Dekarbonizujte motor a najeďte společně tisíce kilometrů

25. 3. 2024 |

Jedná se o poměrně novou metodu, která dokáže odstranit uhlíkové usazeniny z motoru a všech jeho součástí. Využívá k tomu speciální zařízení, jež pracuje s vodíkem a kyslíkem. Velmi snadno se stala oblíbenou nejen díky rychlému provedení, ale také vysoké účinnosti.

Nakopněte své vozidlo k lepšímu výkonu

Vážíte si optimálního výkonu a dlouhé životnosti svého motoru? Bez ohledu na to, zda je vůz starý nebo nový, dekarbonizace vodíkem přinese řadu výhod.

  • Zvýšení výkonu motoru,
  • snížení spotřeby paliva,
  • nižší emise a kouřivost motoru,
  • celkově hladší a pohodlnější chod vozu.

Dekarbonizace vodíkem myslí na každý detail

Aby se po absolvování procesu zlepšila efektivita a životnost motoru, nestačí pouze odstranit karbonové úsady z motoru, jako je tomu u jiných, méně účinných metod. Je nutné prohnat směs vodíku a kyslíku celý ústrojím. Navíc je dekarbonizace vodíkem nejlepším způsobem, jak vyčistit i ty nejmenší místa, do kterých se jinak nedostanete. A co konkrétně dekarbonizace vyčistí?

  • Ventily: špatně utěsněné ventily neumožňují proudění dostatečného množství paliva. To má za následek pokles výkonu motoru.
  • Písty a pístní kroužky: kvůli nedostatečnému promazávání pístů se častěji opotřebovávají a zvyšují kouřivost motoru.
  • Lambda sondy: zanesená lambda předává mylné informace jednotce, která má za úkol dávkovat palivo. Tím se výrazně zvyšuje spotřeba paliva.
  • Vstřikovací trysky: skrze ně se dostává palivo do motoru. Pokud jsou zanesené, automaticky se zvyšuje spotřeba vozidla.
  • Katalyzátor: line se z výfuku velké množství kouře? Na vině je pravděpodobně znečištěný katalyzátor, který má za úkol zadržovat škodlivé látky.
  • Svíčky: pokud vám jde auto špatně nastartovat, na vině jsou karbonové úsady, které se napálily na svíčky.
  • EGR ventily: právě tato součást má za úkol snižovat množství emisí. Jestliže je ventil daleko od spalovací komory, je potřeba po dekarbonizaci motoru vodíkem provést ještě mechanické čištění.

Hodina péče ročně = tisíce šťastně najetých kilometrů

Proces dekarbonizace vodíkem je jednoduchý a bezpečný. Stačí, když nás navštívíte na jedné z poboček a my už se o vše postaráme. Princip fungování spočívá v připojení vozidla k přístroji, který pomoci elektrolýzy štěpí vodu na vodík a kyslík. Dvě látky jsou následně vedeny do sacího potrubí motoru, kde reagují s uhlíkovými usazeninami. Karbonové úsady se mění tzv. pyrolýzou na vodní páru a oxid uhličitý a odcházejí společně s výfukovými plyny.

Nově vás však můžeme navštívit také my na vaší adrese či ve firmě. Nemusíte tak obětovat váš drahocenný čas a radši jej využít k produktivním věcem. Potřebné vybavení si dovezeme s sebou.

Dekarbonizace v každém koutu Česka

Chceme vám být co nejblíž, a proto svou působnost stále rozšiřujeme od východu po západ. Momentálně nás můžete navštívit na 13 místech po celé ČR: Brno, České Budějovice, Hradec Králové, Jihlava, Liberec, Lysá nad Labem, Mladá Boleslav, Plzeň, Praha, Svitavy, Trutnov, Ústí nad Labem a Zlín.

I když je metoda dekarbonizace motoru vodíkem na trhu stále poměrně nová a funguje v podstatě pár let, my máme na svém kontě již přes 3000 spokojených majitelů vozidel, kteří se k nám rádi vrací, a ještě radši odjíždějí s nablýskaným motorem.

 Za málo peněz hodně muziky

Cena za dekarbonizaci motoru vodíkem se odvíjí od objemu motoru. Běžně k nám jezdívají osobní vozy s motorem do 1 400-3 000 cm³, přičemž cena začíná na 2 690 Kč. Podívejte se na náš ceník. Vzhledem k tomu, že je ideální absolvovat dekarbonizaci motoru vodíkem jednou ročně, jde o zanedbatelnou částku v porovnání s nákladnými opravami poškozeného motoru. Navíc stálý zákazníci u nás dostanou 300 Kč slevu, pokud dodrží pravidelný roční interval.

Věnujte vašemu mazlíčkovi tu nejlepší péči

Nechte své auto dekarbonizovat od nánosu karbonových úsad a odjíždějte spokojeni nejen vy, ale také váš vůz. Jen během 60 minut získáte jistotu, že se vám nepokazí drahá lambda sonda, písty či katalyzátor, a hlavně ušetříte spoustu peněz za benzín či naftu. Vaše vozidlo si zaslouží tu nejlepší péči, a my vám s tím rádi pomůžeme! Objednejte se ještě dnes a zajistěte si své místo na pravidelné roční údržbě vozidla.


Žebříček letních pneumatik dle vašich recenzí

Pořadí Název pneu Chování na suchu Chování na mokru Zpětná vazba Jízda na hraně Opotřebení Hlučnost Koupil bych znovu Celkové hodnocení
1 Vredestein Ultrac Vorti

ADAC 2020

AutoBild 2020

AutoBild 2020

94 % 85 % 90 % 89 % 85 % 86 % 87 % 88 %
105 recenzí
 číst recenze
2 Hankook Ventus Prime 4 K135

ADAC 2024

AutoBild 2024

ADAC 2023

92 % 90 % 87 % 89 % 86 % 87 % 86 % 88 %
49 recenzí
 číst recenze
3 Vredestein Ultrac Satin

AutoBild 2020

Autozeitung 2020

ACE 2018

92 % 88 % 85 % 86 % 86 % 90 % 88 % 88 %
44 recenzí
 číst recenze
4 Falken Sincera SN832 Ecorun

ADAC 2018

90 % 90 % 86 % 88 % 84 % 85 % 92 % 88 %
44 recenzí
 číst recenze
5 Michelin Energy E3B 1 89 % 97 % 86 % 90 % 81 % 83 % 93 % 88 %
7 recenzí
 číst recenze
6 Goodride Z 107 ZuperEco

AutoBild 2024

90 % 88 % 88 % 83 % 90 % 88 % 92 % 88 %
5 recenzí
 číst recenze
7 Michelin Pilot Sport PS2 94 % 87 % 88 % 88 % 79 % 84 % 87 % 87 %
153 recenzí
 číst recenze
8 Michelin Pilot Super Sport 94 % 84 % 90 % 89 % 83 % 82 % 88 % 87 %
136 recenzí
 číst recenze
9 Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6

AutoBild 2023

95 % 92 % 89 % 92 % 73 % 84 % 84 % 87 %
110 recenzí
 číst recenze
10 Michelin Pilot Sport 5

AutoBild 2023

92 % 94 % 82 % 88 % 81 % 84 % 86 % 87 %
70 recenzí
 číst recenze
Celý test letních pneumatik
TOPlist TOPlist TOPlist
Zavřít

Zadejte rozměr vašich pneu

Nejčastější: 205 55 R16, 195 65 R15, 195 60 R15, 225 45 R17

/ R