Pneumatiky na Toyota Auris
Testy, recenze a názory na pneumatiky pro Toyota Auris. Na toto vozidlo naši uživatelé nejčastěji používají rozměry pneumatik 205 55 R16, 225 45 R17, 195 65 R15, 215 45 R17, 205 55 R17. Pneu, uvedené v těchto testech, jsou potvrzené zkušenostmi řidičů, kteří byli ochotni se podělit o své zkušenosti. Pokud vybíráte pneumatiky na Toyota Auris, detailně si projděte naše testy a budete mít jistotu, že při výběru pneumatik nešlápnete vedle, ani neutratíte peníze za zbytečně drahé pneumatiky.
Které pneumatiky potřebujete?
Toyota Auris
1 | Michelin Alpin 5 28 recenzí | 88 % |
2 | Goodyear UltraGrip 9 37 recenzí | 87 % |
3 | Continental Winter Contact TS 860 51 recenzí | 83 % |
4 | Continental Winter Contact TS 830 P 36 recenzí | 83 % |
5 | Avon WV7 13 recenzí | 82 % |
Zobrazit více
Letní pneumatiky na Toyota Auris
1 | Fulda SportControl 38 recenzí | 86 % |
2 | Vredestein Sportrac 5 94 recenzí | 86 % |
3 | Continental PremiumContact 7 28 recenzí | 85 % |
4 | Goodyear EfficientGrip Performance 2 83 recenzí | 84 % |
5 | Nokian iLine 21 recenzí | 84 % |
Zobrazit více
Celoroční pneumatiky na Toyota Auris
1 | Continental AllSeasonContact 65 recenzí | 81 % |
2 | Bridgestone A001 44 recenzí | 73 % |
3 | Landsail LS388 AS 42 recenzí | 63 % |
Zobrazit více
Slovní recenze zimních pneumatik na vůz Toyota Auris
Kleber Krisalp HP22. 12. 20232023-12-02 Test-Pneumatik.cz | Kleber Krisalp HP2 | 195 60 R15 | najeto: 30 000 km | způsob jízdy: klidný
„Veľmi dobré zimné pneumatiky.Dobre sa správajú aj na suchu aj na mokru. Po ôsmom roku používania sa na pneumatikách objavujú mikrotrhlinky na bočnici. Hlavná drážka po ôsmej zime má 5mm.“
Veľmi dobré zimné pneumatiky.Dobre sa správajú aj na suchu aj na mokru. Po ôsmom roku používania sa na pneumatikách objavujú mikrotrhlinky na bočnici. Hlavná drážka po ôsmej zime má 5mm. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 0 %
15. 1. 20212021-01-15 | fk3 | Nokian WR A3 | 205 55 R16 | najeto: 28 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Novou zimní sadu kol s těmito pneu jsem obdržel při koupi auta. Jen podotknu, že bydlíme na kopečku, kde místní komunikaci občas vyhrne traktor. Jako třešnička na dortu po vyjetí cesty mě čeká ještě 10m dlouhý stoupáček ze zámkové dlažby, kam se musím zlomit z cesty a není tedy možné se do kopce rychleji rozjet. První zima nebyla tak špatná - sněhu bylo málo a s pneu spokojenost. Nyní, po nachumelení, cestou nahoru krásně bruslím a následně kloužu zpět dolů. Nasazování řetězů je skoro na denním pořádku. Když jsem viděl souseda s transporterem (předohrab), jak si to v klídečku vycouval, říkla jsem si, že asi bude někde na moji straně problém... Samozřejmě jsem též zkoušel vyjet na zpátečku, avšak pokaždé se stejným výsledkem - jedu, ztrácím trakci, stojím a předek klouže zprava do leva :-) Tak jsem dnes popadl sx4 4x4 manželky, sjel jsem dolů, přepnul jsem na předohrab a světe div se... popředu, se dvěma lehčími proklouznutími kol, jsem najednou stál pod přístřeškem (podotýkám manželka má nazuté michelin alpin 5? dot 16 a cca 8mm vzorku ). Slavnej nokian na příští zimu 100% nenechám.“
Novou zimní sadu kol s těmito pneu jsem obdržel při koupi auta. Jen podotknu, že bydlíme na kopečku, kde místní komunikaci občas vyhrne traktor. Jako třešnička na dortu po vyjetí cesty mě čeká ještě 10m dlouhý stoupáček ze zámkové dlažby, kam se musím zlomit z cesty a není tedy možné se do kopce rychleji rozjet. První zima nebyla tak špatná - sněhu bylo málo a s pneu spokojenost. Nyní, po nachumelení, cestou nahoru krásně bruslím a následně kloužu zpět dolů. Nasazování řetězů je skoro na denním pořádku. Když jsem viděl souseda s transporterem (předohrab), jak si to v klídečku vycouval, říkla jsem si, že asi bude někde na moji straně problém... Samozřejmě jsem též zkoušel vyjet na zpátečku, avšak pokaždé se stejným výsledkem - jedu, ztrácím trakci, stojím a předek klouže zprava do leva :-) Tak jsem dnes popadl sx4 4x4 manželky, sjel jsem dolů, přepnul jsem na předohrab a světe div se... popředu, se dvěma lehčími proklouznutími kol, jsem najednou stál pod přístřeškem (podotýkám manželka má nazuté michelin alpin 5? dot 16 a cca 8mm vzorku ). Slavnej nokian na příští zimu 100% nenechám. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 49 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 50 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 40 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 80 %, Sníh: 20 %, Led: 20 %, Koupil bych znovu: 10 %.
8. 1. 20202020-01-08 | Jirka | General Altimax Winter 3 | 205 55 R16 | najeto: 8 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Tyto pneu koupený náhodně, ale velice překvapily. Mám na Toyota Auris a fungují dobře. Jsou srovnatelné s premiovymi značkami. “
Tyto pneu koupený náhodně, ale velice překvapily. Mám na Toyota Auris a fungují dobře. Jsou srovnatelné s premiovymi značkami. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 82 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 90 %, Sníh: 90 %, Led: 90 %, Koupil bych znovu: 80 %.
Slovní recenze letních pneumatik na vůz Toyota Auris
Nokian iLine19. 2. 20192019-02-19 | Miroslav | Nokian iLine | 205 55 R16 | najeto: 16 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Skvělé pneu,velmi tiché,výborně sedí na suchu i mokru, navíc za skvělou cenu. “
Skvělé pneu,velmi tiché,výborně sedí na suchu i mokru, navíc za skvělou cenu. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 99 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
4. 1. 20172017-01-04 | Koudela | Michelin Pilot Sport 4 | 225 45 R17 | najeto: 30 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Na suchu i na vodě jako s lepidlem, fakt vynikající pneumatika“
Na suchu i na vodě jako s lepidlem, fakt vynikající pneumatika Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 87 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 70 %, Koupil bych znovu: 100 %.