Nokian WR D3

ADAC 2015

ADAC 2013

ADAC 2011



Celkové hodnocení
Chování na suchu: 91 %
Chování na mokru: 89 %
Zpětná vazba: 88 %
Jízda na hraně: 86 %
Opotřebení: 84 %
Hlučnost: 88 %
Sníh: 87 %
Led: 93 %
Koupil bych znovu: 89 %

Nokian WR D3 – recenze zimní pneumatiky Nokian WR D3, kterou hodnotilo 50 uživatelů a dali jí celkovou známku 88 %. Tato pneumatika je nejčastěji testována v rozměrech 205 55 R16, 225 45 R17, 195 65 R15.

Kde nakupovat?

Srovnání cen pneumatik v rozměru: vybrat rozměr

Nokian WR D3 Porovnat nabídky

Nokian WR D3 – recenze pneumatik

Pneumatiku Nokian WR D3 hodnotilo ve všech uváděných hlediscích celkem 50 uživatelů, z čehož 6 vyplnilo i textovou recenzi.

Zdá se vám tato recenze podezřelá? Klikněte, prověříme ji.

6. 10. 2022 | | Volkswagen Touran | 205 55 R16 | způsob jízdy: sportovní

Na extrémní podmínky srovnatelné s Continetal i Michelin. Na sněhu absolutně nemají chybu. Kde jiní klouzali, já jel jako po kolejích. Nedám na ně dopustit. Vlídná cena/vysoký výkon.Už jsem je měl na 3. autě, vždy spokojenost. Asi nevydrží tolik, co ostatní, ale u zimní pneumatiky na max. 3 roky to nevadí. Doporučuji a koupím si je znovu.

Celkové hodnocení: 94 %

Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 90 %, Sníh: 100 %, Led: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.

Zdá se vám tato recenze podezřelá? Klikněte, prověříme ji.

28. 11. 2021 | | Škoda Octavia | 225 40 R18 | najeto: 30 000 km | způsob jízdy: průměrný

Když držíte volant rovně a brzdíte , je výborná , dobře odvádí vodu a drží na sněhu . Je velmi tichá. ALE má velmi tenkou boční stěnu což je dobré pro komfort (je měkká) ale je to špatně pro ovladatelnost. Pneumatika se od cca 80 km a výš chová nepředvídatelně. Plave na vozovce , při prudkém zatočení se pořádně auto nakloní a nechová se sebejistě. Pořád máte pocit , že auto plave ze strany na stranu a naklání se. Z toho důvodu je pro mě nevyhovující.

Celkové hodnocení: 71 %

Chování na suchu: 60 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 60 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 90 %, Sníh: 100 %, Led: 100 %, Koupil bych znovu: 30 %.

Zdá se vám tato recenze podezřelá? Klikněte, prověříme ji.

27. 2. 2020 | | Renault Megane | 205 55 R16 | najeto: 15 000 km | způsob jízdy: průměrný

Naprosto vynikající pneumatika, pokud jezdíte opravdu do hor. Nikdy jsem neměl problém, že bych někde klouzal, nebo nevyjel. Rozhodně bych ji doporučil.

Celkové hodnocení: 96 %

Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Sníh: 100 %, Led: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.

Zdá se vám tato recenze podezřelá? Klikněte, prověříme ji.

11. 9. 2018 | | Volkswagen Passat | 205 55 R16 | najeto: 15 000 km | způsob jízdy: průměrný

Jízdní vlastnosti jsou dobré, ale po dvou sezónách se pneumatiky úplně rozpadly. Doslova.

Celkové hodnocení: 57 %

Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 10 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 10 %.

Zdá se vám tato recenze podezřelá? Klikněte, prověříme ji.

8. 9. 2017 | | Ford Focus | 205 60 R16 | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: průměrný

Pohodlná a agilní pneu z rozhraní prémiového a ekonomického segmentu. Přezul jsem po Michelin Alpin A4 na stejné nápravě (přední) a ze subjektivního srovnání vychází překvapivě trochu lépe. Na sněhu a mokru bych je hodnotil stejně, naopak na suchu při rychlejších změnách směru a na větších nerovnostech v táhlých zatáčkách jsem měl větší pocit jistoty z Nokianu (nebylo to vzorkem ani hloubkou dezénu, spíše vlastnostmi bočnice). Opotřebení nedokážu z daného nájezdu dostatečně posoudit.

Celkové hodnocení: 90 %

Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 90 %.

Zdá se vám tato recenze podezřelá? Klikněte, prověříme ji.

27. 3. 2015 | | Volkswagen Passat | 205 55 R16 | najeto: 3 000 km | způsob jízdy: průměrný

Mám je krátce, ale zatím jsem z nich naprosto nadšený. Krásně tiché, spotřeba oproti letním vůbec nenarostla a záběr na sněhu je prostě neskutečný.

Celkové hodnocení: 96 %

Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.


Máte zkušenosti s touto pneumatikou?

Napište recenzi

Parametry

Druh pneumatikyosobní
Sezónazimní
ZnačkaNokian

Podrobnosti o pneumatice Nokian WR D3

Pneumatiku Nokian WR D3 uživatelé nejčastěji obouvají na vozidla Opel Astra, Ford Focus, Peugeot 307.

Pokud máte vlastní web s tématikou automobilů, nebo jste dodavatelem pneumatik, můžete na svůj web umístit naši plaketu s hodnocením pneumatiky Nokian WR D3: Test pneumatiky Nokian WR D3 [png]

Test pneumatik Nokian WR D3
C
B
72 dB

EU štítek pro rozměr 205 55 R16 (změnit rozměr)

Zimní pneumatiku Nokian WR D3 vyvinuli v Nokian tak, aby splňovala všechna nejnáročnější očekávání, ale přitom si udržela přijatelnou pořizovací cenu. Neměla by tedy zklamat žádného řidiče, ani toho, který jezdí dlouhé vzdálenosti a očekává od pneumatiky potřebný komfort. Samozřejmě byl při vývoji kladen důraz na dobré jízdní vlastnosti při nižších teplotách i na sněhu.

Maximální přilnavost na zasněžené, mokré i suché vozovce Efektivní ochrana před vznikem aquaplaningu na rozbředlém sněhu a vodě Šetří palivo, je ohleduplná k životnímu prostředí a má nízký valivý odpor Nová pneumatika Nokian WR D3 nabízí jedinečnou kombinaci bezpečnosti s výjimečným požitkem z jízdy. Díky využití nanotechnologických postupů, novým materiálům a inovačním řešením disponuje tato prémiová zelená pneumatika nadstandardní přilnavostí a jízdní stabilitou i v rychle se měnících klimatických podmínkách, které jsou pro mírné zimy střední Evropy tolik příznačné.<br /><br />Pneumatika Nokian WR D3 s šípovým vzorem je ideální volbou pro malá a středně velká rodinná vozidla a pro řidiče, kteří kladou důraz na ekonomičnost a bezpečnost jízdy.<br /><br />Odvádění rozbředlého sněhu chrání před rizikem vzniku aquaplaningu na vodě i sněhové břečce<br /><br />Výzkumy dokazují, že rozbředlý sníh je pro řidiče ještě více nebezpečný než led nebo aquaplaning. U nové pneumatiky Nokian WR D3 je riziko vzniku aquaplaningu na rozbředlém sněhu aktivně minimalizováno díky směrovému dezénu s novými inovačními řešeními.<br /><br />Pneumatika chrání před vznikem aquaplaningu na vodě i na rozbředlém sněhu díky šikmým a odsazeným hranám v přední části dezénového bloku. Toto nové inovační řešení efektivně odvádí rozbředlý sníh a vodu z dezénových drážek. Odvod sněhu a vody z kontaktní plochy pneumatiky je urychlován leštěnými drážkami.<br /><br />S dezénem Cool Touch Design má pneumatika nižší valivý odpor<br /><br />Skvělou ovladatelnost a vynikající jízdní stabilitu vykazuje pneumatika Nokian WR D3 díky důkladně testovanému řešení její stavby a dezénového vzorku. Nízký valivý odpor a vysoká odolnost pneumatiky vycházejí z četných nových inovačních řešení.<br /><br />Podoba optimální podoby symetrického dezénu pneumatiky Nokian WR D3 byla navržena pomocí počítačové simulace a termovizní kamery. Vysoká míra lamelizace nesnižuje pevnost a tuhost dezénových bloků, proto je zaručena jejich spolehlivá přilnavost. Dezén Cool Touch Design omezuje tření a zahřívání způsobené nadbytečným pohybem lamel. Díky nízkému valivému odporu pneumatika snižuje spotřebu paliva a množství emisí CO2.<br /><br />Ukazatel zimní bezpečnosti zvyšuje bezpečnost a jízdní komfort<br /><br />Bezpečná jízda za zimního počasí předpokládá, že jsou pneumatiky v dobrém stavu. Pneumatika Nokian WR D3 disponuje pro větší komfort ukazatelem zimní bezpečnosti (Winter Safety Indicator, WSI) se symbolem sněhové vločky a indikátorem opotřebení (Driving Safety Indicator, DSI). Tento patentovaný prvek Nokian Tyres, který se nachází na jednotlivých blocích pryže, udává v milimetrech stávající hloubku hlavních dezénových drážek.<br /><br />Informace na bočnici pneumatiky se vztahují k doporučenému tlaku huštění. Správný tlak vzduchu v pneumatikách zpřesňuje ovladatelnost vozidla, snižuje míru opotřebení pneumatiky a náklady na palivo. DSI a WSI indikátory opotřebení<br /><br />Indikátory opotřebení DSI (Indikátor bezpečnosti jízdy) a symbol sněhové vločky WSI (Indikátor zimní bezpečnosti) pomáhají zvyšovat bezpečnost a zvyšují komfort z jízdy. Čísla ukazují tloušťku zbývajících běhounových drah dezénu v milimetrech. Když je pneumatika ojetá, jednotlivá čísla mizí. Hloubka profilu 4-5 milimetrů je nezbytná pro bezpečnou jízdu v zimě. Pokud již není sněhová vločka viditelná, pneumatiky by měly být vyměněny za nové, aby byla zajištěna dostatečná bezpečnost pro jízdu v zimě.

Vývoj průměrné ceny Nokian WR D3 v rozměru 205 55 R16 (změnit rozměr)

Vyplatí se kupovat letní pneumatiky až na poslední chvíli, kdy je mezi prodejci největší konkurence? Nebo naopak s předstihem? Kdy jsou ceny nejnižší? Tento graf vám dá odpověď. Vykresluje vývoj průměrné ceny letní pneumatiky Nokian WR D3 v uvedeném rozměru. Rozměr si můžete snadno změnit právě na ten váš. Cenu průměrujeme napříč všemi e-shopy, jejichž data máme, takže výsledný graf dává dobrý přehled o situaci na trhu zimních pneumatik.



TOPlist TOPlist
Zavřít

Zadejte rozměr vašich pneu

Nejčastější: 205 55 R16, 195 65 R15, 195 60 R15, 225 45 R17

/ R