Test letních pneumatik 225/40 R17
Testy, recenze a názory na pneumatiky v rozměru 225/40 R17. Při výběru pneumatik na vaše vozidlo vždy respektujte rozměr, který máte uvedený ve vašem technickém průkazu. Pokud byste vybrali pneumatiky nepovolného rozměru, v lepším případě budete mít problémy na STK. V horším případě pneumatiky nepůjdou na vaše vozidlo namontovat, případně se negativně ovlivní jeho jízdní vlastnosti. Testy pneumatiky v rozměru 225/40 R17 pocházejí od našich uživatelů, kteří byli ochotni se podělit se svými názory veřejně. Těchto testů pneumatik si velice vážíme.
Pro tento rozměr bohužel nemáme dostatek recenzí.
Slovní recenze letních pneumatik v rozměru 225/40 R17
Torque TQ90113. 4. 20242024-04-13 | Radek | Torque TQ901 | SEAT Altea | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Mile překvapeni od pneu Torque,dříve jsem používal Hankook a nexen ale torque jsou určitě méně hlučné,mají atraktivní vzorek ,šli dobře vyvážit a mají boční ochranu ráfku proti poškrábání.na pneu jezdím převážně dálniční trasy.0“
Mile překvapeni od pneu Torque,dříve jsem používal Hankook a nexen ale torque jsou určitě méně hlučné,mají atraktivní vzorek ,šli dobře vyvážit a mají boční ochranu ráfku proti poškrábání.na pneu jezdím převážně dálniční trasy.0 Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 85 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 60 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
28. 8. 20232023-08-28 | Jelen | Landsail Qirin 990 | Opel Signum | najeto: 30 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Dříve jsem kupoval Bridgestone, Michelin a naposledy Continental contact pak jsem blbe pichnul 2 kola a mel jsem od kamarada pujcene docasne nahradni kola s pneu Landsail LS588 a neveril jsem ze tak levna a jeste cinska pneu byla tizsi a sedela jak prisita k silnici. Hned jsem si je koupil a jsem max.spokojen mam i na Allroadu A6 a Avant A6 a super. Od doby co se vyrabi rada Qirin tak uplna pecka, auto nejde prakticky utrhnout a na vode sedi taky bombove. Jedina nevyhoda nedelaj se u sirsich pneu v rych.indexu Y (rozmer 245/40/R18 max. W)“
Dříve jsem kupoval Bridgestone, Michelin a naposledy Continental contact pak jsem blbe pichnul 2 kola a mel jsem od kamarada pujcene docasne nahradni kola s pneu Landsail LS588 a neveril jsem ze tak levna a jeste cinska pneu byla tizsi a sedela jak prisita k silnici. Hned jsem si je koupil a jsem max.spokojen mam i na Allroadu A6 a Avant A6 a super. Od doby co se vyrabi rada Qirin tak uplna pecka, auto nejde prakticky utrhnout a na vode sedi taky bombove. Jedina nevyhoda nedelaj se u sirsich pneu v rych.indexu Y (rozmer 245/40/R18 max. W) Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 100 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
19. 8. 20202020-08-19 | Martin | Tomket Sport | Peugeot 406 coupe | najeto: 15 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Nechal jsem se nalákat cenou a prvotním, celkem pozitivním testem. To byla ovšem chyba. Pneumatiky jsou vhodné spíš pro občasnou jízdu, případně na městské přibližovadlo typu Fabie, Saxo, Polo. Na jídu po městě vyhovující. Po okreskách se začne projevovat jejich měkká bočnice a je cítit, že se pneu žvýká. To ovšem není nic proti tomu, co zažijete za mokra, ani zdaleka jsem s nimi nejel "na hraně" a už jsem měl problém v zatáčkách, kdy auto přecházelo v nedotáčivý smyk. Mé první myšlenky byly, že mám něco s nápravou, rozhozenou geometrii - vše v pořádku. Rozhodl jsem se tedy kola dát na druhé auto, o kterém jsem veděl, že je v naprostém pořádku a měl jsem s pneu Dunlop odzkoušeno, že drží za každých okolností. Přišel déšť a hle, ta samá situace. Auto plavalo, v zatáčkách velice nejisté a opět se dostávalo do nedotáčivého smyku. Záverem, do města na klidnou jízdu na nějaké nákupní tašce stačí, na sportovnější jízdu to moc není a za mokra na okreskách bych je označil za vyloženě nebezpečné už při rychlostech 70km/h. Nikdy více! “
Nechal jsem se nalákat cenou a prvotním, celkem pozitivním testem. To byla ovšem chyba. Pneumatiky jsou vhodné spíš pro občasnou jízdu, případně na městské přibližovadlo typu Fabie, Saxo, Polo. Na jídu po městě vyhovující. Po okreskách se začne projevovat jejich měkká bočnice a je cítit, že se pneu žvýká. To ovšem není nic proti tomu, co zažijete za mokra, ani zdaleka jsem s nimi nejel "na hraně" a už jsem měl problém v zatáčkách, kdy auto přecházelo v nedotáčivý smyk. Mé první myšlenky byly, že mám něco s nápravou, rozhozenou geometrii - vše v pořádku. Rozhodl jsem se tedy kola dát na druhé auto, o kterém jsem veděl, že je v naprostém pořádku a měl jsem s pneu Dunlop odzkoušeno, že drží za každých okolností. Přišel déšť a hle, ta samá situace. Auto plavalo, v zatáčkách velice nejisté a opět se dostávalo do nedotáčivého smyku. Záverem, do města na klidnou jízdu na nějaké nákupní tašce stačí, na sportovnější jízdu to moc není a za mokra na okreskách bych je označil za vyloženě nebezpečné už při rychlostech 70km/h. Nikdy více! Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 30 %
Chování na suchu: 50 %, Chování na mokru: 10 %, Zpětná vazba: 40 %, Jízda na hraně: 20 %, Opotřebení: 40 %, Hlučnost: 40 %, Koupil bych znovu: 10 %.