Zimní pneumatiky na GAZ 69

Testy, recenze a názory na zimních pneumatiky pro GAZ 69. Na toto vozidlo naši uživatelé nejčastěji používají rozměry pneumatik 0 6,5 R16. Pomocí tohoto přehledu recenzí na zimních pneumatiky pro GAZ 69 od ostatních řidičů se vám snažíme dát co nejobjektivnější informace, která vám pomohou při výběru zimní pneumatik. Čím více recenzí, tím je názor přesnější a věrohodnější. Klademe velký důraz na to, aby byly recenze co nejobjektivnější.

Pro tento model vozu bohužel nemáme dostatek recenzí. Vlastníte vůz GAZ 69? Napište nám recenzi na pneumatiky.

Archiv – pneumatiky, které nejsou aktuálně v prodeji

Název pneu (počet recenzí pro dané auto) Chování na suchu Chování na mokru Zpětná vazba Jízda na hraně Opotřebení Hlučnost Koupil bych znovu Celkové hodnocení Zadejte rozměr vašich pneu
1 Barum NT-6 40 % 30 % 20 % 20 % 10 % 10 % 10 % 20 %
1 recenze
neprodává se

Slovní recenze zimních pneumatik na vůz GAZ 69

Zdá se vám tato recenze podezřelá? Klikněte, prověříme ji.

24. 2. 2016 | Ondřej Adámek | Barum NT-6 | 0 6,5 R16 | najeto: 0 km | způsob jízdy: průměrný

NT-6 (příčné šípy): je třeba vycházet s nedostaku výběru pneumatik a že v podstatě jiná nebyla. Mám jednu originál barum a ta má vnější průměr 71cm, protektor na autě ojetý 73cm, další 72. Tyto rozdíly jsou pro mě záhadou, hlavně nad nimi asi jásají radostí diferenciály. Když byly nové, tak v suchém terénu dobré, na mokru hlavně slabé v bočním náklonu, kdy je třeba neustálého dorovnávání a na trávě mokré kloužou a rychle při náklonu v trávě hrábnou a je zle. Na sněhu je to podle mě sebevražedná mise. Auto má problém se rozjet na ujetém uhlazeném sněhu i na úplně mírném stoupání bez předního náhonu. Ale dalo se s nimi prima blbnout na volné ploše. Rozjet na dvojku bez předního náhonu, ubrat, vytočit plný rejd, plný plyn a z auta byl vrtulník. Když jsem měl obuté ty zimní diagonály, tak jsem na sněhu vyjel víc než kolega s NT-6 a řetězy na jedné nápravě. Jinak NT-6 na cestě při prudkém brždění náběh hned na smyk a na mokrém asfaltu v nouzovém brždění jako na kluzišti. Když jsou nové, tak hučí hlavně v zatáčkách jako bombardér, ale je to šíp, takže se s tím musí počítat. Zimní diagonály: už se nedělají a byla to taková střední cesta, měli relativně větší bloky na boku dezénu, tak nějak jely i v terénu, třeba v písku lépe jako NT-6 a na cestě byli příjemnější než NT-6, v zimě proti NT-6 sto a jedna. Ale dost rychle se opotřebily. Problé je, že tento rozměr byl rozšířen hlavně v SSSR, takže teď je problém s náhradou a pokud se člověk snaží co nejvíce blížit originálu a nechce obout vysloveně off-road pneu, které by byly jako pěst na oko, tak je to docela tristní problém. Jen pro dolnění, auto má jen tři rychlostní stupně vpřed, takže moje cestovní rychlost je 55-60km/h.

Celkové hodnocení: 20 %

Chování na suchu: 40 %, Chování na mokru: 30 %, Zpětná vazba: 20 %, Jízda na hraně: 20 %, Opotřebení: 10 %, Hlučnost: 10 %, Koupil bych znovu: 10 %

Zavřít
Pošleme vám zdarma 8 rad, jak ušetřit při nákupu pneumatik.
TOPlist TOPlist
Zavřít

Zadejte rozměr vašich pneu

Nejčastější: 205 55 R16, 195 65 R15, 195 60 R15, 225 45 R17

/ R