Pneumatiky na Ford Focus
Testy, recenze a názory na pneumatiky pro Ford Focus. Na toto vozidlo naši uživatelé nejčastěji používají rozměry pneumatik 205 55 R16, 225 45 R17, 225 40 R18, 195 60 R15, 215 50 R17. Pneu, uvedené v těchto testech, jsou potvrzené zkušenostmi řidičů, kteří byli ochotni se podělit o své zkušenosti. Pokud vybíráte pneumatiky na Ford Focus, detailně si projděte naše testy a budete mít jistotu, že při výběru pneumatik nešlápnete vedle, ani neutratíte peníze za zbytečně drahé pneumatiky.
Které pneumatiky potřebujete?
Letní pneumatiky na Ford Focus
1 | Semperit Speed Life 2 2 recenze | 95 % |
2 | Michelin Pilot Road 3 21 recenzí | 90 % |
3 | Vredestein Ultrac Satin 44 recenzí | 88 % |
4 | Nexen N Fera SU4 61 recenzí | 87 % |
5 | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 94 recenzí | 87 % |
Zobrazit více
Zimní pneumatiky na Ford Focus
1 | Michelin Pilot Alpin PA4 31 recenzí | 94 % |
2 | Apollo Alnac 4G Winter 4 recenze | 89 % |
3 | Nokian WR D3 50 recenzí | 88 % |
4 | Falken Eurowinter HS01 23 recenzí | 88 % |
5 | Michelin Alpin A4 59 recenzí | 88 % |
Zobrazit více
Celoroční pneumatiky na Ford Focus
1 | Nokian SeasonProof 62 recenzí | 92 % |
2 | Michelin CrossClimate 2 122 recenzí | 87 % |
3 | Michelin CrossClimate Plus 109 recenzí | 81 % |
4 | Michelin CrossClimate 127 recenzí | 81 % |
5 | Nokian WeatherProof 58 recenzí | 81 % |
Zobrazit více
Slovní recenze letních pneumatik na vůz Ford Focus
Goodyear Eagle F1 SuperSport23. 3. 20242024-03-23 | Zbyněk Křivánek | Goodyear Eagle F1 SuperSport | 235 40 R18 | najeto: 25 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Neuvěřitelně lepivá pneumatika na suchu která vás podrží i ve vysokých rychlostech. Když je sucho teplo a pneumatika se zahřeje tak jsou fantastické “
Neuvěřitelně lepivá pneumatika na suchu která vás podrží i ve vysokých rychlostech. Když je sucho teplo a pneumatika se zahřeje tak jsou fantastické Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 81 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 70 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 50 %, Hlučnost: 50 %, Koupil bych znovu: 100 %.
4. 2. 20242024-02-04 | Pavel | Kormoran Road Performance | 205 50 R16 | najeto: 25 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Tragedie“
Tragedie Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 32 %
Chování na suchu: 50 %, Chování na mokru: 20 %, Zpětná vazba: 30 %, Jízda na hraně: 10 %, Opotřebení: 50 %, Hlučnost: 30 %,
26. 10. 20222022-10-26 | Urbáš Filip | Michelin Pilot Sport 5 | 235 35 R19 | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Přilnavost na mokru i suchu je úžasná, i když je vypnutá kontrola trakce a plný plyn, stále se drží.“
Přilnavost na mokru i suchu je úžasná, i když je vypnutá kontrola trakce a plný plyn, stále se drží. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 84 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 60 %, Koupil bych znovu: 100 %.
3. 7. 20222022-07-03 | Miroslav Vebr | Point S SummerStar 3 | 205 55 R16 | najeto: 3 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Nikdy více. Přilnavost na suchu malá, na mokru skoro žádná. Při lehce svižnější jízdě auto šíleně nedotacive... “
Nikdy více. Přilnavost na suchu malá, na mokru skoro žádná. Při lehce svižnější jízdě auto šíleně nedotacive... Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 50 %
Chování na suchu: 60 %, Chování na mokru: 20 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 20 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 20 %.
2. 8. 20212021-08-02 | Honza | Federal Evoluzion ST 1 | 225 40 R18 | způsob jízdy: sportovní
„Edit recenze: Aktuálně jsou pneumatiky sjeté na zákonné minimum a stále fungují skvěle Po zahřátí fungují skvěle i přestože jsou již hrany ošoupané a potrhané. Na 330HP bestii Trochu víc nejistoty mám na mokrem oslizlé vozovce. Na suchu však bez problému.“
Edit recenze: Aktuálně jsou pneumatiky sjeté na zákonné minimum a stále fungují skvěle Po zahřátí fungují skvěle i přestože jsou již hrany ošoupané a potrhané. Na 330HP bestii Trochu víc nejistoty mám na mokrem oslizlé vozovce. Na suchu však bez problému. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 89 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 60 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
2. 6. 20212021-06-02 | Luboš Kovačka | Landsail Qirin 990 | 235 35 R19 | najeto: 1 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Absolutně nejhorší pneu trakce 0,brzdy 1,handling 0,zpětná vazba 2“
Absolutně nejhorší pneu trakce 0,brzdy 1,handling 0,zpětná vazba 2 Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 37 %
Chování na suchu: 30 %, Chování na mokru: 20 %, Zpětná vazba: 30 %, Jízda na hraně: 20 %, Opotřebení: 50 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 10 %.
1. 6. 20212021-06-01 | alois | BCT S600 | 195 65 R15 | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: klidný
„vyhozené peníze - pneu hučí jako když se rozjíždí letadlo“
vyhozené peníze - pneu hučí jako když se rozjíždí letadlo Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 10 %
Chování na suchu: 10 %, Chování na mokru: 10 %, Zpětná vazba: 10 %, Jízda na hraně: 10 %, Opotřebení: 10 %, Hlučnost: 10 %, Koupil bych znovu: 10 %.
10. 4. 20212021-04-10 | Daniel | Tracmax X Privilo TX3 | 215 45 R17 | najeto: 30 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Mám ST170, na suchu držeí perfektně ,nemůžu si stěžovat. Ale na mokru,aniž bych jel vyšší rychlostí,stačí špatná vracečka a už se to hrne. Na mokru si s nima musíte dávat vážně pozor. Někdo s těžším autem by nejspíš řekl opak.“
Mám ST170, na suchu držeí perfektně ,nemůžu si stěžovat. Ale na mokru,aniž bych jel vyšší rychlostí,stačí špatná vracečka a už se to hrne. Na mokru si s nima musíte dávat vážně pozor. Někdo s těžším autem by nejspíš řekl opak. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 70 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 20 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 20 %.
14. 11. 20202020-11-14 | Honza | Federal Evoluzion ST 1 | 225 40 R18 | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Pneumatiky jsem dostal již obuté na discích z druhé ruky. Pneumatiky byly úplně nové a vypadaly velmi dobře takže jsem jim dal šanci přestože jsem se pousmíval nad jejich nízkou cenou na trhu. "pneumatiky za 1200,-.... to nebude žádný zázrak" říkal jsem si. Ale velmi překvapily. Před nimi jsem měl Hankook V12 evo S2 které fungovaly lépe na vodě ale po 10 tisících bylo po nich a po čase klouzaly. Jediné mínus je chování na mokru pokud člověk chce jet rychle. během těch 10 tisíc dostávaly celkem čočku Ve vysokých rychlostech i v zatáčkách a vždy na výbornou. Určitě se najde lepší pneumatika nicméně v cenové kategorii do 1500,- tato za mne vítězí z dosavadních vyzkoušených. Určité bych koupil zas. “
Pneumatiky jsem dostal již obuté na discích z druhé ruky. Pneumatiky byly úplně nové a vypadaly velmi dobře takže jsem jim dal šanci přestože jsem se pousmíval nad jejich nízkou cenou na trhu. "pneumatiky za 1200,-.... to nebude žádný zázrak" říkal jsem si. Ale velmi překvapily. Před nimi jsem měl Hankook V12 evo S2 které fungovaly lépe na vodě ale po 10 tisících bylo po nich a po čase klouzaly. Jediné mínus je chování na mokru pokud člověk chce jet rychle. během těch 10 tisíc dostávaly celkem čočku Ve vysokých rychlostech i v zatáčkách a vždy na výbornou. Určitě se najde lepší pneumatika nicméně v cenové kategorii do 1500,- tato za mne vítězí z dosavadních vyzkoušených. Určité bych koupil zas. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 80 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 50 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.
14. 11. 20202020-11-14 | Jan | Hankook Ventus V12 evo2 K120 | 225 40 R18 | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Výrobce uvádí technologii účinného chlazení pneumatiky respektive cosi proti přehřátí. Celkem by mne zajímalo jak přesně to funguje protože pneumatiky se již po 5000 km průměrně jízdy začínají chovat nevyzpytatelně v zatáčkách mají tendenci klouzat při mírném přehřátí. Výdrž je mizerná ale mnohem horší jsou zhoršující se jízdní vlastnosti již po pár tisících km. Pneumatiky ještě nebyly zdaleka na minimum a již po roce byly tvrdých jak kámen a musel jsem je vyhodit. Jízdní vlastnosti na mokru byly super. Celkově bych již tuto gumu nedoporučoval a už vůbec ne na hot hatch. Za 2000,- je to prostě moc drahý nesmysl.“
Výrobce uvádí technologii účinného chlazení pneumatiky respektive cosi proti přehřátí. Celkem by mne zajímalo jak přesně to funguje protože pneumatiky se již po 5000 km průměrně jízdy začínají chovat nevyzpytatelně v zatáčkách mají tendenci klouzat při mírném přehřátí. Výdrž je mizerná ale mnohem horší jsou zhoršující se jízdní vlastnosti již po pár tisících km. Pneumatiky ještě nebyly zdaleka na minimum a již po roce byly tvrdých jak kámen a musel jsem je vyhodit. Jízdní vlastnosti na mokru byly super. Celkově bych již tuto gumu nedoporučoval a už vůbec ne na hot hatch. Za 2000,- je to prostě moc drahý nesmysl. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 54 %
Chování na suchu: 60 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 60 %, Jízda na hraně: 40 %, Opotřebení: 20 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 20 %.
29. 5. 20202020-05-29 | Antonín | Michelin Pilot Sport 4 | 215 45 R18 | najeto: 12 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Nemám nejnovější vůz, pneumatiky drží tak, že mám strach, abych neutrh nápravu“
Nemám nejnovější vůz, pneumatiky drží tak, že mám strach, abych neutrh nápravu Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 97 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
24. 3. 20202020-03-24 | Karel Šebek | Tomket Sport 3 | 195 55 R15 | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Do teď jsem jezdil pouze na Barumkách, ale po 10 000 km mě přesvědčil TOMKET, že jsou ještě o kousek lepší a za super cenu. No a že se vyrábí v Číně? No a? Dnes už asi všechno. “
Do teď jsem jezdil pouze na Barumkách, ale po 10 000 km mě přesvědčil TOMKET, že jsou ještě o kousek lepší a za super cenu. No a že se vyrábí v Číně? No a? Dnes už asi všechno. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 91 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.
14. 6. 20172017-06-14 | vlastislav svoboda | Bridgestone Potenza RE55 | 195 60 R15 | najeto: 1 000 km | způsob jízdy: průměrný
„oproti pneu Dunlop Blu Response mají mnohem menší valivý odpor a tudíž výrazně nižší spotřebu paliva! S F.Focus 1.8 ujedu na 20litrů benz. 290-300 km.Na Dunlopech to bylo 240-260 km.,a to ve stejném režimu jízdy-jezdím stále stejné trasy...“
oproti pneu Dunlop Blu Response mají mnohem menší valivý odpor a tudíž výrazně nižší spotřebu paliva! S F.Focus 1.8 ujedu na 20litrů benz. 290-300 km.Na Dunlopech to bylo 240-260 km.,a to ve stejném režimu jízdy-jezdím stále stejné trasy... Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 90 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.
20. 4. 20172017-04-20 | Tomáš | BFGoodrich gGrip | 195 65 R15 | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Ekonomická pneumatika s prémiovými parametry. Jízda na suchu je bez připomínek perfektní. Za mokra dobře brzdí, ale odolnost oproti aquaplanningu ve vysokých rychlostech není tak dobrá, jako u pneu s šípovitým směrovým designem. Odolnost proti opotřebení tradičně nadprůměrná, jak je obvyklé u pneu z koncernu Michelin.“
Ekonomická pneumatika s prémiovými parametry. Jízda na suchu je bez připomínek perfektní. Za mokra dobře brzdí, ale odolnost oproti aquaplanningu ve vysokých rychlostech není tak dobrá, jako u pneu s šípovitým směrovým designem. Odolnost proti opotřebení tradičně nadprůměrná, jak je obvyklé u pneu z koncernu Michelin. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 91 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 90 %.
2. 3. 20172017-03-02 | Majo | Uniroyal Rainsport 3 | 205 55 R16 | najeto: 30 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Perfektní pneu na mokré vozovce a i při velkém návalu vody. Dokáže okamžitě odvést vodu.“
Perfektní pneu na mokré vozovce a i při velkém návalu vody. Dokáže okamžitě odvést vodu. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 97 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
9. 2. 20172017-02-09 | Tomáš | BFGoodrich gGrip | 195 65 R15 | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Super.“
Super. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 91 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 90 %.
31. 5. 20162016-05-31 Test-Pneumatik.cz | Michelin Energy Saver | 205 55 R16 | najeto: 15 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Cena pomer vs výkon výborná, jediné väčšie mínus je hluk na suchej vozovke“
Cena pomer vs výkon výborná, jediné väčšie mínus je hluk na suchej vozovke Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 47 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 30 %, Zpětná vazba: 30 %, Jízda na hraně: 30 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 60 %, Koupil bych znovu: 10 %.
26. 11. 20132013-11-26 | Aleš | Bridgestone Turanza T001 | 195 65 R15 | najeto: 8 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Neměl jsem z nich dobrý pocit, hlavně na mokru. už bych je nechtěl.“
Neměl jsem z nich dobrý pocit, hlavně na mokru. už bych je nechtěl. Test letních pneumatikCelkové hodnocení: 64 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 60 %, Zpětná vazba: 50 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 70 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 50 %.
Slovní recenze zimních pneumatik na vůz Ford Focus
Bridgestone Blizzak LM00512. 1. 20242024-01-12 | Zbyněk | Bridgestone Blizzak LM005 | 205 55 R16 | najeto: 15 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Pneumatiky jsem zakoupil na podzim r. 2021 tzn. použito v zimním období 2021 a 2022. Při letošním nasazení na auto zjištěna nemilá věc => vzorek cca. 3,8-4,1mm takže vlastně pod limitem. Dost mě to zklamalo a při pomyšlení, že jsem na nich najel za ty 2 sezóny tak max. 15 000km koupi nových jsem si rychle rozmyslel. Co se vlastností týká - s pneumatikami jsem byl spokojen a fungovaly přesně podle představ (a recenzí i testů) - v zimních odmínkách a s průměrnou hlučností vše OK - ovšem životnost pouhých dvou sezón mne vážně zklamala a i přes velmi dobré jízdní vlastnosti tuto pneumatiku vřele NEDOPORUČUJI!“
Pneumatiky jsem zakoupil na podzim r. 2021 tzn. použito v zimním období 2021 a 2022. Při letošním nasazení na auto zjištěna nemilá věc => vzorek cca. 3,8-4,1mm takže vlastně pod limitem. Dost mě to zklamalo a při pomyšlení, že jsem na nich najel za ty 2 sezóny tak max. 15 000km koupi nových jsem si rychle rozmyslel. Co se vlastností týká - s pneumatikami jsem byl spokojen a fungovaly přesně podle představ (a recenzí i testů) - v zimních odmínkách a s průměrnou hlučností vše OK - ovšem životnost pouhých dvou sezón mne vážně zklamala a i přes velmi dobré jízdní vlastnosti tuto pneumatiku vřele NEDOPORUČUJI! Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 64 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 10 %, Hlučnost: 50 %, Sníh: 90 %, Led: 80 %, Koupil bych znovu: 10 %.
4. 11. 20232023-11-04 | Petr Č. | Nankang SV3 | 205 60 R16 | najeto: 1 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Pneu mám nově obuté a jsem velice mile překvapen. Dnes jsem je zajel (400 km po dálnici), pochopitelně že z letních Primacy4 je to trochu slyšet, ale jen v rychlostech do 120kmh.....okolo 140 kmh už jsem neslyšel rozdíl oproti letním premiovkám.....navíc, tam kde letní proklouznou na mokré vozovce při rychlejším rozjezdu, tyto sedí spolehlivě.....těším se na sníh a ledovku na silnici.“
Pneu mám nově obuté a jsem velice mile překvapen. Dnes jsem je zajel (400 km po dálnici), pochopitelně že z letních Primacy4 je to trochu slyšet, ale jen v rychlostech do 120kmh.....okolo 140 kmh už jsem neslyšel rozdíl oproti letním premiovkám.....navíc, tam kde letní proklouznou na mokré vozovce při rychlejším rozjezdu, tyto sedí spolehlivě.....těším se na sníh a ledovku na silnici. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 83 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Hlučnost: 70 %,
4. 11. 20222022-11-04 | Jarda | Laufenn I Fit+ LW31 | 195 65 R15 | způsob jízdy: průměrný
„Nebezpečná pneumatika, na mokru, dilatačních spárách a značení na vozovce, nepředvídatelná s minimální přilnavosti. Spotřeba paliva je vysoká. Jedna nádrž = cenový rozdil mezi opravdovou zimní pneumatikou kleber, sava, nokian,…. Kdo uvažuje o levné a funkční pneu tak laufen to teda není.“
Nebezpečná pneumatika, na mokru, dilatačních spárách a značení na vozovce, nepředvídatelná s minimální přilnavosti. Spotřeba paliva je vysoká. Jedna nádrž = cenový rozdil mezi opravdovou zimní pneumatikou kleber, sava, nokian,…. Kdo uvažuje o levné a funkční pneu tak laufen to teda není. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 37 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 10 %, Zpětná vazba: 30 %, Jízda na hraně: 20 %, Opotřebení: 50 %, Hlučnost: 20 %, Sníh: 70 %, Led: 40 %, Koupil bych znovu: 10 %.
18. 10. 20212021-10-18 | Aleš | Tourador Winter Pro TS2 | 225 45 R17 | najeto: 25 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Na vodě ještě ujdou, ale na vlhku a mokru katastrofa, nejšílenější pneu, co jsme kdy na auto ve firmě dali... Prodejce (1pneu1.cz) nám je poslal jako náhradu za ty, které neměli a s doporučením, že jsou dobré, ale typicky lhali pro business... Na druhou stranu, překvapivě na sněhu byly docela dobré... Na suchu jsou strašně měkké a auto se pořád vlní...“
Na vodě ještě ujdou, ale na vlhku a mokru katastrofa, nejšílenější pneu, co jsme kdy na auto ve firmě dali... Prodejce (1pneu1.cz) nám je poslal jako náhradu za ty, které neměli a s doporučením, že jsou dobré, ale typicky lhali pro business... Na druhou stranu, překvapivě na sněhu byly docela dobré... Na suchu jsou strašně měkké a auto se pořád vlní... Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 42 %
Chování na suchu: 30 %, Chování na mokru: 20 %, Zpětná vazba: 60 %, Jízda na hraně: 50 %, Opotřebení: 50 %, Hlučnost: 40 %, Sníh: 70 %, Led: 50 %, Koupil bych znovu: 10 %.
11. 5. 20202020-05-11 | Pavel Valík | Continental Winter Contact TS 860 S | 195 65 R15 | najeto: 15 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Negativně mě překvapilo prokluzování na sněhu. Co teprve až se ojedou. Moje předchozí pneu na stejném autě byly Sava Eskymo S3 a podle mě byly v téhle disciplíně znatelně lepší. Trochu víc se sjíždí, ale hodně jsem jezdil i za vyšších teplot. Na druhou stranu bych řekl, že na spotřebě se nepodílí vůbec - v dubnu jem jezdil za 6.2/100 stejně jako na letních.“
Negativně mě překvapilo prokluzování na sněhu. Co teprve až se ojedou. Moje předchozí pneu na stejném autě byly Sava Eskymo S3 a podle mě byly v téhle disciplíně znatelně lepší. Trochu víc se sjíždí, ale hodně jsem jezdil i za vyšších teplot. Na druhou stranu bych řekl, že na spotřebě se nepodílí vůbec - v dubnu jem jezdil za 6.2/100 stejně jako na letních. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 76 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 70 %, Sníh: 50 %, Led: 70 %, Koupil bych znovu: 60 %.
27. 1. 20202020-01-27 | Petr | Kingstar SW40 | 185 65 R15 | najeto: 1 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Nevím sice jak se chove v zimě na komunikaci nová, ale mám toto obutí na Fordu Focus po bývalém majiteli a zatím mám negativní zkušenosti. Lamely jsou po krajích sjeté a tudíž v zimě na ledu kloužou.Hloubka dezénu cca5-6 mm. a zatím hodnotím jako ne dobré pro zimní provoz. “
Nevím sice jak se chove v zimě na komunikaci nová, ale mám toto obutí na Fordu Focus po bývalém majiteli a zatím mám negativní zkušenosti. Lamely jsou po krajích sjeté a tudíž v zimě na ledu kloužou.Hloubka dezénu cca5-6 mm. a zatím hodnotím jako ne dobré pro zimní provoz. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 31 %
Chování na suchu: 70 %, Chování na mokru: 40 %, Zpětná vazba: 30 %, Hlučnost: 30 %, Sníh: 30 %, Led: 10 %, Koupil bych znovu: 10 %.
14. 12. 20182018-12-14 | Milan | BFGoodrich gForce Winter 2 | 195 65 R15 | najeto: 2 000 km
„Fakt dobré pneumatiky. Ve sněhu, v dešti i na suchu se chovají skvěle. Dokonce jsem s nimi jednou jel v 20cm sněhu do kopce a držely parádně.“
Fakt dobré pneumatiky. Ve sněhu, v dešti i na suchu se chovají skvěle. Dokonce jsem s nimi jednou jel v 20cm sněhu do kopce a držely parádně. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 94 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
8. 9. 20172017-09-08 | Tomáš | Nokian WR D3 | 205 60 R16 | najeto: 10 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Pohodlná a agilní pneu z rozhraní prémiového a ekonomického segmentu. Přezul jsem po Michelin Alpin A4 na stejné nápravě (přední) a ze subjektivního srovnání vychází překvapivě trochu lépe. Na sněhu a mokru bych je hodnotil stejně, naopak na suchu při rychlejších změnách směru a na větších nerovnostech v táhlých zatáčkách jsem měl větší pocit jistoty z Nokianu (nebylo to vzorkem ani hloubkou dezénu, spíše vlastnostmi bočnice). Opotřebení nedokážu z daného nájezdu dostatečně posoudit.“
Pohodlná a agilní pneu z rozhraní prémiového a ekonomického segmentu. Přezul jsem po Michelin Alpin A4 na stejné nápravě (přední) a ze subjektivního srovnání vychází překvapivě trochu lépe. Na sněhu a mokru bych je hodnotil stejně, naopak na suchu při rychlejších změnách směru a na větších nerovnostech v táhlých zatáčkách jsem měl větší pocit jistoty z Nokianu (nebylo to vzorkem ani hloubkou dezénu, spíše vlastnostmi bočnice). Opotřebení nedokážu z daného nájezdu dostatečně posoudit. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 90 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 80 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 90 %.
20. 4. 20172017-04-20 | Tomáš | Michelin Alpin A4 | 205 60 R16 | najeto: 5 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Pohodlná prémiová pneu s neuvěřitelnou výdrží, velmi dobré vlastnosti na suchu a vynikající odolnost proti aquaplanningu. Zřejmě kvůli záměrnému použití měkčích boků je komfort vykoupen jistým mírným "plavání" auta, kterého si běžný řidič nemusí všimnout (pokud nemá srovnání), ale např. na hrbolech v zatáčce to bylo oproti velmi stabilním asymetrickým Conti TS 830P poznat. Největší výhody (= malého opotřebení) jsem nedokázal využít, protože jsem pneu musel přezout z důvodu nešťastného defektu (trn v bočnici po jízdě na nezpevněné silnici).“
Pohodlná prémiová pneu s neuvěřitelnou výdrží, velmi dobré vlastnosti na suchu a vynikající odolnost proti aquaplanningu. Zřejmě kvůli záměrnému použití měkčích boků je komfort vykoupen jistým mírným "plavání" auta, kterého si běžný řidič nemusí všimnout (pokud nemá srovnání), ale např. na hrbolech v zatáčce to bylo oproti velmi stabilním asymetrickým Conti TS 830P poznat. Největší výhody (= malého opotřebení) jsem nedokázal využít, protože jsem pneu musel přezout z důvodu nešťastného defektu (trn v bočnici po jízdě na nezpevněné silnici). Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 90 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 90 %.
20. 4. 20172017-04-20 | Tomáš | BFGoodrich gForce Winter | 195 65 R15 | najeto: 50 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Ekonomická pneumatika s vlastnostmi prémiové pneu. Používal jsem ji celoročně na dlouhé jízdy po dálnici, kdy jsem za 2 roky najezdil nejméně 50 tis. km (bez přehazování předku a zadku) a stav dezénu byl 4mm vpředu a 6mm vzadu. (nová měla asi 8.5mm). Chování v zimě bylo standardní, jednou jsem na hlubším sněhu trochu uklouzl (zasáhlo ESP, ale jel jsem prostě příliš rychle), naopak v létě jsem nedokázal rozeznat rozdíl mezí zimními a letními pneu (srovávání s BF Goodrich G-Grip ve stejném rozměru), snad jen subjektivně mírně vyšší hlučnost a naopak trochu lepší vlastnosti za mokra (odvod vody ve vysoké rychlosti)...“
Ekonomická pneumatika s vlastnostmi prémiové pneu. Používal jsem ji celoročně na dlouhé jízdy po dálnici, kdy jsem za 2 roky najezdil nejméně 50 tis. km (bez přehazování předku a zadku) a stav dezénu byl 4mm vpředu a 6mm vzadu. (nová měla asi 8.5mm). Chování v zimě bylo standardní, jednou jsem na hlubším sněhu trochu uklouzl (zasáhlo ESP, ale jel jsem prostě příliš rychle), naopak v létě jsem nedokázal rozeznat rozdíl mezí zimními a letními pneu (srovávání s BF Goodrich G-Grip ve stejném rozměru), snad jen subjektivně mírně vyšší hlučnost a naopak trochu lepší vlastnosti za mokra (odvod vody ve vysoké rychlosti)... Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 91 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 90 %.
2. 3. 20172017-03-02 | Majo | Nokian WR D4 | 195 60 R15 | najeto: 6 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Moje první pneu této značky a nelituji. Na sněhu jsem se dostal všude kde jsem potřeboval. Zapadl jsem pouze jednou ale i to jsem přehnal když jsem zašel do 30cm sněhu apod nim zledovatělém povrchu. Nokian nezklame a doporučuji. Ja mam XL verzi.“
Moje první pneu této značky a nelituji. Na sněhu jsem se dostal všude kde jsem potřeboval. Zapadl jsem pouze jednou ale i to jsem přehnal když jsem zašel do 30cm sněhu apod nim zledovatělém povrchu. Nokian nezklame a doporučuji. Ja mam XL verzi. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 96 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
9. 2. 20172017-02-09 | Tomáš | Membat Flake | 205 55 R16 | najeto: 30 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Chování neznačkové pneu (designed in Barcelona, made in China) bylo příjemným překvapením. Cena byla atraktivní a výdrž také (ubyly 2mm za 30tkm na přední nápravě). Problémem byla jedna nekvalitní pneu (stanová házivost), která přenášela vibrace do volantu a zřejmě také způsobila předčasné opotřebení horního uložení tlumiče.“
Chování neznačkové pneu (designed in Barcelona, made in China) bylo příjemným překvapením. Cena byla atraktivní a výdrž také (ubyly 2mm za 30tkm na přední nápravě). Problémem byla jedna nekvalitní pneu (stanová házivost), která přenášela vibrace do volantu a zřejmě také způsobila předčasné opotřebení horního uložení tlumiče. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 66 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 80 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 50 %, Koupil bych znovu: 10 %.
9. 2. 20172017-02-09 | Tomáš | Matador MP 92 Sibir Snow | 205 55 R16 | najeto: 30 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Dle mého jedna z mála kvalitních asymetrických pneu v ekonomickém segmentu. Na autě vypadá atraktivně.“
Dle mého jedna z mála kvalitních asymetrických pneu v ekonomickém segmentu. Na autě vypadá atraktivně. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 89 %
Chování na suchu: 90 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 80 %, Koupil bych znovu: 100 %.
9. 2. 20172017-02-09 | Tomáš | Continental Winter Contact TS 830 P | 205 60 R16 | najeto: 15 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Prémiová pneumatika s výbornými vlastnostmi ve většině podmínek (jak subjektivní handling, tak brždění). Překvapivě dobře fungovala na sněhu i při ojetí na 4-5mm, zřejmě zajištěno dostatečně měkkou směsí a velkým počtem lamel. Těchto parametrů bylo logicky dosaženo kompromisem v opotřebení, které je lehce podprůměrné, ale řidičům s menším nájezdem za tu bezpečnost jistě stojí.“
Prémiová pneumatika s výbornými vlastnostmi ve většině podmínek (jak subjektivní handling, tak brždění). Překvapivě dobře fungovala na sněhu i při ojetí na 4-5mm, zřejmě zajištěno dostatečně měkkou směsí a velkým počtem lamel. Těchto parametrů bylo logicky dosaženo kompromisem v opotřebení, které je lehce podprůměrné, ale řidičům s menším nájezdem za tu bezpečnost jistě stojí. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 91 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 60 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
12. 1. 20172017-01-12 | Weber Jan | Falken Eurowinter HS01 | 205 55 R16 | najeto: 1 000 km | způsob jízdy: průměrný
„Za tu cenu jsem opravdu mimořádně spokojený. Sníh, led, mokro, drží perfektně. Doporučuji.“
Za tu cenu jsem opravdu mimořádně spokojený. Sníh, led, mokro, drží perfektně. Doporučuji. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 97 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 100 %, Zpětná vazba: 100 %, Jízda na hraně: 100 %, Opotřebení: 80 %, Hlučnost: 100 %, Koupil bych znovu: 100 %.
4. 1. 20152015-01-04 | Broňa | Continental Winter Contact TS 850 | 205 55 R16 | najeto: 32 000 km | způsob jízdy: průměrný
„ Už je mám druhou sezónu a nemám, co bych vytknul. Na suchu, na mokru i na sněhu prostě paráda. Rozhodně bych si je pořídil znovu.“
Už je mám druhou sezónu a nemám, co bych vytknul. Na suchu, na mokru i na sněhu prostě paráda. Rozhodně bych si je pořídil znovu. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 94 %
Chování na suchu: 100 %, Chování na mokru: 90 %, Zpětná vazba: 90 %, Jízda na hraně: 90 %, Opotřebení: 100 %, Hlučnost: 90 %, Koupil bych znovu: 100 %.
19. 11. 20142014-11-19 | 100rk | Dunlop SP Winter Sport 3D | 205 55 R16 | najeto: 35 000 km | způsob jízdy: sportovní
„Dojížděné v létě, naprosto bez problémů.“
Dojížděné v létě, naprosto bez problémů. Test zimních pneumatikCelkové hodnocení: 80 %
Chování na suchu: 80 %, Chování na mokru: 80 %, Zpětná vazba: 70 %, Jízda na hraně: 70 %, Opotřebení: 90 %, Hlučnost: 70 %, Koupil bych znovu: 100 %.