Test letních pneumatik 255/45 R20
Testy, recenze a názory na pneumatiky v rozměru 255/45 R20. Při výběru pneumatik na vaše vozidlo vždy respektujte rozměr, který máte uvedený ve vašem technickém průkazu. Pokud byste vybrali pneumatiky nepovolného rozměru, v lepším případě budete mít problémy na STK. V horším případě pneumatiky nepůjdou na vaše vozidlo namontovat, případně se negativně ovlivní jeho jízdní vlastnosti. Testy pneumatiky v rozměru 255/45 R20 pocházejí od našich uživatelů, kteří byli ochotni se podělit se svými názory veřejně. Těchto testů pneumatik si velice vážíme.
Slovní recenze letních pneumatik v rozměru 255/45 R20
Barum Bravuris 3 HM9. 4. 20182018-04-09 | Tomáš | Barum Bravuris 3 HM | Dodge Charger | způsob jízdy: sportovní
„Mám Dodge Charger 5,7 čtyrkolka, hmotnost téměř 2 tuny, jezdím denně, je to pracovní auto. V minulosti jsem měl nějaké Pirelli a naposledy Michelin Pilot Sport, přesnější označení už nevím. Chtěl jsem vyzkoušet tuto levnější alternativu, přeci jen dát 30 nebo 15 tisíc za gumy je rozdíl. Bohužel jsem neměl koho se zeptat, takže internet a jel jsem. Ten rozdíl ovšem není pouze v ceně a u mě tyto gumy proběhly jednoznačně naposledy. Ihned na začátku jsem zcela postrádal přesnost řízení v zatáčkách, rozdíl proti předchůdci je podstatně větší, než bych čekal, bohužel. A tento stav trvá, v každé zatáčce musím jet pomaleji, než jsem byl zvyklý. V tomto ohledu se to nedá s Michelinem vůbec srovnat. Michelin vedl v zatáčkách doslova jako po kolejích, ale Barum v jakékoliv ostřejší zatáčce vykazuje, jak to napsat, takový "houbový" efekt, prostě to prudké škubnutí od předku se vůbec nedostavuje. Na sportovní jízdu to není ani omylem. Vždy jsem se těšil, až to ze 18´´ zimáků přendám na letní, jak se pěkně projedu. Tyto Barumky jsou z pohledu přenosti max. na úrovni mých zimáků, možná ještě horší (zimáky mám 225/65 R18), výhoda nízkého profilu žádná. Tedy můj skromný závěr: kdo hledá levnou gumu s tím, že se chce jen někam dopravit a bere auto spíš jako přibližovadlo (což u tohoto rozměru asi nelze moc předpokládat), asi s tím nebude mít problém. Kdo však nemá auto jen na dopravení se na nákup nebo do práce, ale jízdu si užívá, má rád občas ostřejší svezení anebo pěkný cruising zatáčkami o víkendu, v žádném případě nebrat. Myslím, že příště těch 100% peněz navíc rád dám opět za Michelinky anebo něco na obdobné úrovni. “
Mám Dodge Charger 5,7 čtyrkolka, hmotnost téměř 2 tuny, jezdím denně, je to pracovní auto. V minulosti jsem měl nějaké Pirelli a naposledy Michelin Pilot Sport, přesnější označení už nevím. Chtěl jsem vyzkoušet tuto levnější alternativu, přeci jen dát 30 nebo 15 tisíc za gumy je rozdíl. Bohužel jsem neměl koho se zeptat, takže internet a jel jsem. Ten rozdíl ovšem není pouze v ceně a u mě tyto gumy proběhly jednoznačně naposledy. Ihned na začátku jsem zcela postrádal přesnost řízení v zatáčkách, rozdíl proti předchůdci je podstatně větší, než bych čekal, bohužel. A tento stav trvá, v každé zatáčce musím jet pomaleji, než jsem byl zvyklý. V tomto ohledu se to nedá s Michelinem vůbec srovnat. Michelin vedl v zatáčkách doslova jako po kolejích, ale Barum v jakékoliv ostřejší zatáčce vykazuje, jak to napsat, takový "houbový" efekt, prostě to prudké škubnutí od předku se vůbec nedostavuje. Na sportovní jízdu to není ani omylem. Vždy jsem se těšil, až to ze 18´´ zimáků přendám na letní, jak se pěkně projedu. Tyto Barumky jsou z pohledu přenosti max. na úrovni mých zimáků, možná ještě horší (zimáky mám 225/65 R18), výhoda nízkého profilu žádná. Tedy můj skromný závěr: kdo hledá levnou gumu s tím, že se chce jen někam dopravit a bere auto spíš jako přibližovadlo (což u tohoto rozměru asi nelze moc předpokládat), asi s tím nebude mít problém. Kdo však nemá auto jen na dopravení se na nákup nebo do práce, ale jízdu si užívá, má rád občas ostřejší svezení anebo pěkný cruising zatáčkami o víkendu, v žádném případě nebrat. Myslím, že příště těch 100% peněz navíc rád dám opět za Michelinky anebo něco na obdobné úrovni. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 28 %
Chování na suchu: 20 %, Chování na mokru: 20 %, Zpětná vazba: 10 %, Jízda na hraně: 10 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 10 %.