Pneumatiky na Alfa Romeo Giulietta
Testy, recenze a názory na pneumatiky pro Alfa Romeo Giulietta. Na toto vozidlo naši uživatelé nejčastěji používají rozměry pneumatik 225 45 R17, 225 40 R18, 205 55 R16, 235 35 R19, 235 40 R18. Pneu, uvedené v těchto testech, jsou potvrzené zkušenostmi řidičů, kteří byli ochotni se podělit o své zkušenosti. Pokud vybíráte pneumatiky na Alfa Romeo Giulietta, detailně si projděte naše testy a budete mít jistotu, že při výběru pneumatik nešlápnete vedle, ani neutratíte peníze za zbytečně drahé pneumatiky.
Které pneumatiky potřebujete?
Alfa Romeo Giulietta
1 | Continental Winter Contact TS 860 51 recenzí | 83 % |
2 | Sava Eskimo HP2 30 recenzí | 79 % |
3 | Nokian WR A3 68 recenzí | 78 % |
4 | Rockstone Ice plus S210 7 recenzí | 65 % |
Zobrazit více
Letní pneumatiky na Alfa Romeo Giulietta
1 | Vredestein Ultrac Satin 44 recenzí | 88 % |
2 | Nokian zLine 81 recenzí | 86 % |
3 | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 255 recenzí | 83 % |
4 | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 157 recenzí | 83 % |
5 | Falken Azenis FK510 128 recenzí | 82 % |
Zobrazit více
Celoroční pneumatiky na Alfa Romeo Giulietta
1 | Nokian SeasonProof 70 recenzí | 92 % |
2 | Michelin CrossClimate Plus 112 recenzí | 80 % |
3 | Bridgestone Weather Control A005 78 recenzí | 65 % |
Zobrazit více
Slovní recenze letních pneumatik na vůz Alfa Romeo Giulietta
Dunlop SP Sport Maxx TT16. 4. 20202020-04-16 | Honza | Dunlop SP Sport Maxx TT | 225 40 R18 | najeto: 32 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Na letní pneumatice Dunlop SP Sport MAXX TT jsem jezdil od května 2015 do podzimu 2018 (mimo zimní období) a najela něco kolem 32 000 km v rozměru 225/40 R18 na voze Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir (125 kW) - benzín. Jezdil jsem dynamickou (sportovní) jízdou kombinaci dálnice, okresky, město, díky pohonu na přední nápravu tato náprava trpěla větším opotřebením. Pneumatika byla základní výbavou vozu a přesvědčila mě, že je tou nejlepší volbou díky svojí excelentní mechanické přilnavosti na suché i mokré vozovce. Hlučnost pneumatiky je na standardní úrovni (spíše tižší), dlouhodobá spotřeba při dynamické jízdě 6,7 l/100 km. Je to jedna z mála pneumatik, která si zaslouží označní sportovní (závodní) v tomto rozměru - extrémně vysoká mechanická přilnavost (auto díky ní jede jako po kolejích), krásně reaguje na ty nejmenší povely od volantu, auto má díky ní do pomalých i rychlých zatáček neutrální charakter. Pneumatika je díky konceptu velkých makrobloků a měkké směsi odolná vůči aquaplaningu. S pneumatikami jsem byl maximálně spokojen a budu kupovat znovu.“
Na letní pneumatice Dunlop SP Sport MAXX TT jsem jezdil od května 2015 do podzimu 2018 (mimo zimní období) a najela něco kolem 32 000 km v rozměru 225/40 R18 na voze Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir (125 kW) - benzín. Jezdil jsem dynamickou (sportovní) jízdou kombinaci dálnice, okresky, město, díky pohonu na přední nápravu tato náprava trpěla větším opotřebením. Pneumatika byla základní výbavou vozu a přesvědčila mě, že je tou nejlepší volbou díky svojí excelentní mechanické přilnavosti na suché i mokré vozovce. Hlučnost pneumatiky je na standardní úrovni (spíše tižší), dlouhodobá spotřeba při dynamické jízdě 6,7 l/100 km. Je to jedna z mála pneumatik, která si zaslouží označní sportovní (závodní) v tomto rozměru - extrémně vysoká mechanická přilnavost (auto díky ní jede jako po kolejích), krásně reaguje na ty nejmenší povely od volantu, auto má díky ní do pomalých i rychlých zatáček neutrální charakter. Pneumatika je díky konceptu velkých makrobloků a měkké směsi odolná vůči aquaplaningu. S pneumatikami jsem byl maximálně spokojen a budu kupovat znovu. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 99 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.