Pneumatiky na GAZ 69
Testy, recenze a názory na pneumatiky pro GAZ 69. Na toto vozidlo naši uživatelé nejčastěji používají rozměry pneumatik 0 6,5 R16. Pneu, uvedené v těchto testech, jsou potvrzené zkušenostmi řidičů, kteří byli ochotni se podělit o své zkušenosti. Pokud vybíráte pneumatiky na GAZ 69, detailně si projděte naše testy a budete mít jistotu, že při výběru pneumatik nešlápnete vedle, ani neutratíte peníze za zbytečně drahé pneumatiky.
Které pneumatiky potřebujete?
Celoroční pneumatiky na GAZ 69
Zde bohužel nemáme dostatek recenzí.
Slovní recenze zimních pneumatik na vůz GAZ 69
Barum NT-624. 2. 20162016-02-24 | Ondřej Adámek | Barum NT-6 | 0 6,5 R16 | najeto: 0 km | způsob jízdy: průměrný
„NT-6 (příčné šípy): je třeba vycházet s nedostaku výběru pneumatik a že v podstatě jiná nebyla. Mám jednu originál barum a ta má vnější průměr 71cm, protektor na autě ojetý 73cm, další 72. Tyto rozdíly jsou pro mě záhadou, hlavně nad nimi asi jásají radostí diferenciály. Když byly nové, tak v suchém terénu dobré, na mokru hlavně slabé v bočním náklonu, kdy je třeba neustálého dorovnávání a na trávě mokré kloužou a rychle při náklonu v trávě hrábnou a je zle. Na sněhu je to podle mě sebevražedná mise. Auto má problém se rozjet na ujetém uhlazeném sněhu i na úplně mírném stoupání bez předního náhonu. Ale dalo se s nimi prima blbnout na volné ploše. Rozjet na dvojku bez předního náhonu, ubrat, vytočit plný rejd, plný plyn a z auta byl vrtulník. Když jsem měl obuté ty zimní diagonály, tak jsem na sněhu vyjel víc než kolega s NT-6 a řetězy na jedné nápravě. Jinak NT-6 na cestě při prudkém brždění náběh hned na smyk a na mokrém asfaltu v nouzovém brždění jako na kluzišti. Když jsou nové, tak hučí hlavně v zatáčkách jako bombardér, ale je to šíp, takže se s tím musí počítat. Zimní diagonály: už se nedělají a byla to taková střední cesta, měli relativně větší bloky na boku dezénu, tak nějak jely i v terénu, třeba v písku lépe jako NT-6 a na cestě byli příjemnější než NT-6, v zimě proti NT-6 sto a jedna. Ale dost rychle se opotřebily. Problé je, že tento rozměr byl rozšířen hlavně v SSSR, takže teď je problém s náhradou a pokud se člověk snaží co nejvíce blížit originálu a nechce obout vysloveně off-road pneu, které by byly jako pěst na oko, tak je to docela tristní problém. Jen pro dolnění, auto má jen tři rychlostní stupně vpřed, takže moje cestovní rychlost je 55-60km/h.“
NT-6 (příčné šípy): je třeba vycházet s nedostaku výběru pneumatik a že v podstatě jiná nebyla. Mám jednu originál barum a ta má vnější průměr 71cm, protektor na autě ojetý 73cm, další 72. Tyto rozdíly jsou pro mě záhadou, hlavně nad nimi asi jásají radostí diferenciály. Když byly nové, tak v suchém terénu dobré, na mokru hlavně slabé v bočním náklonu, kdy je třeba neustálého dorovnávání a na trávě mokré kloužou a rychle při náklonu v trávě hrábnou a je zle. Na sněhu je to podle mě sebevražedná mise. Auto má problém se rozjet na ujetém uhlazeném sněhu i na úplně mírném stoupání bez předního náhonu. Ale dalo se s nimi prima blbnout na volné ploše. Rozjet na dvojku bez předního náhonu, ubrat, vytočit plný rejd, plný plyn a z auta byl vrtulník. Když jsem měl obuté ty zimní diagonály, tak jsem na sněhu vyjel víc než kolega s NT-6 a řetězy na jedné nápravě. Jinak NT-6 na cestě při prudkém brždění náběh hned na smyk a na mokrém asfaltu v nouzovém brždění jako na kluzišti. Když jsou nové, tak hučí hlavně v zatáčkách jako bombardér, ale je to šíp, takže se s tím musí počítat. Zimní diagonály: už se nedělají a byla to taková střední cesta, měli relativně větší bloky na boku dezénu, tak nějak jely i v terénu, třeba v písku lépe jako NT-6 a na cestě byli příjemnější než NT-6, v zimě proti NT-6 sto a jedna. Ale dost rychle se opotřebily. Problé je, že tento rozměr byl rozšířen hlavně v SSSR, takže teď je problém s náhradou a pokud se člověk snaží co nejvíce blížit originálu a nechce obout vysloveně off-road pneu, které by byly jako pěst na oko, tak je to docela tristní problém. Jen pro dolnění, auto má jen tři rychlostní stupně vpřed, takže moje cestovní rychlost je 55-60km/h. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 20 %
Chování na suchu: 40 %, Chování na mokru: 30 %, Zpětná vazba: 20 %, Jízda na hraně: 20 %, Opotřebení: 10 %, Hlučnost: 10 %, Koupil bych znovu: 10 %.