Celoroční pneumatiky na Volkswagen Golf
Testy, recenze a názory na celoročních pneumatiky pro Volkswagen Golf. Na toto vozidlo naši uživatelé nejčastěji používají rozměry pneumatik 225 45 R17, 205 55 R16, 225 40 R18, 195 65 R15, 235 35 R19. Pomocí tohoto přehledu recenzí na celoročních pneumatiky pro Volkswagen Golf od ostatních řidičů se vám snažíme dát co nejobjektivnější informace, která vám pomohou při výběru celoroční pneumatik. Čím více recenzí, tím je názor přesnější a věrohodnější. Klademe velký důraz na to, aby byly recenze co nejobjektivnější.
Archiv – pneumatiky, které nejsou aktuálně v prodeji
Název pneu | Celkové hodnocení | ||
---|---|---|---|
1 | Nokian NRVi | 85 % 4 recenze |
číst recenze |
2 | Nokian zLine AS | 84 % 3 recenze |
číst recenze |
3 | Nokian WeatherProof
ACE 2019 AutoBild 2018 |
81 % 58 recenzí |
číst recenze |
4 | Nitto NeoGen | 80 % 2 recenze |
číst recenze |
5 | Nokian All Weather Plus | 75 % 7 recenzí |
číst recenze |
6 | Uniroyal Rallye 550 | 73 % 9 recenzí |
číst recenze |
7 | Bridgestone A001
Autoexpress 2016 |
73 % 44 recenzí |
číst recenze |
8 | Bridgestone B 390 | 66 % 9 recenzí |
číst recenze |
9 | Continental ControlContact Sport SRS+ | 60 % 9 recenzí |
číst recenze |
10 | Goodyear GT2 | 59 % 13 recenzí |
číst recenze |
Slovní recenze celoročních pneumatik na vůz Volkswagen Golf
Goodyear Vector 4Seasons Gen 39. 8. 20232023-08-09 | D | Goodyear Vector 4Seasons Gen 3 | 205 55 R16 | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: klidný
„Skvělá pneumatika pro českou zimu a většinu roku, kromě vrcholu léta. Tichá, pohodlná, výborná na mokru. Na sněhu je jen o trochu horší než dobrá zimní pneu, řekl bych tak na úrovni 2-3 roky staré zimní pneumatiky s 4-6mm vzorku. Je to znát spíš při rychlejší jízdě na sněhu nebo v hlubokém mokrém sněhu, při rozjezdech a brždění si vede v pohodě. Na ledu nebo vymrzlých kolejích je to horší, ale zatím jsem se všude rozjel v pohodě. V létě je to celkem kompromisní pneumatika, opět se chová spíš jako trochu sjetá zimní. Na mokru super, na suchu v pohodě, dokud teploty nepřekročí 20-25C. Stále je to ale lepší, než jezdit na zimních. Ve vedrech, při brždění z vysokých rychlostí, a při sportovnější jízdě je znát, že má měkčí směs a bočnice. Odezva do volantu prakticky žádná, na limitu se ale trhá tak pomalu a progresivně, že je to prakticky jedno.“
Skvělá pneumatika pro českou zimu a většinu roku, kromě vrcholu léta. Tichá, pohodlná, výborná na mokru. Na sněhu je jen o trochu horší než dobrá zimní pneu, řekl bych tak na úrovni 2-3 roky staré zimní pneumatiky s 4-6mm vzorku. Je to znát spíš při rychlejší jízdě na sněhu nebo v hlubokém mokrém sněhu, při rozjezdech a brždění si vede v pohodě. Na ledu nebo vymrzlých kolejích je to horší, ale zatím jsem se všude rozjel v pohodě. V létě je to celkem kompromisní pneumatika, opět se chová spíš jako trochu sjetá zimní. Na mokru super, na suchu v pohodě, dokud teploty nepřekročí 20-25C. Stále je to ale lepší, než jezdit na zimních. Ve vedrech, při brždění z vysokých rychlostí, a při sportovnější jízdě je znát, že má měkčí směs a bočnice. Odezva do volantu prakticky žádná, na limitu se ale trhá tak pomalu a progresivně, že je to prakticky jedno. Test celoročních pneumatikCelkové hodnocení: 73 %
Chování na suchu: 60 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 40 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 90 %, Sníh: 70 %, Led: 60 %, Koupil bych znovu: 80 %.
15. 10. 20202020-10-15 | Zdeněk | BFGoodrich g Grip All Season 2 | 215 60 R16 | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Zdravím , tyto celoroční pneu. jsou vynikající, akorát že jsou dost tvrdý a je cítit každá nervnost, na kočičích hlavách dost špatné , podotýkám mám Golfa a měl jsem tam levné pneumatiky a ty byly co se týče konfortu jízdy daleko lepší. Do Prahy nedoporučuji a na dálnici ano . “
Zdravím , tyto celoroční pneu. jsou vynikající, akorát že jsou dost tvrdý a je cítit každá nervnost, na kočičích hlavách dost špatné , podotýkám mám Golfa a měl jsem tam levné pneumatiky a ty byly co se týče konfortu jízdy daleko lepší. Do Prahy nedoporučuji a na dálnici ano . Test celoročních pneumatikCelkové hodnocení: 86 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 80 %, Sníh: 60 %, Led: 60 %, Koupil bych znovu: 90 %.
7. 11. 20182018-11-07 | Pepek | Nokian All Weather Plus | 195 65 R15 | způsob jízdy: průměrný
„Jsou to sice celoroční pneu, takže žádné zázraky čekat nelze. Jenomže tyhle pneu jsou prostě tragédie. Na suchu v zatáčkách kloužou, pískají a valivý odpor také velmi mizerný. Na mokru je adrenalinové projetí každé zatáčky, protože nikdy nevíte, kdy začne klouzat. Pokud teplota klesne na cca 2 stupně a je mokro, rozhodně nedoporučím vyrazit na dálnici. Maximální rychlost, kdy je jízda relativně bezpečná je kolem 80km/h. Poté začnou nehorázně klouzat. Na sněhu je to jak když jedete na letních. Je pravda, že mají lepší záběr, ale v bočním zatížení jsou neovladatelné. Led a námrazu snad není nutné komentovat. Hlučnost je také dost vysoká a to už od jejich koupě. Po 15 tisících km je vzorek na cca 4 mm. Jakmile se jednou utrhnou, pak extrémně kloužou dalších několik kilometrů (což nedokážu pochopit). Vhodné jsou možná pro seniory co s autem vyjedou 2x ročně a jejich maximální rychlost nepřekročí 80. Dal jsem na doporučení pneuservisu, že jejich zákazníci jsou s nimi velmi spokojení i v zimě, ale v životě jsem neměl horší pneu než tyhle Nokiany.“
Jsou to sice celoroční pneu, takže žádné zázraky čekat nelze. Jenomže tyhle pneu jsou prostě tragédie. Na suchu v zatáčkách kloužou, pískají a valivý odpor také velmi mizerný. Na mokru je adrenalinové projetí každé zatáčky, protože nikdy nevíte, kdy začne klouzat. Pokud teplota klesne na cca 2 stupně a je mokro, rozhodně nedoporučím vyrazit na dálnici. Maximální rychlost, kdy je jízda relativně bezpečná je kolem 80km/h. Poté začnou nehorázně klouzat. Na sněhu je to jak když jedete na letních. Je pravda, že mají lepší záběr, ale v bočním zatížení jsou neovladatelné. Led a námrazu snad není nutné komentovat. Hlučnost je také dost vysoká a to už od jejich koupě. Po 15 tisících km je vzorek na cca 4 mm. Jakmile se jednou utrhnou, pak extrémně kloužou dalších několik kilometrů (což nedokážu pochopit). Vhodné jsou možná pro seniory co s autem vyjedou 2x ročně a jejich maximální rychlost nepřekročí 80. Dal jsem na doporučení pneuservisu, že jejich zákazníci jsou s nimi velmi spokojení i v zimě, ale v životě jsem neměl horší pneu než tyhle Nokiany. Test celoročních pneumatikCelkové hodnocení: 36 %
Chování na suchu: 50 %, Chování na mokru: 30 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 20 %, Opotřebení: 50 %, Hlučnost: 20 %, Koupil bych znovu: 10 %.
25. 9. 20182018-09-25 | Lubo | Michelin CrossClimate Plus | 225 40 R18 | najeto: 10 000 km
„Při vyšších rychlostech se mi zdá, že malinko vibrují. Chtěl jsem je vyzkoušet v klasických zimních podmínkách, ale není to úplně ono. Příště koupím GoodYear, které jsem měl předtím.“
Při vyšších rychlostech se mi zdá, že malinko vibrují. Chtěl jsem je vyzkoušet v klasických zimních podmínkách, ale není to úplně ono. Příště koupím GoodYear, které jsem měl předtím. Test celoročních pneumatikCelkové hodnocení: 74 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 60 %, Koupil bych znovu: 50 %.
5. 1. 20162016-01-05 | Roman C. | Nokian WeatherProof | 205 55 R16 | najeto: 8 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Skvělé - tiché a s dobrými jízdními vlastnostmi.“
Skvělé - tiché a s dobrými jízdními vlastnostmi. Test celoročních pneumatikCelkové hodnocení: 88 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 70 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
Pokud máte vlastní web s tématikou automobilů, nebo jste dodavatelem pneumatik, můžete na svůj web umístit naši plaketu s hodnocením pneumatik vhodných pro vůz Volkswagen Golf: Test pneumatik na Volkswagen Golf [png]