Dunlop Sport BluResponse
Dunlop Sport BluResponse DunlopAutoBild 2024
ADAC 2023
Autoklub ČR 2023
Dunlop Sport BluResponse – recenze letní pneumatiky Dunlop Sport BluResponse, kterou hodnotilo 200 uživatelů a dali jí celkovou známku 77 %. Tato pneumatika je nejčastěji testována v rozměrech 205 55 R16, 225 45 R17, 195 65 R15.
Srovnání cen pneumatik v rozměru: vybrat rozměr
![]() |
Porovnat nabídky |
Dunlop Sport BluResponse – recenze pneumatik
Pneumatiku Dunlop Sport BluResponse hodnotilo ve všech uváděných hlediscích celkem 200 uživatelů, z čehož 22 vyplnilo i textovou recenzi.
5. 10. 20252025-10-05 | Marek | BMW 3 | 215 45 R16 | najeto: 8 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Mám je přes dvě sezóny a drží skvěle, nezle s nimi moc driftovat jak jsou přilepené na vozovce brždění na suchu je OK, na mokru je to stále dobré ale na místě nikdy nezastavím. Průměrná spotřeba po dálnici s dvěma osobami (váhový prů. 126kg, auto provoz. hmotnost 1435kg, a dvě plná střední zavazadla), byla s těmihle pneu něco kolem 5-6l, 1 osoba kolem 4-6l dle stylu jízdy. Huštěno dle BMW specifikací. “
Mám je přes dvě sezóny a drží skvěle, nezle s nimi moc driftovat jak jsou přilepené na vozovce brždění na suchu je OK, na mokru je to stále dobré ale na místě nikdy nezastavím. Průměrná spotřeba po dálnici s dvěma osobami (váhový prů. 126kg, auto provoz. hmotnost 1435kg, a dvě plná střední zavazadla), byla s těmihle pneu něco kolem 5-6l, 1 osoba kolem 4-6l dle stylu jízdy. Huštěno dle BMW specifikací. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 87 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 40 %, Koupil bych znovu: 100 %.
6. 10. 20242024-10-06 | Laco | Škoda Octavia | 225 45 R17 | najeto: 55 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Mám je na autě rok a 7 měsíců. Každý den jezdím do práce a z práce asi 100 km a přejíždím 2 horské průsmyky. Někdy je projíždím ostřeji, než bych měl. Jelikož mám vůz s pohonem 4x4, cítím, jak pneumatiky dostávají v zatáčkách do kopce zabrat. Nikdy mě nezklamaly. Když je porovnám s Hankookem (který jsem měl na novém autě), tak kilometrový výkon je ve prospěch Dunlopu oproti Hankooku při 55 000 km a 39 000 km při stejném používání. Takže další pneumatika je Dunlop. “
Mám je na autě rok a 7 měsíců. Každý den jezdím do práce a z práce asi 100 km a přejíždím 2 horské průsmyky. Někdy je projíždím ostřeji, než bych měl. Jelikož mám vůz s pohonem 4x4, cítím, jak pneumatiky dostávají v zatáčkách do kopce zabrat. Nikdy mě nezklamaly. Když je porovnám s Hankookem (který jsem měl na novém autě), tak kilometrový výkon je ve prospěch Dunlopu oproti Hankooku při 55 000 km a 39 000 km při stejném používání. Takže další pneumatika je Dunlop. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 87 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.
15. 10. 20232023-10-15 | Sten | Volkswagen Polo | 185 60 R15 | najeto: 35 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Po všech stránkách jízdních vlastností zcela perfektní pneumatiky, ale nevydrží déle než 3 sezóny. Koupil jsem je dvakrát, právě kvůli skvělým vlastnostem, ale to opotřebení je až katastrofické a na konci 3. sezóny už jde trošku o kejhák. Objevují se praskliny na dezénu na hnané nápravě. Proto, ačkoli jsem je koupil 2x po sobě, bych je po třetí už nekoupil.“
Po všech stránkách jízdních vlastností zcela perfektní pneumatiky, ale nevydrží déle než 3 sezóny. Koupil jsem je dvakrát, právě kvůli skvělým vlastnostem, ale to opotřebení je až katastrofické a na konci 3. sezóny už jde trošku o kejhák. Objevují se praskliny na dezénu na hnané nápravě. Proto, ačkoli jsem je koupil 2x po sobě, bych je po třetí už nekoupil. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 77 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 20 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 40 %.
27. 9. 20222022-09-27 Test-Pneumatik.cz | Škoda Octavia | 205 55 R16 | najeto: 42 000 km
„Poměr cena : vlastnosti = výborné“
Poměr cena : vlastnosti = výborné Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 89 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.
10. 11. 20212021-11-10 | Petr M | Škoda Octavia | 195 65 R15 | najeto: 30 000 km | způsob jízdy: průměrný
„po prechodu z goodyearu ktere byly super jsem tak nejak nahodou na octavii zvolil dunlopy bluresponse,pripadaji mi tiche se slusnou prilnavosti na suchu i mokru.cena je rozumna ,normalni vydrz ,neeviduji si kolik km na nich dam, ale pripadne mi ,ze najezdim dost.Koupil jsem je bez vahani i podruhe,nebot se mi zda velmi dobry pomer cena vykon.jezdim svizne, ale rozumne.“
po prechodu z goodyearu ktere byly super jsem tak nejak nahodou na octavii zvolil dunlopy bluresponse,pripadaji mi tiche se slusnou prilnavosti na suchu i mokru.cena je rozumna ,normalni vydrz ,neeviduji si kolik km na nich dam, ale pripadne mi ,ze najezdim dost.Koupil jsem je bez vahani i podruhe,nebot se mi zda velmi dobry pomer cena vykon.jezdim svizne, ale rozumne. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 93 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
13. 3. 20212021-03-13 | Petr Štěpánek | BMW 3 | 205 45 R16 | najeto: 4 000 km | způsob jízdy: klidný
„Sjeté na plátno po 4 tis. km na hnané nápravě. Není to moje první auto, ani první pneumatiky, ale toto je exterém. Dodavatel (jeden z největších prodejců v ČR) reklamaci zamítl“
Sjeté na plátno po 4 tis. km na hnané nápravě. Není to moje první auto, ani první pneumatiky, ale toto je exterém. Dodavatel (jeden z největších prodejců v ČR) reklamaci zamítl Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 46 %
Chování na suchu: 60 %, Chování na mokru: 60 %, Zpětná vazba: 60 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 10 %, Hlučnost: 60 %, Koupil bych znovu: 10 %.
14. 10. 20202020-10-14 | Honza | Škoda Fabia | 185 65 R15 | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: průměrný
„V tabulce přilnavosti za mokra je uvedeno A to ale vůbec není pravda! Jízda za mokra hodně nepříjemná. Už nikdy DUNLOP!“
V tabulce přilnavosti za mokra je uvedeno A to ale vůbec není pravda! Jízda za mokra hodně nepříjemná. Už nikdy DUNLOP! Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 30 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 10 %, Hlučnost: 20 %, Koupil bych znovu: 10 %.
8. 10. 20202020-10-08 | Tomáš | Volkswagen Golf | 205 55 R16 | najeto: 75 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Na mým kombíku mám 205/55 R16 91V. Naprosto dokonalé pneumatiky, co se bezpečnosti týče.. I když se pokouším v zatáčce auto dostat do smyku, tak ani ránu..drží jak přibyté. Na mokru naprostá špička až do 2mm vzorku. Tady už to při rychle jízdě za deště občas nestíhá tu vodu odvádět (když opravdu silně prší) a zareaguje mi ESP. Ale vždy jsem se mohl na tyto gumy 100% spolehnout. V zatáčkách jsou přesné, najeto po 5ti sezónách něco přes 70 000 km (obdivuhodné), a stále mají ještě asi 1,6mm, ale teď už jsou opravdu potřeba nové.. Pouze krajní drážky se se sjíždějí o něco dříve. Vyrobené v Polsku, takže žádný rozdíl ve kvalitě nehledejte. Hlučnost mají také slušně nízkou. PS: jezdím venkov a dálnice Kupuji znovu a doporučuji. “
Na mým kombíku mám 205/55 R16 91V. Naprosto dokonalé pneumatiky, co se bezpečnosti týče.. I když se pokouším v zatáčce auto dostat do smyku, tak ani ránu..drží jak přibyté. Na mokru naprostá špička až do 2mm vzorku. Tady už to při rychle jízdě za deště občas nestíhá tu vodu odvádět (když opravdu silně prší) a zareaguje mi ESP. Ale vždy jsem se mohl na tyto gumy 100% spolehnout. V zatáčkách jsou přesné, najeto po 5ti sezónách něco přes 70 000 km (obdivuhodné), a stále mají ještě asi 1,6mm, ale teď už jsou opravdu potřeba nové.. Pouze krajní drážky se se sjíždějí o něco dříve. Vyrobené v Polsku, takže žádný rozdíl ve kvalitě nehledejte. Hlučnost mají také slušně nízkou. PS: jezdím venkov a dálnice Kupuji znovu a doporučuji. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 99 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
16. 7. 20202020-07-16 | Kremator | Ford Mondeo | 205 50 R16 | najeto: 40 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Sice rychlejší opotřebení příčného dezénu (protože je mnohem mělčí jak podélný), ale i přes opotřebení vynikající jízdní a brzdné vlastnosti. Na volant reagují bezprostředně, jejich kvalita se především projeví v krizových situacích - brzdy, úhybný manévr včetně "myšky", a je prakticky jedno, jestli na suchu, nebo na mokru. Opotřebení vem čert, ale hodil by se hlubší dezén.“
Sice rychlejší opotřebení příčného dezénu (protože je mnohem mělčí jak podélný), ale i přes opotřebení vynikající jízdní a brzdné vlastnosti. Na volant reagují bezprostředně, jejich kvalita se především projeví v krizových situacích - brzdy, úhybný manévr včetně "myšky", a je prakticky jedno, jestli na suchu, nebo na mokru. Opotřebení vem čert, ale hodil by se hlubší dezén. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 89 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
11. 7. 20202020-07-11 | Filip | Škoda Octavia | 205 55 R16 | najeto: 40 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Ideální pneumatika pro ekonomickou jízdu i ostřejší svezení, v zatáčkách drží skvěle, pokud máte v pořádku geometrii a správně pneumatiky hustíte, nemůže být řeč o rychlém sjíždění, pneumatiky vydrží hodně kilometrů. Kupoval jsem je od pána, co je měl rok na autě (ověřeno DOT), pak auto prodal, já na nich odjel cca 40 tis km a teď půjdou na jinou Octávku v rodině s ještě velice slušným vzorkem. Těmto pneumatikám 100% věřím.“
Ideální pneumatika pro ekonomickou jízdu i ostřejší svezení, v zatáčkách drží skvěle, pokud máte v pořádku geometrii a správně pneumatiky hustíte, nemůže být řeč o rychlém sjíždění, pneumatiky vydrží hodně kilometrů. Kupoval jsem je od pána, co je měl rok na autě (ověřeno DOT), pak auto prodal, já na nich odjel cca 40 tis km a teď půjdou na jinou Octávku v rodině s ještě velice slušným vzorkem. Těmto pneumatikám 100% věřím. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 97 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
2. 4. 20202020-04-02 | Štěpán Stráník | Hyundai Accent | 185 60 R14 | najeto: 1 000 km | způsob jízdy: klidný
„Za mne mohu jedině doporučit ... tiché a dobře drží v zatáčkách. Na dálnici D5+D10, někdy D11 mám s nimi velmi dobrou zkušenost - sedí velmi dobře. Jediné nevím zda věřit výrobě Made in Poland. :-/ Inu ukáže čas. Mohly by být mírně levnější ... ale snad cena odpovídá kvalitě. Dunlopy mám i v zimní volbě - je to má oblíbená značka pro obyč auto. Rád jezdím v klidu a v pohodě, žádný závodění ... jsem 2.rokem začátečník. Takže snad mne draví závodníci pochopí. :-) snažím se jezdit opravdu dle rychlostí které jsou pro silnice předepsané - max o 10km/h více.“
Za mne mohu jedině doporučit ... tiché a dobře drží v zatáčkách. Na dálnici D5+D10, někdy D11 mám s nimi velmi dobrou zkušenost - sedí velmi dobře. Jediné nevím zda věřit výrobě Made in Poland. :-/ Inu ukáže čas. Mohly by být mírně levnější ... ale snad cena odpovídá kvalitě. Dunlopy mám i v zimní volbě - je to má oblíbená značka pro obyč auto. Rád jezdím v klidu a v pohodě, žádný závodění ... jsem 2.rokem začátečník. Takže snad mne draví závodníci pochopí. :-) snažím se jezdit opravdu dle rychlostí které jsou pro silnice předepsané - max o 10km/h více. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 97 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
15. 7. 20172017-07-15 | bubu | Peugeot 307 | 195 65 R15 | najeto: 15 000 km | způsob jízdy: průměrný
„velmi spokojný“
velmi spokojný Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 96 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
10. 7. 20172017-07-10 | Dan | Škoda Octavia | 205 55 R16 | najeto: 60 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Super chovani na mokru, tissi nez predchozi Pirelli a vypada to, ze vydrzi kolem 70000km. I po 4 letech je na ne spoleh.“
Super chovani na mokru, tissi nez predchozi Pirelli a vypada to, ze vydrzi kolem 70000km. I po 4 letech je na ne spoleh. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 96 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 90 %.
20. 11. 20162016-11-20 | Q | Audi A6 | 225 45 R17 | najeto: 23 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Měl jsem je na mé A6 2.0 TDI. Skvělá přilnavost za mokra i za sucha. Byl jsem velmi spokojen, ale dost rychle se sjely.“
Měl jsem je na mé A6 2.0 TDI. Skvělá přilnavost za mokra i za sucha. Byl jsem velmi spokojen, ale dost rychle se sjely. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 79 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 40 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 50 %.
14. 9. 20162016-09-14 | Mina | Volkswagen Passat | 205 55 R16 | najeto: 16 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Byly docela drahé, ale stojí za to.“
Byly docela drahé, ale stojí za to. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 89 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 80 %.
6. 9. 20162016-09-06 | Roma | Volkswagen Golf | 195 65 R15 | najeto: 45 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Super pneu doporučuji ...“
Super pneu doporučuji ... Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 97 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
6. 9. 20162016-09-06 | Petr Nesvadba | Škoda Octavia | 205 60 R15 | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Prostě skvělé. Mohly by být tiší, ale doporučuji.“
Prostě skvělé. Mohly by být tiší, ale doporučuji. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 90 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 70 %, Koupil bych znovu: 90 %.
10. 12. 20152015-12-10 | Pepee | Peugeot 207 | 185 55 R15 | najeto: 16 000 km | způsob jízdy: klidný
„Hrůza na mokru. Nebrat.“
Hrůza na mokru. Nebrat. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 37 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 10 %, Zpětná vazba: 50 %, Jízda na hraně: 50 %, Opotřebení: 50 %, Hlučnost: 10 %, Koupil bych znovu: 10 %.
21. 6. 20152015-06-21 | Zoran | Volkswagen Passat | 205 55 R16 | najeto: 48 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Měl jsem je na passatu a jsou to jedny z nejlepších pneumati, co jsem kdy měl.“
Měl jsem je na passatu a jsou to jedny z nejlepších pneumati, co jsem kdy měl. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 91 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 80 %.
24. 3. 20152015-03-24 | Pítra | Škoda Octavia | 205 55 R16 | najeto: 56 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Trochu rychleji se sjíždí, ale jinak spokojenost.“
Trochu rychleji se sjíždí, ale jinak spokojenost. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 90 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
30. 12. 20142014-12-30 | Hlavenka | Fiat Bravo | 195 50 R15 | najeto: 0 km | způsob jízdy: průměrný
„Skvělé, rozhodně je koupím znovu, až je sjedu.“
Skvělé, rozhodně je koupím znovu, až je sjedu. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 87 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 70 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
18. 5. 20142014-05-18 | Radim17 | Ford Mondeo | 225 45 R17 | najeto: 16 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Jízdní vlastnosti byly dobré, ale když jsem si jednou všiml, že už mají skoro sjetý vzorek, byl jsem v šoku. Měl jsem chuť je reklamovat, že se tak rychle sjely. Toto už nikdy.“
Jízdní vlastnosti byly dobré, ale když jsem si jednou všiml, že už mají skoro sjetý vzorek, byl jsem v šoku. Měl jsem chuť je reklamovat, že se tak rychle sjely. Toto už nikdy. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 60 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 20 %, Hlučnost: 70 %, Koupil bych znovu: 10 %.
Máte zkušenosti s touto pneumatikou?
Napište recenziParametry
| Druh pneumatiky | osobní |
| Sezóna | letní |
| Značka | Dunlop |
Podrobnosti o pneumatice Dunlop Sport BluResponse
Pneumatiku Dunlop Sport BluResponse uživatelé nejčastěji obouvají na vozidla .
Pokud máte vlastní web s tématikou automobilů, nebo jste dodavatelem pneumatik, můžete na svůj web umístit naši plaketu s hodnocením pneumatiky Dunlop Sport BluResponse: Test pneumatiky Dunlop Sport BluResponse [png]
Letní pneumatiku Dunlop Sport BluResponse vyvinuli v Dunlop tak, aby splňovala všechna nejnáročnější očekávání, ale přitom si udržela příznivou pořizovací cenu. Neměla by tedy zklamat žádného řidiče, ani toho, který jezdí dlouhé vzdálenosti a očekává od pneumatiky potřebný komfort.
TOTÁLNÍ PŘILNAVOST. BEZ KOMPROMISŮ O 2,8 metrů kratší brzdná vzdálenost na mokru oproti průměru konkurence O 3 metry kratší brzdná vzdálenost na suchu oproti průměru konkurence Dezén šetřící palivo: o 30% lepší než předchůdce Bezešvý pás (JLB). Technologie Hybrid Overlay snižuje obvodové deformace ve vysokých rychlostech.Výhody Výjimečná stabilita ve vysokých rychlostech, plynulé a rovnoměrné opotřebení. Technologie Maximum Flange Shield (MFS). Systém ochrany okraje ráfku Technologie MFS využívá gumový profil, který je umístěn po obvodu pneumatiky nad okrajem kola. Vytváří se tak ochranná nárazníková zóna.* Výhody Ochrana drahých ráfků z lehkých slitin před poškozením o obrubník* Dostupné pouze ve vybraných rozměrech. Proměnný objem hmoty dezénu. Asymetrický dezén běhounu s proměnným objemem hmoty dezénu poskytuje vysokou úroveň odolnosti proto aquaplaningu. Mohutné vnější ramenní bloky zajišťují rychlý odvod vody bez turbulencí a zároveň vynikající stabilitu v zatáčkách.Výhody Vysoká odolnost proti aquaplaningu zvýšený kontakt s vozovkou lepší stabilita v zatáčkách a přesnost řízení. Asymetrický dezén běhounu. Asymetrický dezén běhounu nabízí lepší ovladatelnost a odolnost proti aquaplaningu. Souvislé středové žebro zvyšuje stabilitu a přesnost. Asymetrické uspořádání drážek pak zvyšuje přilnavost na mokrém i suchém povrchu.Výhody Lepší výkon na rovných úsecích i v zatáčkách, lepší odolnost proti aquaplaningu. Rovnější profil běhounu. Nová generace pneumatik Dunlop využívá plošší profil běhounu s kontaktní plochou větší o 4–8 % v závislosti na velikosti a typu pneumatiky. Větší kontaktní plocha zajišťuje vyšší stabilitu a lepší odezvu vozovky. Pneumatiky tak mají rychlé a přesné reakce.Výhody Lepší stabilita a přesnost řízení snížené pilovité opotřebení vynikající stabilita a přesnost v zatáčkách výjimečná přilnavost za sucha. Multiprofilový běhoun (MRT). Dezény MRT využívají deset různých profilů a jsou tak přesnější. Rozložení tlaku na kontaktní ploše s vozovkou je tak vysoce efektivní. Díky tomu je plynulejší přechod z přímé jízdy do zatáčky, což má za následek přesnější a pozvolnější reakce.Výhody Výrazně lepší kontrola nad rozložením kontaktní plochy za všech jízdních podmínek lepší reakce při jízdě za mokra i za sucha lepší ovládání v zatáčkách. Nižší hlučnost Vynikající výkon na mokru Model Sport BluResponse používá polymerovou směs pro lepší přilnavost a ovládání na mokré vozovce. Větší středové drážky na běhounu rychle odvádějí vodu a tak snižují riziko aquaplaningu. Kratší brzdná vzdálenost Inovativní bloky od Dunlop zkracují brzdnou vzdálenost na suché i mokré vozovce. Tyto výjimečně tuhé bloky, navržené pro ostrou jízdu, zvyšují kontakt s povrchem vozovky při brzdění. Konstrukce šetřící palivo Sport BluResponse využívá aerodynamický tvar a nízkoteplotní směs ke snížení valivého odporu o 30% oproti svým předchůdcům.<br /><br /> To znamená průměrnou úsporu nákladů na palivo 100 € za rok. Nižší hlučnost Uzavřené ramenní drážky potlačují emise hluku pro tišší a pohodlnější jízdu. Proměnný objem hmoty dezénu Asymetrický dezén běhounu s proměnným objemem hmoty dezénu poskytuje vysokou úroveň odolnosti proto aquaplaningu. Mohutné vnější ramenní bloky zajišťují rychlý odvod vody bez turbulencí a zároveň vynikající stabilitu v zatáčkách. Výhody Vysoká odolnost proti aquaplaningu, zvýšený kontakt s vozovkou, lepší stabilita v zatáčkách a přesnost řízení. <br /><br />Ve srovnání s průměrným výkonem předchůdce a čtyřech hlavních konkurentů. Testy provedl TÜV SÜD Automotive v září 2012 na objednávku Goodyear Dunlop. Rozměr pneumatiky: 205/55 R16 91V, testovací vůz: VW Golf, místa testu: Mireval (FR), Papenburg (D) a Garching (D), zpráva č. 76249744 Úspora paliva je vypočítaná z odhadovaného snížení spotřeby o 5% při průměrném ročním nájezdu 14000 km ve srovnání s předchozím produktem Dunlop SP FastResponse a při průměrné ceně paliva 1,59 € za litr a spotřebě 9 litrů. Skutečné výsledky se mohou lišit mimo jiné podle stavu vozovky a počasí, jízdního stylu, opotřebení, rozměru pneumatiky, tlaku nahuštění a údržby vozidla. Cena 1,59 € za litr bezolovnatého benzínu vychází s průměrné říjnové ceny ve Francii. Zdroj: Evropská komise (www.energy.eu).
Vývoj průměrné ceny Dunlop Sport BluResponse v rozměru 205 55 R16 (změnit rozměr)
Vyplatí se kupovat zimní pneumatiky až na poslední chvíli, kdy je mezi prodejci největší konkurence? Nebo naopak s předstihem? Kdy jsou ceny nejnižší? Tento graf vám dá odpověď. Vykresluje vývoj průměrné ceny zimní pneumatiky Dunlop Sport BluResponse v uvedeném rozměru. Rozměr si můžete snadno změnit právě na ten váš. Cenu průměrujeme napříč všemi e-shopy, jejichž data máme, takže výsledný graf dává dobrý přehled o situaci na trhu letních pneumatik.


