Vredestein Ultrac Vorti
Vredestein Ultrac Vorti VredesteinADAC 2020
AutoBild 2020
AutoBild 2020
Letní pneumatika Vredestein Ultrac Vorti je nástupcem oblíbené pneumatiky Vredestein Ultrac Sessanta. Byla vytvořena nejen s důrazem na technickou úroveň, ale i s důrazem na design. Právě proto je velmi vyhledávána u lidí, kteří mají motorismus zároveň i jako koníček. U této nové řady letní pneumatiky se výrobce zaměřil zejména na životnost - rychlost sjíždění. A dále na vlastnosti na mokru.
Vredestein Ultrac Vorti – recenze letní pneumatiky Vredestein Ultrac Vorti, kterou hodnotilo 104 uživatelů a dali jí celkovou známku 88 %. Tato pneumatika je nejčastěji testována v rozměrech 225 45 R17, 225 40 R18, 255 35 R19.
Srovnání cen pneumatik v rozměru: vybrat rozměr
zobrazit všechny rozměry / jen váš rozměr | od 6 866 Kč
Do obchodu Doprava: zdarma (od 2 kusů) |
Vredestein Ultrac Vorti ( 265/35 ZR22 (102Y) XL ) | Skladem 6 866 Kč Do obchodu |
Vredestein Ultrac Vorti ( 295/30 ZR24 (104Y) XL ) | Skladem 10 786 Kč Do obchodu |
zobrazit všechny rozměry / jen váš rozměr | od 7 102 Kč
Do obchodu Doprava: zdarma (od 2 kusů) |
Vredestein Ultrac Vorti ( 265/35 ZR22 (102Y) XL ) | Skladem 7 102 Kč Do obchodu |
Vredestein Ultrac Vorti ( 295/30 ZR24 (104Y) XL ) | Skladem 12 241 Kč Do obchodu |
Vredestein Ultrac Vorti ( 225/45 ZR19 (96Y) XL ) | Skladem 12 299 Kč Do obchodu |
zobrazit všechny rozměry / jen váš rozměr | od 9 672 Kč
Do obchodu Doprava: 129 Kč, |
Vredestein ULTRAC VORTI XL 295/30 R24 104Y | U dodavatele 9 672 Kč Do obchodu |
zobrazit všechny rozměry / jen váš rozměr | od 9 950 Kč
Do obchodu Doprava: 109 Kč/kus |
Vredestein Ultrac Vorti 295/30 R24 104Y XL TL | U dodavatele 9 950 Kč Do obchodu |
Vredestein Ultrac Vorti – recenze pneumatik
Pneumatiku Vredestein Ultrac Vorti hodnotilo ve všech uváděných hlediscích celkem 104 uživatelů, z čehož 5 vyplnilo i textovou recenzi.
28. 2. 20222022-02-28 | Hopsalas | Volkswagen Touareg | 265 50 R19 | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Co se týče hlavních vlastností za jízdy a opotřebení, tak nemám absolutně výhrady. Ale! Pneumatika je úzká, vůbec nechrání ráfek, je téměř o 4 cm užší, než mám zimní gumy. Omlouvám se, třeba to pro někoho není důležité, ale vzhledově úplně degraduje auto. Už bych je nekoupil. Bohužel jsem si toho všiml, až když bylo pozdě. A když se to nelíbí ani mojí paní, tak to už je co říct. Kola zkrátka dělaj auto a na dvou a čtvrt tunovém SUV prostě musí být pořádné gumy:-(“
Co se týče hlavních vlastností za jízdy a opotřebení, tak nemám absolutně výhrady. Ale! Pneumatika je úzká, vůbec nechrání ráfek, je téměř o 4 cm užší, než mám zimní gumy. Omlouvám se, třeba to pro někoho není důležité, ale vzhledově úplně degraduje auto. Už bych je nekoupil. Bohužel jsem si toho všiml, až když bylo pozdě. A když se to nelíbí ani mojí paní, tak to už je co říct. Kola zkrátka dělaj auto a na dvou a čtvrt tunovém SUV prostě musí být pořádné gumy:-( Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 81 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 10 %.
1. 2. 20182018-02-01 | peter | Volkswagen CC | 235 40 R18 | najeto: 31 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Neuvěřitelná guma při jízdě na suchu i za mokra s maximálním a okamžitým záběrem ... 4x4 je jí jen podpořena, neskutečně "lepí", zatáčky si doslova užívám ... v "jakože renomovaných / kupovaných" testech je to velmi podceňována pneumatika. .. mám ji už podruhé (první sada by ještě cosi zvládla .. měnil jsem ji po 3-och sezónách / cca 50 000 km / sportovnější jízda), spotřeba se mi jeví o 0,1-0,2 l / 100 km vyšší než např. při Continentalech, co byly na autě z fabriky. Ale ty odešly po 2 sezónách ... určitě vřele doporučuji (i zimní Wintrac XTREME S), v poměru cena-výkon je to absolutní vítěz !!!“
Neuvěřitelná guma při jízdě na suchu i za mokra s maximálním a okamžitým záběrem ... 4x4 je jí jen podpořena, neskutečně "lepí", zatáčky si doslova užívám ... v "jakože renomovaných / kupovaných" testech je to velmi podceňována pneumatika. .. mám ji už podruhé (první sada by ještě cosi zvládla .. měnil jsem ji po 3-och sezónách / cca 50 000 km / sportovnější jízda), spotřeba se mi jeví o 0,1-0,2 l / 100 km vyšší než např. při Continentalech, co byly na autě z fabriky. Ale ty odešly po 2 sezónách ... určitě vřele doporučuji (i zimní Wintrac XTREME S), v poměru cena-výkon je to absolutní vítěz !!! Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 99 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
28. 6. 20172017-06-28 | viliam | BMW X5 | 315 35 R20 | najeto: 25 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Zadní pneu na BMW X5. Nerunflatové. Runflat Bridgestone byly příliš tvrdé. Bouchalo to velmi. Tyto jsou perfektní. Lepí na silnici. Dobře snášejí sportovní jízdu.“
Zadní pneu na BMW X5. Nerunflatové. Runflat Bridgestone byly příliš tvrdé. Bouchalo to velmi. Tyto jsou perfektní. Lepí na silnici. Dobře snášejí sportovní jízdu. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 100 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
14. 12. 20152015-12-14 | Vincent | Volvo V70 | 245 40 R18 | najeto: 53 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Skvělé pneumatiky. Tiché, krásně zabírají na suchu. Určitě nějlepší poměr cena / výkon.“
Skvělé pneumatiky. Tiché, krásně zabírají na suchu. Určitě nějlepší poměr cena / výkon. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 97 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
5. 7. 20142014-07-05 | Gustaf | Škoda Superb | 225 45 R17 | najeto: 37 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Jsem velmi spokojený. Zvlášť za horších podmínek se cítím opravdu bezpečně. Připadá mi, že i déle vydrží, na rozdíl od Continentalů, co jsem měl na Superbu před tím. Zatím mám sjeto cca 25%. Zaslouží si určitě pochvalu, jen jsou trošku hlučnější, než Continentaly a Micheliny. “
Jsem velmi spokojený. Zvlášť za horších podmínek se cítím opravdu bezpečně. Připadá mi, že i déle vydrží, na rozdíl od Continentalů, co jsem měl na Superbu před tím. Zatím mám sjeto cca 25%. Zaslouží si určitě pochvalu, jen jsou trošku hlučnější, než Continentaly a Micheliny. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 87 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 90 %.
Máte zkušenosti s touto pneumatikou?
Napište recenziParametry
Druh pneumatiky | osobní |
Sezóna | letní |
Značka | Vredestein |
Dostupné rozměry | od 225 45 R19 do 295 30 R24 Ano, ve vašem rozměru 295 30 R24 je pneumatika dostupná. |
Podrobnosti o pneumatice Vredestein Ultrac Vorti
Pneumatiku Vredestein Ultrac Vorti uživatelé nejčastěji obouvají na vozidla Škoda Octavia, Audi A5, Audi A4.
Pokud máte vlastní web s tématikou automobilů, nebo jste dodavatelem pneumatik, můžete na svůj web umístit naši plaketu s hodnocením pneumatiky Vredestein Ultrac Vorti: Test pneumatiky Vredestein Ultrac Vorti [png]
EU štítek pro rozměr 295 30 R24 (změnit rozměr)
Pneumatika řady Vredestein Ultrac Vorti patří k těm nejlepší letním pneumatikám, které značka Vredestein vyvinula a prodává. Hodí se na dražší vozidla vyšších tříd, kde řidiči ocení dobré jízdní vlastnosti i optimální efektivitu provozu. Na tyto letní pneumatiky se můžete určitě spolehnout.
Absolutní novinka v prémiovém segmentu. Ultrac Vorti je pneumatika určená pro ty nejvýkonnější vozy! Design opět vytvořilo studio italského návrháře Giugiara. Pneumatika je spolu s modelem Ultrac Sessanta určena pro vysokovýkonné vozy a zákazníky požadující to nejlepší za všech okolností, jako jsou maximální přilnavost v zatáčkách, minimální hlučnost a dlouhá životnost či vysoká úroveň bezpečnosti při brzdění na mokru.
Vývoj průměrné ceny Vredestein Ultrac Vorti v rozměru 295 30 R24 (změnit rozměr)
Vyplatí se kupovat letní pneumatiky až na poslední chvíli, kdy je mezi prodejci největší konkurence? Nebo naopak s předstihem? Kdy jsou ceny nejnižší? Tento graf vám dá odpověď. Vykresluje vývoj průměrné ceny letní pneumatiky Vredestein Ultrac Vorti v uvedeném rozměru. Rozměr si můžete snadno změnit právě na ten váš. Cenu průměrujeme napříč všemi e-shopy, jejichž data máme, takže výsledný graf dává dobrý přehled o situaci na trhu letních pneumatik.
Zkuste porovnat Vredestein Ultrac Vorti s těmito pneumatikami:
- Vredestein Sportrac 5
- Vredestein Ultrac
- Vredestein T Trac 2
- Vredestein Sprint Classic
- Vredestein Sprint Plus
- Vredestein Ultrac Satin
- Vredestein Ultrac Vorti+
- Barum Bravuris
- Barum Bravuris 2
- Barum Bravuris 3 HM
- Barum Bravuris 5HM
- Barum Brillantis 2
- BFGoodrich Advantage
- BFGoodrich gGrip
- BFGoodrich Urban Terrain TA
- Falken Azenis FK510
- Falken Azenis FK520
- Falken FK452
- Falken FK453
- Falken Sincera SN110 Ecorun
- Falken Sincera SN832 Ecorun
- Falken ZE914
- Falken ZIEX ZE310 EcoRun
- Falken Ziex ZE914A Ecorun
- Firestone Multihawk 2
- Firestone Roadhawk
- Firestone SZ90
- Fulda EcoControl
- Fulda EcoControl HP
- Fulda EcoControl HP 2
- Fulda SportControl
- Fulda SportControl 2
- Hankook Kinergy Eco K425
- Hankook Kinergy eco2 K435
- Hankook Optimo K406
- Hankook OPTIMO K415
- Hankook OPTIMO K715
- Hankook Ventus Prime 2 K115
- Hankook Ventus Prime 3 K125
- Hankook Ventus Prime 4 K135
- Hankook Ventus S1 evo 3 K127
- Hankook Ventus S1 evo K107
- Hankook Ventus S1 Evo Z K129
- Hankook Ventus S1 evo2 K117
- Hankook Ventus TD Z221
- Hankook Ventus V12 evo2 K120
- Kleber Dynaxer HP3
- Kleber Dynaxer HP4
- Kleber Dynaxer UHP
- Nexen CP671
- Nexen N Blue HD
- Nexen N Blue HD Plus
- Nexen N Fera Primus
- Nexen N Fera Sport
- Nexen N Fera SU1
- Nexen N Fera SU4
- Nexen N Priz AH8
- Tomket Eco
- Tomket Eco 3
- Tomket Sport
- Tomket Sport 3
- Uniroyal RainExpert
- Uniroyal RainExpert 3
- Uniroyal RainExpert 5
- Uniroyal Rainsport
- Uniroyal Rainsport 2
- Uniroyal Rainsport 3
- Uniroyal Rainsport 5