, nebo vyjeté koleje umí s autem trochu hýbat. Je to prostě taková jízda na gelu. Neskutečně přilnavá, k neutržení, ale hodně měkká. Prostě ideální opravdu hlavně na sníh a led. Bez problému jsem projel i horské lesní cesty, kde jsem jel víc břichem po sněhu, než po gumách :-) Na autě mám obuté celoročně, poněvadž v létě používám primárně druhé auto. Nicméně i tak za těchto podmínek guma velice rychle stárne. Tvrdne a sjíždí se. Jízda se stává hlučnější a tvrdší a přilnavost klesá. Takže za 3 roky měním vždy za novou sadu. Nájezd za 3 roky cca 15.000 km (z toho cca 3.000 v létě) - přední vzorek 4mm při výměně. Nicméně za mě furt lepší každé 3 roky hodit nové a osvědčené gumy za pár korun, než zkoušet investovat do dražších, které po čase taky zestárnou - ikdyž třeba později. PS: Souhlasím s ostatními recenzenty, že na jiném autě se mohou chovat stejné gumy úplně jinak! Proto v recenzích vždy koukám na rozměr pneu a částečně na hmotnost auta.“
Za mě jednoznačně skvělá pneumatika. Používám již třetí sadu (vše na Felicii 165/70 R13) a nekoupil bych jinou. Na sněhu a mokru je jednoznačně skvělá. Nová guma je velice příjemná na klidnější jízdu. Vzhledem k hodně "traktorovitému" vzorku je nová měkká guma velice příjemná na malých nerovnostech a tlumí otřesy přenášené do auta. Bohužel naopak boční vítr, nebo vyjeté koleje umí s autem trochu hýbat. Je to prostě taková jízda na gelu. Neskutečně přilnavá, k neutržení, ale hodně měkká. Prostě ideální opravdu hlavně na sníh a led. Bez problému jsem projel i horské lesní cesty, kde jsem jel víc břichem po sněhu, než po gumách :-) Na autě mám obuté celoročně, poněvadž v létě používám primárně druhé auto. Nicméně i tak za těchto podmínek guma velice rychle stárne. Tvrdne a sjíždí se. Jízda se stává hlučnější a tvrdší a přilnavost klesá. Takže za 3 roky měním vždy za novou sadu. Nájezd za 3 roky cca 15.000 km (z toho cca 3.000 v létě) - přední vzorek 4mm při výměně. Nicméně za mě furt lepší každé 3 roky hodit nové a osvědčené gumy za pár korun, než zkoušet investovat do dražších, které po čase taky zestárnou - ikdyž třeba později. PS: Souhlasím s ostatními recenzenty, že na jiném autě se mohou chovat stejné gumy úplně jinak! Proto v recenzích vždy koukám na rozměr pneu a částečně na hmotnost auta. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 87 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 100 %, Sníh: 100 %, Led: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.

4. 3. 20202020-03-04 | G. Burget | Tomket SNOWROAD PRO 3 | Škoda Felicia | způsob jízdy: průměrný
„Super guma za málo peněz“
Super guma za málo peněz Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 76 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 70 %, Led: 60 %, Koupil bych znovu: 100 %.

28. 9. 20182018-09-28 | Irek | Zeetex WP1000 | Ford Fiesta | najeto: 4 000 km | způsob jízdy: klidný
„Dobré pneumatiky na mokrých a suchých cestách, dobře se chovají i ve sněhu a na ledě. Trochu horší to bylo na mazlavémé blátě. Je potřeba být opatrný zejména při vysokých rychlostech a v zatáčkách, aby neuklouzly. Ale žádná tragédie. Je zajímavé, že při teplotách nad 10 stupňů se jim dost zhoršily vlastnosti. Takže doporučuji spíš na klidou jízdu a opravdu jen na zimu.“
Dobré pneumatiky na mokrých a suchých cestách, dobře se chovají i ve sněhu a na ledě. Trochu horší to bylo na mazlavémé blátě. Je potřeba být opatrný zejména při vysokých rychlostech a v zatáčkách, aby neuklouzly. Ale žádná tragédie. Je zajímavé, že při teplotách nad 10 stupňů se jim dost zhoršily vlastnosti. Takže doporučuji spíš na klidou jízdu a opravdu jen na zimu. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 66 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 50 %, Opotřebení: 40 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 50 %.

12. 5. 20152015-05-12 | Peter Zvolan | Kormoran Snowpro B2 | Daewoo Kalos | najeto: 15 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Velice dobré jízdní vlastnosti na horách ve aněhu ,nevadí ani vŠší vrstvy ani čěrstvý!Poměr cena-vlastnosti,neskutečný výkon do drsných zimních podmínek.“
Velice dobré jízdní vlastnosti na horách ve aněhu ,nevadí ani vŠší vrstvy ani čěrstvý!Poměr cena-vlastnosti,neskutečný výkon do drsných zimních podmínek. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 73 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 40 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 50 %, Koupil bych znovu: 100 %.