Test letních pneumatik 185/60 R14
Testy, recenze a názory na pneumatiky v rozměru 185/60 R14. Při výběru pneumatik na vaše vozidlo vždy respektujte rozměr, který máte uvedený ve vašem technickém průkazu. Pokud byste vybrali pneumatiky nepovolného rozměru, v lepším případě budete mít problémy na STK. V horším případě pneumatiky nepůjdou na vaše vozidlo namontovat, případně se negativně ovlivní jeho jízdní vlastnosti. Testy pneumatiky v rozměru 185/60 R14 pocházejí od našich uživatelů, kteří byli ochotni se podělit se svými názory veřejně. Těchto testů pneumatik si velice vážíme.
Pro tento rozměr bohužel nemáme dostatek recenzí.
Slovní recenze letních pneumatik v rozměru 185/60 R14
Matador MP 47 Hectorra 38. 5. 20202020-05-08 | Jakub M | Matador MP 47 Hectorra 3 | Fiat Punto | najeto: 7 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Sedí skvěle na suchu v zatáčkách, mají plynulou odezvu a nepískají nijak hlasitě, jsou dobré i při jízdě na hraně a mají výbornou odezvu i na mokru. Na mokru uz a deště se totiž chovají velice čitelně a drží lépe než drtivá většina gum, se kterými jsem se u předokolky svezl. A díky nim mohu i s malou sportovní a nadupanou verzí starého Punta jezdit jako satanáš, protože jsou opravdu velmi dobré. Mám je i na Volvo V70 v úpravě od Heico a drží i tam, kde jsou 235/40/R18 naprosto skvěle!!! Jen jsou trochu měkké a daní za skvělou ovladatelnost je trochu větší míra opotřebení, ale v porovnání s cenou se mi už Continental a ani jiná premiovka nevyplatí, když mám možnost koupit tohle!“
Sedí skvěle na suchu v zatáčkách, mají plynulou odezvu a nepískají nijak hlasitě, jsou dobré i při jízdě na hraně a mají výbornou odezvu i na mokru. Na mokru uz a deště se totiž chovají velice čitelně a drží lépe než drtivá většina gum, se kterými jsem se u předokolky svezl. A díky nim mohu i s malou sportovní a nadupanou verzí starého Punta jezdit jako satanáš, protože jsou opravdu velmi dobré. Mám je i na Volvo V70 v úpravě od Heico a drží i tam, kde jsou 235/40/R18 naprosto skvěle!!! Jen jsou trochu měkké a daní za skvělou ovladatelnost je trochu větší míra opotřebení, ale v porovnání s cenou se mi už Continental a ani jiná premiovka nevyplatí, když mám možnost koupit tohle! Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 89 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 70 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
2. 4. 20202020-04-02 | Štěpán Stráník | Dunlop Sport BluResponse | Hyundai Accent | najeto: 1 000 km | způsob jízdy: klidný
„Za mne mohu jedině doporučit ... tiché a dobře drží v zatáčkách. Na dálnici D5+D10, někdy D11 mám s nimi velmi dobrou zkušenost - sedí velmi dobře. Jediné nevím zda věřit výrobě Made in Poland. :-/ Inu ukáže čas. Mohly by být mírně levnější ... ale snad cena odpovídá kvalitě. Dunlopy mám i v zimní volbě - je to má oblíbená značka pro obyč auto. Rád jezdím v klidu a v pohodě, žádný závodění ... jsem 2.rokem začátečník. Takže snad mne draví závodníci pochopí. :-) snažím se jezdit opravdu dle rychlostí které jsou pro silnice předepsané - max o 10km/h více.“
Za mne mohu jedině doporučit ... tiché a dobře drží v zatáčkách. Na dálnici D5+D10, někdy D11 mám s nimi velmi dobrou zkušenost - sedí velmi dobře. Jediné nevím zda věřit výrobě Made in Poland. :-/ Inu ukáže čas. Mohly by být mírně levnější ... ale snad cena odpovídá kvalitě. Dunlopy mám i v zimní volbě - je to má oblíbená značka pro obyč auto. Rád jezdím v klidu a v pohodě, žádný závodění ... jsem 2.rokem začátečník. Takže snad mne draví závodníci pochopí. :-) snažím se jezdit opravdu dle rychlostí které jsou pro silnice předepsané - max o 10km/h více. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 97 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
30. 1. 20202020-01-30 | František | Toyo Proxes CF2 | Fiat Punto | najeto: 1 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Robustni konstrukce,skvěle pohlcují nerovnosti,tiché,čitelné. Na suchu v otáčce zakleknou a drží. Je plynuly přechod do smyku. Na mokru v otáčce skvěle drží ( na kruháči). Auto je lehce ovladatelné. Jedinečný grip na mokré trávě. Na dalnici jsou pohodlné. Opotřebení rovnoměrné hladké.“
Robustni konstrukce,skvěle pohlcují nerovnosti,tiché,čitelné. Na suchu v otáčce zakleknou a drží. Je plynuly přechod do smyku. Na mokru v otáčce skvěle drží ( na kruháči). Auto je lehce ovladatelné. Jedinečný grip na mokré trávě. Na dalnici jsou pohodlné. Opotřebení rovnoměrné hladké. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 96 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
27. 4. 20182018-04-27 | Lubo | Falken Sincera SN832 Ecorun | Renault Clio | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Mám na nich najeto prvních 5.000km a jsou skvělé. Mnohem lepší, než Bridgestone Potenza, které jsem měl předtím.“
Mám na nich najeto prvních 5.000km a jsou skvělé. Mnohem lepší, než Bridgestone Potenza, které jsem měl předtím. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 90 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 90 %.
