Test celoročních pneumatik 165/70 R14
Testy, recenze a názory na pneumatiky v rozměru 165/70 R14. Při výběru pneumatik na vaše vozidlo vždy respektujte rozměr, který máte uvedený ve vašem technickém průkazu. Pokud byste vybrali pneumatiky nepovolného rozměru, v lepším případě budete mít problémy na STK. V horším případě pneumatiky nepůjdou na vaše vozidlo namontovat, případně se negativně ovlivní jeho jízdní vlastnosti. Testy pneumatiky v rozměru 165/70 R14 pocházejí od našich uživatelů, kteří byli ochotni se podělit se svými názory veřejně. Těchto testů pneumatik si velice vážíme.
Slovní recenze celoročních pneumatik v rozměru 165/70 R14
Barum Quartaris6. 7. 20212021-07-06 | Pavel Veselý | Barum Quartaris | Škoda Fabia | najeto: 25 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Pneu na sněhu a ledu drží neuvěřitelně. Na mokru je také dobrá. Při vyšších teplotách se ale začíná projevovat měkká směs a nedrží tak dobře stopu jako třeba při 20 stupních. Je nutno neprojizdet zatáčky z ostra. V zimním období je úžasná až nad očekávání se na sněhu drží neuvěřitelně. Za mně se více hodí v zimě. Já ji osobně používám od října do května jako zimní i přechodovou pneu. Na léto dávám letní. “
Pneu na sněhu a ledu drží neuvěřitelně. Na mokru je také dobrá. Při vyšších teplotách se ale začíná projevovat měkká směs a nedrží tak dobře stopu jako třeba při 20 stupních. Je nutno neprojizdet zatáčky z ostra. V zimním období je úžasná až nad očekávání se na sněhu drží neuvěřitelně. Za mně se více hodí v zimě. Já ji osobně používám od října do května jako zimní i přechodovou pneu. Na léto dávám letní. Test celoročních pneumatikCelkové hodnocení: 74 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 50 %, Opotřebení: 50 %, Hlučnost: 70 %, Sníh: 90 %, Led: 100 %, Koupil bych znovu: 80 %.
22. 11. 20202020-11-22 | Max | Linglong Green Max All Season | Škoda Fabia | najeto: 22 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Pneumatiky jsem koupil z prostého důvodu - zimy bývají mírné sníh skoro není, do Alp lyžovat nejezdím a z tohoto důvodu nemíním držet dvě sady gum. Zatím mám na gumách najeto cca 25000km a vzorek stále cca 75%. Sjíždí se rovnoměrně, nejsou moc hlučné, v zatáčkách drží dobře. Na mokru drží slušně, taktéž i v chladném počasí. Jezdím na spotřebu - průměr mám cca 5,6 l/100km, což je jen o 0,4 litrů více, než co mám na letních gumách. Jestli zastavím o 2 metry později než na špičkových gumách neřeším, protože jezdím s rozvahou, neagresivně a vždy si nechávám rezervu. Mají na boku sněhovou vločku, takže od četníků i pojišťováků mám klid. Podtrženo sečteno: gumy jsem koupil za 880 Kč/ks x 4 = 3520Kč za sadu, 200Kč za přezutí, dohromady 3.720 Kč. “
Pneumatiky jsem koupil z prostého důvodu - zimy bývají mírné sníh skoro není, do Alp lyžovat nejezdím a z tohoto důvodu nemíním držet dvě sady gum. Zatím mám na gumách najeto cca 25000km a vzorek stále cca 75%. Sjíždí se rovnoměrně, nejsou moc hlučné, v zatáčkách drží dobře. Na mokru drží slušně, taktéž i v chladném počasí. Jezdím na spotřebu - průměr mám cca 5,6 l/100km, což je jen o 0,4 litrů více, než co mám na letních gumách. Jestli zastavím o 2 metry později než na špičkových gumách neřeším, protože jezdím s rozvahou, neagresivně a vždy si nechávám rezervu. Mají na boku sněhovou vločku, takže od četníků i pojišťováků mám klid. Podtrženo sečteno: gumy jsem koupil za 880 Kč/ks x 4 = 3520Kč za sadu, 200Kč za přezutí, dohromady 3.720 Kč. Test celoročních pneumatikCelkové hodnocení: 81 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 80 %, Sníh: 70 %, Led: 60 %, Koupil bych znovu: 100 %.