Barum Bravuris 3 HM
Barum Bravuris 3 HM BarumBarum Bravuris 3 HM – recenze letní pneumatiky Barum Bravuris 3 HM, kterou hodnotilo 75 uživatelů a dali jí celkovou známku 79 %. Tato pneumatika je nejčastěji testována v rozměrech 225 45 R17, 205 55 R16, 245 40 R18.
Srovnání cen pneumatik v rozměru: vybrat rozměr
zobrazit všechny rozměry / jen váš rozměr | od 2 284 Kč
Do obchodu Doprava: 95 Kč |
245/40R18 93Y Bravuris 3HM FR BARUM | Skladem 2 284 Kč Do obchodu |
245/45R18 96Y Bravuris 3HM FR BARUM | Skladem 2 411 Kč Do obchodu |
zobrazit všechny rozměry / jen váš rozměr | od 2 351 Kč
Do obchodu Doprava: zdarma |
Barum Bravuris 3 HM 245/40 R18 93 Y | Skladem 2 351 Kč Do obchodu |
zobrazit všechny rozměry / jen váš rozměr | od 2 488 Kč
Do obchodu Doprava: 109 Kč/kus |
Barum Bravuris 3 HM 245/40 R18 93Y MSF | Skladem 2 488 Kč Do obchodu |
Barum Bravuris 3 HM 245/45 R18 96Y MSF | Skladem 2 620 Kč Do obchodu |
zobrazit všechny rozměry / jen váš rozměr | od 2 653 Kč
Do obchodu Doprava: zdarma (od 2 kusů) |
Barum Bravuris 3HM ( 245/40 R18 93Y ) | Skladem 2 653 Kč Do obchodu |
Barum Bravuris 3HM ( 245/45 R18 96Y ) | Skladem 3 025 Kč Do obchodu |
zobrazit všechny rozměry / jen váš rozměr | od 2 663 Kč
Do obchodu Doprava: zdarma (od 2 kusů) |
Barum Bravuris 3HM ( 245/40 R18 93Y ) | Skladem 2 663 Kč Do obchodu |
Barum Bravuris 3HM ( 245/45 R18 96Y ) | Skladem 3 100 Kč Do obchodu |
Barum Bravuris 3 HM – recenze pneumatik
Pneumatiku Barum Bravuris 3 HM hodnotilo ve všech uváděných hlediscích celkem 75 uživatelů, z čehož 12 vyplnilo i textovou recenzi.
29. 8. 20232023-08-29 | Zdeněk Hykl | Citroen Xsara picasso | 165 70 R14 | najeto: 15 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Na mokré vozovce nebezpečné v zatáčce se mě utrhl předek bez varování.Naštěstí to dopadlo dobře.Na suchu horší zpětná vazba.“
Na mokré vozovce nebezpečné v zatáčce se mě utrhl předek bez varování.Naštěstí to dopadlo dobře.Na suchu horší zpětná vazba. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 27 %
Chování na suchu: 50 %, Chování na mokru: 10 %, Zpětná vazba: 10 %, Jízda na hraně: 30 %, Opotřebení: 50 %, Hlučnost: 30 %, Koupil bych znovu: 10 %.
3. 12. 20222022-12-03 | Pavel | Mercedes Benz E | 235 45 R17 | najeto: 15 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Asi nejhorší pneu, co jsem kdy měl! - na mokru nepoužitelné - po pár letech nedrží ani na suchu při 10 °C - nevhodné pro silnější auta a zadní náhon Po 5 letech nedrží při chladnějších dnech, jízda za deště je dobrodružstvím. Nejlepší jsou výjezdy na připojovacích pruzích při namoklé silnici - tragédie. Pneu mám asi v 50 % životnosti, vzorku je dost, ale podzim 2022 rozhodl, že je vyhodím a koupím cokoliv jiného, protože Barum mi už nesmí do baráku. Auto plave, v mírných zatáčkách při větší akceleraci nedrží stopu na okreskách. Jakž takž použitelné v létě na dálnici. Jestli máte silnější auto a nedej bože zadní náhon, vůbec o této pneumatice nepřemýšlejte!“
Asi nejhorší pneu, co jsem kdy měl! - na mokru nepoužitelné - po pár letech nedrží ani na suchu při 10 °C - nevhodné pro silnější auta a zadní náhon Po 5 letech nedrží při chladnějších dnech, jízda za deště je dobrodružstvím. Nejlepší jsou výjezdy na připojovacích pruzích při namoklé silnici - tragédie. Pneu mám asi v 50 % životnosti, vzorku je dost, ale podzim 2022 rozhodl, že je vyhodím a koupím cokoliv jiného, protože Barum mi už nesmí do baráku. Auto plave, v mírných zatáčkách při větší akceleraci nedrží stopu na okreskách. Jakž takž použitelné v létě na dálnici. Jestli máte silnější auto a nedej bože zadní náhon, vůbec o této pneumatice nepřemýšlejte! Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 31 %
Chování na suchu: 30 %, Chování na mokru: 10 %, Zpětná vazba: 40 %, Jízda na hraně: 10 %, Opotřebení: 70 %, Hlučnost: 50 %, Koupil bych znovu: 10 %.
22. 2. 20222022-02-22 | Marek | Citroen C5 | 195 65 R15 | najeto: 30 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Koupil jsem na rok starých Bravurisech 3 auto. Hned první léto jsem poprvé (a s těmihle gumami rozhodně ne naposledy) zažil aquaplaning. Naprosto otřesný zážitek na mokru. Na suchu to ze začátku bylo přijatelné, ovšem po cca 3 letech se prakticky nedalo ani na suchu rozjet bez prohrábnutí, jízda byla za mě regulerně nebezpečná. Naštěstí se to celkem rychle sjelo (cca 30 tisíc). Jedinou relativně výhodou bylo, že na suchu byly poměrně tiché. Na mokru pořád voda mlátila do podběhů (s žádnými jinými gumami jsem tohle nezažil ani na stejném autě). Po lehce podprůměrné zkušenosti se zimními Barumkami už tohle nikdy neobuju. Jako náhradu jsem koupil Hankook za podobnou cenu a výsledek je o mnoho lepší ve všech směrech.“
Koupil jsem na rok starých Bravurisech 3 auto. Hned první léto jsem poprvé (a s těmihle gumami rozhodně ne naposledy) zažil aquaplaning. Naprosto otřesný zážitek na mokru. Na suchu to ze začátku bylo přijatelné, ovšem po cca 3 letech se prakticky nedalo ani na suchu rozjet bez prohrábnutí, jízda byla za mě regulerně nebezpečná. Naštěstí se to celkem rychle sjelo (cca 30 tisíc). Jedinou relativně výhodou bylo, že na suchu byly poměrně tiché. Na mokru pořád voda mlátila do podběhů (s žádnými jinými gumami jsem tohle nezažil ani na stejném autě). Po lehce podprůměrné zkušenosti se zimními Barumkami už tohle nikdy neobuju. Jako náhradu jsem koupil Hankook za podobnou cenu a výsledek je o mnoho lepší ve všech směrech. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 34 %
Chování na suchu: 40 %, Chování na mokru: 10 %, Zpětná vazba: 30 %, Jízda na hraně: 20 %, Opotřebení: 50 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 10 %.
4. 2. 20202020-02-04 | Roman | Volkswagen Golf | 205 55 R16 | najeto: 30 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Po letech na Continentalech a Michelinech jsem dal pneu Barum šanci, ale žádný zázrak se nekonal...mají vyšší spotřebu jako zimní pneu Nokian, jsou hlučné, při opotřebení cca na polovinu jsou za mokra nebezpečné neustálý aquaplaining, auto při akceleraci hrabe i ve 100km/h, nikdy více!!! “
Po letech na Continentalech a Michelinech jsem dal pneu Barum šanci, ale žádný zázrak se nekonal...mají vyšší spotřebu jako zimní pneu Nokian, jsou hlučné, při opotřebení cca na polovinu jsou za mokra nebezpečné neustálý aquaplaining, auto při akceleraci hrabe i ve 100km/h, nikdy více!!! Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 39 %
Chování na suchu: 50 %, Chování na mokru: 30 %, Zpětná vazba: 40 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 40 %, Hlučnost: 40 %, Koupil bych znovu: 10 %.
21. 8. 20182018-08-21 | Stanislav Cafourek | Citroen Xsara | 195 55 R15 | najeto: 2 000 km | způsob jízdy: klidný
„Auto plave a je nepresne v zatackach. Nulova zpetna vazba. Pneu jsou nahusteny na e atm. a stale jsou mekke jako houba.Horsi jizdni vlasnosti nez na zimnich gumach v lete. Po STK je budu reklamovat. Barum Bravuris 3 uz nikdy.“
Auto plave a je nepresne v zatackach. Nulova zpetna vazba. Pneu jsou nahusteny na e atm. a stale jsou mekke jako houba.Horsi jizdni vlasnosti nez na zimnich gumach v lete. Po STK je budu reklamovat. Barum Bravuris 3 uz nikdy. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 30 %
Chování na suchu: 30 %, Chování na mokru: 30 %, Zpětná vazba: 10 %, Jízda na hraně: 10 %, Opotřebení: 50 %, Hlučnost: 50 %,
9. 4. 20182018-04-09 | Tomáš | Dodge Charger | 255 45 R20 | způsob jízdy: sportovní
„Mám Dodge Charger 5,7 čtyrkolka, hmotnost téměř 2 tuny, jezdím denně, je to pracovní auto. V minulosti jsem měl nějaké Pirelli a naposledy Michelin Pilot Sport, přesnější označení už nevím. Chtěl jsem vyzkoušet tuto levnější alternativu, přeci jen dát 30 nebo 15 tisíc za gumy je rozdíl. Bohužel jsem neměl koho se zeptat, takže internet a jel jsem. Ten rozdíl ovšem není pouze v ceně a u mě tyto gumy proběhly jednoznačně naposledy. Ihned na začátku jsem zcela postrádal přesnost řízení v zatáčkách, rozdíl proti předchůdci je podstatně větší, než bych čekal, bohužel. A tento stav trvá, v každé zatáčce musím jet pomaleji, než jsem byl zvyklý. V tomto ohledu se to nedá s Michelinem vůbec srovnat. Michelin vedl v zatáčkách doslova jako po kolejích, ale Barum v jakékoliv ostřejší zatáčce vykazuje, jak to napsat, takový "houbový" efekt, prostě to prudké škubnutí od předku se vůbec nedostavuje. Na sportovní jízdu to není ani omylem. Vždy jsem se těšil, až to ze 18´´ zimáků přendám na letní, jak se pěkně projedu. Tyto Barumky jsou z pohledu přenosti max. na úrovni mých zimáků, možná ještě horší (zimáky mám 225/65 R18), výhoda nízkého profilu žádná. Tedy můj skromný závěr: kdo hledá levnou gumu s tím, že se chce jen někam dopravit a bere auto spíš jako přibližovadlo (což u tohoto rozměru asi nelze moc předpokládat), asi s tím nebude mít problém. Kdo však nemá auto jen na dopravení se na nákup nebo do práce, ale jízdu si užívá, má rád občas ostřejší svezení anebo pěkný cruising zatáčkami o víkendu, v žádném případě nebrat. Myslím, že příště těch 100% peněz navíc rád dám opět za Michelinky anebo něco na obdobné úrovni. “
Mám Dodge Charger 5,7 čtyrkolka, hmotnost téměř 2 tuny, jezdím denně, je to pracovní auto. V minulosti jsem měl nějaké Pirelli a naposledy Michelin Pilot Sport, přesnější označení už nevím. Chtěl jsem vyzkoušet tuto levnější alternativu, přeci jen dát 30 nebo 15 tisíc za gumy je rozdíl. Bohužel jsem neměl koho se zeptat, takže internet a jel jsem. Ten rozdíl ovšem není pouze v ceně a u mě tyto gumy proběhly jednoznačně naposledy. Ihned na začátku jsem zcela postrádal přesnost řízení v zatáčkách, rozdíl proti předchůdci je podstatně větší, než bych čekal, bohužel. A tento stav trvá, v každé zatáčce musím jet pomaleji, než jsem byl zvyklý. V tomto ohledu se to nedá s Michelinem vůbec srovnat. Michelin vedl v zatáčkách doslova jako po kolejích, ale Barum v jakékoliv ostřejší zatáčce vykazuje, jak to napsat, takový "houbový" efekt, prostě to prudké škubnutí od předku se vůbec nedostavuje. Na sportovní jízdu to není ani omylem. Vždy jsem se těšil, až to ze 18´´ zimáků přendám na letní, jak se pěkně projedu. Tyto Barumky jsou z pohledu přenosti max. na úrovni mých zimáků, možná ještě horší (zimáky mám 225/65 R18), výhoda nízkého profilu žádná. Tedy můj skromný závěr: kdo hledá levnou gumu s tím, že se chce jen někam dopravit a bere auto spíš jako přibližovadlo (což u tohoto rozměru asi nelze moc předpokládat), asi s tím nebude mít problém. Kdo však nemá auto jen na dopravení se na nákup nebo do práce, ale jízdu si užívá, má rád občas ostřejší svezení anebo pěkný cruising zatáčkami o víkendu, v žádném případě nebrat. Myslím, že příště těch 100% peněz navíc rád dám opět za Michelinky anebo něco na obdobné úrovni. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 28 %
Chování na suchu: 20 %, Chování na mokru: 20 %, Zpětná vazba: 10 %, Jízda na hraně: 10 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 10 %.
6. 1. 20172017-01-06 | Milan | Ford Mondeo | 205 55 R16 | najeto: 30 000 km | způsob jízdy: klidný
„Na vozidle jsou 2 sezony, kupovány přes internet, přišli po týdnu ze Slovenska z Půchova. Pneumatiky jsou super, opotřebení minimální. Doporučuji. “
Na vozidle jsou 2 sezony, kupovány přes internet, přišli po týdnu ze Slovenska z Půchova. Pneumatiky jsou super, opotřebení minimální. Doporučuji. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 87 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.
28. 5. 20162016-05-28 | Radek | Volvo S60 | 225 45 R17 | najeto: 20 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Letos je mám 3. sezónu a nečekal jsem za tu cenu nic extra, ale jsem velmi mile překvapen. Srovnatelné s Continental. Nehučí, nesjíždí se, nepraskají, prostě bez problémů. Klidně koupím znova.“
Letos je mám 3. sezónu a nečekal jsem za tu cenu nic extra, ale jsem velmi mile překvapen. Srovnatelné s Continental. Nehučí, nesjíždí se, nepraskají, prostě bez problémů. Klidně koupím znova. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 94 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
18. 8. 20152015-08-18 | Matej Novák | Mercedes Benz E | 245 40 R18 | najeto: 7 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Auto plave. Sklouzavaji do koleji. Hlučné. Po 5000 km popraskana guma jako by se drolila. “
Auto plave. Sklouzavaji do koleji. Hlučné. Po 5000 km popraskana guma jako by se drolila. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 53 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 50 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 30 %, Koupil bych znovu: 30 %.
12. 5. 20152015-05-12 | Erik | Škoda Octavia | 195 65 R15 | najeto: 35 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Na Barumky nedám dopustit.“
Na Barumky nedám dopustit. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 100 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
6. 4. 20152015-04-06 | GTI | Volkswagen Golf | 225 45 R17 | najeto: 16 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Doteď jsem jezdil hlavně na Continentalech, ale tento dezén mě velmi překvapil. Záběr je neskutečný a i jízdní vlastnosti při ostřejší jízdě v zatáčkách jsou určitě srovnatelné s nejdražšími značkovými pneumatikami.“
Doteď jsem jezdil hlavně na Continentalech, ale tento dezén mě velmi překvapil. Záběr je neskutečný a i jízdní vlastnosti při ostřejší jízdě v zatáčkách jsou určitě srovnatelné s nejdražšími značkovými pneumatikami. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 86 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.
17. 5. 20142014-05-17 | Tibor | Renault Laguna | 225 45 R17 | najeto: 29 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Byl jsem trochu skeptický, když jsem se rozhodl pro Barum. Recenze starších modelů nebyly nejlepší, ale nakonec pro mě hrála roli cena. A určitě nelituji. Je rozhodně srovnatelná s drahými značkami.“
Byl jsem trochu skeptický, když jsem se rozhodl pro Barum. Recenze starších modelů nebyly nejlepší, ale nakonec pro mě hrála roli cena. A určitě nelituji. Je rozhodně srovnatelná s drahými značkami. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 93 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
Máte zkušenosti s touto pneumatikou?
Napište recenziParametry
Druh pneumatiky | osobní |
Sezóna | letní |
Značka | Barum |
Dostupné rozměry | od 245 40 R18 do 245 45 R18 Ano, ve vašem rozměru 245 40 R18 je pneumatika dostupná. |
Podrobnosti o pneumatice Barum Bravuris 3 HM
Pneumatiku Barum Bravuris 3 HM uživatelé nejčastěji obouvají na vozidla Opel Insignia, BMW 3, Volkswagen Golf.
Pokud máte vlastní web s tématikou automobilů, nebo jste dodavatelem pneumatik, můžete na svůj web umístit naši plaketu s hodnocením pneumatiky Barum Bravuris 3 HM: Test pneumatiky Barum Bravuris 3 HM [png]
EU štítek pro rozměr 245 40 R18 (změnit rozměr)
Letní pneumatiku Barum Bravuris 3 HM vyvinuli v Barum tak, aby splňovala všechna náročná očekávání, ale přitom si udržela příznivou pořizovací cenu. Určitě tedy neurazí žádného řidiče, který využívá své vozidlo pro každodenní ježdění.
BARUM BRAVURIS 3HM 255/40R20 101Y , Letní pneumatika pro osobní vozy BARUM BRAVURIS 3HM je vyvážená pneumatika perfektně kombinující vysoký kilometrový výkon s precizním handlingem ve všech jízdních situacích a nabízející mimořádnou hodnotu za svou cenu. Přináší přesně to, co přípona "HM" slibuje: High Mileage!Díky minimálnímu opotřebení si můžete být jisti, že se dostanete dále - ve smyslu vzdálenosti i mimořádného jízdního komfortu. Vysoký kilomentrový výkon je zajištěn širokými a plochými konturami s vysokým počtem lamel. Dochází tak k rovnoměrnému rozložení tlaku a snížením deformace bloku v oblasti doteku s vozovkou. Přesné ovládání a dobrá směrová stabilita na klikatých silnicích je zajištěna vysokou boční tuhostí a to pomocí uzavřených ramenou s makro-bloky, které podporují přenos bočních sil na úzké úhly kol. Bravuris 3HM má tří-úrovňové drážky. 1. povrchová část zvyšuje tuhost a vylepšuje ovladatelnost. 2. široká konstrukce drážky umožňuje vysokou absorbci vody a vylepšuje ovladatelnost za mokra. 3. žebrované tělo vylepšuje brzdění na mokru jelikož záběrové hrany reagují na povrch vozovky. Bravuris 3HMŽivotnost a hospodárnost - jízda bez limitů.Mimořádně dobrá ve všech jízdních podmínkách. Precizní handling a bezpečná jízda na klikatých cestách Krátká brzdná dráha na mokru Vysoký kilometrový výkon Precizní handling a bezpečná jízda na klikatých cestách. Jednou z hlavních silných stránek pneumatiky je precizní handling. Nezáleží na tom zda jedete po mokré nebo suché vozovce, Bravuris 3 HM vás vždy udrží na silnici.Krátká brzdná dráha na mokru. Bravuris 3HM nabízí vždy perfektní přilnavost a a krátkou brzdnou dráhu a to i na mokré vozovce.Vysoký kilometrový výkon. Plochý profil pneumatiky Bravuris 3HM přispívá k nízkému a pravidelnému opotřebení.
Vývoj průměrné ceny Barum Bravuris 3 HM v rozměru 245 40 R18 (změnit rozměr)
Vyplatí se kupovat letní pneumatiky až na poslední chvíli, kdy je mezi prodejci největší konkurence? Nebo naopak s předstihem? Kdy jsou ceny nejnižší? Tento graf vám dá odpověď. Vykresluje vývoj průměrné ceny letní pneumatiky Barum Bravuris 3 HM v uvedeném rozměru. Rozměr si můžete snadno změnit právě na ten váš. Cenu průměrujeme napříč všemi e-shopy, jejichž data máme, takže výsledný graf dává dobrý přehled o situaci na trhu letních pneumatik.
Zkuste porovnat Barum Bravuris 3 HM s těmito pneumatikami:
- Barum Bravuris
- Barum Bravuris 2
- Barum Brillantis 2
- Barum Bravuris 5HM
- BFGoodrich Advantage
- BFGoodrich gGrip
- BFGoodrich Urban Terrain TA
- Falken Azenis FK510
- Falken Azenis FK520
- Falken FK452
- Falken FK453
- Falken Sincera SN110 Ecorun
- Falken Sincera SN832 Ecorun
- Falken ZE914
- Falken ZIEX ZE310 EcoRun
- Falken Ziex ZE914A Ecorun
- Firestone Multihawk 2
- Firestone Roadhawk
- Firestone SZ90
- Fulda EcoControl
- Fulda EcoControl HP
- Fulda EcoControl HP 2
- Fulda SportControl
- Fulda SportControl 2
- Hankook Kinergy Eco K425
- Hankook Kinergy eco2 K435
- Hankook Optimo K406
- Hankook OPTIMO K415
- Hankook OPTIMO K715
- Hankook Ventus Prime 2 K115
- Hankook Ventus Prime 3 K125
- Hankook Ventus Prime 4 K135
- Hankook Ventus S1 evo 3 K127
- Hankook Ventus S1 evo K107
- Hankook Ventus S1 Evo Z K129
- Hankook Ventus S1 evo2 K117
- Hankook Ventus TD Z221
- Hankook Ventus V12 evo2 K120
- Kleber Dynaxer HP3
- Kleber Dynaxer HP4
- Kleber Dynaxer UHP
- Nexen CP671
- Nexen N Blue HD
- Nexen N Blue HD Plus
- Nexen N Fera Primus
- Nexen N Fera Sport
- Nexen N Fera SU1
- Nexen N Fera SU4
- Nexen N Priz AH8
- Tomket Eco
- Tomket Eco 3
- Tomket Sport
- Tomket Sport 3
- Uniroyal RainExpert
- Uniroyal RainExpert 3
- Uniroyal RainExpert 5
- Uniroyal Rainsport
- Uniroyal Rainsport 2
- Uniroyal Rainsport 3
- Uniroyal Rainsport 5
- Vredestein Sportrac 5
- Vredestein Sprint Classic
- Vredestein Sprint Plus
- Vredestein T Trac 2
- Vredestein Ultrac
- Vredestein Ultrac Satin
- Vredestein Ultrac Vorti
- Vredestein Ultrac Vorti+