Hankook Winter i*cept evo2 W320
Hankook Winter i*cept evo2 W320 HankookAutoBild 2019
Auto Moto und Sport 2017
ADAC 2016
Hankook Winter i*cept evo2 W320 – recenze zimní pneumatiky Hankook Winter i*cept evo2 W320, kterou hodnotilo 32 uživatelů a dali jí celkovou známku 69 %. Tato pneumatika je nejčastěji testována v rozměrech 225 45 R17, 205 55 R16, 195 65 R15.
Srovnání cen pneumatik v rozměru: vybrat rozměr
![]() |
Porovnat nabídky |
Hankook Winter i*cept evo2 W320 – recenze pneumatik
Pneumatiku Hankook Winter i*cept evo2 W320 hodnotilo ve všech uváděných hlediscích celkem 32 uživatelů, z čehož 5 vyplnilo i textovou recenzi.
22. 9. 20252025-09-22 | Pavel | Škoda Octavia | 205 50 R17 | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Příšerná pneumatika. První zima vše ok, na druhou zimu ztvrdly a jízdní vlastnosti se razantně zhoršili. To znamená, že pokud namoklo, klouzali v nájezdech na dálnici a při rozjezdu na semaforech. Sníh ani led nezvládali vůbec, po nasněžení jsem autem lítal v každé zatáčce při jízdě krokem! Jednou jsem dokonce nemohl ani vyjet z parkoviště u obchoďáku. Radši jsem si v zimě půjčoval auto od otce s Nokiany. Na začátku března jsem raději přezouval na letní, které se chovali nesrovnatelně lépe i za mrazu. Hodnotím ji jako nebezpečnou gumu. V zájmu zdraví jsem se jich radši zbavil. Nedoporučuji nikomu.“
Příšerná pneumatika. První zima vše ok, na druhou zimu ztvrdly a jízdní vlastnosti se razantně zhoršili. To znamená, že pokud namoklo, klouzali v nájezdech na dálnici a při rozjezdu na semaforech. Sníh ani led nezvládali vůbec, po nasněžení jsem autem lítal v každé zatáčce při jízdě krokem! Jednou jsem dokonce nemohl ani vyjet z parkoviště u obchoďáku. Radši jsem si v zimě půjčoval auto od otce s Nokiany. Na začátku března jsem raději přezouval na letní, které se chovali nesrovnatelně lépe i za mrazu. Hodnotím ji jako nebezpečnou gumu. V zájmu zdraví jsem se jich radši zbavil. Nedoporučuji nikomu. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 38 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 40 %, Zpětná vazba: 50 %, Jízda na hraně: 20 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 60 %, Sníh: 10 %, Led: 10 %, Koupil bych znovu: 10 %.
26. 2. 20242024-02-26 Test-Pneumatik.cz | Volkswagen Tiguan | 255 40 R19 | způsob jízdy: průměrný
„Vyhněte se obloukem této značce! Na mokru klouže do každé zatáčky. Na snehu radeji nikam nejezdit. Nekvalitní se vším všudy.“
Vyhněte se obloukem této značce! Na mokru klouže do každé zatáčky. Na snehu radeji nikam nejezdit. Nekvalitní se vším všudy. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 31 %
Chování na suchu: 50 %, Chování na mokru: 20 %, Zpětná vazba: 40 %, Jízda na hraně: 20 %, Opotřebení: 40 %, Hlučnost: 60 %, Sníh: 20 %, Led: 20 %, Koupil bych znovu: 10 %.
30. 10. 20232023-10-30 | Burns | Alfa Romeo 156 | 185 65 R15 | najeto: 16 000 km | způsob jízdy: sportovní
„První zimu dost ubyl vzorek a druhou zimu výrazně ztvrdly “
První zimu dost ubyl vzorek a druhou zimu výrazně ztvrdly Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 66 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 50 %, Hlučnost: 60 %, Sníh: 80 %, Led: 70 %, Koupil bych znovu: 30 %.
3. 3. 20232023-03-03 | Václav | Škoda Octavia | | najeto: 15 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Bohužel hodně špatné, myslel jsem, že budou stejně dobré jako jedničky, první dva roky dejem tomu ok, třetí rok se bojim kdekoli projet rychleji, když je mokro a sníh. Nedoporučuji!“
Bohužel hodně špatné, myslel jsem, že budou stejně dobré jako jedničky, první dva roky dejem tomu ok, třetí rok se bojim kdekoli projet rychleji, když je mokro a sníh. Nedoporučuji! Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 31 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 20 %, Zpětná vazba: 20 %, Jízda na hraně: 10 %, Opotřebení: 70 %, Hlučnost: 20 %, Sníh: 20 %, Led: 20 %, Koupil bych znovu: 20 %.
12. 12. 20152015-12-12 Test-Pneumatik.cz | BMW 3 | 205 55 R16 | najeto: 1 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Vybral jsem je protože se mi dobře osvědčily letní Hankook Ventus S1 Evo2. Pneumatky trošku nezvládají výkon auta. Při každém rozjezdu bliká DSC a to i na suchu:-) Výhodou je, že jsou tiché, ale fakt kloužou. I v zatáčkách mně párkrát pěkně ustřelil zadek. Zatím jsem je nezkoušel na sněhu, ale potom, co jsem zatím zažil se i modlím, aby raději ani nenasněžilo. Příště zkusím nějakou osvědčenou značku.“
Vybral jsem je protože se mi dobře osvědčily letní Hankook Ventus S1 Evo2. Pneumatky trošku nezvládají výkon auta. Při každém rozjezdu bliká DSC a to i na suchu:-) Výhodou je, že jsou tiché, ale fakt kloužou. I v zatáčkách mně párkrát pěkně ustřelil zadek. Zatím jsem je nezkoušel na sněhu, ale potom, co jsem zatím zažil se i modlím, aby raději ani nenasněžilo. Příště zkusím nějakou osvědčenou značku. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 59 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 50 %, Zpětná vazba: 60 %, Jízda na hraně: 40 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 50 %.
Máte zkušenosti s touto pneumatikou?
Napište recenziParametry
| Druh pneumatiky | osobní |
| Sezóna | zimní |
| Značka | Hankook |
Podrobnosti o pneumatice Hankook Winter i*cept evo2 W320
Pneumatiku Hankook Winter i*cept evo2 W320 uživatelé nejčastěji obouvají na vozidla .
Pokud máte vlastní web s tématikou automobilů, nebo jste dodavatelem pneumatik, můžete na svůj web umístit naši plaketu s hodnocením pneumatiky Hankook Winter i*cept evo2 W320: Test pneumatiky Hankook Winter i*cept evo2 W320 [png]
Hankook i*cept evo² (W320) Zdokonalený asymetrický dezén pro vynikající výkony za všech zimních podmínek Optimalizovaný tvar dezénu se doslova zakusuje do sněhu a zlepšuje záběrové vlastnosti pneumatiky. Funkce Dezén pneumatiky Záběrové drážky ve tvaru cepínu<br /> Příčné drážky ve tvaru cepínu pro mimořádné záběrové vlastnosti. → Skvělé výkony na sněhu díky příčným drážkám s optimalizovaným úhlem. Klikaté záběrové drážky<br /> Lepší záběr a brzdění na sněhu díky zvýšení počtu křížení drážek. 3D zimní lamely<br /> Zajišťují vynikající výkon na sněhu a mokrém povrchu díky zvýšení tuhosti bloků. Zářezy pro přilnavost na ledu<br /> Lepší ovladatelnost díky dodatečným zářezům v blocích. Široké rameno<br /> Oproti běžné pneumatice zajišťuje široké rameno lepší ovladatelnost a přilnavost. Zdokonalené čtvercové bloky<br /> Rozdělení ramenního bloku mezi drážkami zajišťuje větší flexibilitu a optimalizovanou styčnou plochu při zatáčení. Zároveň zlepšuje ovladatelnost na mokru a sněhu. Široké obvodové drážky<br /> W320 dosahuje použitím o 30 % širších drážek, v porovnání s předchůdcem, lepších výkonů na mokrém povrchu. Zkosený okraj drážky<br /> Okraj drážky zkosený v úhlu 45 ° zvyšuje průřez drážky a zajišťuje nekompromisní výkony na mokru. Konstrukce pneumatiky Vysoce přilnavá směs s příměsí siliky<br /> Zvyšuje záběr na mokru i sněhu a snižuje valivý odpor. Bezešvý celoplošný zesílený nárazníkový pás<br /> Optimální tuhost běhounu. Široký ocelový nárazník<br /> Zajišťuje požadovanou tuhost běhounu a zlepšuje tak ovládání vozidla. Jádro patky o vysoké tvrdosti<br /> Zlepšuje ovladatelnost a odezvu řízení. Extrémně tuhé patní lano<br /> Zlepšuje jednolitost a odolnost usazení patky.
Vývoj průměrné ceny Hankook Winter i*cept evo2 W320 v rozměru 205 55 R16 (změnit rozměr)
Vyplatí se kupovat zimní pneumatiky až na poslední chvíli, kdy je mezi prodejci největší konkurence? Nebo naopak s předstihem? Kdy jsou ceny nejnižší? Tento graf vám dá odpověď. Vykresluje vývoj průměrné ceny zimní pneumatiky Hankook Winter i*cept evo2 W320 v uvedeném rozměru. Rozměr si můžete snadno změnit právě na ten váš. Cenu průměrujeme napříč všemi e-shopy, jejichž data máme, takže výsledný graf dává dobrý přehled o situaci na trhu zimních pneumatik.


