Sailun pneumatiky – testy a recenze
Pomocí těchto rychlých odkazů můžete ve stránce snadno přeskočit na Zimní pneumatiky Sailun, Letní pneumatiky Sailun a Celoroční pneumatiky Sailun.
Zimní pneumatiky Sailun
Název pneu | Celkové hodnocení | ||
---|---|---|---|
1 | Sailun Endure WSL1 | 87 % 2 recenze |
číst recenze |
2 | Sailun Ice Blazer Alpine | 80 % 1 recenze |
číst recenze |
3 | Sailun Ice Blazer Alpine EVO
AutoBild 2019 |
78 % 18 recenzí |
číst recenze |
4 | Sailun Ice Blazer WST 3 | 46 % 3 recenze |
číst recenze |
Archiv – pneumatiky, které nejsou aktuálně v prodeji
Název pneu | Celkové hodnocení | ||
---|---|---|---|
1 | Sailun Ice Blazer WST 1 | 85 % 14 recenzí |
číst recenze |
2 | Sailun Ice Blazer WSL 2
ADAC 2013 |
71 % 3 recenze |
číst recenze |
3 | Sailun WSL2 | — | číst recenze |
Slovní recenze zimních pneumatik Sailun
Sailun Ice Blazer Alpine EVO22. 11. 20242024-11-22 | Michaela | Sailun Ice Blazer Alpine EVO | Acura 3.2 TL | 245 65 R17 | způsob jízdy: klidný
„První zimní sezóna byla paráda. Přešla jsem z "celoroček", takže to byl znatelný rozdíl. Najezdím 500 - 700km/týden. Loňská zima už byla občas trochu na hraně, ale ještě dalo, při troše předvídavosti a znalosti terénu. Před týdnem jsem auto nechala přezout a od té chvíle vstávám ráno s obavami, jestli vůbec někam dojedu. Obrovské zhoršení jízdních vlastností. Jezdím stylem "senior se vydává na nedělní návštěvu hřbitova - po měsíci). Nezvládají mokro, ani čerstvý poprašek sněhu (cca 2cm), podklad neuklouzaný. Nedrží v zatáčkách ani při rychlosti 20 - 30km/h. Mimo obec si troufnu jet víc než 60km/h pouze na rovině a tam kde to znám. Podotýkám, že na vozovce bez sněhu, rozsolené. Jediné, co ještě celkem zvládají, je brzdění s koly rovně. Do kopce i na mokré vozovce občas proklouznou. Jezdím převážně v podhůří. A intenzivně sháním kvalitnější pneu (nechci mít do konce zimy žaludeční vředy). Jediné, co se jim nedá vytknout, je minimální investice na začátku a ten první rok.“
První zimní sezóna byla paráda. Přešla jsem z "celoroček", takže to byl znatelný rozdíl. Najezdím 500 - 700km/týden. Loňská zima už byla občas trochu na hraně, ale ještě dalo, při troše předvídavosti a znalosti terénu. Před týdnem jsem auto nechala přezout a od té chvíle vstávám ráno s obavami, jestli vůbec někam dojedu. Obrovské zhoršení jízdních vlastností. Jezdím stylem "senior se vydává na nedělní návštěvu hřbitova - po měsíci). Nezvládají mokro, ani čerstvý poprašek sněhu (cca 2cm), podklad neuklouzaný. Nedrží v zatáčkách ani při rychlosti 20 - 30km/h. Mimo obec si troufnu jet víc než 60km/h pouze na rovině a tam kde to znám. Podotýkám, že na vozovce bez sněhu, rozsolené. Jediné, co ještě celkem zvládají, je brzdění s koly rovně. Do kopce i na mokré vozovce občas proklouznou. Jezdím převážně v podhůří. A intenzivně sháním kvalitnější pneu (nechci mít do konce zimy žaludeční vředy). Jediné, co se jim nedá vytknout, je minimální investice na začátku a ten první rok. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 30 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 20 %, Jízda na hraně: 10 %, Hlučnost: 50 %, Sníh: 10 %, Led: 10 %, Koupil bych znovu: 10 %.
15. 11. 20242024-11-15 | Radovan | Sailun Ice Blazer Alpine EVO | Audi A4 | 225 50 R17 | najeto: 2 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Neskutočne hučanie akoby všetky ložiská mu odišli “
Neskutočne hučanie akoby všetky ložiská mu odišli Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 0 %
2. 12. 20232023-12-02 | Robert Vondra | Sailun Ice Blazer Alpine EVO | Kia Sportage | 215 70 R16 | najeto: 1 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Na Kii Sportage v rozmere 215/70/16 sú veľmi dobré. Na snehu a ľade na Orave obstáli super.“
Na Kii Sportage v rozmere 215/70/16 sú veľmi dobré. Na snehu a ľade na Orave obstáli super. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 89 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 80 %, Sníh: 90 %, Led: 90 %, Koupil bych znovu: 90 %.
2. 12. 20232023-12-02 | Robert Vondra | Sailun Ice Blazer Alpine EVO | Kia Sportage | 215 70 R16 | najeto: 1 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Na Kii Sportage v rozmere 215/70/16 sú veľmi dobré. Na snehu a ľade na Orave obstáli super.“
Na Kii Sportage v rozmere 215/70/16 sú veľmi dobré. Na snehu a ľade na Orave obstáli super. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 89 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 80 %, Sníh: 90 %, Led: 90 %, Koupil bych znovu: 90 %.
30. 5. 20232023-05-30 | I. Kroča | Sailun Ice Blazer Alpine EVO | Acura 3.2 TL | 235 55 R19 | najeto: 32 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Dvě sezony na AR Stelvio, najeto cca 32tis. km, zůstalo 4mm vzorku, na sněhu velmi dobré, na dálnici tiché, pneu v pohodě, cena výkon svělé.“
Dvě sezony na AR Stelvio, najeto cca 32tis. km, zůstalo 4mm vzorku, na sněhu velmi dobré, na dálnici tiché, pneu v pohodě, cena výkon svělé. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 81 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 90 %, Sníh: 80 %, Led: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.
28. 10. 20222022-10-28 | David Svoboda | Sailun Ice Blazer Alpine EVO | Infiniti G37 | 225 50 R18 | najeto: 2 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Po nazutí auto vibruje a hučí jak kdyby mělo ložiska po smrti. Z tichého dobře odhlučněného auta se stal krám .“
Po nazutí auto vibruje a hučí jak kdyby mělo ložiska po smrti. Z tichého dobře odhlučněného auta se stal krám . Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 48 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 60 %, Hlučnost: 10 %, Koupil bych znovu: 10 %.
14. 6. 20212021-06-14 | Libor | Sailun Endure WSL1 | Ford Transit | 235 65 R16 | najeto: 70 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Výborná pneumatika, která mi najela dvakrát více než jiné levné značky. “
Výborná pneumatika, která mi najela dvakrát více než jiné levné značky. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 93 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 90 %, Sníh: 90 %, Led: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
25. 11. 20192019-11-25 | Tomáš Posdiena | Sailun Ice Blazer WST 1 | Ford Kuga | 235 55 R18 | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Pořizovací cena versus kvalita pneu velmi dobrá, aneb jak se říká za málo peněz hodně muziky.“
Pořizovací cena versus kvalita pneu velmi dobrá, aneb jak se říká za málo peněz hodně muziky. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 93 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
Letní pneumatiky Sailun
Název pneu | Celkové hodnocení | ||
---|---|---|---|
1 | Sailun Atrezzo ZSR2
ADAC 2024 |
84 % 4 recenze |
číst recenze |
2 | Sailun Terramax CVR | 80 % 3 recenze |
číst recenze |
3 | Sailun Atrezzo Elite | 76 % 28 recenzí |
číst recenze |
4 | Sailun Atrezzo Eco | 74 % 4 recenze |
číst recenze |
5 | Sailun Atrezzo ZSR | 71 % 41 recenzí |
číst recenze |
6 | Sailun Terramax HT | 60 % 4 recenze |
číst recenze |
Archiv – pneumatiky, které nejsou aktuálně v prodeji
Název pneu | Celkové hodnocení | ||
---|---|---|---|
1 | Sailun Atrezzo HP | 74 % 1 recenze |
číst recenze |
2 | Sailun Atrezzo ZS Plus | 72 % 3 recenze |
číst recenze |
3 | Sailun Atrezzo Z4 AS | 63 % 48 recenzí |
číst recenze |
4 | Sailun Atrezzo SH402 | 62 % 9 recenzí |
číst recenze |
5 | Sailun Atrezzo RO1 | 57 % 1 recenze |
číst recenze |
6 | Sailun Atrezzo UHP | — | číst recenze |
7 | Sailun Sailun UHP | — | číst recenze |
Slovní recenze letních pneumatik Sailun
Sailun Atrezzo ZSR218. 3. 20242024-03-18 | Jiří | Sailun Atrezzo ZSR2 | Škoda Octavia | 225 45 R17 | najeto: 40 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Tato pneumatika hodně překvapila. Jezdím hodně a rád testuju nové značky. Tato mi bylo doporučena v pneuservisu. Oproti Pirelli P7 Cinturtao jsou velmi tiché a subjektivně lépe seděly v zatáčkách a to i na mokru. Najeto 40 tkm a něco by ještě daly. Rozhodně dobrá koupě.“
Tato pneumatika hodně překvapila. Jezdím hodně a rád testuju nové značky. Tato mi bylo doporučena v pneuservisu. Oproti Pirelli P7 Cinturtao jsou velmi tiché a subjektivně lépe seděly v zatáčkách a to i na mokru. Najeto 40 tkm a něco by ještě daly. Rozhodně dobrá koupě. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 99 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
5. 6. 20232023-06-05 | Jaromír | Sailun Atrezzo Elite | Opel Meriva | 205 50 R16 | najeto: 21 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Překvapivě celkem dobré pneumatiky,najeto 20000 km,loni nové.Koupil jsem před cestou na Balkám,Srbsko,Bosna a Černá Hora projeto bez sebemenších problémů a defektu,dost mě to vzhledem ke komunikacím na kterých jsem se pohyboval překvapilo.Určitě koupím znovu.“
Překvapivě celkem dobré pneumatiky,najeto 20000 km,loni nové.Koupil jsem před cestou na Balkám,Srbsko,Bosna a Černá Hora projeto bez sebemenších problémů a defektu,dost mě to vzhledem ke komunikacím na kterých jsem se pohyboval překvapilo.Určitě koupím znovu. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 80 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 70 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 90 %.
4. 5. 20232023-05-04 | Karel | Sailun Atrezzo Elite | Škoda Octavia | 205 55 R16 | najeto: 30 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Pneumatiky jsou naprosto tragické. Přešel jsem na ně z původních MICHELIN PRIMACY 4+ a propastný rozdíl. Gumy absolutně nedrží, při jakékoliv snaze o trošku sportovnější jízdu okamžitě protestují. Na mokru je to doslova nebezpečná záležitost, nedrží a auto při sebemenším pohnutí volantu tancuje a kecá do toho stabilizace. Jedno pozitivum se ale najít dá. Docela dlouho vydrží, okolo 30 000 km, což není nic oslnivého, ale úplný propadák to také není. Tyto pneumatiky bych si už nikdy nekoupil, raději připlatit alespoň za Matador, které jsou po všech stránkách na úplně jiné úrovni.“
Pneumatiky jsou naprosto tragické. Přešel jsem na ně z původních MICHELIN PRIMACY 4+ a propastný rozdíl. Gumy absolutně nedrží, při jakékoliv snaze o trošku sportovnější jízdu okamžitě protestují. Na mokru je to doslova nebezpečná záležitost, nedrží a auto při sebemenším pohnutí volantu tancuje a kecá do toho stabilizace. Jedno pozitivum se ale najít dá. Docela dlouho vydrží, okolo 30 000 km, což není nic oslnivého, ale úplný propadák to také není. Tyto pneumatiky bych si už nikdy nekoupil, raději připlatit alespoň za Matador, které jsou po všech stránkách na úplně jiné úrovni. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 30 %
Chování na suchu: 20 %, Chování na mokru: 20 %, Zpětná vazba: 20 %, Jízda na hraně: 10 %, Opotřebení: 50 %, Hlučnost: 70 %, Koupil bych znovu: 20 %.
17. 11. 20222022-11-17 | Karel | Sailun Atrezzo ZSR | Citroen C5 | 215 55 R16 | najeto: 18 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Naprosto příšerné pneumatiky. Koupil jsem je jen z důvodu, že jsem píchl jedno kolo a nechtělo se mi na jednu sezónu kupovat novou drahou pneu, ale toto jsem opravdu nečekal. Oproti pneu KLEBER Dynaxer HP4 obrovský rozdíl. Na suchu to ještě relativně jde, ale zdůrazňuji RELATIVNĚ. Na mokru je to naprostá tragédie, absolutně nedrží a několikrát jsem málem vyletěl ze zatáčky, to co jsem naprosto v pohodě projížděl s KLEBER 70 km/h, jsem s těmito musel projíždět 40 km/h a i tak jsem si nepřipadal nijak bezpečně. Auto absolutně ztratilo schopnost držet stopu, při jakékoliv trošku sportovnější jízdě příšerné - ani na suchu nijak extra nedrží, prostě toto je naprostý odpad. Při brždění je nejvíce poznat, že jsou tyto pneu opravdu šrot. Při trošku razantnějším brždění se auto roztancuje a začne do toho mluvit ABS a to i když je sucho, na dálnici opravdu nebezpečná záležitost. Jako pozitivum beru to, že vydrželi asi 18 000 km a při vyhození měli asi 3 mm vzorku z původních 7 mm, rád jsem se jich zbavil. Jestli chcete na silnici přežít, těmto pneumatikám se vyhněte velkým obloukem.“
Naprosto příšerné pneumatiky. Koupil jsem je jen z důvodu, že jsem píchl jedno kolo a nechtělo se mi na jednu sezónu kupovat novou drahou pneu, ale toto jsem opravdu nečekal. Oproti pneu KLEBER Dynaxer HP4 obrovský rozdíl. Na suchu to ještě relativně jde, ale zdůrazňuji RELATIVNĚ. Na mokru je to naprostá tragédie, absolutně nedrží a několikrát jsem málem vyletěl ze zatáčky, to co jsem naprosto v pohodě projížděl s KLEBER 70 km/h, jsem s těmito musel projíždět 40 km/h a i tak jsem si nepřipadal nijak bezpečně. Auto absolutně ztratilo schopnost držet stopu, při jakékoliv trošku sportovnější jízdě příšerné - ani na suchu nijak extra nedrží, prostě toto je naprostý odpad. Při brždění je nejvíce poznat, že jsou tyto pneu opravdu šrot. Při trošku razantnějším brždění se auto roztancuje a začne do toho mluvit ABS a to i když je sucho, na dálnici opravdu nebezpečná záležitost. Jako pozitivum beru to, že vydrželi asi 18 000 km a při vyhození měli asi 3 mm vzorku z původních 7 mm, rád jsem se jich zbavil. Jestli chcete na silnici přežít, těmto pneumatikám se vyhněte velkým obloukem. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 34 %
Chování na suchu: 50 %, Chování na mokru: 20 %, Zpětná vazba: 20 %, Jízda na hraně: 10 %, Opotřebení: 30 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 20 %.
2. 9. 20192019-09-02 | Vaclav | Sailun Atrezzo Elite | Škoda Octavia | 195 65 R15 | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Překvapivě dobrá pneumatika. Sedí i za mokra.“
Překvapivě dobrá pneumatika. Sedí i za mokra. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 90 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.
6. 9. 20162016-09-06 | Robert | Sailun Atrezzo Elite | Škoda Octavia | 205 55 R16 | najeto: 20 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Super pneumatika za velmi příznivou cenu. Maximální spokojenost.“
Super pneumatika za velmi příznivou cenu. Maximální spokojenost. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 96 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
27. 5. 20162016-05-27 | Jaroslav Klíma | Sailun Atrezzo ZSR | BMW 3 | 225 45 R17 | najeto: 3 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Koupil jsem Sailun z časové nouze. Jel jsem na schůzku a dostal jsem defekt na svých Dunlopech sport maxxx. S nimi bylo moje auto jako by jelo po kolejích. Auto neskutečně drželo a chovalo se neuvěřitelně stabilně. Tak jsem z nouze nandal co v nejbližším pneuservisu v daném rozměru měli a byl jsem ujištěn že se jedná o čínu ALE prémiovku, že vlastně nemá cenu vyhazovat peníze za dražší (cca stokoruny navíc) pneu známých značek. Uvěřil jsem a řekl si že je to fuk, hlavně abych dojel. Nikdy bych nevěřil jak může nekvalita pneu ovlivnit chování jinak špičkového vozu. Abych řekl pravdu při normální jízdě pomalé jízdě jsou pneu v pohodě. Ovšem běda Vám jak začnete využívat výkonu a vyšších rychlosti. Chování auta mě doslova vyděsilo !!! V tisíckrát najeté trase s perfektním povrchem mi v první zatáčce najednou totálně zaplaval zadek. ESP i moje řiť se festovně zapotila. Vystoupil jsem z auta a šel zkontrolovat pneu v domění že musí být jedno kolo prázdné. Nebylo. Ty pneumatiky se takhle prostě chovají. Opakoval jsem v menších rychlostech a vzal prudčeji pár dalších zatáček a zadek plaval jako na vodě, ESP pracovalo. I v přímém směru v rychlosti 150kmh a výše se začne zadek neklidně vrtět. S těmi čínskými "prémiovkami" se prostě rychle a ostře jezdit nedá. Je to katastrofa a radost z jízdy nahradila naštvanost a nejistota do každé zatáčky do které jedu 120kmh a výše. Čtenářům bych tuto pneumatiku tedy důrazně NEDOPORUČIL !!! Tedy pokud vlastní nějaké auto, které poskytuje radost z jízdy a má trochu síly. Na důchodcovské popojíždky to bude asi ok... ale tyhle bomby z Číny to je fakt pomsta, hned půjdou dolu a už se zase těším na Dunlop... Howg“
Koupil jsem Sailun z časové nouze. Jel jsem na schůzku a dostal jsem defekt na svých Dunlopech sport maxxx. S nimi bylo moje auto jako by jelo po kolejích. Auto neskutečně drželo a chovalo se neuvěřitelně stabilně. Tak jsem z nouze nandal co v nejbližším pneuservisu v daném rozměru měli a byl jsem ujištěn že se jedná o čínu ALE prémiovku, že vlastně nemá cenu vyhazovat peníze za dražší (cca stokoruny navíc) pneu známých značek. Uvěřil jsem a řekl si že je to fuk, hlavně abych dojel. Nikdy bych nevěřil jak může nekvalita pneu ovlivnit chování jinak špičkového vozu. Abych řekl pravdu při normální jízdě pomalé jízdě jsou pneu v pohodě. Ovšem běda Vám jak začnete využívat výkonu a vyšších rychlosti. Chování auta mě doslova vyděsilo !!! V tisíckrát najeté trase s perfektním povrchem mi v první zatáčce najednou totálně zaplaval zadek. ESP i moje řiť se festovně zapotila. Vystoupil jsem z auta a šel zkontrolovat pneu v domění že musí být jedno kolo prázdné. Nebylo. Ty pneumatiky se takhle prostě chovají. Opakoval jsem v menších rychlostech a vzal prudčeji pár dalších zatáček a zadek plaval jako na vodě, ESP pracovalo. I v přímém směru v rychlosti 150kmh a výše se začne zadek neklidně vrtět. S těmi čínskými "prémiovkami" se prostě rychle a ostře jezdit nedá. Je to katastrofa a radost z jízdy nahradila naštvanost a nejistota do každé zatáčky do které jedu 120kmh a výše. Čtenářům bych tuto pneumatiku tedy důrazně NEDOPORUČIL !!! Tedy pokud vlastní nějaké auto, které poskytuje radost z jízdy a má trochu síly. Na důchodcovské popojíždky to bude asi ok... ale tyhle bomby z Číny to je fakt pomsta, hned půjdou dolu a už se zase těším na Dunlop... Howg Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 33 %
Chování na suchu: 30 %, Chování na mokru: 30 %, Zpětná vazba: 50 %, Jízda na hraně: 10 %, Opotřebení: 50 %, Hlučnost: 50 %, Koupil bych znovu: 10 %.
Celoroční pneumatiky Sailun
Název pneu | Celkové hodnocení | ||
---|---|---|---|
1 | Sailun Atrezzo 4 Seasons | 73 % 8 recenzí |
číst recenze |